2015
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2015 за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 45
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Кольорова органо-мiнеральна сумiш(2015) Золотарьов, Вiктор Олександрович; Оксак, Сергiй Володимирович; Свинарьов, Максим ОлександровичКольорова органо-мінеральна суміш, що містить комплексне в'яжуче, мінеральний порошок, пігмент і мінеральний заповнювач, яка відрізняється тим, що як комплексне в'яжуче використовують суміш нафтополімерної смоли (65-70 %), розрідженої індустріальним мастилом (30-35 %), та термоеластопласту типу SBS у кількості 3-9 % від маси розрідженої нафтополімерної смоли, при наступному співвідношенні компонентів, мас. %: комплексне в'яжуче 5,0-7,0 мінеральний порошок 8,0-14,0 пігмент 1,0-2,0 мінеральний заповнювач решта.Документ Сумiщений дисковий узгоджувальний пристрiй з подвiйним вторинним розiмкненим витком(2015) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Трунова, Ірина Сергiївна; Аргун, Щасяна Валiковна; Шиндерук, Свiтлана Олександрiвна; Сабокар, Олег СергiйовичСуміщений дисковий узгоджувальний пристрій з подвійним вторинним розімкненим витком, в якому індуктор виконано у вигляді вторинної обмотки узгоджувального пристрою, який відрізняється тим, що вторинна обмотка виконана у вигляді двох розімкнених дисків, що розташовані компланарно по відношенню до первинної обмотки та з'єднані між собою так, що сумарний струм протікає по торцевій поверхні зрізаного конуса індуктора-інструмента, який виконано суміщеним з зовнішнім диском вторинної обмотки.Документ Спосiб керування iнтелектуальною системою головного свiтла транспортного засобу(2015) Нiконов, Олег Якович; Баранова, Валентина Олегiвна; Щукiн, Олександр ВiкторовичСпосіб керування інтелектуальною системою головного світла транспортного засобу, який полягає у тому, що за допомогою датчиків збирають інформацію про стан руху транспортного засобу та транспортного середовища, після чого оброблена за допомогою АСПО-контролера інформація надходить в електронні блоки освітлення, який відрізняється тим, що в процесі керування враховують заздалегідь отриману інформацію від додатково встановленого транспортного порталу та інформацію, отриману з GPS-системи про положення транспортного засобу на дорозі та його швидкість руху, причому отримані дані передаються з транспортного порталу через електронний блок управління адаптивної системи освітлення на АСПО-контролер, який відповідає за прийняття рішення щодо повороту фар і, як наслідок, забезпечує оптимальне освітлення дороги.Документ Спосiб оброблення холоднокатаної тонколистової сталi, призначеної для холодного штампування(2015) Д'яченко, Свiтлана Степанiвна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Татаркiна, Iрина Сергiївна; Пономаренко, Iгор Володимирович; Лобанов, Вiктор КостянтиновичСпосіб оброблення холоднокатаної тонколистової сталі, призначеної для холодного штампування, який містить бомбардування низькоенергетичними іонами титану та структурне перетворення поверхневого шару сталевого виробу, який відрізняється тим, що дію бомбардування низькоенергетичними іонами спрямовують на поверхню холоднокатаного сталевого листа товщиною 0,4-2 мм, при цьому відношення площі поверхні до об'єму листа перевищує 1, а бомбардуванню піддають по черзі кожну сторону листа за 1 цикл протягом 1 хв.Документ Комп'ютерна програма "Програма для розрахунку ймовiрностi помилки в каналi цифрового супутникового зв'язку" ("Мар")(2015) Мнушка, Оксана Василiвна; Нiконов, Олег ЯковичДокумент Спосiб визначення змiни потужностi на ведучих колесах автомобiля в процесi експлуатацiї(2015) Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Кайдалов, Руслан Олегович; Коробко, Андрiй Iванович; Нiкорчук, Андрiй Iванович; Подригало, Михайло Абович; Тарасов, Юрiй ВолодимировичСпосіб визначення зміни потужності на ведучих колесах автомобіля в процесі експлуатації, що полягає у визначенні швидкості й прискорення автомобіля при розгоні з повною подачею палива, який відрізняється тим, що вимірювання швидкості й прискорення здійснюють на початку експлуатації й після тривалого пробігу автомобіля при його однаковій масі, а потім визначають зміну потужності двигуна через добуток маси автомобіля, швидкості руху та різниці прискорень автомобіля при цій швидкості на початку експлуатації та після тривалого пробігу.Документ Способ ступенчатой адсорбционной очистки сточных вод шлаковым сорбентом с обеспечением замкнутости цикла оборотного водопотребления(2015) Хоботова, Элина Борисовна; Грайворонская, Инна ВалериевнаДокумент Електронно-пневматична гальмiвна система транспортного засобу(2015) Клименко, Валерiй Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Рижих, Леонiд Олександрович; Красюк, Олександр Миколайович; Босенко, Євгенiй IвановичЕлектронно-пневматична гальмівна система транспортного засобу, яка містить автономні контури: контур гальмівного приводу передньої осі, контур гальмівного приводу задньої осі, контур стоянкової гальмівної системи, яка відрізняється тим, що зв'язок поміж ручним краном зворотної дії та пневматичними камерами енергоакумуляторів контуру стоянкової гальмівної системи здійснюється через нормально відкритий електропневматичний клапан та пропорційний електропневматичний модулятор, який складається з керуючого модуля та слідкуючого модуля, в корпусі керуючого модуля розташований золотник, що має на боковій поверхні зубчату рейку, механічно пов'язану з валом електродвигуна та керуючим пневмопоршнем, навантаженим пружиною в бік рейки, керуючий пневмопоршень утворює з корпусом керуючого модуля керуючу порожнину та атмосферну порожнину, при цьому керуюча порожнина розташована з боку зубчастої рейки та пневматично пов'язана з керуючою частиною контуру, а атмосферна порожнина розташована з боку слідкуючого модуля, в корпусі слідкуючого модуля виконаний отвір, в якому встановлений слідкуючий поршень, що утворює з корпусом слідкуючу порожнину, порожнину тиску та атмосферну порожнину, при цьому слідкуюча порожнина розташована з боку керуючого модуля та пневматично пов'язана з пневматичними камерами енергоакумуляторів та через впускний клапан з порожниною тиску, а через випускний клапан з атмосферною порожниною, порожнина тиску виконана в канавці поміж торцями слідкуючого поршня, пов'язана з ресивером, слідкуючий поршень навантажений в сторону слідкуючої порожнини пружиною, розташованою в атмосферній порожнині, в центральному отворі слідкуючого поршня розташований поршень з осьовим отвором, що формує впускний клапан та випускний клапан, при цьому впускний клапан виконаний у вигляді сідла на слідкуючому поршні та затвора, розташованого на поршні, навантаженого пружиною в бік сідла впускного клапана, сідло випускного клапана утворює торець поршня, а затвор випускного клапана розташований в корпусі слідкуючого модуля з можливістю переміщення в слідкуючій порожнині, при цьому затвор випускного клапана має механічний зв'язок з золотником.Документ Молоток Кашкарова модифiкацiйний(2015) Костiна, Людмила Леонiдiвна; Толмачов, Сергiй МиколайовичМолоток Кашкарова модифікований, що містить головку, рукоятку, еталонний стрижень, сталеву кульку (індентор), стакан, пружину, який відрізняється тим, що з метою підвищення точності вимірювань в запропонованій конструкції молотка Кашкарова замість круглих стрижнів використовують квадратні стрижні.Документ Спосiб управлiння пiдвiскою автомобiля на основi нейро-нечiткого регулювання(2015) Нiконов, Олег Якович; Шуляков, Владислав МиколайовичСистема управління підвіскою автомобіля, що складається з датчиків, системи виконавчих приводів та об'єкта стабілізації, тобто кузова автомобіля, яка відрізняється тим, що в систему управління підвіскою додатково встановлюється нейро-нечіткий регулятор у зворотному зв'язку по куту відхилення об'єкта стабілізації.Документ Спосiб управлiння процесом копання екскаватора(2015) Гурко, Олександр Геннадiйович; Плахтєєв, Павло АнатолiйовичСпосіб управління процесом копання екскаватора, що включає послідовні процеси задання бажаного руху робочого обладнання екскаватора за допомогою блока планування траєкторії, визначення поточних значень параметрів руху робочого обладнання за допомогою вимірювального блока, обчислення відхилень значень поточних параметрів руху від бажаних значень блоком обчислення відхилень та корегування управляючих впливів блоком управління за допомогою відповідного алгоритму, який відрізняється тим, що за допомогою блока прогнозу, пов'язаного з блоком обчислення відхилень від бажаної траєкторії та блоком зберігання апріорної інформації про невизначеності, прогнозують вплив невизначених факторів на подальший рух робочого обладнання екскаватора, після чого за допомогою блоків обчислення основного та додаткового управляючих впливів здійснюють процес коригування цих впливів, який розбивається на два паралельних процеси, за допомогою першого з яких визначають основний управляючий вплив за відомою номінальною моделлю, а за допомогою другого - додатковий управляючий вплив, для компенсації спрогнозованого впливу невизначених факторів на рух робочого обладнання екскаватора.Документ Спосiб рекуперативної зарядки тягової акумуляторної батареї транспортного засобу та система для його реалiзацiї(2015) Бажинов, Олексiй Васильович; Дваненко, Володимир Якович; Дробiнiн, Олександр Михайлович1. Спосіб рекуперативної зарядки тягової акумуляторної батареї (ТАБ) транспортного засобу шляхом перетворення кінетичної енергії рухомого транспортного засобу в електричну енергію, що спрямовується на зарядку ТАБ, яка складається з послідовно з'єднаних елементів, який відрізняється тим, що ця рекуперативна електрична енергія під час чергового гальмування спрямовується на зарядку половини елементів акумуляторної батареї, а при наступному гальмуванні спрямовується на зарядку іншої половини елементів акумуляторної батареї, і таке чергування продовжується доти, поки електроенергія рекуперації, накопичена в тій половині ТАБ, яку в результаті чергування треба заряджати, не опиниться більше, ніж у тій половині ТАБ, яку заряджали перед цим, і в цьому випадку ця половина ТАБ заряджається повторно. 2. Система рекуперативної зарядки тягової акумуляторної батареї транспортного засобу, що містить пов'язані між собою ТАБ, тяговий електродвигун-генератор з електромагнітним збудженням, блок контролера тягового електродвигуна-генератора, датчик режиму гальмування, яка відрізняється тим, що введені датчики струмів позитивного і негативного виводів ТАБ, введено перший ключ, одним виводом з'єднаний з відведенням від середини ТАБ, інший вивід цього ключа з'єднаний з катодами введених трьох діодів, аноди яких з'єднані з усіма фазами електродвигуна-генератора, а також введено другий ключ одним виводом з'єднаний з відведенням від середини ТАБ, інший вивід цього ключа з'єднаний з анодами введених трьох діодів, катоди яких з'єднані з усіма фазами електродвигуна-генератора, причому обидва ключі з'єднані з введеним блоком управління рекуперативною зарядкою, з яким з'єднані датчик режиму гальмування, контролер тягового електродвигуна-генератора, а також введений блок обліку заряду кожної половини ТАБ, з яким з'єднані датчики струмів позитивного і негативного виводів ТАБ.Документ Спосiб визначення ступеня насичення напрямкiв руху регульованого перехрестя(2015) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб визначення ступеня насичення напрямків руху регульованого перехрестя, заснований на скануванні одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони перехрестя в точці над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки першого променя вибирається так, щоб він описував коло на проїжджій частині перехрестя в області стоп-ліній всіх його підходів, а друге положення розгортки відповідало відхиленню лазерного променя, при якому радіус другого концентричного кола на поверхні проїзної частини зменшується на певну задану величину, при цьому зміна положень розгортки здійснюється з високою швидкістю по черзі через кожен період сканування, а другий промінь розгортки формується зі зміщенням на третину періоду по колу розгортки та зі зміною кута нахилу оптичної осі променя, як і першого, по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході першої контрольованої зони зменшувався на певну задану величину, третій оптичний промінь лазерної розгортки формується зі зміщенням відносно другого ще на третину періоду по колу розгортки, а кути нахилу оптичних осей третього променя, як і двох перших, змінюють по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході другої контрольованої зони зменшувався на певну задану величину, при цьому відстань між вхідною і вихідною межами другої контрольованої зони вибирають за умови, щоб вона перевищувала найбільш можливу чергу транспортних засобів (ТЗ), яка може збиратися по одній із смуг руху на сигнал світлофора, що забороняє дорожній рух, подальшому прийомі відображених оптичних сигналів фотоприймачами і надалі перетворенні цих сигналів в імпульсно-числові коди, за якими визначаються швидкість, тип та час пересування транспортних засобів на входах і виходах обох контрольованих зон, напрямки їх руху по смугах, кількість транспортних засобів у черзі у фізичних та приведених одиницях, значення зупиночного шляху різного типу транспортних засобів, час пересування черги зони стоп-ліній по всіх смугах руху упродовж окремих тактів одного циклу світлофорного регулювання, а потім наявність транспортних засобів по окремих смугах в першій контрольованій зоні та в зоні самого перехрестя на момент початку проміжного такту, а момент закінчення проміжного такту формується за моментами, коли останній транспортний засіб, що знаходився в зоні перехрестя, почне перетинати своїм переднім бампером одну з ліній сканування першого променя по смугах руху на виході з перехрестя, при цьому тривалість основного такту визначається моментом закінчення роз'їзду найбільшої за часом черги по смугах руху в даній фазі регулювання, який формується по моменту перетинання заднім бампером останнього в черзі транспортного засобу однієї з ліній сканування в зоні стоп-лінії при умові, що на цей момент першу контрольовану зону повністю залишать всі транспортні засоби, а в іншому випадку кінець основного такту формується за максимальним фіксованим заздалегідь значенням, а тривалість циклу світлофорного регулювання за результатами сканування визначається як сукупність основних та проміжних тактів всіх фаз, який відрізняється тим, що протягом кожного циклу світлофорного регулювання одночасно визначаються параметри руху транспортних потоків на підходах і в зоні перехрестя, основні, проміжні такти і цикл світлофорного регулювання, а також коефіцієнти приведення до легкового автомобіля, потоки насичення по кожній смузі руху па підходах до перехрестя, а потім ступінь насичення напрямків руху регульованого перехрестя, як відношення числа ТЗ, що прибувають до перехрестя в даному напрямку за час циклу регулювання, до максимального числа ТЗ, що покинули перехрестя в тому ж напрямку на зелений сигнал світлофора.Документ Iнтегрований гiдропневмоакумулятор будiвельно-дорожнiх, пiдйомно-транспортних машин i устаткування(2015) Хмара, Леонiд Андрiйович; Холодов, Антон ПавловичІнтегрований гідропневмоакумулятор будівельно-дорожніх, підйомно-транспортних машин і устаткування, що містить корпус, в якому утворені дві камери - верхня, що заповнюється газом, і нижня, що заповнюється рідиною, між якими розміщується роздільник середовищ, який відрізняється тим, що як корпус використовується порожниста металоконструкція машини, наприклад штовхальні бруси бульдозера, причому в одному такому корпусі може бути розташовано декілька газових і робочих камер, тобто декілька гідроакумуляторів.Документ Спосiб вiдновлення вкладишiв пiдшипникiв(2015) Глушкова, Дiана Борисiвна; Костiна, Людмила Леонiдiвна; Бiлий, Валентин АнатолiйовичСпосіб відновлення вкладишів підшипника, що полягає в нанесенні на поверхню тертя покриття, який відрізняється тим, що антифрикційне покриття наноситься іонно-плазмовим напиленням і воно є багатошаровим, причому перший шар мідь-олово, наступний шар - нікель, останній шар - свинець з оловом та міддю.Документ Високомiцний щебенево-мастиковий асфальтобетон(2015) Золотарьов, Вiктор Олександрович; Маляр, Володимир ВолодимировичВисокоміцний щебенево-мастиковий асфальтобетон (ВЩМА), що містить мінеральну частину (щебінь, пісок (штучний) та мінеральний порошок) та бітум, який відрізняється тим, що він має оптимальну структуру завдяки тому, що співвідношення вмісту мінерального порошку до вмісту бітуму складає 2,3-2,7 при вмісті компонентів мінеральної частини, мас. %: щебінь 72 пісок (штучний) 9,5-13 мінеральний порошок 15-18,5 з додаванням 4,75-5,0 % бітуму БНД 40/60 (понад 100 % мінеральної частини).Документ Спосiб визначення параметрiв контакту колеса автомобiля з дорогою(2015) Подригало, Михайло Абович; Абдулгазiс, Умер Абдуллаєвич; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Абдулгазiс, Азiз Умерович; Феватов, Сададiн АсановичСпосіб визначення параметрів контакту колеса автомобіля з дорогою, що включає вимір лінійної швидкості автомобіля, кутової швидкості колеса, крутного моменту на колесі й нормального навантаження на колесо, який відрізняється тим, що визначають кінематичний радіус колеса шляхом ділення лінійної швидкості автомобіля на кутову швидкість колеса й умовний динамічний радіус колеса шляхом ділення крутного моменту на нормальну реакцію дороги на колесо, після чого визначають кінематичний параметр контакту колеса з дорогою шляхом ділення кінематичного радіуса на вільний радіус колеса й динамічний параметр контакту колеса з дорогою - шляхом ділення умовного динамічного радіуса на вільний радіус колеса.Документ Спосiб визначення зносу робочих органiв землерийно-транспортних машин(2015) Венцель, Євген Сергiйович; Щукiн, Олександр ВiкторовичСпосіб визначення зносу робочих органів землерийно-транспортних машин (переважно різальних елементів), за яким різальні елементи встановлюються на спеціальні пластикові контейнери, у які додається твердіюча з часом суміш, що дозволяє отримати після застигання відбитки поперечного перерізу різальних елементів, який відрізняється тим, що у контейнер додається суміш, що складається з гіпсу, алебастру та пластифікаторів, які дозволяють отримати зліпки різальних елементів, та після чого за допомогою комп'ютерних технологій встановити товщину перерізу до та після експлуатації різальних елементів, а на основі отриманих електронних відбитків перерізу різальних елементів встановлюється їх знос.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2015) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Лiньков, Олег Юрiйович; Назаров, Артем ОлександровичКомбінована силова установка автотранспортного засобу, що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинний патрубок системи змащення ДВЗ встановлено додатковий теплообмінник для попереднього нагрівання робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.Документ Автомобiльне дверне вiкно з москiтною сiткою(2015) Смирнов, Олег Петрович; Борисенко, Анна ОлегiвнаАвтомобільне дверне вікно з москітною сіткою, яке відрізняється тим, що в ньому додатково встановлюється москітна сітка, що повторює контур скла, з окремим підйомним механізмом.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »