Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3899
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "викиди шкідливих речовин"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу організації дорожнього руху на ділянці вул. Біблика (вул. М. Рибалка) м. Харків на рівень забруднення атмосферного повітря(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гулуєв, ЕлманОб’єкт дослідження - дорожній рух на ділянці дороги міста. Мета роботи – зменшення екологічного навантаження на ділянці дороги за рахунок удосконалення організації дорожнього руху. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Доведено, що організація дорожнього руху суттєво впливає на рівень забруднення атмосферного повітря через режими руху транспортних засобів. Моделювання руху в програмному середовищі PTV VISSIM є найефективнішим методом прогнозування забруднення. Розглянуті три варіанти організації руху на вулиці Біблика (Маршала Рибалка) м. Харків: існуючий (5 нерегульованих пішохідних переходів), запропонований варіант 1 (3 нерегульованих пішохідних переходів) і запропонований варіант 2 (5 регульованих пішохідних переходів). Зменшення кількості пішохідних переходів може зменшити викиди шкідливих речовин у 1,3 рази, а облаштування на них світлофорів - збільшити їх у 1,15 разів, проте ці заходи призводять до значних затримок в русі усіх його учасників. Важливо вибирати раціональні поєднання заходів для охорони довкілля, включаючи організацію дорожнього руху, але для повного зменшення викидів потрібен комплексний підхід, що включає зменшення токсичності викидів, раціональне планування міських територій, використання газозахисних споруд та зелених зон, а також удосконалення транспортно-планувальних характеристик та організації руху.Документ Дослідження впливу схем організації дорожнього руху на перехресті на його екологічну безпеку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чередниченко, Артем ВіталійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті. Мета роботи – підвищення екологічної безпеки перехрестя шляхом вибору раціональної схеми організації дорожнього руху на ньому. Метод дослідження - натурно-аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити найбільш ефективні для організації руху та управління транспортними потоками на перетинаннях. Аналіз методів оцінки забруднення навколишнього середовища в залежності від методів організації дорожнього руху довів ефективність застосування програмного забезпечення PTV VISSIM. Шляхом моделювання дорожнього руху в програмному забезпеченні PTV VISSIM порівняні 3 варіанти схем організації руху на перетинанні вул. Миру – просп. Архітектора Альошина м. Харків: 1 - існуючий (регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази), 2 - як існуючий, але з перерахунком тривалості циклу, 3 - регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази зі зміненою геометрією перетинання. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору екологічної безпеки на перехресті – варіант 3. Для підтвердження доцільності вибору отриманий також соціальний показник – затримка руху одного транспортного засобу.Документ Дослідження рівня екологічної безпеки на регульованому перехресті в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Мироненко, Олексій АндрійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на регульованому перехресті. Мета роботи – підвищення екологічної безпеки перехрестя шляхом підбору раціональної тривалості циклу світлофорного регулювання на перехресті. Метод дослідження - натурно-аналітичний, математичне моделювання. Працюючи над розвитком дорожньої інфраструктури, спрямовуючи зусилля на покращення комфорту та безпеки учасників дорожнього руху, в Україні часто ігнорується екологічний аспект, особливо при роботі перехресть, де спостерігаються затори. Для оцінки впливу режиму роботи світлофорів на перехресті можна використовувати програму "Gaussian Dispersion Model Calculator" та методику ОНД-86. Запропоновані 2 варіанти оптимізації роботи перехрестя: перерахунок тривалості циклу та введення третьої фази для лівоповоротного потоку. Саме останній варіант через скорочення часу заборонного сигналу в порівнянні з існуючим на 25% дозволяє зменшення викидів оксиду вуглецю. Отримана залежність інтенсивності забруднення атмосферного повітря оксидом вуглецю від тривалості циклу. Для її уточнення пропонується розглянути більшу кількість варіантів роз’їзду на перехресті, використати програмне забезпечення PTV VISSIM для моделювання дорожнього руху та врахувати більше факторів для зменшення екологічного впливу.