2014, № 2 (7), т. 1
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6120
Переглянути
Перегляд 2014, № 2 (7), т. 1 за Ключові слова "331.101.3:65.012.12"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Роль мотивації в управлінні торговельним підприємством: зарубіжний досвід(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Круглов, В. В.; Косенко, П. В.Проаналізовано значення мотивації для сучасного управління в торговельних підприємствах та визначено, що в умовах жорсткої конкуренції управління персоналом стає конкурентною перевагою. Показано, що здійснення виробничих процесів на підприємстві відбувається переважно з використанням трудового потенціалу, ефективність використання якого багато в чому залежить від існуючої на ньому системи стимулювання праці, та наявність мотивованих, висококваліфікованих трудових ресурсів визначає ефективність функціонування підприємства, конкурентоспроможність і можливість досягнення поставлених цілей. Мотивація виступає однією з головних функцій менеджменту, а роль удосконалення мотиваційної системи на підприємстві стає домінуючою. Також наведена важливість мотивації для функціонування корпоративної культури, завдяки якій працівники представляють певну прив'язаність до організації, її традицій і норм. Предметом аналізу є матеріальна і нематеріальна мотивація. Метою даної статті є визначення ролі мотивації в управлінні торговельним підприємством. Перераховані основні методи мотивації в українських підприємствах. В результаті виявлено, що для вітчизняних підприємств доцільне впровадження таких методів мотивації, які б дозволили урахувати усі категорії потреб працівників підприємства. Досліджені різноманітні підходи вчених до визначення мотивації. Представлений зарубіжний досвід мотивації та визначені методи прийнятні для адаптації на українських підприємствах. Зазначено, що для розширення спектру мотиваційної діяльності як на підприємстві в цілому так і на вітчизняному рівні, важливим аспектом вважається аналіз формування систем мотивації на основі досвіду таких країн:США, Франції, Великобританії, Німеччини, Швеції та Японії. Подана власна інтерпретація терміну "мотивація".