2021, Випуск 20
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5885
Переглянути
Перегляд 2021, Випуск 20 за Ключові слова "629.341"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз найбільш поширених методів визначення стійкості енергетичних систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гнатов, Андрій Вікторович; Аргун, Щасяна Валіковна; Гнатова, Ганна Андріївна; Багач, Руслан Володимирович; Тарасова, Валентина Всеволодівна; Ручка, Олександр Омелянович; Hnatov, Andrii; Arhun, Shchasiana; Hnatova, Hanna; Bagach, Ruslan; Tarasova, Valentina; Ruchka, OleksandrДля визначення стійкості енергетичної системи існує багато методів. Найбільшо- го використання набули методи Ляпунова та метод Моісеєва. В роботі розкрито їх сутність, переваги та недоліки, особливості практичного використання. Визначено, що одним з перспе- ктивних напрямів підвищення ефективності роботи математичного апарату є використання методів другого порядку в моделюванні i оптимізації режимів роботи енергетичних систем, що дозволяє збільшити швидкість i надійність збіжності ітераційних процесів. Розбудовано алгоритм дій, який призначений для вирішення питання стійкості у практичній діяльності.Документ Методика оптимізації основних технічних параметрів перспективних міських електробусів типу ONC(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Войтків, Станіслав Володимирович; Voytkiv, StaniskavМіські електробуси типу ONC, які широко застосовуються для перевезень пасажирів на міських маршрутах, навіть за збільшення допустимої повної маси на 1500 кг мають суттєво меншу пасажировмістимість ніж автобуси великого класу, на базі яких вони створені. Мета. Визначення оптимальних величин основних конструктивних та експлуатаційних параметрів перспективних електробусів Методологія. На основі аналізу технічних параметрів міських електробусів сучасних конструкцій та регламентованих технічних вимог до пасажирських транспортних засобів великої вмістимості встановлені залежності їх пасажировмістимості від розмірних параметрів кузова, параметрів мас та величини автономного пробігу електробусів. Результати. Розроблені три варіанти методики оптимізації параметрів проектованих міських електробусів за одним із заданих параметрів – номінальною пасажировмістимістю, середнім добовим автономним пробігом або довжиною кузова електробуса. Оригінальність. Запропонований алгоритм визначення оптимізованих параметрів проектованих електробусів на стадії розроблення ескізних пропозицій та ескізних проектів. Практичне значення. Запропонована методика забезпечує проектування перспективних міських електробусів типу ONC, які найбільш придатні для застосування у містах України, з заданою або максимально можливою номінальною пасажировмістимістю з умови забезпечення заданого або максимально можливого автономного пробігу.