Выпуск 78
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Выпуск 78 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ПРОЕКТУВАННЯ МАШИНОБУДІВНИХ ВИРОБІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЧНОГО РІШЕННЯ, ІНТЕГРОВАНОГО В AUTODESK INVENTOR(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Іванов, Є. М.; Иванов, Е. М.; Іvanov, E.Пропонується впровадити у процесі навчання комп’ютерні технології розроблення траєкторій переміщення інструментів для високошвидкісного оброблення точінням і фрезеруванням машинобудівних виробів. Запропоновані технології мають набір інтегрованих модулів візуалізації, що забезпечує повний контроль над виконанням технологічних переходів ще до генерації керуючої програми та її налагодження на верстаті.Документ САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МЕХАНІКІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Каслін, М. Д.; Богатов, О. І.; Попов, В. М.; Каслин, Н. Д.; Богатов, О. И.; Попов, В. М.; Kaslin, N.; Bogatov, O.; Popov, V.Розглянуті питання значущості самостійної роботи студентів для професійної підготовки інженера-механіка на прикладі викладання дисциплін «Основи охорони праці» й «Охорона праці в галузі», оволодіння фахівцем розвиненими навичками самоосвіти й самонавчання з метою набуття компетенцій, необхідних для успішної кар’єри.Документ УПРОВАДЖЕННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Аветисян, В. Г.; Грицина, І. М.; Грицина, Н. І.; Аветисян, В. Г.; Грицына, И. Н.; Грицына, Н. И.; Avetisyan, V.; Hrytsyna, I.; Hrytsyna, N.Розглянуто особливості впровадження комп’ютерних технологій у процесі вивчення дисципліни «Організація аварійно-рятувальних робіт» для підготовки фахівців оперативно-рятувальної служби Державної служби України з надзвичайних ситуацій.Документ SOME APPROACHES TO DEVELOPING FUTURE ENGINEERS’ MORALITY WHEN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Saienko, N.; Саенко, Н. В.; Саєнко, Н. В.The role of moral education in technical university students’ training is considered. The reasons of enhanced interest to parables as a means of ethic development in the present day reality are revealed. The key components of the process of teaching morality through foreign language are substantiated.Документ ОБ ОПЫТЕ ИЗУЧЕНИЯ ОБЪЕМНОГО ГИДРОПРИВОДА ДЛЯ СТРОИТЕЛЬНЫХ И ДОРОЖНЫХ МАШИН В ХНАДУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Аврунин, Г. А.; Мороз, И. И.; Аврунін, Г. А.; Мороз, І. І.; Avrunin, G.; Moroz, I.Рассмотрен опыт преподавания дисциплин, связанных с применением объемных гидроприводов в строительно-дорожных, подъемно-транспортных и мелиоративных машинах, благодаря которым в этих машинах достигнуты высокие технико-экономические показатели и уровень автоматизации.Документ СТАНДАРТИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ОСНОВНІ ЕТАПИ СТВОРЕННЯ, ПРОБЛЕМИ ТА РИЗИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Дашковська, О. В.; Погребняк, В. П.; Дашковская, Е. В.; Погребняк, В. П.; Dashkovskaya, E.; Pogrebnyak, V.Проаналізовано комплекс нормативно-правових актів та організаційних заходів, спрямованих на створення та впровадження стандартів вищої освіти. Установлено, що практично з усіх спеціальностей завершено розроблення проектів СВО освітнього рівня «бакалавр», здійснюється їх експертиза та погодження. Висвітлені причини ризиків, які можуть ускладнити процес затвердження СВО та набуття їх чинності.Документ ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ЦИВІЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ: ПРОБЛЕМИ ТА РІШЕННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Филипчук, В. Л.; Туровська, Г. І.; Филипчук, В. Л.; Туровская, Г. И.; Fylypchuk, V.; Turovska, Н.Визначено методологічні орієнтири для викладання дисциплін, покликаних формувати особистість, здатну до практичної діяльності, творчого пошуку, генерування нових ідей в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів.Документ КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ ДЛЯ ПОДГОТОВКИ СПЕЦИАЛИСТОВ ПО ГРАЖДАНСКОЙ БЕЗОПАСНОСТИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Кравцов, М. Н.; Кравцов, М. М.; Kravtsov, М.Выполнен анализ существующих методов использования в учебном процессе компьютерного моделирования для подготовки специалистов гражданской безопасности.Документ ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ ВІЙСЬКОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Табуненко, В. О.; Кужелович, В. І.; Табуненко, В. А.; Кужелович, В. И.; Tabunenko, V.; Kuzhelovich, V.Обґрунтована необхідність впровадження в навчальний процес у вищих військових навчальних закладах інформаційно-комунікативних технологій і як способу реформування системи військової освіти в Україні, і як засобу підвищення якості професійної підготовки військових кадрів.Документ ЗАСТОСУВАННЯ ВЕЙВЛЕТ-АНАЛІЗУ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ВІБРОДІАГНОСТУВАННЯ ПІДШИПНИКОВИХ ВУЗЛІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Погребняк, А. В.; Михалків, С. В.; Євтушенко, А. В.; Погребняк, А. В.; Михалкив, С. В.; Евтушенко, А. В.; Pogrebnyak, A.; Mykhalkіv, S.; Evtushenko, A.Коротко подано опис особливостей використання алгоритму безперервного вейвлет-перетворення. Розроблено модель технології вібродіагностування підшипників кочення.Документ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ШВИДКІСТЮ ЗНОШУВАННЯ І ДИСПЕРСНІСТЮ ЧАСТИНОК ЗАБРУДНЕНЬ У РОБОЧІЙ РІДИНІ ГІДРОПРИВОДІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Венцель, Є. С.; Орел, О. В.; Венцель, Е. С.; Орел, А. В.; Ventsel, Ye.; Orel, O.Отримано рівняння для швидкості зношування з урахуванням взаємодії заряджених частинок зношення з поверхнями тертя. Показано, що швидкість зношування iv може бути презентована як спадаюча функція коефіцієнта протизношувальних властивостей Kj робочої рідини, який є відношенням кількості дрібнодисперсних частинок до кількості грубодисперсних з відповідними коефіцієнтами.Документ РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВІДЕОПОСІБНИКІВ З БАЗОВИХ РОЗДІЛІВ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Черніков, О. В.; Архіпов, О. В.; Черников, А. В.; Архипов, А. В.; Chernikov, A.; Arkhipov, A.Розглянуті питання підготовки ефективних навчальних завдань для освоєння комп’ютерного моделювання машинобудівних деталей. На їх базі створено й апробовано відеоуроки для навчання тривимірного моделювання в середовищі Autodesk Inventor. Матеріали можуть бути використані у вивченні курсу комп’ютерної графіки.Документ КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ РАМНИХ КОНСТРУКЦІЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Черніков, О. В.; Подригало, Н. М.; Гіріна, К. П.; Смірнов, М. Г.; Черников, А. В.; Подригало, Н. М.; Гирина, К. П.; Смирнов, Н. Г.; Chernikov, O.; Podrigalo, N.; Girina, K.; Smirnov, M.Запропоновано методику розроблення тривимірної моделі рамної конструкції, яку перевірено на прикладі кроквяної ферми та її вузлів. Показана можливість проведення віртуальних експериментів для випробувань створеної конструкції на міцність і стійкість засобами пакета комп’ютерного моделювання Autodesk Inventor.Документ НЕКОТОРЫЕ ВОПРОСЫ ПОДГОТОВКИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВУЗОВ К ПРОФОРИЕНТАЦИОННОЙ РАБОТЕ С БУДУЩИМИ АБИТУРИЕНТАМИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Коваленко, А. В.; Kovalenko, A.Раскрыты направления подготовки преподавателей вузов к профориентационной работе. Описана система организационно-методических и практических мероприятий по профориентации. Рассмотрены некоторые формы и методы, которые дают положительные результаты в профессиональной ориентации будущих абитуриентов.Документ РЕТРОСПЕКТИВА ОСНОВНИХ ЕТАПІВ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ. ЧАСТИНА 2(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Hnatov, A.; Arhun, Sch.Проведено аналіз електромобілебудування на останніх етапах його розвитку. Подано стислий опис кожного з них. Визначено основні тенденції розвитку електромобілів, як на цей час, так і на найближче майбутнє. Зазначено, що електромобілі здобули популярність у всьому світі, про що свідчить політика багатьох країн щодо заохочення громадян купувати їх.Документ ОСОБЕННОСТИ ПОСТРОЕНИЯ И ИЗУЧЕНИЯ ПОЛИГАРМОНИЧЕСКИХ ИЗМЕРИТЕЛЬНЫХ ИНФОРМАЦИОННЫХ СИСТЕМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Сахацкий, В. Д.; Сахацький, В. Д.; Sakhatskyi, V.На основе анализа принципа действия и построения полигармонических измерительных информационных систем и учебных планов подготовки магистров по специальности «Метрология и информационно-измерительные технологии» определенны темы, которые выносятся на самостоятельную работу студентам в процессе изучения данных систем.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017)Документ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ НАНОМЕТРОЛОГІЇ В УНІВЕРСИТЕТАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Полярус, О. В.; Полярус, А. В.; Poliarus, А.На підставі аналізу стану розвитку метрологічного забезпечення нанотехнологій визначені основні проблеми підготовки технічних фахівців у вищій школі. Обґрунтовані пропозиції щодо викладання нанометрології в технічних та інших університетах.Документ ЗАКОНОМЕРНОСТИ ПРОЦЕССОВ ГОРИЗОНТАЛЬНОГО ЗАВИНЧИВАНИЯ ВИНТОВОГО ПРОКАЛЫВАЮЩЕГО РАБОЧЕГО ОРГАНА В ГРУНТ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Вивчар, С. М.; Вівчар, С. М.; Vivchar, S.Приведены сведения по завинчиванию винтовых якорей и рабочих органов гори-зонтальным способом в массив грунта. Материал содержит результаты экспериментальных и теоретических исследований горизонтального завинчивания винтовых рабочих органов установкой с гидравлическим приводом.Документ SOME ASPECTS OF USING INFORMATION TECHNOLOGIES FOR TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN HIGHER SCHOOL(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Ponikarovska, S.; Поникаровская, С. В.; Понікаровська, С. В.The article deals with the peculiarities of using information technologies in the process of teaching foreign languages in higher school. The positive and negative features have been determined and a number of reasons for insufficient or simplified usage of electronic means of education have been given.