2017, № 1 (16)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6683
Переглянути
Перегляд 2017, № 1 (16) за Ключові слова "336.73"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ До питання про рекламу підприємницької діяльності кінця ХІХ – початку ХХ ст.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Лантух, І. В.; Lantukh, IhorУ статті розглядається реальна діяльність вітчизняних банкірських приватних контор у кінця ХІХ – початку ХХ ст. та їх взаємовідносини із своїми клієнтами через такий механізм як реклама. Адресність реклами, її ефективність у роботі з певним контингентом у підприємницьких реаліях кінця ХІХ - початку ХХ ст., зокрема фінансових, становить предмет дослідження. Методологією проведення дослідження були принцип об’єктивності, історизму та опори на історичні джерела; методом - ретроспективний та історико-генетичний. Роботі банкірським приватним конторам у значній мірі сприяла реклама, яка, як соціальний феномен, виконувала цілий ряд функцій. Проте реальна діяльність банкірських контор була все ж таки девіантною. Вони майже повністю віддавалися біржовій грі, спекуляції і, за допомогою усіляких хитрощів, втягувала у цю гру своїх клієнтів За таких обставин, вільні кошти йшли на не виправдане «підвищення» або «пониження» цін спекулятивних паперів, що тягнуло за собою збагачення одних і повне розорення інших. Отже, банкірські контори оманним шляхом викачували гроші із маси трудового люду, влаштовуючи собі комфортне життя. Реклама цьому усіляко сприяла, а тому на неї не жаліли кошти. Сферою застосування матеріалів дослідження може бути рекламна діяльність, яка в умовах сучасного ринку повинна використовувати історичний досвід і працювати на благо споживачеві.