2016, № 2 (13), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6541
Переглянути
Перегляд 2016, № 2 (13), т. 2 за Ключові слова "338.28:33.05-044.372"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Пріоритети розвитку підприємництва в умовах кризової економіки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Сидоренко, Ю. В.; Sidorenko, YuliaСтаттю присвячено дослідженню теоретичних аспектів криз та пошуку практичних інструментів їх подолання в умовах українських реалій. Практичні аспекти виводу галузей економіки із кризи для України, незважаючи на наявність наукових доробок, залишаються відкритими та нерозв’язаними. Тому стаття має на меті є дослідження явища та дефініція сутності економічної кризи, виявлення ознак кризи в сучасному суспільно-економічному контексті, формулювання перспективних підприємницьких альтернатив в кризових умовах. На основі застосування теоретичних методів аналізу та синтезу, аналогії, абстрагування було узагальнено та систематизовано наукові погляди стосовно явища кризи. Встановлено, що, з одного боку, криза за об’єктивними своїми проявами є негативним явищем, з іншого боку, містить потенціал оптимізації та майбутнього удосконалення системи, виконуючи конструктивну функцію. Обґрунтовано, що криза, поряд із стабільним функціонуванням, є двома взаємопов’язаними фазами процесу розвитку системи. Доведено, що антикризове управління має ґрунтуватися на якомога більш ранній діагностиці системних протиріч та їх превентивній оптимізації шляхом переведення системи в нову якість. Методом спостереження було ідентифіковано кризові явища сучасного етапу розвитку українського суспільства в розрізах ключових сфер життєдіяльності: медицині, освіті, організації дозвілля, галузях транспорту, харчування, житлової нерухомості та комунальної інфраструктури, агробізнесу та сільського господарства тощо. В зазначених сферах сформульовано та запропоновано до застосування ряд підприємницьких ідей та проектів, призваних подолати існуючі соціально-економічні протиріччя, дозволяючи бізнесу – переорієнтуватися на нові вимоги часу, а споживачам – отримати якісно нові, більш задовільні послуги та продукти.