2019
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3148
Переглянути
Перегляд 2019 за Ключові слова "вплив на навколишнє середовище"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Спосiб оптимiзацiї продуктивностi системи очищення повiтря в салонах електричних (ЕТЗ) та гiбрiдних транспортних засобiв (ГТЗ)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Бажинов, Олексiй Васильович; Коваль, Олександр Андрiйович; Нiкiтiн, Станiслав Петрович; Кравцов, Михайло Миколайович; Таран, Григорiй Вiталiйович; Коваль, Андрiй Олександрович; Холодов, Антон ПавловичСпосіб оптимізації продуктивності системи очищення повітря в салонах електро (ЕТЗ) та гібридних транспортних засобів (ГТЗ) включає подачу повітря ззовні (зовнішнє повітря), його очищення і подачу у салон транспортного засобу та частковий забір повітря з салону (внутрішнє повітря), його очищення та повернення очищеного внутрішнього повітря у салон. Очищення зовнішнього повітря виконують на пристрої очищення зовнішнього повітря (у тому числі плазмохімічним методом), а внутрішнє повітря з салону очищують на додатковому пристрої очищення внутрішнього повітря (у тому числі плазмохімічним методом). При цьому для оптимізації продуктивності системи очищення повітря визначають, аналізують та враховують концентрацію шкідливих речовин зовнішнього (Сз-і, %) та внутрішнього (Св-і, %) повітря на наявність (і-тих) шкідливих речовин, визначають та враховують кліматичні умови, а саме температуру повітря (Т, °C), його вологість (W, %) та швидкість руху транспортного засобу (V, км/год.), а також питому кількість повітря (g, м3/год.) для однієї особи та кількість осіб (N) у салоні транспортного засобу. Оптимізацію продуктивності системи очищення повітря (Q) виконують за виразом: Q=F·к, де: F=f(Cз-i, Cв-i, T, W, V, g, N), к - коефіцієнт пропорційності. Зазначені чинники виразу визначають відповідними датчиками системи очищення повітря, які функціонально поєднані з виконавчими елементами системи і які виводять систему у оптимальний режим відповідно до даних датчиків, тобто виконавчі елементи системи мають зворотній зв'язок з датчиками і налагоджують систему на оптимальний режим автоматично у масштабі реального часу.