2017, Випуск 12
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2017, Випуск 12 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Анализ технических решений активных подвесок автомобилей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Гнатов, А. В.; Кисловский, С. В.; Кисловський, С. В.; Hnatov, А.; Kyslovskyi, S.В работе представлены определения видов управляемых подвесок автомобиля согласно общим классификационным признакам. Рассмотрены принципы построения в адаптивных подвесках - а именно амортизаторов, упругих баллонов, стабилизаторов поперечной устойчивости и рычагов крепления опоры колес. Предложено выбрать как проектное решение пневматический амортизатор с неподвижным магнитно-жидкостным дросселем в выносной камере.Документ Автомобільний інжиніринг: сучасні технології(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Ніконов, О. Я.; Кулакова, Л. Є.; Сіндєєв, М. В.; Шпінда, Є. М.; Никонов, О. Я.; Кулакова, Л. Е.; Синдеев, М. В.; Шпинда, Е. М.; Nikonov, O. Ya.; Kulakova, L. Ye.; Sindyeyev, M. V.; Shpinda, Ye. М.Розглянуто основні тенденції розвитку та сучасні технології автомобільного інжинірингу на основі інформаційних та комунікаційних технології, штучного інтелекту і нових матеріалів.Документ Біотехнічна система безпеки автотранспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Степанов, А. В.; Stepanov, A. V.Стаття присвячена актуальній проблемі, а саме – функціональному стану водія за кермом АТЗ. Автором запропонована мобільна біотехнічна система, яка забезпечує постійний контроль за функціональним станом водія АТЗ у транспортному процесі та забезпечує збереження функціонального стану водія АТЗ на всіх системно-структурних рівнях організму. Автор приходить до висновку, що використання спеціальної мобільної біотехнічної системи є найбільш перспективним і економічно доцільним напрямком наукових досліджень щодо безпеки автотранспорту та дорожнього руху з метою зниження аварійності на дорогахДокумент ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017)Документ Визначення оптимальних режимів діагностування транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Шавкун, В. М.; Мізяк, О. В.; Мизяк, О. В.; Shavkun, V.; Mizyak, O.Розглядаються питання розробки науково обґрунтованих методів організації і режимів діагностування з метою забезпечення експлуатаційної надійності транспортних засобів.Документ Обеспечение стабильности свойств маневренности автотранспортных средств(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Клец, Д. М.; Klets, D. M.Полученные аналитические выражения позволяют определить взаимосвязь между геометрическими, весовыми показателями, сцепными свойствами колесных машин, управляющими воздействиями водителя и показателями динамичности, управляемости, а также устойчивости против заноса. Предложенный метод построения блокирующих контуров показателей маневренности позволяет повысить безопасность дорожного движения.Документ Шляхи підвищення ефективності системи керування головним світлом автомобіля в умовах експлуатації на основі інтелектуальних інтернет-технологій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Сильченко, В. О.; Sylchenko, V. O.Для сприяння підвищення безпеки дорожнього руху та комфорту при русі, а також підвищення рівня «соціалізації» автомобілів, як частини єдиного інформаційно-комунікаційного простору використовується забезпечення зв’язку, тобто визначення графічних відображень координат власного місця розташування, навколишніх об’єктів та пунктів призначення, а також напряму місця призначення завдяки використанню транспортного порталу.Документ Розробка інтелектуальних інформаційно-керуючих технологій для дизельного двигуна у сукупності з генераторним устаткуванням: алгоритми керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Ніконов, О. Я.; Глєбова, Д. А.; Литвинова, Ю. В.; Никонов, О. Я.; Глебова, Д. А.; Nikonov, O. Ya.; Glebova, D. A.; Litvinova, Yu. V.Роботу присвячено удосконаленню двигуна дизельного електрогенератора з метою підвищення його надійності та енергоефективності за рахунок об'єднання синергетичного підходу і еволюційних методів навчання гібридних багатошарових нечітких штучних нейронних мереж інтелектуальних інформаційно-керуючих систем.Документ Використання асинхронного двигуна, як об’єкта автоматичного керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Тарасова, В. В.; Суховій, С. А.; Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Суховей, С. А.; Tarasova, V.; Sukhovey, S.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.Проведений порівняльний аналіз властивостей асинхронного двигуна (АД), як об’єкту автоматичного керування. Приведений приклад розрахунку критичного ковзання за спрощеною методикою. Приведена структурна схема АД як об’єкта керування. Розглянута розгорнута функціональна схема замкнутої автоматичної системи управління (АСУ) стабілізації напруги асинхронного генератора.Документ Система контролю характеристик активних підвісок у складі поста діагностики ходової частини автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Бороденко, Ю. М.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.Розглянуто питання, пов'язані з технічною реалізацією ділянки контролю вихідних параметрів активних підвісок на базі поста діагностики ходової частини автомобіля. Запропоновано варіант доукомплектації 3D-стенда розвал/сходження тестером підвіски і системним сканером з компіляцією програмного забезпечення в єдину програму тестування.Документ Розрахунок вихрових струмів в масивному провіднику, що збуджуються прямокутним витком з двома розрізами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Чаплигін, Е. О.; Шиндерук, С. О.; Гаврилова, Т. В.; Лістгартен, В. С.; Чаплыгин, Е. А.; Шиндерук, С. А.; Листгартен, В. С.; Ghaplygin, E.; Shinderuk, S.; Gavrilova, Т.; Listgarten, V.Вирішена тривимірна електродинамічна задача про порушення індукторної системи для магнітно-імпульсної обробки масивних провідників високочастотним полем прямокутного витка з двома поздовжніми розрізами. Отримані вирази для вихрових струмів дозволяють розрахунок і аналіз просторово-часового розподілу сил магнітного тиску з урахуванням неоднорідності збудливого поля.Документ Використання асинхронного двигуна, як об’єкта автоматичного керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Тарасова, В. В.; Суховій, С. А.; Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Суховей, С. А.; Tarasova, V.; Sukhovey, S.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.Проведений порівняльний аналіз властивостей асинхронного двигуна (АД), як об’єкту автоматичного керування. Приведений приклад розрахунку критичного ковзання за спрощеною методикою. Приведена структурна схема АД як об’єкта керування. Розглянута розгорнута функціональна схема замкнутої автоматичної системи управління (АСУ) стабілізації напруги асинхронного генератора.Документ Аналіз та прогнозування часових рядів дінаміки значень досліджуваної величини за допомогою експоненціального згладжування методом брауна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Козачок, Л. М.; Козачок, А. Є.; Козачок, Л. Н.; Козачок, А. Е.; Kozachok, L.; Kozachok, AАналіз, моделювання та прогнозування є найважливішими етапами дослідження статистичних експериментальних даних, згрупованих у часові ряди. Адаптивні моделі рядів, що застосовуються для згладжування їх значень та екстраполяції рівнів ряду у наступні моменти часу, враховують умови, які впливають на параметри моделі під час вимірювання або спостереження даної величини, і тому найбільш достовірно моделюють часовий ряд. У даній статті наведена програмна реалізація методу Брауна побудови адаптивної моделі часового ряду і отримані прогнозні значення досліджуваної величини за побудованою моделлю.Документ Вітрогенераторна установка, як додаткове джерело електричної енергії для електромобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Аргун, Щ. В.; Голіков, О. Д.; Голиков, А. Д.; Arhun, Shch.; Golykov, OleksijПроведено аналіз альтернативних способів отримання електричної енергії для збільшення запасу ходу електромобілів. Запропонована вітрогенераторна установка, як додаткове джерело електроенергії для електромобіля. Запропоновано в якості вітрогенератора використати вітряк горизонтального типу, так званий «пропелер». Розглянуті способи установки вітрогенератора всередині електромобіля.Документ Адаптивные системы заднего сигнального фонаря автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Кобрина, Н. В.; Кобріна, Н. В.; Kobrina, N. V.Исследуются возможности и основные принципы реализации современных адаптивных систем сигнального светотехнического оборудования транспортных средств. Представлены новые алгоритмы изменения силы света, его частотные характеристики, а также площади свечения светоистускающих поверхностей огней с использованием светодиодов. Проведен анализ условий освещения и динамики автомобиля.Документ Модель вітроенергетичної установки, як альтернативного джерела енергії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Жила, С. Ю.; Дзюбенко, О. А.; Дзюбенко, А. А.; Zhyla, S.; Dzyubenko, O.У роботі представлена докладна класифікація вітроенергетичних установок в залежності від типу, конструкції і компонування. Представлено устрій вертикальних вітрогенераторів у порівнянні з горизонтальними та розглянуто вертикальний вітрогенератор з сонячними панелями. Запропонована математична модель енергоефективного вітрогенератору.Документ Cистемное моделирование влияния вредных факторов среды на человека(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Лисина, О. Ю.; Лісіна, О. Ю.; Lisina, О.В статье рассматривается существующий и новый предлагаемый авторами подход к определению влияния вредных факторов рабочей среды на человека. Предлагается использование системного подхода, учитывающего как суперпозицию влияний вредных факторов на здоровье и трудоспособность работников, так и возможные синергичные отклонения. Предлагается алгоритмическая основа для моделирования рассмотренных процессов.Документ Структурная модель зарядной станции электромобилей с повышенным уровнем безопасности(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Серикова, И. А.; Сєрікова, І. О.; Sierikovа, I.Разработана иерархическая структура автоматизированной зарядной станции. Создана структурная модель зарядной станции для электромобилей с повышенным уровнем безопасности. Определены необходимые компоненты защиты от поражения электрическим током.Документ Пожарная опасность электро, гибридов и автомобилей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Кравцов, М. Н.; Кравцов, М. М.; Kravtsov, M. N.Рассмотрена пожарная опасность электро, гибридов и автомобилей. Приведены характерные причины пожаров. Показаны вероятные места возникновения загораний в этих автомобилях. Предложено производителям транспортных средств установить автоматическую систему обнаружения и тушения огня с целью недопущения людских потерь и материальных убытков.Документ Сонячна енергія – основні види та типи сонячних електростанцій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Череватий, В. О.; Ульянец, О. А.; Череватый, В. А.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.; Cherevatyi, V.; Ulyanets, O.Проведено аналіз методів перетворення сонячної енергії в електричну. Представлено загальну характеристику термоелектричного, термоемісійного і фотоелектричного перетворення сонячної енергії в електричну. Розглянуто основні види та типи сонячних електростанцій з зазначенням їх принципу дій та конструктивних особливостей. Перелічені основні переваги та недоліки що притаманні сонячним електростанціям.