2017, Випуск 12
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5735
Переглянути
Перегляд 2017, Випуск 12 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Комбінований двовісний трекер для сонячної електростанції(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Іващенко, М. О.; Дзюбенко, О. А.; Иващенко, Н. А.; Дзюбенко, А. А.; Ivashchenko, M.; Dzyubenko, A.У роботі представлена докладна класифікація сонячних трекерів в залежності від способів монтажу і можливості регулювання сонячних панелей. Досліджено схемне рішення енергоефективного сонячного трекера. Представлено розробку енергоефективного двовісного сонячного трекера з комбінованою системою моніторингу за положенням Сонця. Описано принцип його роботи. Представлено попередній розрахунок вітрового навантаження.Документ Перспективи використання різних видів автомобільного палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Аргун, Щ. В.; Круковська, А. В.; Круковская, А. В.; Arhun, Shch.; Krukovskaya, А. V.Розглянуті класичні види палива такі, як бензин, дизпаливо, газ і альтернативні – біодизель, рідкий азот, водень, електрична енергія. Проведений аналіз їх переваг і недоліків показав, що найбільш перспективним видом є електрика, бо вона є більш безпечною, економічною, чистою, особливо при використанні альтернативних джерел електричної енергії (вітру, сонця тощо).Документ Cистемное моделирование влияния вредных факторов среды на человека(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Лисина, О. Ю.; Лісіна, О. Ю.; Lisina, О.В статье рассматривается существующий и новый предлагаемый авторами подход к определению влияния вредных факторов рабочей среды на человека. Предлагается использование системного подхода, учитывающего как суперпозицию влияний вредных факторов на здоровье и трудоспособность работников, так и возможные синергичные отклонения. Предлагается алгоритмическая основа для моделирования рассмотренных процессов.Документ Математическое моделирование при измерениях температуры в тепловых двигателях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Симбирский, Г. Д.; Лантрат, В. К.; Симбірський, Г. Д.; Simbirskiy, G.; Lantrat, VИзложена методика математического моделирования разработанного высокотемпературного измерителя температуры рабочего тела транспортных двигателей. Она состоит в использовании математической модели предложенного средства измерения как необходимого и достаточного условия для проведения измерений. При экспериментальной проверке средства измерения использовались алгоритмы цифровой фильтрации, основанные на функциях чувствительности оценок искомых параметров к измерениям этих параметров.Документ Математическое моделирование при измерениях температуры в тепловых двигателях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Симбирский, Г. Д.; Лантрат, В. К.; Симбірський, Г. Д.; Simbirskiy, G.; Lantrat, V.Изложена методика математического моделирования разработанного высокотемпературного измерителя температуры рабочего тела транспортных двигателей. Она состоит в использовании математической модели предложенного средства измерения как необходимого и достаточного условия для проведения измерений. При экспериментальной проверке средства измерения использовались алгоритмы цифровой фильтрации, основанные на функциях чувствительности оценок искомых параметров к измерениям этих параметров.Документ Mетод консолидации виртуальных машин на основе лучевого поиска(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Жариков, Э. В.; Сердюк, Е. А.; Жаріков, Е. В.; Сердюк, Є. О.; Zharikov, E. V.; Serdiuk, Y. O.Для решения задачи консолидации виртуальных машин в статье предлагается двухстадийный метод на основе использования локального лучевого поиска. В статье разработаны эвристики первой и второй стадий оптимизации, разработан алгоритм лучевого поиска, разработаны функция оценки и условия окончания работы алгоритма. Для проверки работы метода использованы данные о поступлении задач в кластер Google.Документ Розрахунок вихрових струмів в масивному провіднику, що збуджуються прямокутним витком з двома розрізами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Чаплигін, Е. О.; Шиндерук, С. О.; Гаврилова, Т. В.; Лістгартен, В. С.; Чаплыгин, Е. А.; Шиндерук, С. А.; Листгартен, В. С.; Ghaplygin, E.; Shinderuk, S.; Gavrilova, Т.; Listgarten, V.Вирішена тривимірна електродинамічна задача про порушення індукторної системи для магнітно-імпульсної обробки масивних провідників високочастотним полем прямокутного витка з двома поздовжніми розрізами. Отримані вирази для вихрових струмів дозволяють розрахунок і аналіз просторово-часового розподілу сил магнітного тиску з урахуванням неоднорідності збудливого поля.Документ Автомобільний інжиніринг: сучасні технології(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Ніконов, О. Я.; Кулакова, Л. Є.; Сіндєєв, М. В.; Шпінда, Є. М.; Никонов, О. Я.; Кулакова, Л. Е.; Синдеев, М. В.; Шпинда, Е. М.; Nikonov, O. Ya.; Kulakova, L. Ye.; Sindyeyev, M. V.; Shpinda, Ye. М.Розглянуто основні тенденції розвитку та сучасні технології автомобільного інжинірингу на основі інформаційних та комунікаційних технології, штучного інтелекту і нових матеріалів.Документ Біотехнічна система безпеки автотранспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Степанов, А. В.; Stepanov, A. V.Стаття присвячена актуальній проблемі, а саме – функціональному стану водія за кермом АТЗ. Автором запропонована мобільна біотехнічна система, яка забезпечує постійний контроль за функціональним станом водія АТЗ у транспортному процесі та забезпечує збереження функціонального стану водія АТЗ на всіх системно-структурних рівнях організму. Автор приходить до висновку, що використання спеціальної мобільної біотехнічної системи є найбільш перспективним і економічно доцільним напрямком наукових досліджень щодо безпеки автотранспорту та дорожнього руху з метою зниження аварійності на дорогахДокумент Шляхи підвищення ефективності системи керування головним світлом автомобіля в умовах експлуатації на основі інтелектуальних інтернет-технологій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Сильченко, В. О.; Sylchenko, V. O.Для сприяння підвищення безпеки дорожнього руху та комфорту при русі, а також підвищення рівня «соціалізації» автомобілів, як частини єдиного інформаційно-комунікаційного простору використовується забезпечення зв’язку, тобто визначення графічних відображень координат власного місця розташування, навколишніх об’єктів та пунктів призначення, а також напряму місця призначення завдяки використанню транспортного порталу.Документ Розробка інтелектуальних інформаційно-керуючих технологій для дизельного двигуна у сукупності з генераторним устаткуванням: алгоритми керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Ніконов, О. Я.; Глєбова, Д. А.; Литвинова, Ю. В.; Никонов, О. Я.; Глебова, Д. А.; Nikonov, O. Ya.; Glebova, D. A.; Litvinova, Yu. V.Роботу присвячено удосконаленню двигуна дизельного електрогенератора з метою підвищення його надійності та енергоефективності за рахунок об'єднання синергетичного підходу і еволюційних методів навчання гібридних багатошарових нечітких штучних нейронних мереж інтелектуальних інформаційно-керуючих систем.Документ Адаптивные системы заднего сигнального фонаря автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Кобрина, Н. В.; Кобріна, Н. В.; Kobrina, N. V.Исследуются возможности и основные принципы реализации современных адаптивных систем сигнального светотехнического оборудования транспортных средств. Представлены новые алгоритмы изменения силы света, его частотные характеристики, а также площади свечения светоистускающих поверхностей огней с использованием светодиодов. Проведен анализ условий освещения и динамики автомобиля.Документ Система контролю характеристик активних підвісок у складі поста діагностики ходової частини автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Бороденко, Ю. М.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.Розглянуто питання, пов'язані з технічною реалізацією ділянки контролю вихідних параметрів активних підвісок на базі поста діагностики ходової частини автомобіля. Запропоновано варіант доукомплектації 3D-стенда розвал/сходження тестером підвіски і системним сканером з компіляцією програмного забезпечення в єдину програму тестування.Документ Проточные аккумуляторы: современные технологии и перспективы развития(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Шеремет, А. В.; Sheremet, A.В работе проанализирована конструкция проточных аккумуляторов и выполнен обзор современных технологических решений. Показано, что хотя разработки проточных аккумуляторов находятся только на начальной стадии, их применение на электромобилях может устранить ограничения при их эксплуатации.Документ Використання асинхронного двигуна, як об’єкта автоматичного керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Тарасова, В. В.; Суховій, С. А.; Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Суховей, С. А.; Tarasova, V.; Sukhovey, S.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.Проведений порівняльний аналіз властивостей асинхронного двигуна (АД), як об’єкту автоматичного керування. Приведений приклад розрахунку критичного ковзання за спрощеною методикою. Приведена структурна схема АД як об’єкта керування. Розглянута розгорнута функціональна схема замкнутої автоматичної системи управління (АСУ) стабілізації напруги асинхронного генератора.Документ Вітрогенераторна установка, як додаткове джерело електричної енергії для електромобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Аргун, Щ. В.; Голіков, О. Д.; Голиков, А. Д.; Arhun, Shch.; Golykov, OleksijПроведено аналіз альтернативних способів отримання електричної енергії для збільшення запасу ходу електромобілів. Запропонована вітрогенераторна установка, як додаткове джерело електроенергії для електромобіля. Запропоновано в якості вітрогенератора використати вітряк горизонтального типу, так званий «пропелер». Розглянуті способи установки вітрогенератора всередині електромобіля.Документ Сонячна енергія – основні види та типи сонячних електростанцій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Череватий, В. О.; Ульянец, О. А.; Череватый, В. А.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.; Cherevatyi, V.; Ulyanets, O.Проведено аналіз методів перетворення сонячної енергії в електричну. Представлено загальну характеристику термоелектричного, термоемісійного і фотоелектричного перетворення сонячної енергії в електричну. Розглянуто основні види та типи сонячних електростанцій з зазначенням їх принципу дій та конструктивних особливостей. Перелічені основні переваги та недоліки що притаманні сонячним електростанціям.Документ Анализ технических решений активных подвесок автомобилей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Гнатов, А. В.; Кисловский, С. В.; Кисловський, С. В.; Hnatov, А.; Kyslovskyi, S.В работе представлены определения видов управляемых подвесок автомобиля согласно общим классификационным признакам. Рассмотрены принципы построения в адаптивных подвесках - а именно амортизаторов, упругих баллонов, стабилизаторов поперечной устойчивости и рычагов крепления опоры колес. Предложено выбрать как проектное решение пневматический амортизатор с неподвижным магнитно-жидкостным дросселем в выносной камере.Документ Модель вітроенергетичної установки, як альтернативного джерела енергії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Жила, С. Ю.; Дзюбенко, О. А.; Дзюбенко, А. А.; Zhyla, S.; Dzyubenko, O.У роботі представлена докладна класифікація вітроенергетичних установок в залежності від типу, конструкції і компонування. Представлено устрій вертикальних вітрогенераторів у порівнянні з горизонтальними та розглянуто вертикальний вітрогенератор з сонячними панелями. Запропонована математична модель енергоефективного вітрогенератору.Документ Пожарная опасность электро, гибридов и автомобилей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Кравцов, М. Н.; Кравцов, М. М.; Kravtsov, M. N.Рассмотрена пожарная опасность электро, гибридов и автомобилей. Приведены характерные причины пожаров. Показаны вероятные места возникновения загораний в этих автомобилях. Предложено производителям транспортных средств установить автоматическую систему обнаружения и тушения огня с целью недопущения людских потерь и материальных убытков.