Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3876
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 130
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Smart City: Система інтелектуального освітлення вулиць(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Неділько, Ярослав ОлександровичМета роботи – підвищення рівня безпеки та комфорту громадян в умовах воєнного стану і забезпечення енергозбереження та оптимізації витрат на освітлення вулиць за рахунок розробки системи інтелектуального освітлення вулиць в Україні. Об'єкт роботи – підвищення ефективності та економічності вуличного освітлення та освітлення доріг, перехресть, пішохідних переходів. Предмет роботи – система інтелектуального освітлення вулиць. Робота присвячена питанням підвищення комфорту, підвищення безпеки руху, підвищення ефективності та економічності сучасної системи освітлення вулиць. Освітлення вулиць міст України здебільшого реалізовано на застарілих енергетично неефективних системах з централізованим ручним керуванням, що суттєво впливає на витрату електроенергії та гнучкість керування освітленням залежно від умов. Війна в Україні призвела до енергетичної нестабільності, через яку деякі міста більше року залишались без освітлення, що в свою чергу призводило до частих випадків аварійних ситуацій на дорогах. Частково цього можна було б уникнути якби міста України використовували інтелектуальне освітлення за концепцією Smart City. В роботі проаналізовано сучасний стан розвитку інтелектуального освітлення вулиць в Україні та світі. Розглянуто види, характеристик та вимог до вуличного освітлення. Проведено теоретичне дослідження стану інфраструктури освітлення вулиць в Україні і перспективи від провадження інтелектуальної системи освітлення. Запропонована концепція розбудови системи інтелектуального освітлення, що складається з чотирьох підсистем зв’язаних в єдину мережу смарт міста.Документ Аналіз концептуальних рішень для розробки електричних автомобілів на фотоелектричних модулях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фарахе, АбдельвахедОб’єкт роботи – процеси накопичення світлової енергії в вдосконалених батареях для електричного транспорту. Предмет – це електромобіль, що працює від фотоелектричних силових модулів. Мета роботи – підвищити ефективність використання фотоелектричних акумуляторних батарей (сонячних батарей) в електричному транспорті. В останні роки спостерігається значний інтерес до відновлюваних джерел енергії та, зокрема, до фотоелектричної енергії. Консолідація останнього з автомобільним сектором створить великий розвиток у транспортному секторі. Цей проект передбачає реалізацію сонячного автомобіля, що дистанційно управляється Bluetooth, з глобальним аналізом принципу роботи фотоелектричних панелей та детальним дизайном виготовленого прототипу.Документ Вибір конструкції електричної силової установки автомобіля підвищеної прохідності спеціального призначення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Беспалов, Кирил РомановичМета роботи – підвищення ефективності використання автомобілів підвищеної прохідності спеціального призначення класу баггі за рахунок переведення їх силової установки на електричну. Об'єкт роботи – визначення конструкції електричної силової установки автомобіля підвищеної прохідності спеціального призначення класу баггі. Предмет роботи – тяговий електропривод силової установки автомобілів. Робота присвячена питанням конвертації транспортних засобів на електричний привід. Електропривід транспортних засобів дозволяє не лише підвищити їх економічність і екологічність, а і суттєво знизити шум, що виробляє двигун внутрішнього згорання і що є особливо важливим для військово-розвідувального використання транспорту. Розглянуто основи переобладнання базової конструкції транспортного засобу підвищеної прохідності класу баггі в електробаггі з метою зниження рівня шуму від двигуна силової установки. Розглянуто аспекти розробки та практичної реалізації елементів системи тягового електроприводу. Розроблена функціональна і принципова електрична схема системи тягового електроприводу, описані призначення і принципи роботи її елементів. Розроблена компоновка та дизайн конверсійного електробаггі. Розроблена схема розміщення елементів тягового електроприводу. Результати дипломної роботи можуть бути використані на підприємствах, що займаються розробкою та виготовленням військової техніки.Документ Визначення електромеханічних характеристик тягового електроприводу електромобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Щербак, Михайло ПавловичМета роботи: дослідження асинхронного електроприводу та способу аналізу його електромеханічних процесів і характеристик. Об’єкт роботи: процес визначення електромеханічних характеристик. Предмет роботи: тяговий електропривод електромобіля В роботі представлений аналіз переваг і недоліків тягових електродвигунів. Складено класифікаційну структуру cхем принципу роботи автомобілів з різними типами силових установок і видами палива. Надано характеристику принципів роботи пристроїв, які застосовуються в автомобілях. На підставі технічних даних електродвигуна, були проведені розрахунки механічних характеристик двигуна.Документ Визначення технічних рішень щодо переобладнання і використання електротрактора для сільськогосподарського виробництва(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Оберемок, Данило СергійовичМета роботи – підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва за рахунок переведення тракторів сільськогосподарського призначення, на електричний привод. Об’єкт роботи – процеси енергообміну в тяговому обладнанні електротрактора в залежності від характеру сільськогосподарських робіт, і підвищення часу ефективної роботи на електричній тязі. Предмет роботи – технічні пристрої і системи для підвищення ефективності роботи електротрактора в реальному сільськогосподарському виробництві. У дипломній роботі проаналізовані технічні проблеми переобладнання серійного трактора на електричну тягу. Сформульовано критерії вибору електричного обладнання. Рекомендовано використовувати переобладнаний трактор лише з додатковими пересувними агрегатами, що здатні збільшити час роботи тягових батарей в реальних умовах експлуатації. Запропоновано методику і рекомендації по дообладнанню електротрактора технічними засобами з можливим використанням стандартних пристроїв і автономного додаткового обладнання для робіт в безпосередньо польових умовах.Документ Використання технології чип-тюнінгу для поліпшення характеристик автомобільного ДВЗ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Щука, Максим ЛеонідовичМета роботи – підвищення ефективності навчального процесу під час проведення практичних занять з дисципліни «Діагностика мехатронних систем автомобіля» за темою «Репрограмінг ЕБК» в умовах дистанційного навчання. Об’єкт дослідження – оптимізація робочих процесів ДВЗ. Предмет дослідження – програмно-апаратна структура ЕБК. Метод дослідження – репрограмінг постійної пам’яті мікропроцесорного пристрою. Досліджено структуру електронного блоку керування автомобільним ДВЗ, його складові та процеси. Проаналізовано наукові джерела та зібрано інформацію про технологію чип-тюнінгу, її основні принципи, вплив на характеристики ДВЗ та способи проведення. Розглянуто методику зчитування-запису прошивки ЕБК за допомогою мультимарочного програматора та способи коректування характеристичних карт за допомогою програми-редактора калібрувань. Складено методичні вказівки до виконання практичних завдань по програмуванню ЕБК двигуном автомобіля та коректуванню характеристичних карт у прошивках ЕБК.Документ Дослідження акумуляторних батарей електромобілів та систем їх заряду(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Казак, Дмитро АнтоновичМета роботи: підвищення екологічності та економічності транспортних засобів за рахунок застосування літій-іонних акумуляторних батарей та моделювання заряду та розряду акумуляторної батареї. Об’єкт роботи: процес дослідження літій-іонних акумуляторних батарей електромобілів та систем їх заряду, процес моделювання заряду та розряду акумуляторної батареї. Предмет дослідження: літій-іонні акумуляторні батареї для електромобілів та системи їх заряду. В результаті проведеного дослідження виконані наступні завдання: - обґрунтований об’єкт дослідження; - визначений принцип роботи та параметри літій-іоних акумуляторів; - проведено моделювання заряду та розряду акумуляторної батареї електромобіля: електричний процес, теплодинамічний процес, деградація акумуляторної батареї, дорожні випробування Nissan LEAF; - досліджені системи живлення та систем заряду електромобілів Nissan LEAF та BMW i3; - досліджені стандарти та системи заряду акумуляторів електромобілів в США та Європі; - розглянути питання охорони праці; - визначені висновки по роботі. Результати дослідження будуть корисними для студентів, аспірантів, інженерне-технічних робітників, що розробляють та обслуговують літій-іонні акмуляторні батареї для електричних транспортних засобів.Документ Дослідження вдосконалених систем допомоги водію ADAS(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Смирнов, Арсеній АрсенійовичМета роботи: підвищення безпеки руху транспортних засобів за рахунок дослідження сучасних систем допомоги водія, моделювання системи допомоги при утриманні смуги руху LKAS та розробки системи рульового управління та швидкості. Об’єкт роботи: процес дослідження, моделювання та розробки удосконалених систем допомоги водію ADAS. Предмет дослідження: системи удосконалених систем допомоги водію ADAS. В результаті виконання дипломної роботи бакалавра проведені наступні дослідження та розробки: - дослідження удосконалених систем допомоги водію ADAS, визначені види, призначення, функціональні можливості, переваги та перспективи розвитку ADAS; - дослідження системи допомоги при утриманні смуги руху LKAS та приклади її виконання; - моделювання системи допомоги при утриманні смуги руху LKAS; - розробка систем рульового управління та швидкості для автономного транспортного засобу, а саме визначена стратегія відстеження траєкторії руху, побудована динамічна модель автомобіля (bicycle model), проведена розробка алгоритму відстеження траєкторії, проаналізовані експериментальні дослідження; - досліджені питання охорони праці; - визначені висновки по роботі. Результати дослідження будуть корисними для студентів, аспірантів, інженерне-технічних робітників, що розробляють та обслуговують електронні та електромеханічні системи та комплекси транспортних засобів.Документ Дослідження впливу зарядних станцій електромобілів на якість електричної енергії мережі живлення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Петрачков, Владислав ОлеговичМета роботи: проведення аналізу існуючих систем заряду електромобілів, визначення їх впливу на якість електричної енергії зовнішньої електричної мережі, розробка пропозицій щодо зменшення негативного впливу зарядних станцій електромобілів на якість електричної енергії зовнішньої електричної мережі. Об’єкт роботи: процес заряду електромобіля. Предмет роботи: пристрої заряду електромобілів. Проведено аналіз топології сучасних бортових та зовнішніх пристроїв для заряду електромобілів, визначено їх вплив на якість електричної енергії зовнішньої мережі живлення.Документ Дослідження вібраційних методів діагностики редуктора мотор-колеса великовантажного автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Скляренко, Віталій ЮрійовичМета роботи: Розробка методу діагностування технічного стану редуктора мотор-колеса великовантажного автомобіля, що дозволяє підвищити ефективність його використання. Об’єкт роботи: вібраційні процеси, що протікають в редукторі мотор-колеса великовантажного автомобіля. Предмет роботи: вібраційні процеси в редукторі мотор-колеса великовантажного автомобіля. В роботі проведено аналіз конструкції, несправностей та відмов, методів діагностування; визначено вібраційні діагностичні параметри; розроблено норми вихідних і граничних значень вібраційних діагностичних параметрів редуктора мотор-колеса; визначено засоби вібраційного діагностування редуктора. Результати роботи призначені для використання на станціях технічного обслуговування при діагностиці редукторів великовантажних автомобілів.Документ Дослідження економічності гібридних транспортних засобів та електромобілів в експлуатаційних умовах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кулізін, Ярослав ОлександровичОб'єкт дослідження – процес визначення економічності гібридних транспортних засобів та електромобілів в залежності від умов експлуатації. Мета дослідження – підвищення ефективності використання гібридних транспортних засобів та електромобілів за рахунок визначення їх економічності в різних експлуатаційних умовах Предмет дослідження - метод визначення впливу різних умов експлуатації на економічність гібридних транспортних засобів та електромобілів. Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє підвищити ефективність використання гібридних транспортних засобів та електромобілів за рахунок визначення їх економічності в залежності від експлуатаційних умов. Виконано аналіз розвитку екологічно чистих транспортних засобів в Україні та світі, проведено схем побудови гібридних транспортних засобів та електромобілів, виконано дослідження джерел живлення гібридних транспортних засобів та електромобілів, проведено визначення режимів руху та експлуатаційних умов для гібридних транспортних засобів та електромобілів, зроблено розрахунок економічності гібридних транспортних засобів та електромобілів в експлуатаційних умовах, розглянути питання охорони праці; сформульовані висновки.Документ Дослідження електромагнітних редукторних механізмів для гібридного електромобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Шевченко, Єгор ОлександровичМета роботи: аналіз існуючих типів магнітних редукторних систем, розробка пропозицій щодо проектування магнітної трансмісії для гібридного електромобіля. Об’єкт роботи: процес перерозподілу механічної та електричної енергії. Предмет роботи: трансмісія гібридного електромобіля. Проведено аналіз редукторних систем передачі крутного моменту, в тому числі опосередковано за рахунок використання сучасних електричних машин із збудженням від постійних магнітів. На підставі проведеного аналізу визначено більш прийнятну конструкцію магнітно-редукторної трансмісії на базі суміщеної електричної машини. Визначено алгоритм керування магнітною трансмісією. Розглянуто питання проектування суміщених електричних машин магнітно-редукторної системи трансмісії для гібридного електромобіля.Документ Дослідження енергогенеруючих панелей дорожнього покриття з функцією динамічної зміни розмітки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лойко, Сергій ОлексійовичМета роботи: проведення аналізу існуючих видів сучасних інноваційних доріг і з урахуванням всіх їх недоліків та переваг запропонувати концепт дорожнього покриття, що складається з багатофункціональних панелей, з функцією динамічної зміни розмітки. Об’єкт дослідження: процес зміни розмітки на дорожньому покритті. Предмет дослідження: багатофункціональні панелі дорожнього покриття. Запропоновано концептуальне рішення дорожнього покриття з багато-функціональних панелей, що мають функцію динамічної зміни розмітки. Проведено розрахунок генерації електроенергії багатофункціональними панелями дорожнього покриття.Документ Дослідження енергозберігаючих технологій для сучасних транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ледней, Олег ЮрійовичМета роботи: підвищення енергоефективності та екологічної чистоти сучасних транспортних засобів за рахунок дослідження та розробки енергозберігаючих технологій для гібридних силових установок. Об’єкт роботи: процес дослідження та розробки енергозберігаючих та екологічно чистих технологій для гібридних електричних транспортних засобів. Предмет дослідження: енергозберігаючі технологій для сучасних транспортних засобів. Проведений аналіз енергозберігаючих технологій для сучасних транспортних засобів, досліджені топології гібридних електричних транспортних засобів, електромобілів з акумуляторними батареями, електромобілів на основі паливних елементів. Проведена розробка енергозберігаючих технологій для сучасних транспортних засобів, а саме побудовані моделі основних компонентів гібридної силової установки: ДВЗ, електричних машин, акумуляторної батареї; розроблені стратегії управління енергією. Розглянути питання охорони праці. Сформульовані висновки.Документ Дослідження енергозберігаючих технологій для транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Філярський, Олексій ОлександровичОб'єкт дослідження – процес дослідження енергозберігаючих технологій для транспортних засобів. Мета дослідження – підвищення ефективності використання транспортних засобів з альтернативними джерелами живлення за рахунок дослідження енергозберігаючих технологій. Метод дослідження – аналітично-розрахунковий метод дослідження енергозберігаючих технологій для транспортних засобів. Предмет дослідження – енергоємність тягових акумуляторних батарей електричних транспортних засобів. Дипломна робота присвячена вирішенню науково-практичної задачі, що пов’язана з підвищення ефективності використання транспортних засобів з альтернативними джерелами живлення за рахунок дослідження енергозберігаючих технологій. Проведений аналіз розвитку транспортних засобів з альтернативними джерелами живлення. Розглянуті типи тягових акумуляторних батареї та визначено необхідну транспортну інфраструктури для транспортних засобів з альтернативними джерелами живлення Проведено порівняння економічності та ефективності транспортних засобів з альтернативними джерелами енергії та розглянути питання охорони праці.Документ Дослідження ефективності та надійності плагін-гібридних автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Золотарьов, Дмитро СергійовичМета роботи – проведення аналізу існуючих гібридних силових установок та дослідження ефективності і надійності плагін-гібридних автомобілів. Об'єкт роботи – енергетичні процеси в гібридній силовій установці. Предмет роботи – ефективності та надійності плагін-гібридних автомобілів. Досліджено питання надійності та паливної ефективності плагін-гібридних автомобілів. Проведено аналіз і порівняння експлуатаційних витрат на 5 HEV і 5 PHEV автомобілів. Визначено, що PHEV автомобілі в середньому на 45 % перевищує заявлене споживання палива на бортових комп’ютерах і на 73% більше, якщо паливо вимірювати у бензобаку. HEV автомобілі в середньому на 10 % перевищували заявлене споживання палива на своїх бортових комп’ютерах і на 20 % більше, якщо паливо вимірювати у бензобаку. Проведено розрахунок енергетичних показників гібридної силової установки автомобіля типу SUV з суперконденсаторним блоком накопичення енергії.Документ Дослідження ефективності інтегрованої стартер-генераторної системи для гібридного електромобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гриценко, Ярослав ГеннадійовичМета роботи: дослідження можливостей вдосконалення інтегрованих стартер-генераторних систем гібридних електромобілів з використанням сучасних досягнень науки, техніки та технологій у галузі електричних машин. Об’єкт роботи: процес перетворення електричної енергії на механічну і навпаки. Предмет роботи: інтегрована стартер-генераторна система гібридного електромобіля. Проведено аналіз класифікації гібридних електромобілів, проведено аналіз інтегрованих стартер-генераторних систем, проведено аналіз алгоритмів роботи інтегрованої стартер-генераторної системи, наведено пропозиції щодо побудови стартер-генераторних систем на основі синхронних машин зі збудженням від постійних магнітів та з гібридним збудженням. Результати роботи можуть бути використані при розробці та вдосконаленні стартер-генераторних систем на основі суміщених електричних машин, а також при проектуванні електричних машин спеціального призначення.Документ Дослідження життєвого циклу літій-іонного акумулятора електромобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Волошин, Тимур ВолодимировичМета роботи: підвищення екологічної чистоти та економічної ефективності за рахунок повторного використання літій-іонних акумуляторних батарей електромобілів. Об’єкт роботи: процес дослідження життєвого циклу літій-іонного акумулятора електромобіля. Предмет дослідження: життєвий цикл літій-іонного акумулятора електромобіля. Дипломна робота бакалавра присвячена актуальній тематиці, що дозволяє підвищити екологічну чистоту та економічну ефективність від повторного використання літій-іонних акумуляторних батарей електромобілів. Розглянута концепція повторного використання акумуляторних батарей електромобілів, проведена оцінка їх працездатності для повторного використання, визначені технології швидкого скринінгу та відновлення акумуляторів. Розглянути питання перепрофілювання, повторного використання та переробки акумуляторних батарей. Розглянута охорона праці. За результатами дослідження сформульовані висновки.Документ Дослідження методів діагностування автоматичної коробки передач(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гергель, Ярослав ІвановичМета роботи: Покращення системи діагностики автоматичних коробок передач шляхом введення вібраційного параметру, спектрального аналізу масла, контролю параметрів CAN-шини, що дозволить підвищити достовірність визначення технічного стану. Об’єкт роботи: процес діагностування автоматичних коробок передач транспортного засобу спеціального призначення. Предмет роботи: методи діагностування автоматичної коробки передач транспортного засобу спеціального призначення. В роботі проведено аналіз конструкції, несправностей і засобів діагностування автоматичної коробки передач; визначено несправності автоматичних коробок передач; визначено засоби діагностування і описано алгоритми діагностування; досліджено технологію діагностування гідравлічної, електричної і електронної систем коробки; досліджено технологію діагностування автоматичної коробки передач за вібраційними параметрами.Документ Дослідження мобільної сонячної електростанції для автокемпера(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Товстокорий, Владислав АндрійовичМета роботи: дослідження енергогенеруючих систем захисту автомобіля від сонця та розробка автономної сонячної електростанції на фотоелектричних модулях для автокемпера. Об’єкт дослідження: процес перетворення сонячної енергії в електричну. Предмет дослідження: мобільна сонячна електростанція для автокемпера. Проведено аналітичний огляд конструктивних особливостей та принципу роботи пристроїв та систем на фотоелектричних модулях для захисту від сонця автотранспортної техніки. Проведено дослідження встановлення автономної сонячної електростанції, потужністю 1,2 кВт на автокемпер.