2015, № 1 (8), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6275
Переглянути
Перегляд 2015, № 1 (8), т. 2 за Ключові слова "339.138"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання підходів холістичного маркетингу в міжнародному бізнесі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Солопун, Н. М.; Пономарьов, А. М.; Solopun, Nataliia; Ponomaryov, AndriyСьогодні швидкий розвиток суспільства спричиняє зміни у всіх сферах господарювання, зокрема й у сфері міжнародного маркетингу. Новітні вимоги ринку диктують правила нової «гри» для підприємців, й тому вони мають шукати нові підходи до здійснення маркетингових дій у міжнародному середовищі. Зокрема, з’являються новітні напрямки у маркетингу. Слід виробити таку концепцію маркетингу, яка б об’єднувала всі сучасні напрямки розвитку маркетингу у єдине ціле з метою не роздроблення, а вироблення єдиної стійкої концепції. Для вирішення такого завдання пропонується використання холістичного (цілісного) маркетингу. Метою статті є розгляд теорії використання засад холістичного маркетингу на підприємстві, що здійснює міжнародну економічну діяльність. Для досягнення встановленої мети у роботі було використано такі загальнонаукові та спеціальні методи та прийоми дослідження: теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системного і комплексного підходу абстрактно-логічний, монографічний тощо. Треба зазначити, що серед багатьох розумінь маркетингу, зокрема й у його холі стичному прояві, слід відзначити його розуміння як соціальної технології. Для цілісного сприйняття ситуації на ринку необхідно розглядати процес спілкування з клієнтом крізь призму довгих хвиль – циклів та ритмів тощо. У процесі розгляду проблеми слід відзначити, що поведінка клієнта може буди розглянута з точки зору циклічності. Тому у процесі маркетингової діяльності вкрай важливо вивчати попередній досвід діяльності як власної, так і конкурентів. У зв’язку з цим принцип холізму в маркетингу передбачає врахування переплетення і взаємопроникнення реальностей різних масштабів у просторі історії даного ринку та комунікаційних процесів на ньому в цілому. Ключовим завданням в даному випадку буде побудова «диференційованих моделей» пояснення реалій минулого з подальшим синтезом результатів і різномасштабних інтерпретацій.