Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3902
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "маршрут"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Оптимізація процесу вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів на МТК №3 Німеччина - Польща - Україна на принципах побудови мережевої моделі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Горєлова, Анастасія АнатоліївнаОб'єкт дослідження - процес перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна. Предмет дослідження - оптимізація процесу вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна на принципах побудови мережевої моделі. Мета роботи – підвищення ефективності управління вантажопотоками в рамках міжнародного транспортного коридору на принципах побудови мережевої моделі перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Метод дослідження – математичне моделювання. Інтегровані транспортні технології є невід’ємними інструментами управління процесом з метою прискорення процесу доставки транзитних вантажів та ефективного використання МТК. Тому, необхідним є розробка моделі оптимізації процесу перевезень вантажів в мережевому вигляді на підставі обґрунтованого критерію. На підставі запропонованої моделі процесу перевезень автомобільними маршрутами в рамках МТК побудувано математичну модель і розв’язано задачу оптимізації із застосуванням засобів інформаційних технологій. Економічний ефект від вибору автомобільних маршрутів перевезень промислових товарів народного споживання у напрямку Україна - ЄС в рамках МТК №3 дорівнює 698 ум.од. або 14,2 % при загальному обсягу постачань вантажів 200 т. Результати дослідження можуть бути використані роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації перевезень вантажів автомобільними маршрутами у міжнародному сполученні.Документ Підвищення доступності транспортного обслуговування населення Салтівського масиву м. Харкова на основі синхронізації маршрутного розкладу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Азімов, Костянтин НазіржоновичМета дослідження – підвищення доступності транспортного обслуговування населення Салтівського масиву на основі синхронізації маршрутного розкладу. Об’єкт дослідження – процес формування раціонального розкладу руху на маршрутах Салтівського масиву. Предмет дослідження – вплив розкладу руху на ефективність роботи маршрутів Салтівського масиву. Виділено структурний контур впливу часу очікування на показники ефективності транспортного процесу, що логічно описує послідовність формування значень локальних критеріїв оцінки доцільності їх впровадження. Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано методику формування раціонального графіка руху на автобусному маршруті №204е «ст. м. Індустріальна – вул. Наталії Ужвій» та тролейбусних маршрутах №24 «ст. м. Академіка Барабашова – 602-й мікрорайон» та №34 «Східна Салтівка – вул. Героїв Праці». Запропоновані керуючі заходи спрямовані на визначення раціонального розкладу руху на основі оцінки зміни часу очікування транспорту на зупинці та пасажиропотоку в цілому, що виступають в якості критерію економічної оцінки ефективності рішень. Впровадження запропонованого графіка руху реалізовано шляхом практичної адаптації результатів моделювання перерозподілу основного обсягу пасажирів між суміжними маршрутами сполучення. Оцінка отриманого ефекту визначила, що річний економічний ефект від впровадження заходів складає 1039,82 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки – 366,16 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає 1,22. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення ефективності вибору автомобільних маршрутів перевезень вантажів на МТК №3 Німеччина - Польща - Україна на принципах побудови матричної моделі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Курпіль, Дарина АндріївнаОб'єкт дослідження - процес перевезень вантажів в рамках МТК №3 Німеччина – Польща – Україна. Предмет дослідження - вибір автомобільних маршрутів перевезень вантажів МТК №3 Німеччина – Польща – Україна на принципах побудови матричної моделі. Мета роботи – підвищення ефективності управління вантажопотоками в рамках міжнародного транспортного коридору на принципах побудови матричної моделі перевезення вантажів у міжнародному сполученні. Метод дослідження – математичне моделювання. Пріоритетною задачею ефективного управління вантажопотоками у міжнародному сполученні з урахуванням незбалансованості обсягів перевезень вантажів у міжнародному сполученні є розробка моделі оптимізації процесу перевезень вантажів в матричному вигляді на підставі обґрунтованого критерію – мінімальної загальної вартості перевезень вантажів за період доставки при дотриманні вимог вантажовласників щодо терміну доставки. На підставі запропонованої моделі процесу перевезень автомобільними маршрутами в рамках МТК в матричному вигляді побудувано математичну модель і розв’язано задачу оптимізації із застосуванням засобів інформаційних технологій. Ефект від впровадження запропонованого рішення у вигляді зменшення загальної вартості перевезень вантажів за період доставки дорівнює 104 ум.од. або 4 % при загальному обсязі постачань 410 тон з обсягом недопостачання 20 т. Результати дослідження можуть бути використані роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при плануванні та організації перевезень вантажів автомобільними маршрутами у міжнародному сполученні.Документ Підвищення ефективності транспортного процесу в умовах впровадження раціональних тарифних схем на маршрутах МПТ м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бакаєв, Микита СергійовичОб’єкт дослідження – процес формування раціональної тарифної структури на автобусних маршрутах МПТ. Предмет дослідження – вплив тарифної структури на ефективність роботи автобусних маршрутів МПТ. Мета дослідження – підвищення ефективності транспортного процесу функціонування автобусних маршрутів МПТ в умовах тарифної конкуренції. Метод дослідження – аналітичний. Виділено структурний контур впливу тарифних структур на показники ефективності транспортного процесу, що логічно описує послідовність формування значень локальних критеріїв оцінки доцільності їх впровадження для базових варіантів застосування диференційних методів збору оплати. Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано методику формування раціональної тарифної структури на маршрутах №119е «пр. Перемоги – Аеропорт», №97е «ст. м. Держпром – вул. Беркоса» та №282е «ст. м. Холодна Гора – пр. Перемоги». Запропоновані керуючі заходи спрямовані на визначення раціонального тарифу на основі оцінки зміни обсягу доходів та собівартості, що виступають в якості критерію економічної оцінки ефективності рішень. Впровадження запропонованих тарифних структур реалізовано шляхом практичної адаптації результатів моделювання перерозподілу додаткового обсягу перевезень пасажирів між суміжними маршрутами сполучення. Оцінка отриманого ефекту визначила, що річний економічний ефект від впровадження заходів складає 1681,7 тис. грн, чистий приведений дохід за чотири роки – 6726,8 тис. грн, індекс прибутковості проекту складає – 0,748. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Підвищення якості обслуговування пасажирів в транспортно-пересадочному вузлу «ст. м. Холодна Гора» на основі стабілізації часових параметрів маршрутного потоку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Нго, Чи ДатОб’єкт дослідження: процес технологічної взаємодії суб’єктів наземного приміського пасажирського автомобільного транспорту в ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Предмет дослідження: вплив стабілізації часових параметрів перебування автобусів приміського сполучення в зупинних пунктах на якість транспортного обслуговування пасажирів в ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Мета дослідження: удосконалення транспортного обслуговування пасажирів приміського пасажирського транспорту при реалізації міжмаршрутних пересадок в ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Метод дослідження – аналітичний. Виділено структурний контур впливу ризиків дестабілізації технологічних операцій та процесів на якість транспортного обслуговування пасажирів при здійсненні пересувань через ТПВ «ст. м. Холодна Гора». Для практичної адаптації досягнення поставленої мети було реалізовано методику визначення раціональних часових параметрів організації руху на приміському маршруті №1592 ДП «Холодна Гора» - смт. Пісочин (Мобіль)». Ефект отриманий за рахунок скорочення часу поїздки та часу очікування в ТПВ. Отриманий ефект відноситься то соціального ефекту який отримують пасажири. На основі трансформації соціального ефекту в фінансовий результат визначено, що річний економічний ефект від зниження витрат часу пасажирами на пересування склав 817 тис. грн., чистий приведений соціальний ефект за чотири роки – 1,616 млн. грн., індекс прибутковості проекту складає 2,75. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані на пасажирських автотранспортних підприємствах та муніципальними органами під час організації транспортного обслуговування населення.Документ Формування раціональної технології доставки зернових вантажів у контейнерах на маршрутах Україна - Європа(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Бурменко, Вадим СергійовичОб'єкт дослідження – процес доставки зернових вантажів у контейнерах на маршрутах Україна – Європа. Мета роботи – визначення раціональної технології доставки зернових вантажів у контейнерах на маршрутах Україна – Європа за рахунок ефективного використання ресурсів підприємства. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Запропоновано методику визначення раціональної технології доставки зернових вантажів у контейнерах на маршрутах Україна – Європа, яка дозволяє, розрахувавши сумарні витрати, вибирати комбінацію параметрів. Результати визначення ефекту показали, що друга технологія (перевезення зернового вантажу у контейнерах залізничним магістральним транспортом) являється менш витратна порівнюючи її з «Технологією 1» (перевезення зернового вантажу у вагонах зерновозах залізничним магістральним транспортом), при всіх комбінаціях значень параметрів впливу, при цьому найбільший ефект складає 32195,10 гривень. Найбільший ефект при всіх можливих комбінацій порівняння складає 52874,60 гривень – при використанні «Технології 2» в порівнянні з «Технологією 3» (перевезення зернового вантажу у контейнерах автомобільним магістральним транспортом) при максимальних значеннях відстаней перевезення та мінімальному обсязі замовлення зернового вантажу. Керівництво компанії «Global Ocean Link» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2023 році. Результати дослідження можуть бути використані в організації роботи підприємств, які надають послуги по доставці зернових вантажів, в тому числі в контейнерах, на експорт з України в Європу.