Кафедра двигунів внутрішнього згоряння
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3850
Переглянути
Перегляд Кафедра двигунів внутрішнього згоряння за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 81
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автомобільний дизель потужністю 85 кВт на базі двигуна 4ЧН 8,8/8,2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бєломєстний, Владислав ПетровичОб’єкт дослідження – автомобільний двигун на базі дизеля 4ДТНА1, який має підвищений на 25% рівень форсування. Мета роботи – визначення показників робочого процесу, сил та крутних моментів в КШМ та розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Метод дослідження – розрахунковий метод визначення параметрів двигуна, динамічних характеристик та характеристик оцінки міцності. В дипломному проекті виконано розрахунок робочого процесу, одержані індикаторні та ефективні показники на номінальному режимі роботи двигуна. Виконаний динамічний розрахунок КШМ, побудовані годографи навантажень на корінні шийки та підшипники. Виконаний розрахунок на міцність основних деталей двигуна, розрахована економічна доцільність виготовлення такого двигуна. Розглянуте питання безпеки життєдіяльності при випробуванні двигуна. Проведено дослідження газодинамічних характеристик впускного тракту та виконано удосконалення його конструкції.Документ Поліпшення показників дизельного двигуна 4ЧН 11/12,5 за рахунок застосування суміші етанолу та дизельного палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Злобін, Владислав ОлександровичОб’єкт дослідження– суміш дизельного пального та етанолу Мета роботи – поліпшення показників дизельного двигуна 4ЧН 11/12,5 за рахунок застосування суміші етанолу та дизельного палива Задачами дослідження є аналіз напрямів розвитку альтернативних палив; проведення розрахунку робочого процесу двигуна, який працює на цьому паливі; та порівняння результатів розрахунку с теоретичними даними. Наукова новизна Проведення дослідження існуючих інформаційних джерел щодо альтернативних палив, їх змішування, розрахунку роботи ДВЗ на дизельному паливі та суміші з етанолом. Практичне значення Результати розрахунків можуть бути використані в підприємствах, які створюють альтернативне паливо. Актуальність теми обумовлена необхідністю поліпшення показників токсичності відпрацьованих газів дизелів. Ефективним методом поліпшення названих показників є використання етанолу як добавки, котра містить кисень до дизельного палива.Документ Автомобільний дизель потужністю 85 кВт на базі двигуна 4ЧН 8,8/8,2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нємикін, Віталій АндрійовичОб’єкт дослідження – автомобільний двигун на базі дизеля 4ДТНА1, який має підвищений на 25% рівень форсування. Мета роботи – визначення показників робочого процесу, сил та крутних моментів в КШМ та розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Метод дослідження – розрахунковий метод визначення параметрів двигуна, динамічних характеристик та характеристик оцінки міцності. В дипломному проекті виконано розрахунок робочого процесу, одержані індикаторні та ефективні показники на номінальному режимі роботи двигуна. Виконаний динамічний розрахунок КШМ, побудовані годографи навантажень на шатунні та корінні шийки та підшипники. Виконаний розрахунок на міцність основних деталей двигуна, розрахована економічна доцільність виготовлення такого двигуна. Розглянуте питання безпеки життєдіяльності при випробуванні двигуна. Проведено розрахунки та розроблено коректора зміни кута випередження упорскування палива в залежності від навантаження.Документ Автомобільний двигун потужністю 120 кВт на базі дизеля 4ДТНА2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рєзніков, Іван АртемовичВ роботі розроблено проект автомобільного дизеля потужністю 120 кВт на базі двигуна 4ДТНА2. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок основних деталей на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також зроблено аналіз робітничих умов при випробуваннях двигуна з точки зору охорони праці. В проекті проаналізовано напружено-деформований стан клапану на техніко-економічні показники двигуна.Документ Автомобільний дизельний двигун потужністю 120 кВт на базі двигуна 4ЧН 8,8/8,2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Горобець, Антон СергійовичОб’єкт дослідження – автомобільний дизель. Мета проекту – розробка автомобільного дизельного двигуна потужністю 120 кВт. Провести розрахунок теплового стану випускного клапана. В роботі розроблено проект автомобільного дизельного двигуна потужністю 120 кВт на базі дизеля 4ЧН 8,8/8,2. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Розрахунки проведені для режиму максимального крутного моменту. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок поршневої групи на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також зроблено аналіз робітничих умов при проектуванні двигуна з точки зору охорони праці. В проекті виконано розрахункове дослідження теплового стану випускного клапану.Документ Дослідження ефективності процесу згоряння рослинного палива у циліндрі дизеля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ріпка, Микита СергійовичМетою даної дипломної роботи магістра є дослідження ефективності процесу згоряння альтернативних палив у циліндрі дизеля. Об’єктом досліджень є процес згоряння палива та тепловиділення у циліндрі автотракторного дизеля 4ЧН12/14. Предмет дослідження – оцінка впливу та аналіз ефективності використання альтернативних палив рослинного походження з точки зору покращення характеристик процесу теплопідводу у циклі. Задачі дослідження : В роботі виконане: – дослідження актуальності проблеми використання рослинних палив у дизелях, – підготовка й обробка експериментальних даних, – розрахунок характеристик тепловиділення, – розрахункове дослідження ефективності згоряння сумішевого палива в циліндрі дизеля і визначення максимального ККД.Документ Поліпшення техніко-економічних показників комбінованого двигуна 4ч 8,8/8,2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пазечко, Микола ВасильовичМетою роботи є розробка гібридної силової установки на базі двигуна 4ч 8,8/8,2. В складі гібридної установки працюють ДВЗ та пневматичний двигун, який працює на часткових режимах роботи. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, динамічних характеристик ДВЗ і розрахунок на міцність гібридного двигуна. Виконано тепловий розрахунок робочих процесів пневматичного двигуна. Розглянуто питання безпеки й життєдіяльності на автопідприємстві й економічної ефективності розробки при виготовленні двигуна.Документ Автобусний двигун потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН12/14(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Квочка, Генадій ОлексійовичОб’єкт дослідження – автобусний дизель. Мета проекту – розробка автобусного двигуна потужністю 185 кВт. Розрахункове дослідження працездатності шатунних підшипників. В роботі розроблено проект автобусного двигуна потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН 12/24. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок поршневої групи на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також зроблено аналіз робітничих умов при проектуванні двигуна з точки зору охорони праці. В проекті виконано розрахункове дослідження працездатності шатунних підшипників.Документ Автомобільний двигун потужністю 55 кВт на базі двигуна 4ЧН 7,6/8,0(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Авраменко, Андрій РомановичУ кваліфікаційній роботі бакалавра розроблений бензиновий двигун на базі двигуна 4Ч 7,6/8.0. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик двигуна і розрахунок на міцність. Окремо проведено аналіз та порівняння вільнопоршневого й традиційного ДВЗ. Розглянуто питання безпеки й життєдіяльності на автопідприємстві й економічної ефективності розробки при виготовленні двигуна.Документ Поліпшення техніко-економічних показників комбінованого двигуна 4ч 8,8/8,2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Осаковський, Олексій ІгоревичУ кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено комбіновану енергетичну силову установку до якої входить ДВЗ та пневмодвигун (на базі двигуна 4ДТ). Припускаємо, що обидва двигуна працюють в одному корпусі по черзі. Проведені розрахунки робочого процесу ДВЗ і пневматичного двигуна. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, динамічних характеристик силової установки, розрахунок на міцність. Розглянуто питання безпеки й життєдіяльності на автопідприємстві й економічної ефективності розробки.Документ Поліпшення техніко-економічних показників комбінованого двигуна 4ч 9,2/9,2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Махиненко, Богдан ГенадієвичУ кваліфікаційній роботі бакалавра розроблений гібридни й двигун на базі двигуна 4Ч 9,2/9,2. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик двигуна і розрахунок на міцність двигуна внутрішнього згоряння. Окремо проведено розрахунок робочого процесу пневматичного двигуна на часткових режимах роботи. Розглянуто питання безпеки й життєдіяльності на автопідприємстві й економічної ефективності розробки при виготовленні двигуна.Документ Бензиновий двигун потужністю 0,8 кВт для спортивного боліда ХАДІ-34 на базі двигуна 1Ч 3,5/2,6(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рябий, Богдан МиколайовичМета проекту – розробка мікролітражного автомобільного двигуна потужністю 0,8 кВт для спортивного боліда ХАДІ-34. Визначення шляхів зменшення механічних втрат В роботі розроблено проект мікролітражного автомобільного двигуна для спортивного боліда ХАДІ-34 потужністю 0,8 кВт на базі двигуна Honda GX-25. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна на режимі 4000 хв-1, динамічний розрахунок, розрахунок основних деталей на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності модернізації двигуна, а також проаналізовано питання пов’язані з охороною праці. В проекті проаналізовано можливість покращення техніко-економічних показників двигуна за рахунок зменшення механічних втрат.Документ Поліпшення техніко-економічних показників комбінованого двигуна 4ч 9,2/9,2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сироватський, Леонід ВіталійовичМетою роботи є розробка гібридної силової установки на базі двигуна 4 Ч 9,2/9,2. В складі гібридної установки працюють ДВЗ та пневматичний двигун, який працює на номінальному режимі роботи. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик і розрахунок на міцність деталей ДВЗ. Виконано тепловий розрахунок робочих процессів пневматичного двигуна. Розглянуто питання безпеки й життєдіяльності на підприємстві й економічної ефективності розробки при виготовленні двигуна.Документ Бензиновий двигун потужністю 0,8 кВт для спортивного боліда ХАДІ-34 на базі двигуна 1Ч 3,5/2,6(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Микитенко, Олександр ОлександровичОб’єкт дослідження – мікролітражний автомобільний двигун 1Ч 3,5 / 2,6 (Honda GX-25). Мета проекту – розробка двигуна потужністю 0,8 кВт для спортивного боліда ХАДІ-34. Покращення техніко-економічних показників двигуна за рахунок застосування сучасної мікропроцесорної системи керування двигуном. В роботі розроблено проект мікролітражного автомобільного двигуна для боліда ХАДІ-34 потужністю 0,8 кВт на базі двигуна Honda GX-25. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок основних деталей на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності модернізації двигуна, а також зроблено аналіз робітничих умов при виготовленні та експлуатації двигуна з точки зору охорони праці. В проекті проаналізовано можливість покращення техніко-економічних показників двигуна за рахунок застосування сучасної мікропроцесорної системи керування двигуном.Документ Вибір основних параметрів конструкції та робочих процесів вітчизняного ряду малолітражних дизелів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бубир, Михайло ВолодимировичОб’єкт дослідження. Параметричний ряд високообертових дизелів потужністю від 17,5 до 150 кВт. Мета дослідження. Метою даного дослідження є обґрунтування основних параметрів конструкції та робочих процесів уніфікованого ряду малолітражних дизелів багатоцільового призначення, який забезпечить перекриття діапазону потужності від 20 до 150 кВт, в залежності від потреб замовника, без зміни базової конструкції відсіку двигуна Методи дослідження: методи дослідження базуються на фундаментальній теорії теплових двигунів. Метод розрахунку робочого процесу двигунів внутрішнього згоряння використаний для визначення техніко-економічних показників двигунів потужністного ряду.Документ Автобусний двигун потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН12/14(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Газієв, Тимур МуслумувичОб’єкт дослідження – автобусний дизель. Мета проекту – розробка автобусного двигуна потужністю 185 кВт. Проєктування агрегатів системи змащення двигуна. В роботі розроблено проект автобусного двигуна потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН 12/24. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок шатунної групи на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також зроблено аналіз робітничих умов при проектуванні двигуна з точки зору охорони праці. В проекті виконано проєктування агрегатів системи змащення двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 75 кВт на базі двигуна 4Ч8,2/7,1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пономаренко, Ігор ОлександровичУ роботі розроблено автомобільний двигун потужністю 75,3 кВт на базі двигуна 4Ч 8,2/7,1. Проведено розрахунок робочого процесу, дина-мічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Ро-зглянуті питання безпеки життєдіяльності при випробуванні та експлуата-ції двигуна. Виконана оцінка економічної ефективності розробки двигуна. Спеціальна частина роботи присвячена визначенню теплового балансу двигуна.Документ Тракторний дизель потужністю 135 кВт на базі двигуна 6ЧН11/12,5(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хільковець, Павло ВолодимировичОб’єкт дослідження – тракторний дизель. Мета проекту – розробка тракторного дизеля потужністю 135 кВт. Поліпшення показників робочого процесу. На базі двигуна 6ЧН11/12,5 спроектований дизель номінальною потужністю 135 кВт. Обґрунтовано конструктивні й режимні параметри дизеля. Виконано розрахунки робочого процесу, динаміки, міцності поршневої групи. Проведене економічне обґрунтування проекту. Проаналізовано питання охорони праці й навколишнього середовища. В проекті обґрунтовано заходи щодо покращення показників робочого процесу дизеля.Документ Автомобільний двигун потужністю 60 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кондратенко, Володимир ОлексійовичОб’єкт дослідження – автомобільний двигун. Мета проекту – розробка автомобільного двигуна потужністю 60 кВт на базі двигуна МеМЗ-307. Обґрунтовано конструктивні та режимні параметри двигуна. Виконано розрахунки робочого процесу, динаміки КШМ, міцності шатунно-поршневої групи. Проведено економічне обґрунтування проекту. Проаналізовано питання охорони праці та навколишнього середовища. В проекті розглянуто можливості збільшення ступеню стиснення проектованого двигуна.Документ Конвертація двигуна 4Ч8,8/8,2 у гібридну силову установку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Форналь, Кирило АндрійовичОб'єкт дослідження ¬¬– робочі процеси в циліндрі поршневого криво-шипного пневмодвигуна автомобільного призначення. Мета дипломної роботи – дослідження параметрів гібридної устано-вки автомобіля, отриманої шляхом конвертації з ДВЗ. Методи дослідження – в основу покладені фундаментальні положен-ня теорії термодинаміки і теплопередачі. Під час виконання роботи були використані методи математичного моделювання робочих процесів та ме-тоди визначення показників роботи пневмодвигуна із застосуванням су-часного вимірювально-обчислювального комплексу. В роботі приведено розробки з конвертації автомобільного двигуна на базі двигуна 4Ч 8,8/8,2 в гібридну силову установку, яка працює як двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун. Проведено аналіз конструкцій гібридних установок з пневмодвигуном. Наведені порівняльні характеристики зі звичайними ДВЗ. Проведено розрахунок робочого процесу пневмодвигуна. Обрана оптимальний режим його роботи. Частина проекту присвячена методам поліпшення екологічних показників і зниження експлуатаційних витрат за рахунок конвертації ДВЗ в гібридну си-лову установку.