Випуск 106
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/21915
Переглянути
Перегляд Випуск 106 за Ключові слова "10.30977/BUL.2219-5548.2024.106.0.72"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вплив конструктивних особливостей розпилювача паливної форсунки на процес упорскування дизельного палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Афонін, В. М.; Afonin, Valentyn; Воронков, О. І.; Voronkov, Oleksandr; Авраменко, А. М.; Avramenko, Andrii; Воробйов, Д. В.; Vorobyov, DmytroНаведено результати порівняльного чисельного моделювання з оцінювання впливу кількості та діаметра соплових отворів розпилювача паливної форсунки транспортного дизе-льного двигуна типу 6Ч 15/15 на процес упорскування палива. Для проведення чисельного моде-лювання було сформовано геометрію проточної частини розпилювача паливної форсунки (штатний та модернізований варіанти). У штатного варіанта – сім соплових отворів діаме-тром 0,25 мм, рівномірно розташованих щодо осі розпилювача, а в модернізованого – чотири отвори діаметром 0,3 мм на штатному місці, рівномірно розташованих щодо осі розпилюва-ча, та додатково – чотири отвори діаметром 0,2 мм зверху (у ділянці запірного конуса), рів-номірно розташованих щодо осі розпилювача, але з поворотом навколо осі розпилювача на 45 градусів щодо нижніх отворів. Результати показали, що використання двох рядів соплових отворів різного діаметра для розпилювача паливної форсунки транспортного дизельного дви-гуна дає змогу ефективно організувати процес упорскування палива.