Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3875
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "SIMULATED BRAKING MODEL"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Assessment of changes in the dynamic characteristics of vehicle braking(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Суіті, ЯфідОб’єкт дослідження – процес зміни показників гальмівних властивостей легкового автомобіля в експлуатаційних умовах. Мета дослідження – підвищення безпеки руху шляхом підвищення динаміки гальмування легкових автомобілів в процесі експлуатації. Методи дослідження. У роботі використано теоретичні методи математичного моделювання, рішення і аналізу диференціальних рівнянь. Експериментальні методи дослідження включали імітаційні випробування автомобіля. У дипломній роботі було проведено аналіз науково-технічних рішень стосовно режимів гальмування і критеріїв оцінки гальмівної динаміки автомобілів; дослідження факторів, що впливають на гальмівну динаміку легкових автомобілів, аналіз результатів теоретичних досліджень під час гальмування автомобіля. Розроблено методику імітаційних досліджень гальмівної динаміки автомобіля.Документ Дослідження зміни керованості легкових автомобілів в процесі експлуатації Study of the change in handling of passenger vehicles during operation(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Бенауaшку, АмінОб’єкт дослідження – процес зміни показників керованості легкового автомобіля в експлуатаційних умовах у процесі гальмування. Мета дослідження – підвищення безпеки руху шляхом підвищення керованості легкових автомобілів в процесі експлуатації. Методи дослідження. У роботі використано теоретичні методи математичного моделювання, рішення і аналізу диференціальних рівнянь. Експериментальні методи дослідження включали імітаційні випробування автомобіля. У дипломній роботі було проведено аналіз науково-технічних рішень стосовно режимів гальмування і критеріїв оцінки керованості легкових автомобілів; дослідження факторів, що впливають на керованість легкових автомобілів під час гальмування, аналіз результатів теоретичних досліджень під час імітаційних гальмувань. Розроблено методику імітаційних досліджень керованості під час гальмування автомобіля.