2017, Випуск 11
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5734
Переглянути
Перегляд 2017, Випуск 11 за Назва
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автобусный транспорт, назначение и классификация. Электробус на суперконденсаторах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Гнатов, А. В.; Пидгора, А. В.; Підгора, О. В.; Gnatov, A.; Pidgora, A.В работе представлена подробная классификация автобусного транспорта в зависимости от назначения, габаритной длины, конструкции и компоновке, типа и технической схемы двигательной установки. Предложено схемное решение энергоэффективного автобуса, который в качестве основного накопителя энергии использует блок суперконденсаторов, для категории городских перевозок.Документ Алгоритмизация процедуры кластерного анализа для прогнозирования успеваемости студентов(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Шевченко, В. А.; Кудин, А. И.; Кудін, А. І.; Shevchenco, V.; Kudin, A.Рассмотрены существующие методы кластерного анализа. Обоснована модификация метода k-средних Мак-Кина для организации прогнозирования успеваемости студентов. Разработан алгоритм процедуры прогнозирования успеваемости студентов на основе модифицированного метода кластерного анализа k-средних Мак-Кина, позволяющий автоматизировать процедуру прогнозирования.Документ Безпілотні багатоцільові транспортні засоби: сучасні технології(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Ніконов, О. Я.; Кулакова, Л. Є.; Полосухіна, Т. О.; Чернишов, В. О.; Никонов, О. Я.; Кулакова, Л. Е.; Полосухина, Т. О.; Чернышов, В. О.; Nikonov, O. J.; Kulakova, L. Ye.; Polosukhina, T. O.; Chernishov, V. O.Досліджено сучасні технології розроблення безпілотних багатоцільових транспортних засобів. Визначено концептуальні переваги і недоліки безпілотних багатоцільових транспортних засобів.Документ Електромобілі – майбутнє, яке вже настало(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Ул'янець, О. А.; Ульянец, О. А.; Gnatov, A.; Argun, S.; Ulyanets, O.Приведено обґрунтування доцільності впровадження в навчальний процес нової спеціальності для магістрів «Енергозберігаючі технології на транспорті». Впровадження запропонованої спеціальності призведе до підвищення конкурентності випускників університетів в працевлаштуванні та розширення співробітництва між ВНЗ. За новою спеціальністю передбачається можливість отримання подвійних (багатосторонніх) дипломів.Документ Енергозберігаючі технології на основі п'єзоелектричного ефекту для автомобільної техніки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Аргун, Щ. В.; Argun, Sch.Проведено аналіз розробок та досліджень щодо використання п’єзоелектричних матеріалів в сучасній автотранспортній техніці. Показано, що п'єзоелектричні матеріали поділяються на п'єзоелектричні монокристали та п'єзоелектричну кераміку. Проведено аналіз п'єзоелектричної кераміки та основних груп виробів, що з неї виробляються. Досліджено використання п'єзоелектричної кераміки для автомобільної техніки.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017)Документ Концепція розроблення інформаційно-комунікаційної технології інтелектуального керування наземними безпілотними багатоцільовими транспортними засобами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Ніконов, О. Я.; Сіндєєв, М. В.; Сильченко, В. О.; Никонов, О. Я.; Синдеев, М. В.; Nikonov, O. J.; Sindyeyev, M. V.; Sylchenko, V. O.Запропоновано концепцію створення високоефективної інформаційнокомунікаційної технології інтелектуального керування наземними безпілотними багатоцільовими транспортними засобами на основі глибоких штучних нейронних мереж. Глибокі штучні нейронні мережі дозволяють досліджувати великі рівні абстракції, які збільшують коефіцієнт варіації, що спрощує процес узагальнення.Документ Ляпуновские нормы для нелинейных динамических систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Вербицкий, В. И.; Вербицкий, В. І.; Verbitsky, V.Рассматривается применение сжимающих и ляпуновских норм к анализу устойчивости нелинейных систем обыкновенных дифференциальных дифференциальных уравнений, оценивается область притяжения.Документ Мехатронные и телематические системы автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Мигаль, В. Д.; Сильченко, В. О.; Mygal, V. D.; Sylchenko, V. O.Обобщенные достижения науки и техники автомобильной мехатроники и телематики. Рассмотрены актуальные задачи распространения информации и интеллектуализации транспортных средств. Основой модернизации создания новых транспортных средств является мехатроника, синергетика и телематики.Документ Модель и метод решения задачи поиска оптимального соединения при ограничении на кривизну(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Козачок, Л. Н.; Плехова, А. А.; Плехов, Д. А.; Козачок, Л. М.; Плехова, Г. А.; Плєхов, Д. О.; Kozachok, L.; Plekhova, G.; Plekhov, D.В данной статье поставлена актуальная задача соединения двух точек в неодносвязной области трассой, на которую накладывается ограничение на кривизну, построена математическая модель этой задачи и представлен алгоритм ее решения, основанный на необходимых условиях экстремума.Документ Моделювання витрат енергоносіїв гібридними транспортними засобами залежно від умов експлуатації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Смирнов, О. П.; Борисенко, А. О.; Smirnov, O. P.; Borisenko, A. O.Розроблена методика розрахунку для проведення моделювання витрат енергоносіїв гібридними транспортними засобами залежно від умов експлуатації Дослідження проведено для модернізованого у гібридний варіант ЗАЗ Ланос Пікап, що побудований на кафедрі автомобільної електроніки ХНАДУ. Результати дослідження представлено у вигляді залежностей.Документ Обоснование работоспособности «индукторной системы с притягивающим экраном», возбуждаемой внешним плоским круговым соленоидом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Батыгин, Ю. В.; Чаплыгин, Е. А.; Еремина, Е. Ф.; Вакуленко, А. Р.; Батигін, Ю. В.; Чаплигін, Е. А.; Єрьоміна, О. Ф.; Batygin, Yu. V.; Chaplygin, E. O.; Yeryomina, E. F.; Vakulenko, A. R.Приведены обоснование и теоретические расчеты работоспособности индукторной системы с притягивающим экраном, а также результаты модельных экспериментов. Показано, что для эффективной работы рассматриваемой системы необходим оптимальный выбор рабочих частот.Документ Особенности конструкции и принцип работы дроссельных узлов систем воздухоснабжения автотракторных ДВС(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Манойло, В. М.; Дзюбенко, А. А.; Липинский, М. С.; Колесник, И. В.; Дзюбенко, О. А.; Липинський, М. С.; Колєснік, І. В.; Manoilo, V.; Dzyubenko, О.; Lipinsky, M.; Kolesnik, I.В работе приведены особенности конструкции и принцип действия различных типов дроссельных узлов, в основном зарубежного производства, которые используются в системах воздухоснабжения бензиновых, газовых ДВС с искровым зажиганием, а также дизелей с электронным управлением.Документ Перспективное усовершенствование топливной аппаратуры мощных транспортных дизелей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Богаевский, А. Б.; Богаєвський, О. Б.; Bogajevskiy, A. B.Выполнено техническое обоснование перспективной модернизации системы управления подачей топлива в мощном транспортном дизеле в условиях эксплуатации. Основа модернизации – доработка штатного механического топливного насоса высокого давления регулирующим клапаном, который управляется электромагнитом. Появляется возможность ограниченного управления моментом начала подачи топлива в зависимости от частоты вращения и нагрузки. Регулирование осуществляется в пределах прямого хода приводного кулачка распределительного вала по сигналу от датчика верхней мертвой точки. Предполагаемые затраты сведены к минимуму, ожидаемая экономия топлива в эксплуатации составит до 10 %.Документ Повышение безопасности передвижения автомобиля за счёт электронных систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Костикова, М. В.; Дыманов, Б. В.; Костікова, М. В.; Диманов, Б. В.; Kostikova, М. V.; Dymаnоv, B. V.Рассмотрено влияние систем активной безопасности на устойчивость и управляемость автомобиля. Приведены преимущества и указаны недостатки этих систем. Даны рекомендации по распределению функционала данных систем.Документ Применение цифрового фильтра калмана для параметрической идентификации высокотемпературного термопреобразователя(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Симбирский, Г. Д.; Лантрат, В. К.; Симбірський, Г. Д.; Simbirskiy, G. D.; Lantrat, V. K.Изложена методика математического моделирования высокотемпературного проволочного измерителя температуры газовых потоков. Она заключается в использовании в качестве модели измерителя уравнения его сложного теплообмена с окружающей средой и цифрового фильтра Калмана для получения оптимальных оценок искомых параметров. Приведены результаты численного и физического экспериментов по проверке.Документ Ретроспектива технологій, що відновлюють з використанням енергії електромагнітних полів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Батигін, Ю. В.; Чаплигін, Є. О.; Шиндерук, С. О.; Мордік, В. В.; Ладика, О. М.; Оболянська, О. В.; Батыгин, Ю. В.; Чаплыгин, Е. А.; Шиндерук, С. А.; Мордик, В. В.; Ладыка, А. М.; Оболянская, Е. В.; Batygin, Yu. V.; Ghaplygin, E. A.; Shynderuk, S. A.; Mordik, V. V.; Ladyka, A. M.; Obolyanska, O. V.Простежено тенденцію розвитку технологій, що відновлюють на базі енергії електромагнітних полів. Відзначено новітні розробки в технології зовнішнього безконтактного магнітно-імпульсного рихтування та їх технологічні можливості. Розглянуто принципи дії їх основного обладнання та позначена область його застосування.Документ Імітаційне моделювання параметрів дорожнього руху у критичних ситуаціях на транспортній мережі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Капінус, С. В.; Капинус, С. В.; Kapinus, S. V.У статті доведено результати експериментальних досліджень параметрів дорожнього руху на вулично-дорожній мережі м. Харків при зміні схем організації дорожнього руху у разі виникнення критичних ситуацій. Розроблено імітаційні моделі у програмному середовищі PTV VISSIM та запропоновано їх застосування у системах управління дорожнім рухом.