2020, Випуск 18
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5881
Переглянути
Перегляд 2020, Випуск 18 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вероятностная оценка связи напряжения и тока в индукционных измерителях характеристик магнитноимпульсной обработки металлов(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Чаплыгин, Евгений Александрович; Шиндерук, Светлана Александровна; Гаврилова, Татьяна Владимировна; Лебедь, Анита Дмитриевна; Chaplygin, Evgen; Shinderuk, Svitlana; Gavrilova, Tetyana; Lebed, Anita; Чаплигін, Євген Олександрович; Шиндерук, Світлана Олександрівна; Гаврилова, Тетяна Володимировна; Лебідь, Аніта ДмитрієвнаС привлечением характеристик случайных величин выполнена вероятностная оценка отклонений от прямо пропорциональной связи между амплитудами экспоненциально затухающих временных зависимостей напряжения и тока в измерениях характеристик магнитно-импульсной обработки металлов. Полученные результаты позволяют исследовать электромагнитные процессы без использования аналоговых или численных методов интегрирования.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020)Документ Модель тертя для моделювання робочого процесу сухого фрикційного зчеплення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Михалевич, Микола Григорович; Михалевич, Николай Григорьевич; Mykhalevych, MykolaВ роботі проаналізовано існуючі математичні моделі, що використовуються для відтворення сили тертя. Наведені типові проблеми існуючих математичних моделей. Система рівнянь, що пропонується має одну змінну стану – швидкість ковзання. В роботі наведено результати класичного тесту «на сповзання» для моделей тертя, що відомі та тієї, що пропонується для моделювання зчеплення та апаратів керування ним. Наприкінці роботи дано порівняння моделювання роботи зчеплення з використанням простої моделі та удосконаленої. Зроблені висновки дають якісну та кількісну оцінку запропонованої математичної моделі тертя та вказують на майбутні шляхи її вдосконалення та сфери використання.Документ Разработка устройства для контроля режимов работы тяговой аккумуляторной батареи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Двадненко, Владимир Яковлевич; Сериков, Георгий Сергеевич; Пушкарь, Олег Борисович; Двадненко, Володимир Якович; Сєріков, Георгій Сергійович; Пушкар, Олег Борисович; Dvadnenko, Volodymyr Yakovych; Serikov, Georgy Sergeevych; Pushkar, Oleg BorysovychПоказана необходимость контроля режимов заряда и разряда литий-ионной тяговой аккумуляторной батареи электромобилей и гибридных автомобилей. Полностью реализовать заложенные производителем возможности тяговой аккумуляторной батареи можно только, если строго обеспечивать рекомендованные изготовителем режимы заряда и разряда, т.е. поддерживать в допустимых пределах токи и напряжения на каждом элементе аккумуляторной батареи. Эти режимы должна обеспечивать специальная управляющая система. Данная статья посвящена рассмотрению практической реализации возможного варианта выполнения такой системы.Документ Цифровая диагностика для определения герметичности камеры сгорания двигателя автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Сараева, Ирина Юрьевна; Хрулев, Александр Эдуардович; Воробьёв, Александр Николаевич; Себко, Дмитрий Павлович; Saraieva, Irina; Khrulev, Alexander E.; Vorobiov, Oleksandr M.; Sebko, Dmytro; Сараєва, Ірина Юріївна; Хрулєв, Олександр Едуардович; Воробйов, Олександр Миколайович; Себко, Дмитро ПавловичРабота направлена на повышение достоверности, точности, информативности и углубленности процесса диагностирования цилиндро-поршневой группы двигателя. Для этого разработана автоматизированная система диагностирования, которая включает в себя системный блок с монитором, специальное программное обеспечение для измерения и обработки информации, измерительный аналогово-цифровой модуль, адаптеры для подключения к двигателю. Диагностическая система позволяет фиксировать изменение давления в цилиндре при каждом градусе поворота коленчатого вала с погрешностью, которая не превышает 1,7%. Также система позволяет сохранять, воспроизводить и передавать диагностическую информацию в цифровом, графическом и текстовом виде. Может использоваться при экспертных исследованиях технического состояния механизмов двигателя.Документ Модифікація системи охолодження гсу gm voltec для покращення економічних показників(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Абраменко, Владислав Геннадійович; Абраменко, Владислав Геннадиевич; Abramenko, VladyslavСтаття присвячена системам охолодження гібридних силових установок. Розглянуто основні проблеми та недоліки класичних систем охолодження. Здійснено аналіз основних вузлів та агрегатів системи охолодження з метою подальшого покращення ефективності системи. Запропонована схема покращення існуючої системи охолодження серійного автомобіля що призведе до збільшення ефективності гібридної силової установки.Документ Тенденції і перспективи розвитку електромобілів малої вантажопідйомності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Войтків, Станіслав Володимирович; Voytkiv, Stanislav; Войткив, Станислав ВладимировичПроаналізовані компонувальні схеми та конструктивні особливості сучасних моделей електромобілів малої вантажопідйомності категорії N1. Окреслені перспективи створення і організації дрібносерійного виробництва електромобілів малої вантажопідйомності категорії N1 в Україні.Документ Постановка задачі і викладання результатів наукових досліджень в дисертаційних роботах з технічних наук(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Мигаль, Василь Дмитрович; Аргун, Щасяна Валіковна; Гнатов, Андрій Вікторович; Жарко, Юрій Григорович; Migal, Vasiliy; Arhun, Shchasiana; Hnatov, Andrii; Zharko, Yurii; Мигаль, Василий Дмитриевич; Аргун, Щасяна Валиковна; Гнатов, Андрей Викторович; Жарко, Юрий ГригорьевичПри написанні дисертацій здобувачі стикаються з серйозною проблемою правильного викладення отриманих результатів. У зв’язку з цим, суттєво падає якість дисертаційної роботи навіть, якщо рівень їх досліджень і розробок дуже високий. Дана робота присвячена вирішенню цієї проблеми і буде корисна не тільки для тих, хто працює над дисертацією (магістерською, доктора філософії (кандидатською), докторською), але і для тих, хто готує звіти наукових досліджень і для авторів наукових статей.Документ Застосування інформаційних технологій та мікропроцесорної техніки для зниження аварійності на автошляхах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Симбірський, Геннадій Дмитрович; Кушнір, Дмитро Едуардович; Симбирский, Геннадий Дмитриевич; Кушнир, Дмитрий Едуардович; Simbirsky, Gennady; Kushnir, Dmytro EduardovychЗапропоновано використання інформаційних технологій для зниження аварійності на автошляхах в частині, що пов’язана з керуванням транспортними засобами (ТЗ) в нетверезому стані. Розроблений спосіб унеможливлення керування ТЗ нетверезими водіями на основі мікропроцесорної техніки. Розроблено функціональну схему пристрою на основі мікропроцесорної платформи Arduino для антиалкогольного блокування ТЗ. Докладно описаний такий пристрій, що сконструйований, зібраний, запрограмований спеціально розробленою програмою та експериментально перевірений.Документ Розробка інтелектуальних систем транспортних засобів на основі can мережі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Сорока, Костянтин Олексійович; Сорока, Константин Алексеевич; Soroka, Konstantin AlekseevichВиконано аналіз характеристик CAN мережі та порівняння з відомими електронними інтерфейсами: RS-423, RS-422 і RS-232. Перевагами CAN є висока захищеність, надійність та безпомилковість роботи, а також можливість забезпечити адаптивне управління з використанням удосконалених протоколів обміну інформацією. Розроблено проекти систем актуальних для впровадження. Проект системи адаптивного освітлення (AFS), рекомендації NECE: No. 123. Система автоматизованого збору оплати за проїзд в тролейбусі. Обидві систем реалізовані на одній CAN шині. Розроблено проект системи вибору оптимальних режимів руху на маршруті з економією електроенергії.