Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3895
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "балка"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз роботи прольотних будов автодорожніх мостів при посиленні їх накладною плитою(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Недоступ, Дмитро СтаніславовичРозглянуто підсилення прольотних будов за допомогою улаштування монолітної залізобетонної плити різної товщини. Були досліджені монолітні накладні плити товщиною 140, 160 та 180 мм. Визначена раціональна товщина монолітної плити. При визначені несучої здатності прольотних будов був застосований просторовий розрахунок в програмному комплексі ЛІРА. Аналіз розрахунків показав, що раціональна товщина монолітної плити дорівнює 140 мм. Критерієм раціональності є витрати матеріалів на монолітну плиту при одночасному забезпеченні потрібної несучої здатності прольотної будови.Документ Аналіз технічних рішень ремонту мосту на автомобільній дорозі Т-21-15 Гусарівка – Грушуваха км 26+930 у Харківській обл.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шинкаренко, Юлія ОлексіївнаРозглянуто чотири варіанти ремонту мосту із застосуванням плит або балок прогонових будов. Порівняно результати обсягів робіт та розраховано зведений кошторис на кожен варіант. Аналіз розрахунків показав, що найбільш раціонально є прийняти четвертий варіант ремонту мосту з встановленням 5 плит П-12(11,00) у поперечному перерізі Критерієм раціональності є використання меншої кількості різновидів балок прогонових будов, однаковими просторовими роботами та згідно до кошторисного розрахунку даний варіант є найбільш економічно вигідним. Створено оригінальну скінчено-елементну модель прогонових будов та виконано розрахунок обраного варіанту конструкції в ПК Ліра із завантаженням рухомим навантаженням Н-30 та НК-80.Документ Застосування сучасних технологій при ремонті плити проїзної частини мостів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Кравченко, Артур РомановичАналіз напружено-деформованого стану елементів підходів до мосту в програмному комплексі «ЛІРА», що були рекомендовані з урахуванням сучасних технологій та матеріалів.За результатами обстеження, приведено сучасне технологічне рішення реконструкції прогонової будови Балашовського мосту. Проведений аналіз напружено деформованого стану елементів підходу до мосту. Виконано аналіз результатів розрахунку.Документ Капітальний ремонт Балашовського шляхопроводу в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Тінін, Віталій АнатолійовичРозглянуто розрахунок прогонової будови під дією власної ваги від існуючої та запропонової конструкції плити та дорожнього одягу, а також під дією сучасних навантажень А-15, НК-100 та трамвайного навантаження. При визначені несучої здатності прольотної будови був застосований просторовий розрахунок конструкцій в ПК ЛІРА. Аналіз розрахунків показав, що перетини всіх елементів конструкцій забезпечують необхідну несучу здатність. За результатом ймовірнісного розрахунку надійності основних несучих конструкцій шляхопроводу визначено залишковий ресурс елементів споруди.Документ Капітальний ремонт мосту в Тернопільській області після руйнування прогонової будови(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Сухан, Сергій ПетровичУ роботі представлені розрахунки несучої здатності елементів мосту, основні конструкторські та технічні рішення з капітального ремонту мосту. У кваліфікаційній роботі розглянуті питання: основні технічні положення капітального ремонту мосту; розрахунки несучої здатності елементів мосту; конструкція елементів мосту; організація виробництва робіт; охорона праці та техніка безпеки при виробництві робіт; економічний аналіз інвестування у реалізацію проєкту капітального ремонту мосту. Розробка технічних рішень з капітального ремонту моста з метою покращення існуючого стану споруди.Документ Капітальний ремонт мосту через р. Сіверський Донець по вул. Первомайська у м. Лисичанськ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Сухан, Олександр ПетровичУ роботі представлені розрахунки несучої здатності елементів мосту, основні конструкторські та технічні рішення з капітального ремонту мосту. Розглянуті питання: основні технічні положення капітального ремонту мосту; розрахунки несучої здатності елементів мосту; конструкція елементів мосту; організація виробництва мосту; охорона праці та техніка безпеки при виробництві робіт; економічний аналіз інвестування у реалізацію проєкту капітального ремонту мосту. Вирішення питань пов’язаних з капітальним ремонтом мосту.Документ Капітальний ремонт мосту через річку Мокра Плотва на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут, км 179+081(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бесараб, Ірина СергіївнаДипломна робота присвячена аналізу результатів обстеження та технічного стану мосту, аналізу сучасних технологій ремонту та реконструкції, дослідженню роботи прогонової будови. Здійснено огляд конструкції мосту, за виявленими дефектами складено відомість дефектів, розраховано залишковий ресурс споруди за діючими нормативними вимогами, проаналізовано сучасні технології ремонту та реконструкції мостів, досконало пропрацьовано питання організації робіт з капітального ремонту, проаналізовано роботу прогонової будови шляхопроводу за допомогою розрахункового комплексу ПК «ЛІРА», розглянуто положення щодо забезпечення надійності та експлуатаційної безпеки утримання мосту та питання кошторисної вартості будівництва.Документ Капітальний ремонт шляхопроводу методом заміни основних конструкцій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ботвинник, Руслан ІгоровичРозробка технічних рішень з капітального ремонту автодорожнього шляхопроводу розташованого у Любашівському районі Одеської області з метою покращення безпеки та пропускної здатності споруди на даній ділянці траси.