Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3900
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "безпека дорожнього руху"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив видимості технічних засобів регулювання на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Чернишова, Дар’я РадиківнаМета дослідження – підвищення безпеки дорожнього руху за умови забезпечення видимості дорожніх знаків. Об’єкт дослідження – дорожній рух на вулично-дорожній мережі міста. Предмет дослідження – параметри схеми розташування технічних засобів регулювання. Методи дослідження: аналітичні методи досліджень, теорія планування експерименту та моделювання за допомогою програми Statistika 6.0. У роботі визначено закономірності зміни відстані видимості технічних засобів регулювання на проїзній частині в залежності від її топології та швидкості, яка дозволена на ділянці за допомогою планування експерименту. Проведено повнофакторний експеримент, у результаті якого отримано моделі зміни відстані видимості технічних засобів регулювання від параметрів швидкості руху та кількості смуг руху. Встановлено, що основним фактором, що впливає на відстань видимості технічних засобів регулювання є швидкість руху. Отримані двофакторні моделі дозволяють планувати схеми розташування технічних засобів регулювання з урахуванням реальних параметрів транспортного потоку. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції вулично-дорожньої мережі та удосконаленні організації дорожнього руху у м. Лисичанськ. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міст.Документ Вплив параметрів транспортних потоків на безпеку руху в зоні залізничних переїздів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Дружбін, Андрій РомановичМета роботи: визначити характер впливу параметрів потоків автотранспортних засобів на рівень аварійності в зоні залізничних переїздів. Об’єкт: безпека дорожнього руху в зоні залізничних переїздів. Предмет дослідження – тенденції зміни рівня автомобілізації, зміни рівня аварійності на залізничних переїздах в Україні. Робоча гіпотеза: безпека дорожнього руху в зоні залізничних переїздів залежить від параметрів транспортного потоку. Методи дослідження: аналітично-практичний, математичне моделювання, статистичні дослідження параметрів аварійності і рівня автомобілізації. Отримані результати: з’ясовано, що в останні роки спостерігається зниження рівня аварійності на автомобільних дорогах України, але тяжкість наслідків цих пригод носить характер сталого зростання; з’ясовано, що між рівнем аварійності і інтенсивністю транспортних потоків на вулично- дорожній мережі є лише опосередкований зв'язок. Область застосування – транспортні системи. Ступінь впровадження: розроблені моделі параметрів аварійності можуть бути застосовані службами експлуатації автомобільних доріг; заходи організації дорожнього руху можуть біти застосовані проектними організаціями, підрозділами Служби автомобільних доріг.