Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "маршрут"
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вибір транспортно-логістичної схеми доставки вантажів у сполученні Харків – Київ – Львів в умовах консолідації дрібних відправок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Твердий, Іван СергійовичРозглянуто схему організації мережі доставки дрібних відправок із застосуванням паралельного довантаження автомобілів. Такий підхід дозволяє оптимізувати транспортні процеси, знизити витрати на перевезення та підвищити ефективність використання автомобільного транспорту. Запропонована схема доставки дрібних відправок із використанням паралельного довантаження є перспективним рішенням для сучасної логістики. Її впровадження дозволяє значно підвищити ефективність транспортної системи, що є важливим чинником для конкурентоспроможності компаній на ринку транспортних послуг. Запропоновані технологічні рішення, що спрямовані на зниження витрат в межах запропонованої транспортно-логістичної схеми доставки дрібних партій вантажів, дозволяють скоротити витрати на 1,393 млн. грн. за рік. Економічна оцінка показала, що ефективність доставки дрібних партій вантажів залежить від оптимізації обсягів перевезень, розмірів партій і використання комбінованих логістичних рішень. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані при організації технологічного процесу доставки вантажів автотранспортними підприємствами у міжміському сполученні.Документ Визначення раціональної схеми доставки продуктів дитячого харчування у роздрібну мережу міста Хмельницкий(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Момот, Ігорь АнатолійовичНа основі данних, отриманних практичними та експерементальними дослідженнями, розробили раціональну маршрутну мережу доставки продукції, яка дає змогу зменшити собівартість перевезення вантажів. Встановлено функціональний зв’язок між собівартістю перевезень та параметрами системи доставки, розроблено регресійну модель залежності собівартості на доставку 1 т вантажу від параметрів системи доставки. Розраховано контрольний приклад по побудованій моделі та отримано річний ефект у розмірі 66623,29 грн за рік.Документ Оптимізація процесу вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів на МТК №3 Німеччина - Польща - Україна на принципах побудови мережевої моделі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Горєлова, Анастасія АнатоліївнаОб'єкт дослідження - процес перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна. Предмет дослідження - оптимізація процесу вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна на принципах побудови мережевої моделі. Мета роботи – підвищення ефективності управління вантажопотоками в рамках міжнародного транспортного коридору на принципах побудови мережевої моделі перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Метод дослідження – математичне моделювання. Інтегровані транспортні технології є невід’ємними інструментами управління процесом з метою прискорення процесу доставки транзитних вантажів та ефективного використання МТК. Тому, необхідним є розробка моделі оптимізації процесу перевезень вантажів в мережевому вигляді на підставі обґрунтованого критерію. На підставі запропонованої моделі процесу перевезень автомобільними маршрутами в рамках МТК побудувано математичну модель і розв’язано задачу оптимізації із застосуванням засобів інформаційних технологій. Економічний ефект від вибору автомобільних маршрутів перевезень промислових товарів народного споживання у напрямку Україна - ЄС в рамках МТК №3 дорівнює 698 ум.од. або 14,2 % при загальному обсягу постачань вантажів 200 т. Результати дослідження можуть бути використані роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації перевезень вантажів автомобільними маршрутами у міжнародному сполученні.Документ Оцінка впливу виділених смуг руху МПТ по пр. Аерокосмічний м. Харкова на якість транспортного обслуговування пасажирів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Болдир, Андрій ГригоровичНа основі аналізу поточного стану організації перевезень на маршруті №6 «вул. Університетська – ст. Основа», що курсує по пр. Аерокосмічний встановлені особливості варіантів організації виділених смуг руху. Розроблений структурний контур функціональних зв'язків об'єкту дослідження дозволив описати процеси які визначають значення критерію ефективності впровадження пріоритетного руху МПТ. За результатами моделювання отримані закономірності, що описують зміну показника якості транспортного обслуговування при різній кількості рухомого складу на маршруті за різних варіантах організації пріоритетного руху. Визначено, що найкращим є варіант організації пріоритету по пр. Аерокосмічний на 1,2 та 3 ділянках. При цьому досягається зниження часу поїздки пасажира 36,5 хв. до 29,9 хв., а рівень заповнення транспортних засобів – з 1,33 до 0,885. Річний соціально – економічний ефект становить 3,464 млн. грн., чистий приведений дохід за 4 роки – 4,979 млн. грн., індекс прибутковості проекту – 52,8, а період окупності – 0,1 року. Рекомендації по впровадженню: результати проведених в роботі досліджень можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення міст.Документ Підвищення доступності транспортного обслуговування населення Салтівського масиву м. Харкова на основі синхронізації маршрутного розкладу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Азімов, Костянтин НазіржоновичМета дослідження – підвищення доступності транспортного обслуговування населення Салтівського масиву на основі синхронізації маршрутного розкладу. Об’єкт дослідження – процес формування раціонального розкладу руху на маршрутах Салтівського масиву. Предмет дослідження – вплив розкладу руху на ефективність роботи маршрутів Салтівського масиву. Виділено структурний контур впливу часу очікування на показники ефективності транспортного процесу, що логічно описує послідовність формування значень локальних критеріїв оцінки доцільності їх впровадження. Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано методику формування раціонального графіка руху на автобусному маршруті №204е «ст. м. Індустріальна – вул. Наталії Ужвій» та тролейбусних маршрутах №24 «ст. м. Академіка Барабашова – 602-й мікрорайон» та №34 «Східна Салтівка – вул. Героїв Праці». Запропоновані керуючі заходи спрямовані на визначення раціонального розкладу руху на основі оцінки зміни часу очікування транспорту на зупинці та пасажиропотоку в цілому, що виступають в якості критерію економічної оцінки ефективності рішень. Впровадження запропонованого графіка руху реалізовано шляхом практичної адаптації результатів моделювання перерозподілу основного обсягу пасажирів між суміжними маршрутами сполучення. Оцінка отриманого ефекту визначила, що річний економічний ефект від впровадження заходів складає 1039,82 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки – 366,16 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,22. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення ефективності вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів на МТК №3 Німеччина - Польща - Україна на принципах побудови матричної моделі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Курпіль, Дарина АндріївнаОб'єкт дослідження - процес перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна. Предмет дослідження - вибір автомобільних маршрутів перевезень вантажів МТК №3 Німеччина – Польща – Україна на принципах побудови матричної моделі. Мета роботи – підвищення ефективності управління вантажопотоками в рамках міжнародного транспортного коридору на принципах побудови матричної моделі перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Метод дослідження – математичне моделювання. Пріоритетною задачею ефективного управління вантажопотоками у міжнародному сполученні з урахуванням незбалансованості обсягів перевезень вантажів у міжнародному сполученні є розробка моделі оптимізації процесу перевезень вантажів в матричному вигляді на підставі обґрунтованого критерію – мінімальної загальної вартості перевезень вантажів за період доставки при дотриманні вимог вантажовласників щодо терміну доставки. На підставі запропонованої моделі процесу перевезень автомобільними маршрутами в рамках МТК в матричному вигляді побудувано математичну модель і розв’язано задачу оптимізації із застосуванням засобів інформаційних технологій. Ефект від впровадження запропонованого рішення у вигляді зменшення загальної вартості перевезень вантажів за період доставки дорівнює 104 ум.од. або 4 % при загальному обсязі постачань 410 тон з обсягом недопостачання 20 т. Результати дослідження можуть бути використані роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації перевезень вантажів автомобільними маршрутами у міжнародному сполученні.Документ Підвищення ефективності виконання доставки продуктів харчування в міжміському сполученні ТОВ "ВЕЛЕС-ТА"(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вашакідзе, Васо ІгоровичВ результаті розрахунків по критеріям максимізації продуктивності та мінімізації собівартості призначено модель автомобіля для роботи на маршрутах при мінімальних значеннях партії відправки 2 тонни – Volkswagen Crafter, а при максимальних значеннях партії відправки 10 тонн – DAF XF 95. Для спакетованих відправлень визначили, що раціональним механізмом є електронавантажувач Hyundai BT–9 у якого наведені річні витрати на експлуатацію нижче на 124500 гривень. Економічний ефект визначено, як суму складових ефектів від застосування обраної схеми доставки, від застосування раціональної марки рухомого складу Volkswagen Crafter, та раціонального навантажувального механізму Hyundai BT-9. Сумарний економічний ефект склав значення 305579 грн за рік, а ефективність запропонованих заходів склала 11,94 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись для процесів доставки м’ясних продуктів в міських умовах.Документ Підвищення ефективності доставки м’ясних продуктів в місті Харків ТОВ «Салтівський М’ясокомбінат»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Жмиря, Роман АндрійовичВ результаті розрахунків було визначено, що розробка раціональних розвізних маршрутів та застосування раціональної марки рухомого складу, дозволить отримати економічний ефект в розмірі 204055 грн/рік, а ефективність запропонованих заходів щодо поліпшення технології доставки складе 2 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись для процесів доставки м’ясних продуктів в міських умовах.Документ Підвищення ефективності доставки навалочних вантажів в місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бабкін, Богдан РуслановичРозроблено технологію доставки навалочних вантажів, а саме піску в міських умовах. В результаті проведених заходів визначено раціональну вантажність рухомого складу, що дорівнює 10 тонам, та обрали раціональну марку автомобіля−самоскида FORD TRUCKS 1833D вантажністю 10 т. Замість існуючого екскаватора запропоновано використання екскаватора ЕО 4225 А, з місткістю ковша 1,25 м3 у якого продуктивність вища на 42 т/год. Для оптимізації процесу перевезень вантажів мінімізували непродуктивні простої рухомого складу в пунктах навантаження за рахунок складання графіків спільної роботи вантажних автомобілів та пункту навантаження. Аналіз простоїв рухомого складу в пунктах навантаження показав, що час простою в очікуванні навантаження складає 15 хвилин, а в пунктах розвантаження – 7 хвилин. В результаті розрахунків було визначено, що економічний ефект дорівнює грн/рік, а ефективність запропонованих заходів 15 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись для процесів доставки навалочних вантажів в міських умовах.Документ Підвищення ефективності доставки навалочних вантажів в місті Харків підприємством ТОВ «МАКТРАНС»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Головатий, Андрій АндрійовичВ роботі розроблено технологію доставки навалочних вантажів, а саме піску в міських умовах. Для оптимізації процесу перевезень вантажів мінімізували непродуктивні простої рухомого складу в пунктах навантаження за рахунок складання графіків спільної роботи вантажних автомобілів та пункту навантаження. Аналіз простоїв рухомого складу в пунктах навантаження показав, що час простою в очікуванні навантаження складає 12 хвилин, а в пунктах розвантаження – також 12 хвилин. В результаті розрахунків було визначено, що економічний ефект дорівнює грн/рік, а ефективність запропонованих заходів 8,19 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись для процесів доставки навалочних вантажів в міських умовах. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності доставки навалочних вантажів в місті Харків підприємством ТОВ «ПРОМО ТРАНС»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Зубко, Василь ПетровичВ роботі розроблено технологію доставки навалочних вантажів, а саме піску в міських умовах. Оскільки технологічні процеси замовників вимагають доставки вантажів від конкретних відправників, зміна закріплення споживачів за постачальниками виявилася неможливою. Тому було розроблено сім маятникових маршрутів зі зворотним пробігом без вантажу. Було складено графіки сумісної роботи вантажних автомобілів та пункту навантаження для зменшення непродуктивних простоїв автомобілів в чергах. В результаті розрахунків було визначено, що економічний ефект дорівнює 263820 грн/рік, а ефективність запропонованих заходів 7,7 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись для процесів доставки навалочних вантажів в міських умовах. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності організації процесу доставки запчастин у міських умовах «ТПК ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Карпенко, Дмитро ОлеговичРозроблено технологію доставки запчастин, запропоновано для використання візок платформний металевий із сітчастими бортами (ВП-20) призначений для перевезення малогабаритних товарів і вантажів. По критеріям максимізації продуктивності та мінімізації собівартості призначено модель автомобіля для роботи на маршрутах – ГАЗ-3302-415, у порівнянні з автомобілем CITROEN у якого собівартість перевезень вище. В результаті маршрутизації отримали 4 маршрути замість існуючих 5. Загальний добовий пробіг рухомого складу з врахуванням кількості завозів скоротився на 16 км. З виконаних розрахунків можливо визначити, що для постійних замовників транспортної продукції необхідно використовувати два автомобіля вантажністю 2 т на яких будуть працювати 2 водія. Для водіїв час у наряді складе значення 8,1 години, що не порушує законодавства, щодо роботи та відпочинку водіїв. В результаті розрахунків було визначено, що економічний ефект дорівнює 404330 грн/рік, а ефективність запропонованих заходів 15,25 %. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись для процесів доставки запчастин в міських умовах.Документ Підвищення ефективності перевезення пасажирів автобусами ТОВ «ВІН-АВТО» у сполученні Вінниця-Бар(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Помеляйко, Владислав СергійовичРекомендації по впровадженню: керівництво ТОВ «ВІН-АВТО» прийняло до розгляду питання щодо можливого впровадження результатів дослідження в IV кварталі 2024 р. Область застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту.Документ Підвищення ефективності перевезення пасажирів в міжміському сполученні Харків – Кременчук в умовах синхронізації розкладу руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Саєнко, Ростислав ВалерійовичРозроблений структурний контур функціональних зв'язків дослідження дозволив представити взаємодію елементів транспортного процесу, що впливають на параметри обслуговування пасажирів та його ефективність. Використовуючи принцип головного критерію в якості цільової функції обрано показник, що відтворює можливість пересадки пасажирів в пунктах взаємодії, а час пересадки та собівартість перевезення входять в якості складової частини до системи обмеження. Під час проведення аналізу результатів експериментів було встановлено основні закономірності щодо зміни ймовірності пересадки та собівартості перевезення пасажира на маршруті. За результатами аналізу визначено, що раціональним є використання на маршруті автобусів місткістю 20 пас. з тривалістю простою в пунктах пересадки не менше 20 хв. Ефект отриманий в роботі досягається за рахунок зниження собівартості перевезення пасажирів на маршруті через заміну марки автобусу. На основі обліку обсягу перевезення визначено, що річний економічний ефект від зниження собівартості перевезення пасажирів склав 1158,6 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки складає 4634,4 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,571, період окупності складає 1,6 роки. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та регіональними органами влади під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення ефективності перевезення пасажирів в обласному сполученні Монастирище – Черкаси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Овередний, Владислав СергійовичНа основі огляду проблем роботи маршруту були визначені основні характеристики транспортної пропозиції та встановлено, що в якості керованих впливів виступає зміна кількості рейсів та місткості рухомого складу на маршруті. Розроблений структурний контур функціональних зв'язків дослідження дозволив представити взаємодію елементів транспортного процесу які безпосередньо впливають на параметри обслуговування пасажирів на маршруті та ефективність транспортного процесу. За результатами моделювання були отримані закономірності зміни доступності транспортної послуги та собівартості перевезення пасажира. Встановлено, що для задоволення потреб пасажирів раціональним є використання двох автобусів місткістю 30 пас. Це забезпечить високий рівень доступності та мінімальну собівартість перевезення пасажирів. На основі обліку обсягу перевезення визначено, що річний економічний ефект від зниження собівартості перевезення пасажирів склав 1782,3 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки складає 4336 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає 3,613, період окупності складає 0,9 років. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та регіональними органами влади під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення ефективності перевезення пасажирів на міських маршрутах в умовах організації пріоритетного руху по просп. Ювілейний м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лобанов, Андрій ПавловичНа основі аналізу поточного стану організації перевезень на маршруті №24 «602 мкр. – ст.м. Ак. Барабашова», що курсує по пр. Ювілейний встановлені особливості варіантів організації пріоритетних смуг руху. Розроблений структурний контур функціональних зв'язків об'єкту дослідження дозволив описати процеси які визначають значення критерію ефективності впровадження пріоритетного руху МПТ. За результатами моделювання отримані закономірності, що описують зміну показника якості транспортного обслуговування при різній кількості рухомого складу на маршруті за різних варіантів організації пріоритетного руху. Визначено, що найкращим є варіант організації пріоритету по всьому пр. Ювілейному. При цьому досягається зниження часу пересування пасажирів з 23 хв. до 19 хв., а собівартість перевезення при цьому знижується з 7,42 грн/пас. до 6,78 грн/рас. Річний економічний ефект від зниження собівартості перевезення пасажирів склав 1,86 млн. грн, чистий приведений дохід за чотири роки складає 4,979 млн. грн, індекс прибутковості проекту складає 6,224, період окупності складає 0,6 роки. Рекомендації по впровадженню: результати проведених в роботі досліджень можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення міст.Документ Підвищення ефективності перевезення пасажирів на міських маршрутах ТОВ «Експрес» на основі міжмаршрутного розподілу рухомого складу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бочарова, Ганна РоманівнаРозроблено структурний контур зв'язків об'єкта дослідження, що дозволяє визначити характер взаємодії між елементами транспортного процесу. Для опису процесів запропоновано використовувати модель білої скрині. В якості вихідних параметрів використовується показники якості транспортного обслуговування на маршрутах та собівартість перевезення пасажирів. Керованими величинами виступають кількість автобусів та їх місткість, що повинні відповідати наявному на кожному маршруті попиту. Запропоновано встановити такий раціональний розподіл автобусів між маршрутами підприємства при якому буде забезпечена максимальна якість транспортного обслуговування пасажирів, а собівартість перевезення при цьому буде нижче рівня тарифів з урахуванням рівня рентабельності роботи підприємства. На основі обліку обсягу перевезення визначено, що річний економічний ефект від зниження собівартості перевезення пасажирів склав 8,088 млн. грн, чистий приведений дохід за чотири роки складає 10,285 млн. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,693, період окупності складає 2,4 роки. Рекомендації по впровадженню: результати проведених в роботі досліджень можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення міст.Документ Підвищення ефективності перевезення пасажирів на міському маршруті №201 автобусами ПАТ «Північтранс»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Черкас, Анастасія ЮріївнаРекомендації по впровадженню: керівництво ПАТ «Північтранс» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IV кварталі 2024 р. Область застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту.Документ Підвищення ефективності перевезення пасажирів у міському сполученні за рахунок визначення привабливості маршруту пересування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Зарубін, Микита ІвановичРекомендації по впровадженню: пасажирські автотранспортні підприємства. Область застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту при організації пасажирських перевезень у містах України.Документ Підвищення ефективності перевезення пасажирів у приміському сполученні Харків – Зміїв з використання велосипедного руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кушнір, Дмитро ЕдуардовичВиділено структурний контур впливу інтеграції велосипедного руху у структуру пересування на маршруті «Зміїв – Харків». Для реалізації проекту та досягнення поставленої мети було проведено аналіз раціональних методів організації велосипедного руху та вибору ефективних транспортних засобів на приміському автобусному маршруті №1316 «Зміїв – Харків». Ефект отриманий за рахунок збільшення пасажиропотоку на маршруті через підвищення рівня доступності маршруту для мешканців прилеглих населених пунктів. Отриманий ефект відноситься до економічного ефекту який отримують перевізники. Було визначено, що річний економічний ефект від збільшення пасажиропотоку в наслідок введення велосипедного руху склав 1049,76 тис. грн., індекс прибутковості проекту складає 3,02. Рекомендації по впровадженню: результати проведених в роботі досліджень можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації приміського транспортного обслуговування населення.