Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автобусний двигун потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН12/14(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Газієв, Тимур МуслумувичОб’єкт дослідження – автобусний дизель. Мета проекту – розробка автобусного двигуна потужністю 185 кВт. Проєктування агрегатів системи змащення двигуна. В роботі розроблено проект автобусного двигуна потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН 12/24. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок шатунної групи на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також зроблено аналіз робітничих умов при проектуванні двигуна з точки зору охорони праці. В проекті виконано проєктування агрегатів системи змащення двигуна.Документ Автобусний двигун потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН12/14(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Квочка, Генадій ОлексійовичОб’єкт дослідження – автобусний дизель. Мета проекту – розробка автобусного двигуна потужністю 185 кВт. Розрахункове дослідження працездатності шатунних підшипників. В роботі розроблено проект автобусного двигуна потужністю 185 кВт на базі дизеля 6ЧН 12/24. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок поршневої групи на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також зроблено аналіз робітничих умов при проектуванні двигуна з точки зору охорони праці. В проекті виконано розрахункове дослідження працездатності шатунних підшипників.Документ Автомобільний двигун потужністю 120 кВт на базі дизеля 4ДТНА2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рєзніков, Іван АртемовичВ роботі розроблено проект автомобільного дизеля потужністю 120 кВт на базі двигуна 4ДТНА2. Проведено вибір основних конструктивних та режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок основних деталей на міцність. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування дизеля, а також зроблено аналіз робітничих умов при випробуваннях двигуна з точки зору охорони праці. В проекті проаналізовано напружено-деформований стан клапану на техніко-економічні показники двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 13 кВт на базі двигуна 1Д 8,2 / 8,7.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Журавель, Олег АнатолійовичМетою проекту є вдосконалення автомобільного двигуна з примусовим запалюванням 1Д 8,2/8,7 потужністю 13 кВт шляхом застосування системи безпосереднього впорскування палива та використання його як гібридної силової установки на легковому автомобілі. В проекті проведено дослідження конструктивних та режимних параметрів двигуна, розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок та розрахунок на міцність поршня, шатуна та колінчастого валу. Також виконано економічне об- ґрунтування необхідності проектування двигуна та аналіз робочих умов з точки зору охорони праці. В результаті досліджень були виявлені шляхи підвищення економічних показників двигуна за рахунок використання системи безпосереднього впорскування палива та його використання як гібридної силової установки на легковому автомобілі.Документ Автомобільний двигун потужністю 39 кВт на базі двигуна 4Ч 7,2 / 6,7.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бойко, Денис СергійовичМета кваліфікаційної роботи бакалавра – провести розрахунки автомобільного двигуна потужністю 39 кВт . Завдання роботи. Провести розрахунок робочого процесу, динамічний розра- хунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Покращити економічні та екологічні показники двигуна з іскровим запалюванням при застосуванні безпосере- днього впорскування палива. Розглянути питання безпеки життєдіяльності на авто- підприємстві і виконати техніко-економічну оцінку ефективності розробки. Провес- ти дослідження модернізації електронної системи впуску двигуна 4Ч 7,2/ 6,7. Ви- значити індикаторні і ефективні показники при зміні параметрів двигуна. Провести економічну вигідність модернізованого двигуна перед базовим.Документ Автомобільний двигун потужністю 40 кВт на базі двигуна 4Ч 10,5 / 12(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Садовський, Артем ГеннадійовичМета кваліфікаційної роботи бакалавра –провести розрахунки автомобільного двигуна потужністю 40 кВт на базі двигуна 4Ч10,5/12. Завдання роботи. Провести розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Покращити економічні та екологічні показники дизеля. Прогнозувати роботу дизеля на різних видах палива. Розглянути питання безпеки життєдіяльності на автопідприємстві і виконати техніко-економічну оцінку ефективності розробки. Приводяться результати дослідження процесу сумішоутворення в камері згоряння багатопаливного дизеля.Документ Автомобільний двигун потужністю 45 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5 /7,35(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пігарєв, Денис ОлеговичОб`єктом дослідження є конвертація базового двигуна МеМЗ-307 у газовий двигун 4Ч 7,5/7,35, з іскровим запалюванням, який встановлюється на легковий автомобіль Деу Ланос. Мета роботи полягає в підвищенні надійності і поліпшенні екологічних показників робочого процесу газового двигуна 4Ч 7,5 /7,35 легкового автомобіля шляхом конвертування його для роботи на стиснутому природному газі. В роботі розроблено модернізація автомобільного двигуна МеМЗ-307 для легкового автомобіля Sens у газовий двигун 4Ч 7,5/7,35 з фазовим розподільним впорскуванням палива. Проведено вибір основних конструктивних і режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність поршня, шатуна, колінчастого валу. Виконана конструкторська документація: повздовжнього розрізу ДВЗ; складальне креслення шатунно-поршневої групи; робоче креслення поршню. Наведено економічне обґрунтування необхідності проектування двигуна, а також зроблено аналіз робочих умов при його проектуванні з точки зору охорони праці.Документ Автомобільний двигун потужністю 45 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5 /7,35(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Сайко, Іван МихайловичОб`єктом дослідження є бензиновий двигун МеМЗ-307, конвертований у бензо-газовий двигун 4Ч 7,5/7,35 з іскровим запалюванням, який встановлюється на легковий автомобіль другого класу вітчизняного виробництва. Мета роботи полягає в підвищенні надійності і поліпшенні екологічних показників робочого процесу газового двигуна 4Ч 7,5 /7,35 який встановлюється на легковий автомобіль другого класу шляхом конвертування його для роботи по бензо-газовому циклу. В роботі розроблено проект двигуна для автомобілю другого класу на базі модернізованого двигуна 4Ч 7,5/7,35 з фазовим розподільним впорскуванням палива (РВП). Проведено вибір основних конструктивних і режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність поршня, шатуна, колінчастого валу. Наведено техніко-економічне обґрунтування доцільності впровадження бензо-газової системи в народне господарство, а також зроблено аналіз робочих умов при його проектуванні з точки зору охорони праці.Документ Автомобільний двигун потужністю 50 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5 / 7,35(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Звірко, Андрій ВасильовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра спроектований автомобільний двигун потужністю 50 кВт. Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Проведено дослідження процесу детонації в газовому двигуні, визначенні чинники, що призводять до порушення згоряння. Розглянуто питання безпеки життєдіяльності на автопідприємстві і виконана техніко-економічна оцінка ефективності розробки.Документ Автомобільний двигун потужністю 55 кВт на базі двигуна 4ЧН 7,6/8,0(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Авраменко, Андрій РомановичУ кваліфікаційній роботі бакалавра розроблений бензиновий двигун на базі двигуна 4Ч 7,6/8.0. Проведено необхідні розрахунки техніко-економічних показників, робочого процесу, динамічних характеристик двигуна і розрахунок на міцність. Окремо проведено аналіз та порівняння вільнопоршневого й традиційного ДВЗ. Розглянуто питання безпеки й життєдіяльності на автопідприємстві й економічної ефективності розробки при виготовленні двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 55 кВт на базі двигуна 4ЧН 7,6/8,0(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Тютюнник, Дмитро ВадимовичУ кваліфікаційній роботі бакалавра спроектований автомобільний двигун потужністю 55 кВт (Режим максимального крутного моменту). Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Покращення економічних та екологічних показників двигуна з іскровим запалюванням при організації розшарованого паливо-повітряного заряду. Розглянуто питання безпеки життєдіяльності на автопідприємстві і виконана техніко-економічна оцінка ефективності розробки.Документ Автомобільний двигун потужністю 56 кВт на базі двигуна 4Ч 7,75 / 7,35(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Плигун, Максим СергійовичОб`єктом дослідження є бензиновий двигун МеМЗ-317, конвертований у бензо-газовий двигун 4Ч 7,75/7,35, з іскровим запалюванням, який встановлюється на легковий автомобіль Nubira вітчизняного виробництва. Мета роботи полягає в підвищенні надійності та техніко-економічних показників і поліпшенні екологічних показників робочого процесу бензо-газового двигуна 4Ч 7,75 /7,35 легкового автомобіля шляхом пристосування його для роботи як на бензині так і на стиснутому природному газі. В роботі розроблено проект автомобільного двигуна для легкового автомобіля Nubira на базі модернізованого двигуна 4Ч 7,75/7,35 з фазовим розподільним впорскуванням бензину або газу. Проведено вибір основних конструктивних і режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність поршня, шатуна, колінчастого валу. Наведено економічне обґрунтування доцільності використання бензо-газового циклу на двигуні, а також зроблено аналіз робочих умов при його проектуванні з точки зору охорони праці.Документ Автомобільний двигун потужністю 56 кВт на базі двигуна 4Ч 7,75 /7,35.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чачхалія, Меджит ОтаровичОб`єктом дослідження є бензиновий двигун МеМЗ-317, модернізований у газовий ДВЗ 4Ч 7,75/7,35, який застосовується в якості силового агрегату, для приводу електрогенератора пересувної електростанції. Мета роботи полягає в підвищенні надійності і поліпшенні екологічних показників робочого процесу газового двигуна 4Ч 7,75 /7,35 застосуванням системи нейтралізації відпрацьованих газів для зменшення викидів забруднюючих речовин в навколишнє середовище. В роботі розроблено проект двигуна для приводу електрогенератора пересувної електростанції, на базі модернізованого двигуна 4Ч 7,75/7,35 з фазовим розподільним впорскуванням газу. Проведено вибір основних конструктивних і режимних параметрів двигуна. Виконано розрахунок робочого процесу двигуна, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність поршня, шатуна, колінчастого валу. Наведено техніко-економічне обґрунтування доцільності впровадження газової системи в народне господарство, а також зроблено аналіз робочих умов при його проектуванні з точки зору охорони праці.Документ Автомобільний двигун потужністю 60 кВт на базі двигуна 4Ч 7,5/7,35(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кондратенко, Володимир ОлексійовичОб’єкт дослідження – автомобільний двигун. Мета проекту – розробка автомобільного двигуна потужністю 60 кВт на базі двигуна МеМЗ-307. Обґрунтовано конструктивні та режимні параметри двигуна. Виконано розрахунки робочого процесу, динаміки КШМ, міцності шатунно-поршневої групи. Проведено економічне обґрунтування проекту. Проаналізовано питання охорони праці та навколишнього середовища. В проекті розглянуто можливості збільшення ступеню стиснення проектованого двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 65 кВт на базі двигуна 4Ч 8,2 / 7,1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чулков, Віталій МихайловичУ роботі вдосконалено базовий автомобільний двигун 4Ч 8,2/7,1 потужністю 65 кВт. Проведено розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок деталей двигуна на міцність. Розглянуті питання безпеки життєдіяльності при дослідженні та експлуатації двигуна. Виконана оцінка економічної ефективності вдосконалення двигуна. Спеціальна частина роботи присвячена розробці на базі ДВЗ поршневого пневмодвигуна для роботі у складі гібридної силової установки з ДВЗ.Документ Автомобільний двигун потужністю 65 кВт на базі двигуна 4Ч 8,2 / 7,1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Коваленко, Владислав ОлександровичУ роботі розроблено автомобільний двигун потужністю 65 кВт на базі двигуна 4Ч 8,2/7,1. Проведено розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок деталей двигуна на міцність. Розглянуті питання безпеки життєдіяльності при дослідженні та експлуатації двигуна. Виконана оцінка економічної ефективності модернізації двигуна. Спеціальна частина роботи присвячена визначенню впливу наддуву на техніко-економічні показники двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 65 кВт на базі двигуна 4Ч 8,2 / 7,1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гук, Нікіта ІгоровичУ роботі вдосконалено автомобільний двигун 4Ч 8,2/7,1 потужністю 65 кВт. Проведено розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок деталей двигуна на міцність. Розглянуті питання охорони праці і безпеки життєдіяльності при вдосконаленні двигуна та його експлуатації на автомобілі. Виконана оцінка економічної ефективності модернізації двигуна. Спеціальна частина роботи присвячена застосуванню системи відключення циліндрів ДВЗ.Документ Автомобільний двигун потужністю 75 кВт на базі двигуна 4Ч8,2/7,1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пономаренко, Ігор ОлександровичУ роботі розроблено автомобільний двигун потужністю 75,3 кВт на базі двигуна 4Ч 8,2/7,1. Проведено розрахунок робочого процесу, дина-мічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Ро-зглянуті питання безпеки життєдіяльності при випробуванні та експлуата-ції двигуна. Виконана оцінка економічної ефективності розробки двигуна. Спеціальна частина роботи присвячена визначенню теплового балансу двигуна.Документ Автомобільний двигун потужністю 75 кВт на базі двигуна 4Ч8,2/7,1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Романчук, Михайло ОлексійовичУ роботі виконано розрахунок і модернізацію автомобільного двигуна потужністю 75 кВт на базі двигуна 4Ч 8,2/7,1. Проведено розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Розглянуті питання безпеки життєдіяльності при випробуванні та експлуатації двигуна. Виконана оцінка економічної ефективності розробки двигуна. Спеціальна частина роботи присвячена вибору і розрахунку системи охолодження.Документ Автомобільний двигун потужністю 80 кВт на базі дизеля 4ЧН 8,.8 / 8,2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кудь, Кирило ВалерійовичВ дипломному проекті спроектований автомобільний дизель потужністю 80 кВт. Проведені розрахунок робочого процесу, динамічний розрахунок, розрахунок на міцність основних деталей двигуна. Запропоновано сучасний метод діагностики дизелів з електронною системою керування який базується на визначенні ефективного ККД на основі коефіцієнту надлишку повітря встановленого контролером двигуна. Розглянуто питання безпеки життєдіяльності на автопідприємстві і виконана техніко-економічна оцінка ефективності розробки.