2016, № 2 (13), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6541
Переглянути
Перегляд 2016, № 2 (13), т. 2 за Ключові слова "658.018 (045)"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Характеристика елементів процесу управління змінами на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Курилова, Н. М.; Kurilova, NatalyaОсновні моменти даної статті присвячені розгляду питань, які стосуються проблем формування і виділення елементів процесу управління змінами, та надання даним елементам характеристики. Предметом дослідження виступають теоретичні аспекти стосовно визначення елементів процесу управління змінами з точки зору впливу зовнішнього і внутрішнього середовища на підприємство. Метою даної статті є є дослідження основних елементів процесу управління змінами на підприємстві та їх характеристика. Проведене дослідження теоретичних аспектів визначення елементів процесу управління змінами в вітчизняній і зарубіжній науковій літературі показало, що при формуванні процесу управління змінами і вибору елементів даного процесу, більше уваги приділяється змінам, сформованим факторами внутрішнього середовища, на відміну від підходів щодо управління змінами, сформованими факторами зовнішнього середовища, яким приділяється досить мало уваги. Для ефективного проведення змін на підприємстві необхідно поєднувати управління змінами, що виникають всередині підприємства з управлінням змінами в зовнішньому середовищі. Тому в статті було виділено два елемента зовнішнього середовища – галузь і ринок, до яких приналежне певне підприємство, і два елементи внутрішнього середовища – люди і організація. Виходячи з цього було запропоновано виділити наступні елементи процесу управління змінами – трьохмірну карту змін, законодавчу базу змін, документальну базу змін та алгоритм процесу управління змінами. Трьохмірна карта змін показана у вигляді трикутника. Перший кут трикутника – це ринок (галузь), другий – організація і третій – людина.. Наступний елемент процесу управління змінами - «Законодавча» база виступає як законодавча основа проведення змін на підприємстві. Третій елемент процесу управління змінами – «Документальна» база покликана відображати основні моменти і напрямки проведення змін на підприємстві. Останній елемент - алгоритму процесу управління змінами, виступає в якості детально розробленого, поетапного плану втілення процесу управління змін в реалізацію.