Монографії
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1845
Переглянути
Перегляд Монографії за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Реализация интеллектуальных функций в электронно-пневматическом тормозном управлении транспортных средств(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Туренко, А. Н.; Клименко, В. И.; Богомолов, В. А.; Рыжих, Л. А.; Леонтьев, Д. Н.; Красюк, А. Н.; Михалевич, Н. Г.Приведены результаты научных исследований в области проектирования автоматизированного тормозного управления. На основе системного подхода разработаны методы расчета основных параметров движения транспортного средства при торможении с автоматизированным тормозным управлением. Материалы монографии включают работы, выполненные сотрудниками кафедры автомобилей Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. Рассчитана на научно-технических работников и экспертов в области автомобильного транспорта,а также студентов и аспирантов транспортных ВУЗов.,табл.,ил.Документ Оценка напряженно деформированного состояния несущих систем и элементов конструкции из современных материалов в спортивных автомобилях(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Туренко, А. Н.; Клименко, В. И.; Ужва, А. В.; Ламла, Т. Л.; Савченко, Е. Л.; Сергиенко, А. В.; Лукашев, И. В.; Шаповаленко, В. А.Приведены результаты научных исследований в области оценка напряженно-деформированного состояния несущих систем и элементов конструкции из современных материалов в спортивных автомобилях. На основе методов расчета основных параметров и экспериментальных данных. Получены результаты напряженно деформированного состояния несущих систем транспортного средства с учетом геометрических, весовых, скоростных параметров и применения современных материалов. Теоретически и экспериментально исследованы пути создания несущей системы спортивного автомобиля. Материалы монографии включают работы, выполненные сотрудниками кафедры автомобилей Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. Рассчитана на научно-технических работников и экспертов в области автомобильного транспорта, а также студентов и аспирантов транспортных ВУЗов.Документ Експериментальні дослідження динаміки спортивного автомобіля з елементами пасивної безпеки і несучою системою з композитних матеріалів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Туренко, А. М.; Клименко, В. І.; Ужва, А. В.; Савченко, Є. Л.; Сергієнко, О. В.; Лукашов, І. В.; Шаповаленко, В. О.; Ламла, Т. Л.Наведено результати наукових досліджень в області експериментальних досліджень динаміки спортивних автомобілів з елементами пасивної безпеки. На основі методів розрахунку основних параметрів і експериментальних даних руху транспортного засобу. Отримано аналітичні залежності визначення динаміки руху транспортного засобу з урахуванням геометричних, вагових, швидкісних, зчіпних властивостей коліс з опорною поверхнею з застосуванням елементів пасивної безпеки на несучій системі спортивного автомобіля. Теоретично та експериментально досліджено шляхи створення та особливості робочих процесів спортивного автомобіля при русі. Матеріали монографії включають роботи, виконані співробітниками кафедри автомобілів Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Розрахована на науково-технічних працівників і експертів у галузі автомобільного транспорту, а також студентів і аспірантів транспортних Вузів.Документ Російська рок-поезія: моделювання глибини тексту(2016) Оробінська, Марія Володимирівна; Оробинськая, Мария ВладимировнаMонографія присвяченa вивченню російської рок-поезії з огляду на глибину тексту, параметра, який відображає складність і ступінь варіативності сприйняття творів. Основний метод, використаний у дослідженні, – метод парадигматичного аналізу тексту. Парадигматичний аналіз організації претендує на те, щоб представити модель сприйняття тексту. У процесі розуміння тексту реципієнт переходить від текстової синтагматики (слова розташовані у тексті линейно) до ментальної парадигматики («предметні» образи пов’язуються за законами логіки та асоціацій). Розуміння тексту залежить від характеристик парадигм і міжпарадигматичних зв’язків. Існує гіпотеза, що для оцінки якості перекладу можуть використовуватися парадигматичні організації подібності та відмінності між вихідним і цільовим текстами. Парадигми досліджено за 6 параметрами: актуальність парадигми, конфігурація парадигм, засоби зв'язку парадигм, функції парадигм, склад парадигм, спосіб вираження парадигм. На основі інтуїтивних уявлень і експериментальних даних 403 твори російської рок-поезії 10 авторів розподілено на три групи за ступенем складності сприйняття. Кожній групі властива специфічна парадигматична організація. Таким чином, було підтверджено гіпотезу про те, що специфіка парадигматичної організації тексту зумовлює ту чи ту глибину тексту. Глибина тексту може слугувати характеристикою ідіостилю, тому що визначається змістовими і формальними особливостями, притаманними творам певного автора.Документ Просторово розподiленi iнтелектуальнi вимiрювальнi iнформацiйнi системи(2017) Коваль, А. О.; Коваль, О. А.Розглянуто проблеми інтелектуалізації вимірювань в просторово розподілених вимірювальних системах. Проаналізовано особливості побудови нейромережевих вимірювальних алгоритмів з використанням оберненої задачі вимірювань.Документ Екологiчнi аспекти транспортної системи мiста(2017) Лежнева, О. I.; Желновач, Г. М.; Очеретенко, С. В.; Пономарьова, Н. В.; Прокопенко, Н. В.; Любий, Є. В.В монографії оцінено шумове забруднення як фактор антропогенного на- вантаження на навколишнє середовище при функціонуванні автотранспортного комплексу. Приділено увагу впливу об’єктів паркування на якість атмосфер- ного повітря рекреаційних зон. Читач знайде в монографії результати досліджень щодо швидкості руху електротранспорту на міських маршрутах, а також можливі шляхи зниження енергоємності транспортного процесу при перевезенні вантажів та пасажирів на автомобільному транспорті. Окрему увагу приділено проведенню оцінки забруднення придорожнього простору методом флуктуючої асиметрії листя дерев. Представлено аналіз іс- нуючих програмних продуктів для транспортного моделювання з метою підви- щення ефективності та безпеки дорожнього руху в містах. Розрахована на студентів старших курсів вищих технічних закладів, магістрів, аспірантів та наукових працівників.Документ Автоматизацiя механiчної трансмiсiї автобусiв та вантажних транспортних засобiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Клименко, В. I.; Богомолов, В. О.; Михалевич, М. Г.; Леонтьєв, Д. М.Наведені результати наукових досліджень у галузі проектування автоматизованої механічної трансмісії автобусів та вантажних транспортних засобів. На основі математичних моделей запропоновані технічні рішення щодо зменшення часу синхронізації під час перемикання передач. Матеріали монографії містять роботи, що були виконані співробітниками кафедри автомобілів ім. А. Б. Гредескула Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Розрахована на науково-технічних працівників та експертів у галузі автомобільного транспорту, а також студентів і аспірантів транспортних ВНЗ., табл. іл.Документ Розробка адаптивних систем керування трансмiсiєю(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Клименко, В. I.; Богомолов, В. О.; Михалевич, М. Г.; Леонтьєв, Д. М.; Ярита, О. О.; Сiльченко, М. М.Наведені результати наукових досліджень у галузі проектування адаптивних систем керування трансмісією автобусів та вантажних транспортних засобів. На основі математичних моделей запропоновані технічні рішення щодо вибору структури керування автоматизованою трансмісією сучасних транспортних засобів. Матеріали монографії містять роботи, що були виконані співробітниками кафедри автомобілів ім. А. Б. Гредескула Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. Розрахована на науково-технічних працівників та експертів у галузі автомобільного транспорту, а також студентів і аспірантів транспортних ВНЗ.Документ Інтелектуальні системи в технічній експлуатації автомобілів(Майдан, 2018) Мигаль, В. Д.Узагальнені досягнення науки і практики щодо факторів, які впливають на ефективність технічної експлуатації автомобілів. Розглянуто чинники, що визначають якість та надійність автомобілів, вплив на технічний стан якості проектування, виготовлення і дорожньо-транспортних умов експлуатації автомобілів; телематичні та інтелектуальні транспортні системи інформаційного забезпечення ефективного керування автомобілями та транспортними потоками. Описані основні функції інтелектуального транспорту, структура систем телематики, бортові системи самодіагностування, телематичні системи дистанційної діагностики та підвищення безпеки руху автомобілів; телематичні та навігаційні системи моніторингу параметрів автомобіля, його ідентифікації, диспетчерського керування та ефективності технічної експлуатації автомобілів. Монографія розрахована для магістрів та спеціалістів автомобільного транспорту.Документ Нейромережеві методи вимірювання(2019) Коваль, О. А.; Богатов, О. І.; Петрукевич, Д. В.; Коваль, А. О.Розглянуто проблеми інтелектуалізації багатофакторних вимірювань в просторово розподілених вимірювальних системах. Проаналізовано особливості використання нейромережевих вимірювальних алгоритмів в просторово розподілених вимірювальних системах.Документ Джерела електричної енергії на основі резонансних контурів(2020) Шиндерук, С. О.Монографія містить теоретичний аналіз фізичних процесів у запропонованих схемах практичної реалізації різних варіантів виконання джерел електричної енергії, дієвість яких заснована на використанні явища резонансу. Розглянуто задачу збудження гармонічних сигналів за допомогою резонансних контурів при збудженні періодичними послідовностями імпульсів напруги з урахуванням перехідних процесів з передбачуваної оцінкою ефективності цих схем, як генераторів гармонічних сигналів. Призначена для фахівців у галузі електромагнітних технологій.Документ Розрахунок та дослідження взаємодії структурних модулів електропневматичного гальмового приводу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Туренко, А. М.; Клименко, В. И.; Богомолов, В. О.; Леонтьєв, Д. М.; Михалевич, М. Г.; Куріпка, О. В.У монографії теоретично обґрунтована доцільність використання електропневматичного гальмового приводу на АТЗ. Розроблена теорія керування електропневматичним гальмівним приводом. Електропневматичний привод розглядається як модульна система, основними модулями якої є електронний блок керування та електропневматичний модулятор тиску, як система автоматичного керування.Документ Екологiчнi аспекти автотранспортного комплексу(2020) Линник, І. Е.; Лежнева, О. I.; Дорожко, Є. В.; Вакуленко, К. Є.; Соколова, Н. А.; Афанасьєва, I. А.В монографії представлено методику оптимізації заходів щодо зниження витрат палива і кількості забруднюючих атмосферу викидів під час руху транспорту міськими вулицями та автомобільними дорогами. Читач знайде в монографії результати досліджень інгредієнтно- параметричного забруднення придорожньої території міської вулиці від роботи автомобільного транспорту, а також нові параметри шумозахисного бар’єру для захисту сельбищної території. Окрему увагу приділено рівності покриття дорожнього одягу, як фактору, що впливає на рівень акустичного і інгредієнтного забруднення придорожнього простору. Представлено реалізацію принципу управління якістю перевезень на міському пасажирському транспорті з урахуванням екологічної складової. Розглянуто один із проявів екологічного впливу автомобільного транспорту на навколишнє середовище, а саме: дорожньо-транспортні пригоди і причини їх виникнення на вулично-дорожній мережі міста. Розрахована на студентів старших курсів вищих технічних закладів, магістрів, аспірантів та наукових працівників.Документ Професіоналізм як умова виживання сучасного світу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Чаплигін, Олександр Костянтинович; Чхеайло, Ірина Іванівна; Прохоренко, Тетяна Григорівна; Ярмак, Тетяна Василівна; Філіпенко, Лариса Володимирівна; Сук, Олена Євгенівна; Бондаренко, Володимир Васильович; Чепурна, Вікторія Олександрівна; Ткаченко, Ірина Володимирівна; Разумовська, Надія РінатівнаУ монографії досліджено зміну способу мислення та освітні парадигми в умовах виживання. Проаналізовано ідею полісутності людини як методологічну основу нової педагогіки в умовах виживання. Обґрунтовано зростаюче значення гуманітарної освіти як засобу протидії негативним інформаційним впливам. Окреслено стратегії професійної самореалізації молоді в сучасному суспільстві. Визначено шляхи формування загальних компетенцій сучасного фахівця. Досліджений феномен професіоналізму. Доведено вирішальну роль і значення «високих технологій» для глобального освітнього співробітництва. А також, досліджено особливості впровадження моделей змішаного навчання у підготовку студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Розглянуто індивідуально-орієнтований підхід як основу організації самостійної роботи студентів технічного університету. Здійснено експериментальне дослідження педагогічних умов формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів в автомобільно-дорожній галузі. Видання адресоване науковцям, аспірантам, педагогічним працівникам, викладачам та студентам ЗВО.Документ Зчеплення автотранспортних засобів. Математичне моделювання та автоматизація(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Михалевич, М. Г.У монографії теоретично проаналізовано перспективи автотранспортних засобів із двигунами внутрішнього згоряння. Запропоновані методи математичного моделювання сухого зчеплення та трансміссії в цілому. Теоретичні та експериментальні дослідження дозволили створити теоретичні основи формування закону керування автоматичного керування зчепленням на основі параметричених кривих. Використовуються уточнені математичні моделі які грунтуються на експериментальних дослідженнях. Представлені у роботі концепції для формування закону керування зчепленням має перспективи для подальшого розвитку. В роботі вдалося поєднати досягення в області розробки електронних систем та пневматичних апаратів з досягненнями в області технології їх виробництва.Документ Діагностика силової установки гібридного автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бажинов, О. В.; Бажинова, Т. О.; Заверуха, Р. Р.Розглядаються теоретичні та практичні основи діагностування гібридної силової установки автомобіля. Проведено аналіз діагностичних параметрів складових силової установки гібридного автомобіля. Наведено нейромережеву модель оцінки технічного стану гібридної силової установки автомобіля, а також рекомендації практичного використання результатів дослідження в умовах експлуатації. Монографія призначена для науковців, які досліджують екологічно-чисті автотранспортні засоби, а також студентам автомобільного, електричного та механічного профілю.Документ Електромагнітна безпека транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бажинов, О. В.; Кравцов, М. М.; Bazhinov, O. V.; Kravtsov, M. M.Монографія присвячена проблемам несприятливого впливу електромагнітних полів на водіїв, пасажирів та навколишнє середовище, впливу електромагнітного випромінювання сучасних гібридних та електромобілів на біологічну клітину людини, що є особливо актуальним. Монографія присвячена вченим, аспірантам і студентам, а також спеціалістам і ентузіастам, пов'язаним з проектуванням, експлуатацією та переобладнанням автомобілів.Документ Об’ємні гідроприводи для машин технічного обслуговування аеродромів та літаків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Аврунін, Г. А.; Кириченко, І. Г.; Пімонов, І. Г.; Резніков, О. О.; Шевченко, В. О.; Щербак, О. В.; Avrunin, Hryhoriy Avramovich; Kirichenko, Ihor Georgiyovych; Pimonov, Ihor Georgiyovych; Reznikov, Oleksandr Oleksandrovych; Shevchenko, Valery Oleksandrovych; Shcherbak, Oleg VitaliyovychПредставлені номенклатура і основні технічні характеристики машин для технічного обслуговування аеродромів та літаків. Розглянуті принципові схеми застосування об’ємних гідроприводів в тракторах та мобільних підйомниках з робочими платформами як базових для цієї галузі, зокрема застосуванняо б’ємних гідроприводів в трансмісіях, технологічному обладнанні та керуванні мобільними машинами. Приведені типорозмірні ряди аксіальнопоршневих та шестеренних гідромашин, гідророзподільників, гідростанцій та комплектних гідроприводів. Дана оцінка технічного рівня гідропристроїв. Особу увагу приділено розробкам вітчизняних підприємств. Монографія розрахована на фахівців з об’ємного гідропривода, аспірантів і студентів-магістрів.Документ Небезпека транспортних засобів(ЧП Стариченко Л. А., 2022) Бажинов, О. В.; Кравцов, М. М.У монографії розглядаються проблеми визначення моменту виникнення небезпеки руху в різних дорожньо-транспортних ситуаціях та технічні небезпеки різних видів транспортних засобів: автомобіля, електро та гібридного транспорту. Розглянуто роботи дослідників з даної тематики й описані їх результати. У роботі наведена найбільш оптимальна методика із встановлення критеріїв джерела небезпеки і визначена реалізація функції забезпечення належного інформування учасників дорожнього руху, яка можлива шляхом внесення змін до технологічних процесів виготовлення, експлуатації, ремонту та правил дорожнього руху. Дані зміни рекомендують всім учасникам дорожнього руху вчитись правильно оцінювати обстановку, адекватно та своєчасно реагувати на її зміни, об'єктивно оцінювати дії учасників руху, ступінь відповідальності за порушення, також правільно діяти в екстремальних та надзвичайних ситуаціях. Автори описують ознаки виникнення небезпеки для руху, технічні несправності та їх причини, дії при виникненні пожеж, вибухів, гасінні вогню, евакуації пасажирів, вказують на істотні проблеми з небезпекою транспортних засобів. Монографія буде корисною науковцям, аспірантам, студентам, а також фахівцям та ентузіастам пов’язаних з проектуванням, експлуатацією і переобладнанням транспортних засобів.Документ Освіта, наука та промисловість на шляху до запобігання, адаптації та пом’якшення змін клімату(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Внукова, Н. (ред.); Желновач, Г. (ред.)Колективна монографія підготовлена вченими-дослідниками університетів-партнерів міжнародного ERASMUS+ проекту «Синергія освітніх, наукових, управлінських та промислових компонентів для управління кліматом і запобі гання змінам клімату / CLIMAN» 619119-EPP-1-2020 -1-NL-EPPKA2-CBHE-JP. У виданні висвітлено результати власних досліджень щодо загальної проблематики та витоків глобальних кліматичних змін, галузевої проблематики забезпечення сталого розвитку, впровадження природних рішень, застосування інноваційних підходів щодо енергетичного забезпечення розвитку транспорту, сільського господарства та утилізації відходів. Монографія розрахована на широке коло читачів, які цікавляться проблемами глобальної зміни клімату, а також шляхами щодо можливого запобігання, адаптації та мінімізації наслідків зміни клімату.