Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3900
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "автомобільна дорога"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Н–11 95+000 км – 110+000 км(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Масич, Костянтин ВячеславовичПараметри транспортних потоків безперервно змінюється уздовж дороги. Ці зміни пов'язані як з особливостями дорожніх умов, так і з інтенсивністю руху. Водії при русі по дорозі у вільних умовах прагне підтримувати бажану швидкість руху. Збільшення інтенсивності руху приводить до необхідності здійснення обгонів для підтримки цієї швидкості, а також до зниження швидкості при неможливості обгонів. Таким чином, питання що до удосконалення організації дорожнього руху, з метою підвищення пропускної здатності доріг та зниження рівня аварійності, є актуальним і потребує прийняття ефективних та досконалих рішень та відповідних заходів. Суттєвою проблемою дорожнього руху є безумовно жертви ДТП, якими стають частіше понад усе молоді люди. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я показник смертності в результаті ДТП для найбільш молодої частини населення займає значне місце.Документ Дослідження організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги Р-09(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Сахно, Андрій СергійовичМета дослідження – підвищення ефективності організації дорожнього руху на ділянці дороги Р-09 7+000 км – 21+000 км у Київській області. Об’єкт дослідження – організація дорожнього руху на ділянці дороги Р-09 7+000 км – 21+000 км у Київській області. Предмет дослідження - ефективність організації дорожнього руху на ділянці дороги Р-09 7+000 км – 21+000 км у Київській області. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Основною базою запропонованих заходів щодо організації дорожнього руху на ділянці дороги є результати обстеження фактичної інтенсивності руху транспортних засобів на даній ділянці дороги, результати аналізу сучасного стану організації дорожнього руху на даній ділянці дороги, а також результати дослідження методом підсумкового коефіцієнту аварійності. На основі розрахунків підсумкових коефіцієнтів аварійності та аналізу ДТП, визначено найбільш небезпечні ділянки досліджуваної дороги, що вимагають усунення недоліків в організації дорожнього руху. Результати оцінки безпеки дорожнього руху на перехресті при введенні запропонованих заходів з підвищення ефективності організації руху свідчать про можливість скорочення загальної кількості ДТП на 11 одиниць. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Службою автомобільних доріг у Київській області. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при удосконаленні організації дорожнього руху на автомобільних дорогах загального користування. Сфера застосування: автомобільні дороги загального користування.