2017
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2163
Переглянути
Перегляд 2017 за Ключові слова "автомобiлi, випробування стендовi"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Самонавчальний стенд для рихтування кузовних деталей(2017-11-27) Дудукалов, Юрiй Володимирович; Тернюк, Микола Емануїлович; Савченков, Борис Васильович; Федченко, Владислав Володимирович; Бiловол, Ганна Володимирiвна1. Самонавчальний стенд для рихтування кузовних деталей, що містить платформу з елементами фіксації кузова, навантажувальні механізми з джерелами енергії, а також захвати, що закріплені на навантажувальних механізмах, який відрізняється тим, що стенд забезпечений системами вимірювання переміщень і їх похідних за часом, поєднаних з вихідним блоком, регулятором зусиль розтягування з вхідним блоком, а також блоком управління з обчислювачем з вхідним і вихідним блоками та блоком пам'яті, які з'єднані з виходами систем вимірювання переміщень та їх похідних за часом через блок управління, вхідні та вихідні блоки обчислювача та блока пам'яті з вхідним блоком регулятора зусиль розтягування. 2. Стенд за п. 1, який відрізняється тим, що забезпечений також локальними пристроями нагріву і охолодження з регуляторами потужності впливу, блоками управління зі входами, встановленими на пристроях просторового позиціонування, при цьому виходи систем вимірювання переміщень та їх похідних за часом з'єднані через блок управління, вхідні та вихідні блоки обчислювача та блока пам'яті з входами регуляторів потужності впливу пристроїв нагрівання та охолодження.Документ Стенд для випробування гальмiвних систем транспортних засобiв(2017-05-25) Байцур, Максим Вячеславович; Коробко, Андрiй Iванович; Подригало, Михайло Абович; Тарасов, Юрiй Володимирович; Туренко, Олександр IгоровичСтенд для випробовування гальмівних систем транспортних засобів, що містить опорні майданчики та горизонтальні силові циліндри, який відрізняється тим, що в конструкцію додатково введено опорні майданчики для задньої осі транспортного засобу та додаткові вертикальні силові циліндри для забезпечення повноти і достовірності визначення параметрів функціонального стану гальмівних систем транспортних засобів (розподілу гальмівних сил по осях і по бортах, значення гальмівних сил на кожному колесі, нерівномірність гальмівних сил по осях і по бортах) та визначення координат центру мас, моменту інерції і кута поперечної стійкості транспортного засобу.