Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3900
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 92
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу геометричних параметрів перехрестя на потік насичення методом імітаційного моделювання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Просвірнін, Олександр ВасильовичОб’єкт дослідження – параметри функціонування регульованого перехрестя. Мета роботи - дослідження впливу геометричних параметрів перехрестя на потік насичення шляхом використання методики імітаційного моделювання. Метод дослідження: аналітичний, імітаційне моделювання. Проаналізовані методи оцінки пропускної спроможності регульованого перехрестя, розглянуто вплив геометричних параметрів регульованого перехрестя на пропускну спроможність. Проведено порівняльний аналіз методів визначення потоку насичення на регульованому перехресті, зокрема методики HCM 2000, методики HBS 2015 та методики Вебстера. Побудовані залежності потоку насичення виділеної смуги від радіусу траєкторії руху поворотного потоку. За результатами імітаційного моделювання в програмі PTV VISSIM було встановлено, що для виділених потоків значення потоку насичення залежать від радіусу траєкторії руху поворотного транспортного потоку лише при значенні радіусу траєкторії руху менше 20 м, де спостерігається зростання потоку насичення зі збільшенням радіусу траєкторії поворотного потоку. Ступень впровадження – дослідницька. Рекомендації з впровадження – розробки, представлені в дипломній роботі можуть бути використані оцінки пропускної спроможності регульованих перехресть. Область застосування – транспорт.Документ Аналіз затримок транспортних засобів на нерегульованому перетинанні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кутєнко, Артем ОлександровичОб’єкт дослідження – рух транспортних засобів через нерегульоване перетинання. Мета роботи - аналіз впливу параметрів нерегульованого перетинання на затримки транспортних засобів. Метод дослідження - аналітичний. Отримані результати – проведено аналіз факторів, що впливають на величину затримки транспортного засобу при проїзді нерегульованого перетинання. Досліджено вплив геометричних параметрів нерегульованого перетинання на затримку. Отримані аналітичні залежності величин затримки транспортного засобу від радіусу траєкторії руху при безконфліктному маневруванні на нерегульованому перетинанні. Методом GPS-трекінгу проведені експериментальні дослідження щодо встановлення впливу радіусу траєкторії руху автомобіля на величину затримки. Ступень впровадження – дослідницька. Рекомендації з впровадження – розробки, представлені в дипломній роботі можуть бути використані для оцінки параметрів якості вулично-дорожньої мережі міст. Область застосування – транспорт.Документ Аналіз коефіцієнтів безпеки дорожнього руху для аварійних ділянок доріг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кочелягін, Руслан ЮрійовичМета дослідження – вибір ефективного методу визначення коефіцієнтів безпеки дорожнього руху для аварійних ділянок. Об’єкт дослідження – дорожній рух на дорогах. Предмет дослідження – методи дослідження аварійних ділянок доріг. Методи дослідження – натурні спостереження, аналіз показників безпеки дорожнього руху, експрес-метод визначення підсумкового коефіцієнту аварійності. У роботі наведено аналіз коефіцієнтів безпеки для камеральних та польових досліджень аварійності на небезпечних ділянках. Проведено як теоретичні, так і експериментальні дослідження визначення підсумкового коефіцієнту аварійності на дорозі Одеса – Мелітополь (М-14). Підсумковий коефіцієнт аварійності досліджено за галузевим стандартом України М218-034500077-652 та за удосконаленою експрес-методикою, наведено результати порівняльного аналізу. Визначено відносний коефіцієнт аварійності для прогнозування кількості ДТП на аварійних ділянках. Доведено, що відомий метод визначення аварійності за державними стандартами надає кращі результати при камеральних дослідженнях за наявності паспорту дороги, а опробуваний експрес-метод оцінки доцільно рекомендувати фахівцям для польових досліджень на аварійних ділянках об’єкту. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при удосконаленні організації дорожнього руху на аварійних ділянках автомобільних доріг.Документ Аналіз методів визначення швидкості транспортних засобів на вулично-дорожній мережі міста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Євсєєнко, Олександр ОлександровичОб’єкт дослідження – швидкісний режим руху на ділянках ВДМ міста Харкова. Мета роботи - аналіз методів дослідження швидкості транспортних засобів на ділянках ВДМ міста. Метод дослідження – аналітичний, статистичний аналіз. Отримані результати: Проведено аналіз існуючих методів вимірювання швидкості транспортних засобів на ВДМ міст, визначені переваги та недоліки різних методів при проведенні наукових досліджень. Розроблена методика врахування похибки вимірювання швидкості руху транспортних засобів за даними відеоспостереження. Запропонована спрощена методика оцінки фактичної швидкості руху транспортних засобів за результатами обробки даних відеозаписів дорожніх камер спостереження. Проведені експериментальні дослідження та побудовані гістограми розподілу швидкостей транспортних засобів для двох ділянок ВДМ міста Харкова.nСтупінь впровадження – дослідницька. Рекомендації з впровадження – розробки, представлені в дипломній роботі можуть бути використані для оцінки швидкісного режиму на вулично-дорожньої мережі міст. Область застосування – транспорт.Документ Аналіз методів зниження ризиків виникнення ДТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пересічний, Сергій ОлександровичОб’єкт дослідження – управління ризиками виникнення ДТП. Предмет дослідження – вплив параметрів транспортного потоку на безпеку дорожнього руху. Мета роботи – підвищення ефективності дорожнього руху. Методи дослідження: методи натурних спостережень, комп’ютерне моделювання, аналітичні методи моделювання, засоби прогнозування. Отримані результати – досліджено вплив параметрів транспортного потоку на ризик виникнення ДТП, отримані прогнозні значення зміни інтенсивності на перехресті м. Харків. Рекомендації з впровадження – отримані моделі зміни інтенсивності руху у часі можуть бути використані при розробці заходів з підвищення безпеки дорожнього руху на перехрестях міста з метою прогнозування його майбутнього стану. Область застосування – вулично-дорожня мережа великих містДокумент Аналіз проведення аудиту безпеки дорожнього руху на перехресті м. Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Воскобойник, Вадим ОлеговичМета дипломної роботи полягає у питанні визначення стану безпеки дорожнього руху на елементі вулично-дорожньої мережі, шляхом проведення аудиту. Об’єкт дослідження – система проведення аудиту. Предметом дослідження є методи визначення ризиків виникнення дорожньо-транспортних пригод. Методами дослідження є натурні спостереження, виміри параметрів транспортних потоків, проведення імітаційного моделювання в програмному забезпеченні PTV VISSIM, аналітичні методи визначення показників безпеки та формування листів аудиту. В першому розділі описано особливість проведення аудиту безпеки дорожнього руху(АБДР) на транспортній мережі. У другому розділі визначено параметри дорожнього руху на об’єкті дослідження. В третьому розділі пророблено аналіз результатів проведення АБДР. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути застосуванні на елементах вулично-дорожніх мереж при реконструкції та оптимізації дорожнього руху в містах України. Сфера застосування: транспортні технології на автомобільному транспорті.Документ Аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті вул. Бібліка - просп. Індустріальний м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Алієв, Елмір Ширвані оглиОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті. Мета роботи – підвищення ефективності організації та безпеки дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження - аналітичний, експериментальний. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити серед існуючих найбільш ефективні, що стосуються умов організації руху на перетинаннях. Порівняні 6 варіантів схем організації руху на перетинанні вул. Біблика – просп. Індустріальний м. Харків: 1 – існуючий (3 фази); 2 –2 фази; 3 - 2 фази (при існуючій тривалості циклу за виключенням 2-ої фази, де рух дозволений протягом 14 с для звільнення проїзної частини транспортними засобами, які знаходяться по вул. Біблика в районі скверу); 4 - 3 фази (зі скороченням часу на звільнення проїзної частини в районі скверу по вул. Біблика в 2 рази); 5 - 3 фази (окрема пішохідна фаза); 6 – 3 фази (перерахований час циклу). Порівняльний аналіз результатів розрахунків за оціночними критеріями надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з урахуванням безпеки та ефективності, а саме застосування роз’їзду в 2 фази. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – впровадження роз’їзду в 2 фази на перехресті вул. Біблика – просп. Індустріальний м. Харків дозволяє зменшити коефіцієнт відносної аварійності в 1,6 разів, затримки руху транспортних засобів майже в 3 рази, а пішоходів в 4 рази. Запропоновані практичні рекомендації можуть бути використані для удосконалення організації дорожнього руху в Індустріальному районі м. Харків.Документ Аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті просп. Архітектора Альошина – просп. Олександрівський в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бенедичук, Олександр ПавловичОб’єкт дослідження – дорожній рух на регульованому перехресті. Мета роботи – підвищення ефективності організації та безпеки дорожнього руху на регульованому перехресті. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Теоретичні дослідження методів організації дорожнього руху дозволили визначитись з такими, які можуть підвищити ефективність функціонування перехрестя просп. Архітектора Альошина – просп. Олександрівський в Індустріальному районі м. Харків з точки зору забезпечення безпеки та швидкості руху на ньому. Порівняні шість схем організації руху на на перехресті: 1 - існуюча (регульоване перехрестя з роз’їздом в 2 фази); 2 – регульоване перехрестя з роз’їздом в 2 фази та оптимізацією режимів роботи світлофорних об’єктів; 3 - регульоване перехрестя з роз’їздом в 3 фази (третя фаза - пішохідна); 4 - регульоване перехрестя з роз’їздом в 2 фази та віднесенням лівого повороту з боку просп. Архітектора Альошина; 5 - введення кругового руху; 6 - регульоване перехрестя з роз’їздом в 2 фази та зміною його геометрії (розширення просп. Архітектора Альошина на 2 м на підходах до перехрестя). Аналіз розрахованих оціночних показників надав можливість обрати оптимальний варіант – схема 3, при якій зменшуються затримки руху транспортних засобів на 13%, розміри викидів шкідливих речовин на 34% та ступінь небезпеки перетинання на 90%. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – зміна схеми пофазного роз’їзду (3 фази, третя – окрема пішохідна) зменшує втрати транспортного часу, аварійність та екологічну небезпеку перехрестя. Запропоновані практичні рекомендації можуть бути використані при організації руху на інших перехрестях вулично-дорожньої мережі м. Харків.Документ Безпека дорожнього руху на наземному пішохідному переході на перехресті вул. Біблика – школа № 119 м. Харкова(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Боклажко, Едуард БорисовичОб’єкт дослідження - організація дорожнього руху на пішохідних переходах. Предмет дослідження - вплив організації дорожнього руху на безпеку пішоходів. Мета роботи – розробка заходів для підвищення безпеки дорожнього руху на пішохідних переходах. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведено аналіз організацій дорожнього руху на пішохідних переходах та основні напрямки підвищення безпеки на них. Отримані результати – запропоновані заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на пішохідному переході на перехресті вул. Біблика – пров. Миру біля школи №119, а саме: введення світлофорного регулювання у жорсткому управлінні та при натисканні пішоходами кнопки визивної пішохідної. З двох запропонованих заходів другий варіант потребує менше капітальних вкладень, але при ньому затримки транспортних засобів більше, ніж при першому варіанті. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Біблика – пров. Миру з метою підвищення безпеки дорожнього руху на пішохідних переходах.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху в м. Долинська Кіровоградської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Куценко, Роман МиколайовичОб’єкт дослідження – вулично-дорожня мережа м. Долинська Кіровоградської області. Предмет дослідження – організація дорожнього руху у м. Долинська Кіровоградської області. Мета роботи – удосконалення організації дорожнього руху у м. Долинська Кіровоградської області. Метод дослідження – аналітичний, статистичний. Отримані результати – розроблено модель функціонування параметрів транспортної мережі, введено світлофорне регулювання на перехресті вул. Нова – вул. Леніна, зменшено викид шкідливих речовин у атмосферу. Рекомендації з упровадження – розроблені заходи можуть бути впроваджені у організацію дорожнього руху м. Долинська Кіровоградської області, а також в установах, які спеціалізуються на організації дорожнього руху. Область застосування – вулично-дорожня мережа міст.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху в м. Полонне Хмельницької області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Рижкова, Анастасія ОлегівнаГоловна причина підвищених вимог легкового автотранспорту до розвитку вулично-дорожньої мережі міста полягає у вкрай низькій ефективності використання легковими автомобілями пропускної здатності вулиць і доріг з розрахунку на одного пасажира у порівнянні з масовим пасажирським транспортом. Метою виконання даного дипломного проекту (ДП) є вдосконалення організації дорожнього руху у місті Полонне Хмельницької області і на основі існуючих методів організації дорожнього руху запропонувати відповідні заходи з удосконалення функціонування транспортної мережі міста. Виконання проекту дасть змогу розглянути проблеми, які пов’язані з процесом руху наземного автомобільного транспорту по ВДМ міста. Це, насамперед, проблеми аварійності, руху транспортних потоків, а також негативні наслідки цих проблем в економічному, соціальному та екологічному аспектах.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги М-03(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мурейко, Павло ПавловичОб’єкт дослідження – умови функціонування ділянки автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський між населеними пунктами Харків та Чугуїв. Мета роботи - дослідження умов руху та розробка технічних та інженерних рішень по поліпшенню організації і підвищенню безпеки дорожнього руху на ділянці дороги державного значення М-03. Метод дослідження – аналітичний. Отримані результати - розроблені заходи з підвищення безпеку та комфорту дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги. Розроблено локальні заходи вдосконалення організації дорожнього руху на ділянці розташування перетинання км 518+650. На ділянці км 529+581 було запропоновано облаштування зупиночного пункту маршрутного транспорту та облаштування пішохідного руху. Запропоновані заходи забезпечують зниження коефіцієнту аварійності та зменшують затримки руху. Ступень впровадження – реальна. Рекомендації з впровадження - розробки проекту можуть бути використані при плануванні реконструкції ділянки автомобільної дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – транспорт.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць академіка Корольова та академіка Глушко м. Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Гриценко, Наталя ГригорівнаОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць академіка Корольова та академіка Глушко м. Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. Було проведено удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць академіка Корольова та академіка Глушко. На розглянутому перехресті запропоновано виконати повну реконструкцію. Виконавши реконструкцію перехрестя необхідно буде змінити повністю дислокацію технічних засобів організації дорожнього руху. Дані зміни призведуть до зменшення аварійності на перехресті, з урахуванням перспективи забудови району запропонована схема організації дорожнього руху являється доцільною. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Бєлінського та Італійський бульвар міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Мусєєва, Ельвіра РафаелівнаОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично- дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Бєлінського та Італійський бульвар міста Одеси В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На розглянутому перехресті запропоновано перерахувати тривалість основних та проміжних тактів для ліквідації затору, що викликає в першій фазі, перерахувати тривалість циклу, перевірити основні такти на рух пішоходів. Також запропоновано відновити дорожню розмітку. Отже, після вдосконалення організації дорожнього руху транспортна затримка складає 9 с, за допомогою збільшення тривалості основних тактів вдалося уникнути заторів та безпечного пропуску пішоходів через перехрестя. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Дарницька та Бугаївська міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Макухівський, Георгій АнтоновичОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Дальницька та Бугаївська міста Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На розглянутому перехресті запропоновано змінити пофазовий роз’їзд, виконати перерозподіл транспортних потоків, та перерахувати цикл світлофорного регулювання. Необхідно додатково встановити транспортні світлофори з додатковою секцією лівого та правого повороту. Також запропоновано встановити дорожні знаки, нанести дорожню розмітку і виконати капітальний ремонт покриття. Отже, після вдосконалення організації дорожнього руху транспортна затримка складає 24 с, а витрати транспортного часу на перехресті за рік складатимуть 73421 годин. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Левітана та Ільфа та Петрова м. Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Погорєлов, Антон ОлеговичОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Левітана та Ільфа та Петрова м. Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. Було проведено удосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Левітана та Ільфа Петрова. На розглянутому перехресті запропоновано ввести односторонній рух по вулиці Левітана, це призведе до зменшення конфліктних точок, зменшення аварійності перехрестя та збільшення пропускної здатності. Було перераховано тривалість циклу регулювання, основні та проміжні такти, перевірка основних тактів на рух пішоходів. Також запропоновано відновити дорожню розмітку та зманити дислокацію технічних засобів організації дорожнього руху. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Польський узвіз та Буніна міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шитік, Олексій СергійовичОб'єкт дослідження: організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Мета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Польський узвіз та Буніна міста Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистики, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На розглянутому перехресті запропоновано зменшити тривалість основних періодів та ввести пішохідну фазу. Завдяки впровадженню даних заходів зменшується аварійність на перехресті і зменшується транспортна затримка. Отже, після вдосконалення організації дорожнього руху транспортна затримка складатиме 14 с, витрати транспортного часу на перехресті за рік 40655 годин. Достовірність наукових висновків підтверджується збіжністю результатів моделювання і натурних спостережень.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Сегедська і Армійська міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Леонов, Єгор ОлеговичРозглянуто правове забезпечення безпеки дорожнього руху, визначено правове становище учасників дорожнього руху, категорії та види транспортних засобів, особливості регулювання дорожнього руху в Україні. Охарактеризовано підстави притягненнядо адміністративної та кримінальної відповідальності за вчинення правопорушень проти безпеки руху.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Черняховського та маршала Говорова м. Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Бережний, Руслан ВячеславовичМета роботи: розробка заходів з вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиці Черняховського та маршала Говорова м. Одеси. В роботі використані сучасні методи і засоби досліджень ДТП різної природи, основні положення теорії вимірювань та математичної статистика, чисельні методи аналізу на ПК, диференціальне та інтегральне числення, методи математичного моделювання та планування експерименту. На перехресті запропоновано змінити пофазний роз'їзд, виконати перерозподіл транспортних потоків та перерахувати цикл світлофорного регулювання.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху на перехресті вулиць Івана та Юрія Лип і генерала Петрова міста Одеси(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Первенець, Кирило ВолодимировичВ роботі розглянуто метод оцінки безпеки руху на автомобільних дорогах з урахуванням закономірностей поведінки водія та мотивації його діяльності. Розглянуто вплив показників транспортного потоку та інформаційних характеристик на умови та безпеки руху. Об'єкт дослідження - процес руху на перехресті вулиць Івана та Юрія Лип та генерала Петрова в місті Одеса. Метод дослідження - аналітичний. Проведено оцінку організації дорожнього руху на перехресті вулиць Івана та Юрія Лип та генерала Петров. Розглянуто наявну схему пофазного роз'їзду транспортних засобів та проаналізовано конфліктні точки. Було визначено, що перехрестя є небезпечним. Запропоновано удосконалення організації дорожнього руху на цьому перехресті.