Кафедра комп'ютерних систем
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра комп'ютерних систем за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 74
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інформаційно-управляюча система безпілотного багатоцільового транспортного засобу на базі хмарних технологій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Усіченко, Андрій ЮрійовичВ роботі розглядається задача розроблення інформаційно-управляючої системи безпілотними багатоцільовими транспортними засобами з використанням сервісів хмарних обчислень на прикладі сучасних інформаційних і мехатронних систем транспортних засобів, що виробляються провідними машинобудівними компаніями.Документ Нейронет та синергетика (Логіка розуміння людини та Нейромережи )(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Комаров, Андрій ВячославовичРобота присвячена удосконаленню та інформаційному розвитку транспортних систем, технологій і наданню транспортних послуг населенню. та організаціям. можна визначати як багаторівневу транспортну інфраструктуру. Це є теоретична та практична основа самоорганізації умов пересування пасажирів та вантажу. Вона поєднуються з клієнт серверними застосуваннями, інтелектуалізації логістики автомобільного транспорту у цілому. Це поєднання має метою підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних організацій і підприємств або просто комерційних, приватних та державних компаній.Документ Система оцінки ймовірності вибору продукту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сотников, Андрій ДмитровичРобота розглядає одну з можливих ідей застосування великих даних та алгоритмів їх обробки, а саме можливість оцінки ймовірності вибору продукту за різними характеристиками на основі загальнодоступних даних про статистику окремих користувачів. Успішне вирішення такого завдання може бути використано, зокрема, в сфері комерції — знання про фактори, які оказують вплив на вибір користувачв, допомагають ефективніше організувати контекстні набори товарів та послуг, що в свою чергу веде в збільшення ефективності бізнесу в цілому.Документ Інженерія складних програмних систем. Комп’ютерна інженерія та віртуальна логістика АКС(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пронін, Сергій ВікторовичНауковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи із створення та експлуатації автомобільних комп’ютерних систем - АКС за технологією WEB та переходу від WED 1- 4 до промислового підходу, проблемам та перспективам використання ІТ Іndustry 4.0. на автомобільному транспорті. Практичний результат передбачає у самостійному отриманні знань та вмінь магістра фаху 122 (комп’ютерні науки) з технічної підготовки архітектури, функціонування, комунікаційного устаткування та рекомендацій (інструктивного супроводження) з системного адміністрування автомобільної телематики в задачах розподілу комп’ютерних ресурсів автотрансферу (перевезення пасажирів та вантажу.Документ Створення АКС (АНС) спеціального призначення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Холєв, Юрій СергійовичРобота присвячена розвитку комп’ютеризації автомобільного транспорту за застосуванням, перш за все, інтелектуальної технологія (відповідно логіки розуміння людини) у спеціальних критичних системах. Це є теоретична та практична основа самоорганізації автомобільного транспорту у критичних спеціальних умовах пересування пасажирів та вантажу.Документ Інформаційна технологія процесного управління підприємством(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Клеєвська, Аліса РусланівнаВ роботі розглядається задача розробки моделей і методів підтримки стратегічного управління підприємством на основі процесного підходу й удосконалення інформаційної технології підтримки стратегічного управління бізнес-процесами, що забезпечить підвищення ефективності функціонування підприємства загалом.Документ Інформаційно-управляюча телематична система багатоцільового транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Корнєєв Дмитро ЮрійовичВ роботі розглядається задача розроблення інформаційно-управляючої системи наземними безпілотними багатоцільовими транспортними засобами з використанням навігаційних дронів на прикладі сучасних інформаційних і мехатронних систем транспортних засобів, що виробляються провідними машинобудівними компаніями.Документ Розроблення web-додатку з вивчення мов програмування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ернепєсов, Денис ОлексійовичДокумент Інженерія складних програмних систем. Клієнтська частина транспортного порталу (ikt.khadi.kharkov.ua)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Беспалий, Володимир ПавловичНауковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи програмного забезпечення автомобільних комп’ютерних систем - АКС за технологією WEB та переходу до ІТ Іndustry 4.0. Практичний результат передбачає у самостійному отриманні знань та вмінь магістра фаху 122 (комп’ютерні науки) з технічної підготовки архітектури, функціонування, комунікаційного устаткування та рекомендацій (інструктивного супроводження) з системного адміністрування автомобільної телематики в задачах розподілу комп’ютерного ресурсу.Документ Використання мультиагентів в транспортних інформаційних системах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Коява, Андрій ЗурабовичМета - є розробка моделей і методів, а також програмної платформи і технології ситуаційного управління транспортними системами для побудови інтелектуальних систем управління транспортом в реальному часі в умовах невизначеності. Об`єкт дослідження – Процеси управління транспортними системами для підвищення ефективності діяльності. Предмет дослідження – Моделі, методи і засоби ситуаційного управління в реальному часі.Документ Оптимізація штучних нейронних мереж на базі методів еволюційного моделювання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Желновач, Владислав ПавловичНа базі нейро-алгоритму створений веб-додаток який дозволяє моделювати еволюційну систему та вирішує задачу оптимізації її поведінки в залежності від оточуючого середовища.Документ Web-сервіс для аналізу роботи сайтів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нестеренко, Сергій ОлеговичВ дипломній роботі був розроблений автоматизований сервіс, який проводить аналіз та збір інформації з різних веб-сайтів. При цьому перевіряє інформацію на відповідні критерії та валідує її.Документ Розробка мобільного додатку для вивчення української мови(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Калюжна, Ніка ЄвгеніївнаМетою роботи є створення мобільного додатку, розрахований на дітей початкової школи та дошкільного віку, направлене на покращення знань в українській мові. Об'єктом дослідження є мобільний додаток для дітей шкільного та дошкільного віку. Предметом дослідження є безпосередньо розробка мобільного додатку. Метою роботи є створення мобільного додатку на базі Unity. Для досягнення поставленої мети були визначені і виконані такі завдання як: проведення аналізу предметної області, освоєння інструментальних засобів, створення концептуальної моделі, здійснена отрисовка елементів, здійснення програмної реалізації ігрового процесу.Документ Проектування та розробка кросплатформного навчаючого програмного забезпечення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Котенко, Богдан ОлександровичДокумент Застосування комп’ютерного зору для розпізнавання обличчя людини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кньовець, Валентин СвятославовичВ зв'язку з розвитком обчислювальних можливостей комп'ютерних систем отримують велике поширення біометрична система автентифікації, за допомогою яких можливо розпізнавати людей по їх біометричних даним. На сьогоднішній день більшість підприємств уже використовує свої охоронні системи які враховують біометричну інформацію. За допомогою таких біометричних систем ідентифікації можна підвищити безпеку підприємства та його співробітників. Також цією системою користуються банки, аеропорти та державні установи такі як поліція, школи, університети та інші. Дана робота присвячена розробці системи яка здатна виявити та розпізнати обличчя людини на відео зображенні для подальшого використання в різних системах доступу.Документ Розробка програмного засобу підсистеми керування із застосуванням матриці доступу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кравчина, Сергій ВладиславовичМетою роботи є дослідження й аналіз систем розмежування доступу, їх використання для побудови і реалізації моделі розмежування доступу в розподілених, та звичайних системах хешування даних та підвищення безпеки систем, що використовують такі системи . Результати роботи можуть бути використані у у будь-якому закладі, де є ПК загального доступу і треба зробити розмежування прав доступу для різних користувачів. Дану програму можна використати в компанії "Adelina Call-Centre", для розмежування прав доступу до ПК для користувачів різних категорій, такі як: operator, team-leader, supervisor. Дані користувачі ПК будуть мати різні права доступу, зчитування та зміни інформації.Документ Інформаційно-комунікаційна система автопілота автомобіля з використанням транспортного порталу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Курзин, Денис МиколайовичВ роботі розглядається задача розроблення інформаційно-управляючої системи наземними езпілотними багатоцільовими транспортними засобами з використанням сервісів хмарних обчислень на прикладі сучасних інформаційних і мехатронних систем транспортних засобів, що виробляються провідними машинобудівними компаніями.Документ Проектування та розробка програмного забезпечення для дослідження криптографічних алгоритмів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сєркін, Роман ОлександровичОб’єкт дослідження – процес розробки програмного забезпечення. Предмет дослідження – навчаюче програмне забезпечення, криптографічні алгоритми. Метою роботи є розробка навчаючого програмного забезпечення для дослідження криптографічних алгоритмів. Проведено аналіз актуального стану проблеми захисту інформації. Показано, яким шляхом дана проблема може бути вирішена. Застосовано технології об’єктно-орієнтованого програмування для розробки програмного забезпечення. Програмне забезпечення реалізовано у подійно-орієнтованій архітектурі. Проведено функціональне тестування програмного забезпечення. Для розробки обрано середовище Microsoft Visual Studio 2017 та мова програмування C#, що забезпечує перенесення рішення на інші апаратні та програмні платформи.Документ Інформаційна система управління циклічними транспортними перевезеннями в умовах ризику(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сідельник, Микита ОлександровичВ роботі розроблено оптимізаційний модуль інформаційної управляючої системи автотранспортного підприємства, призначений для розв’язання задач складання оптимальних маршрутів циклічних перевезень в умовах ризику, які представлені модифікованою математичною моделлю задачі пошуку 2-фактори. Показано, що імовірнісні моделі маршрутизації перевезень, представлені задачею пошуку 2-фактори удосконалюють оптимізаційні процеси великого транспортного підприємства або логістичного центру. Для розв’язання задачі застосовано універсальний нормалізаційний метод, здатний ефективно вирішувати наступні класичні задачі: транспортну задачу, стохастичну транспортну задачу, задачу про призначення.Документ Розробка програмного забезпечення інтерактивної візуалізації систем і вузлів транспортних машин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ідріссі, Семлалі ЯссінВ роботі розглядається задача розробки програмного забезпечення інтерактивної візуалізації систем і вузлів транспортних машин на основі об'єднання синергетичного підходу, методів доповненої реальності і теорії штучного інтелекту на прикладі сучасних інформаційних і мехатронних систем транспортних засобів спеціального призначення.