Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 53
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Визначення оптимального розміру партії вантажів та періоду постачань замовникам ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Байрачний, Євген ЮрійовичОб'єкт дослідження – процес доставки кондитерських виробів замовникам ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні. Предмет дослідження – оптимізація параметрів ланцюга постачань готової продукції замовникам ПрАТ «ХБФ» в умовах мінливого попиту. Мета роботи – удосконалення процесу транспортного обслуговування замовників ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні за рахунок визначення оптимальних значень параметрів ланцюга постачань готової продукції в умовах мінливого попиту. Метод дослідження – математичне моделювання. В роботі розроблено технологічні основи з визначення оптимального розміру партії вантажу та періоду постачань замовникам в умовах мінливого попиту, що безпосередньо матиме вплив на кінцеву вартість товарів, витрати усіх учасників ланцюга постачань і, як наслідок, на підвищення конкурентоздатності виробника. На підставі запропонованої математичної моделі побудовано алгоритм проведення моделювання з заданою системою обмежень та припущень. Визначені оптимальні параметри ланцюга постачань продукції замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків – Рівне при середньому значенні попиту за період планування 250 т: оптимальний розмір партії відправлення дорівнює 10 т, при постачанні з періодичністю 2 рази на місяць оптимальні витрати складають 36927,45 грн. Економічний ефект складає 1307,8 грн на одне замовлення, Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при розробці стратегії формування та трансформації логістичних ланцюгів, планування та організації постачання замовників у міжміському сполученні.Документ Визначення оптимального розміру партії вантажів та періоду постачань замовникам у напрямку Німеччина - Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сергєєв, Олексій ВолодимировичОб'єкт дослідження – процес доставки товарів народного споживання замовникам ТК «Неоліт Логистик» у напрямку Німеччина – Україна. Предмет дослідження – вплив параметрів ланцюга постачань товарів народного споживання замовникам ТК «Неоліт Логистик» у напрямку Німеччина – Україна на сумарні втрати учасників доставки. Мета роботи – підвищення ефективності транспортного обслуговування замовників ТК «Неоліт Логистик» у міжнародному сполученні за рахунок визначення оптимального розміру партії вантажу та періоду постачань товарів народного споживання. Метод дослідження – математичне моделювання. В роботі розроблено технологічні основи з визначення оптимальних значень параметрів в ланцюгу постачань з метою встановлення балансу попиту та пропозиції на товари в ланках ланцюга постачань товарів народного споживання та зменшення вірогідності виникнення додаткових витрат, пов’язаних з недопостачанням або надмірними запасами, що матиме вплив на кінцеву вартість товару. Визначені оптимальні параметри ланцюга постачань: оптимальний рівень сумарних витрат досягається при постачанні оптимального розміру партії вантажів 14 т замовнику компанія «Аврора Мультимаркет» у напрямку Німеччина – Україна з періодом постачання 3 рази на місяць. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортно-експедиторських та логістичних підприємств при розробці стратегії формування та трансформації логістичних ланцюгів, планування та організації постачання замовників у міжнародному сполученні.Документ Визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів автомобільним транспортом замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків - Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Діденко, Максим ІгоровичОб'єкт дослідження – процес доставки кондитерських виробів замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків-Полтава. Предмет дослідження – вплив параметрів технологічних процесів в каналах розподілу вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів на сумарні витрати на доставку. Мета роботи – удосконалення процесу транспортного обслуговування замовників ПрАТ «ХБФ» у міжміському сполученні за рахунок визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків з урахуванням сезонного характеру попиту та витрат всіх учасників технологічного процесу: виробництва, транспорту та споживання. Метод дослідження – математичне моделювання. Розроблено технологічні основи визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів в ланцюгу «виробник – транспорт – споживач». Запропонований інтегральний показник дозволяє врахувати сезонний характер попиту на продукцію та інтереси всіх учасників доставки. По результатах моделювання процесу функціонування каналів розподілу вантажопотоків замовникам ПрАТ «ХБФ» на маршруті Харків – Полтава визначено раціональні значення параметрів при різних рівнях. Економічний ефект від впровадження раціональної технології складає 1078 грн на одне замовлення при мінімальному рівні попиту (0,9 т) та 15370,1 грн при максимальному значенні попиту 1,5 т. Результати дослідження можуть бути використані в роботі логістичних підприємств при плануванні та організації каналів розподілу вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні.Документ Визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів автомобільним транспортом у напрямку Польща - Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Наслєдухов, Максим ВіталійовичОб'єкт дослідження – дослідження є процес доставки дрібнопартійних вантажів у міжнародному сполученні замовникам ТОВ «НЕОЛІТ-ГРУП». Предмет дослідження – вплив параметрів процесу каналів розподілу вантажопотоків на ефективність процесу доставки вантажів у міжнародному сполученні. Мета роботи – удосконалення процесу транспортного обслуговування замовників ТОВ «НЕОЛІТ-ГРУП» за рахунок визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартійних вантажів автомобільним транспортом у напрямку Польща – Україна. Метод дослідження – математичне моделювання. Розроблено технологічні основи визначення раціональних параметрів каналів вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів двухрівневому каналі. Запропоновано математичну модель, яка описує процеси взаємодії виробництва, транспорту і споживання з урахуванням особливостей ринкових відносин та базується на основах системного аналізу, логістики та методів дослідження операцій. За допомогою інтегрального показника сумарних витрат по виготовленню, зберіганню та перевезенню визначено раціональні параметри каналів розподілу вантажопотоків: розмір транспортної партії вантажу, резервний запас вантажу на складі, виробнича потужність складу отримувача Економічний ефект від впровадження раціональної технології складає 135597 грн. Результати дослідження можуть бути використані в роботі логістичних підприємств при плануванні та організації каналів розподілу вантажопотоків доставки дрібнопартіонних вантажів у міжнародному сполученні.Документ Визначення раціональної схеми доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ - Берлін(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Шило, Анна ВіталіївнаОб'єкт дослідження – процес доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін. Предмет дослідження – вплив параметрів транспортно-технологічної схеми на показники ефективності процесу доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін. Мета роботи – удосконалення технологічного процесу доставки тарно-штучних вантажів на маршруті Київ – Берлін за рахунок вибору ефективного варіанту переміщення вантажопотоку. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В роботі запропоновано підхід щодо визначення раціональної технології доставки експортних товарів у ланцюгу поставок, яка б дозволила мінімізувати використання ресурсів, знизити витрати всіх учасників при їх взаємодії та підвищити привабливість продукції для клієнтів. Це можливо досягнути при організації контрейлерних перевезень вантажів, які поєднують переваги автомобільного та залізничного транспорту. За критеріями мінімальних питомих витрат та часу на доставку партії вантажів визначено раціональну схему доставки на маршруті Київ – Берлін – це доставка контрейлерами із використанням автомобільного та залізничного транспорту у складі комбінованого поїзду. Величина інтегрованого сумарного ефекту від вибору раціональної схеми доставки партії вантажів обсягом 18 т на маршруті Київ – Берлін становить 35501,2 грн, що свідчить про ефективність запропонованого варіанту. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при організації транспортного обслуговування замовників у міжнародному сполученні.Документ Визначення умов використання ресурсозберігаючих технологій доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Кучма, Даніїл СергійовичОб'єкт дослідження – процес доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля». Мета роботи – зниження витрат на доставку цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля» за рахунок впровадження визначених умов використання ресурсозберігаючих технологій. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В 2022 році обсяги виробництва та доставки ПрАТ «ПК Поділля» відповідно скоротилися в 1,5 рази. В структурі компанії присутні окремі підрозділи: складський та транспортний. Побудована структурна модель технології доставки цукру у мішках ПрАТ «ПК Поділля», яка включає всі операції з моменту обробки замовлення до моменту передачі цукру вантажоодержувачу, з урахуванням ресурсів, що задіяні на кожному етапі (людські та матеріальні). Запропоновано розглядати п’ять варіантів використання визначених ресурсів: робітничий ресурс, кількість НРМ, кількість транспортних засобів. Значення яких змінюється від одного до двох. Витрати компанії на доставку цукру у мішках збільшується на 26340 гривень при максимальних значення параметрів зовнішнього середовища (обсяг замовлення, відстань перевезення від вантажовідправника (ВВ) до складського комплексу (СК) та відстань перевезення від CК до одержувача). Керівництво ПрАТ «ПК Поділля» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці цукру у мішках з використанням складських ресурсів.Документ Дослідження і аналіз ринку потенційних транспортних послуг для збільшення синергетичного ефекту при їх реалізації при обслуговуванні ТОВ «Агріс»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Медведева, Кристина АндріївнаОб'єкт дослідження – процес транспортного обслуговування ТОВ «Агріс». Предмет дослідження – вплив характеристик виробничих ресурсів на ефективність процесу транспортного обслуговування ТОВ «Агріс» при реалізації потенційних транспортних послуг. Мета роботи – удосконалення процесу транспортного обслуговування ТОВ «Агріс» за рахунок визначення ефективного варіанту процесу обслуговування для збільшення синергетичного ефекту у виробничо-транспортному ланцюзі при реалізації потенційних транспортних послуг. Метод дослідження – математичне моделювання. В роботі розроблено технологічні основи питання дослідження і аналізу ринку потенційних транспортних послуг для збільшення синергетичного ефекту при їх реалізації при обслуговуванні ТОВ «АГРІС». По результатам моделювання процесу транспортного обслуговування встановлено області ефективного використання альтернативних варіантів збору врожаю цукрових буряків. Величина синергетичного ефекту, визначена за рахунок економії сумарних питомих витрат на виконання технологічних операцій в кожній ланці виробничо-транспортного ланцюга та прискорення терміну збору врожаю при забезпеченні безперебійності процесу постачання продукції на цукровий завод за ефективним варіантом транспортного обслуговування (поточно-перевалочний спосіб) складає 1088587 грн при зборі врожаю з п’яти полів, в середньому, за 20 днів. Результати дослідження можуть бути використані в роботі транспортних та логістичних підприємств при аналізі ринку потенційних транспортних послугдля збільшення синергетичного ефекту при їх реалізації при обслуговуванні сільськогосподарських підприємств.Документ ККРБ 2. Удосконалення транспортного обслуговування ПРАТ "ДТЕК Павлоградвугілля" Частина 1. Удосконалення організації перевезення пасажирів у нерегулярному міжнародному сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Сироватка, Аліна ОлексіївнаОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів у міжнародному сполученні м. Павлоград – м. Рим. Мета роботи – удосконалення організації нерегулярних пасажирських перевезень на маршруті м. Павлоград - м. Рим за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що нерегулярні міжнародні перевезення є важливою складовою глобальної транспортної інфраструктури та відіграють важливу роль в міжнародній торгівлі та економічному розвитку країн. Встановлений на маршруті м. Павлоград – м. Рим пасажирообіг в прямому напрямку становить 144480 пас.км, а у зворотньому напрямку пасажирообіг - 137952 пас.км. Розраховано технічну швидкість по Україні, яка складає 62,21 км./год, та по Європейському Союзі 69,68 км./год. Обгрунтовано застосування при перевезенні пасажирів автобусів Neoplan Tourliner N2216 SHD. Розраховані показники роботи автобусів на маршруті. Сформовано графік роботи 3 водіїв, при відхиленнях робочого часу відповідно 6,32; 6,82 та 5,2 год. Проведено розрахунки собівартості перевезень автобусом Neoplan Tourliner N2216 SHD, яка склала 506688,59 грн. Отримане позитивне значення розрахованого економічного ефекту у розмірі 218989,4 грн свідчить про доцільність впровадження запропонованих заходів в роботу підприємства. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ПРАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.Документ М Удосконалення технологічного процесу транспортного обслуговування населення на маршруті № 204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Тарасенко, Сніжана МиколаївнаОб'єкт дослідження – процес перевезень пасажирів на маршруті №204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій». Предмет дослідження – вплив раціональної технології транспортного обслуговування населення на маршруті №204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій» на рівень якості обслуговування пасажирів. Мета роботи – підвищення якості перевезень пасажирів на маршруті №204е «ст.м. Індустріальна – вул. Н. Ужвій» за рахунок розробки та впровадження технологічних рішень процесу транспортного обслуговування. Метод дослідження – аналітичний. З метою удосконалення технологічного процесу перевезень та усунення недоліків, виявлених по результатах обстеження роботи маршруту, визначено потрібну кількість автобусів марки Karsan Atak 11 од. раціональної місткості 58 пас. замість 9 од, які працюють зараз. Побудовано графоаналітичний розрахунок режимів роботи автобусів та водіїв та розроблено розклад руху автобусів на маршруті №204 е для 11 випусків. Обґрунтовано величину тарифної плати за перевезення, на перспективу введення тарифної плати на пасажирські перевезення в м. Харків, який складає 25 грн. за одного пасажира. Тарифна плата за перевезення за системою розрахунків із замовником за виконану транспортну роботу в розмірі 3,0 грн / пас.км дозволить покрити більшу частину експлуатаційних витрат на перевезення пасажирів та підвищити рівень якості обслуговування населення. Результати дослідження можуть бути використані в роботі пасажирських транспортних підприємств при ораганізації транспортного обслуговування пасажирів в містах.Документ Обґрунтування структури логістичних ланцюгів при доставці товарів народного споживання автомобілями компанії «Іст – Вест Логістик» по Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Панжієв, АртикМета роботи – є підвищення ефективності доставки вантажів в міжміському сполученні за рахунок вибору раціональної структури логістичного ланцюга. Об'єкт дослідження – є процес перевезення вантажів в логістичному ланцюгу у міжміському сполученні Харків - Черкаси автомобілями компанії «Іст – Вест Логістик». Предмет дослідження – є вплив структури логістичних ланцюгів на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міжміському сполученні. Метод дослідження – аналітичний, статистичний. В якості критерію ефективності прийняті загальні витрати на доставку вантажів в логістичному ланцюгу. Визначено, що автомобіль Hyundai HD 250, вантажністю 18,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 234,11 грн. На підставі обраного критерію, а саме, загальних витрат, визначили, що раціональною структурою логістичного ланцюга, в рамках поставленої задачі, є доставка вантажів по прямому варіанту. При доставці за даною структурою загальні витрати складають 235,46 грн/т. Ефект від запропонованих заходів складає 96,06 грн/т. Ефективність при цьому дорівнює 40,7 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Оптимізація параметрів вантажопотоків при консолідації відправлень продуктів харчування ТОВ «САРМАТІЯ ГРУП» на маршрутах Україна – Словаччина.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Левченко, Данііл ІгоровичОб'єкт дослідження – процес консолідованих відправлень продуктів харчування ТОВ «САРМАТІЯ ГРУП» на маршрутах Україна – Словаччина. Мета роботи – оптимізація параметрів вантажопотоку при консолідації відправлень продуктів харчування ТОВ «САРМАТІЯ ГРУП» на маршрутах Україна – Словаччина» за рахунок ефективного використання ресурсів підприємства. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. За результатами аналізу вартості експорту з України в Словаччину встановлено, що є перспектива розвитку цього напрямку товаропотоку. Запропоновано розглядати два варіанти організації доставки продуктів харчування ТОВ «САРМАТІЯ ГРУП» на маршрутах Україна – Словаччина: «Міжнародна транспортна компанія – Вантажовідправники – Вантажоодержувачі» та «Вантажовідправники – Склад консолідації – Вантажоодержувачі», які були представлені в вигляді структурних моделей. Побудовано план експерименту за комбінацією мінімальних та максимальних значень факторів впливу, який складається з 8 серій. В результаті проведення моделювання отримали результати експериментальних досліджень по варіантам доставки продуктів харчування відповідних значень загального часу та сумарних витрат. Визначення ефекту дозволило вибрати умови використання відповідного варіанту відповідного каналу вантажопотоку. Керівництво ТОВ «САРМАТІЯ ГРУП» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці продуктів харчування в міжнародному сполученні.Документ Підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні автомобілями Шебелинського відділення ТТС(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мельник, Ярослав ІгоровичМета роботи – підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні автомобілями Шебелинського відділення технологічного транспорту і спецтехніки. Об'єкт дослідження - процес доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні. Предмет дослідження – вплив технологічних параметрів системи доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні на підвищення ефективності доставки. Метод дослідження – аналітичний, математичний, В результаті проведених досліджень було визначено, що на сучасному етапі ринкові відносини вимагають високоефективних методів організації перевезень в плані підвищення ефективності доставки вантажів у міжнародному сполученні. В зв’язку зі збільшенням частки перевезень дрібнопартіонних вантажів, виникли жорсткі умови щодо доставки «точно в термін». Ця умова створює проблеми при організації доставки. Для підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів було запропоновано методику, яка враховує загальний час доставки вантажу. В якості критерію ефективності обрано загальні витрати часу на доставку вантажу. Визначено, що автомобіль Volvo F-8932 (6х4) + ПР-29,1, вантажністю 22,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 45,97 грн/км. Економічний ефект для підприємства складає, 13463,25 грн/рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжнородному сполученні.Документ Удосконалення доставки цементу у мішках компанією «Строй-Доставка»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Шматько, Олексій ВячеславовичОб'єкт дослідження – процес доставки цементу у мішках компанією «Строй-Доставка». Мета роботи – удосконалення доставки цементу у мішках компанією «Строй-Доставка» за рахунок впровадження технологічних рішень в організацію доставки цього виду вантажу. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Для вдосконалення технологічного процесу доставки цементу у мішках компанією «Строй-Доставка» запропоновано побудувати раціональні маршрути. За результатами розрахунків було отримано п’ять маятникових та три колових маршрути. Для розроблених маршрутів існуючий вид транспортних засобів не може працювати із-за обмеження по вантажопідйомності. Тому було запропоновано використовувати інший рухомий склад, який використовується для перевезення інших видів будівельних вантажів у тарному вигляді в цій компанії і термін їх експлуатації від трьох до шести років. Із встановленого переліку за критеріями максимальної продуктивності та мінімальної собівартості визначено марку автомобіля FAW CA1031K2L, вантажопідйомністю 2 тони. Отримано економічний ефект за рахунок зменшення порожнього пробігу при впровадженні трьох колових маршрутів, який склав 38397,34 гривень на рік. Керівництво компанії «Строй-Доставка» прийняло до розгляду питання про впровадження результатів в 2024 році. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по доставці цементу у мішках в містах України.Документ Удосконалення організації нерегулярних пасажирських перевезень автобусами ПП «ФІРМА «СОТІС» з м. Павлоград до м. Рів’єра Опатії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Зима, Єлізабета ВолодимирівнаОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів у міжнародному сполученні м. Павлоград - м. Рів’єра Опатія автобусами ПП «ФІРМА «СОТІС». Мета роботи – удосконалення організації нерегулярних пасажирських перевезень на маршруті м. Павлоград - м. Рів’єра Опатія автобусами ПП «ФІРМА «СОТІС» за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що найближчі 10 років важливим напрямком у розвитку пасажирських перевезень буде Центральна Європа, адже сьогодні обсяг перевезень у цьому регіоні досягає 14 %. На сьогодні не існує прямого сполучення між м. Павлоград до м. Рів’єра Опатії. Існуючі варіанти пасажирських перевезень по м. Павлоград-м. Рів’єра Опатії проходять через Умань та Київ, тому запропоновано маршрути Павлоград –Умань-Чоп-Загреб-Рів’єра Опатії та Павлоград-Київ-Чоп-Загреб-Рів’єра Опатії які задовольняють потреби мешканців Павлограду та проміжних міст та сел, сполучаючи м. Павлоград та м. Рів’ру Опатію прямим шляхом без пересадок. Для роботи на цих маршрутах доцільно використовувати автобус Mercedes-BenzO 350 (Tourismo). Розраховані ТЕП, розроблено місячний графік роботи для двох водіїв, розклад знаходження рухомого складу на лінії. Отримано можливе значення соціально-економічного ефекту від запропонованих заходів у розмірі 6338,97 грн. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ПП «ФІРМА «СОТІС» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» у міському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Бірюков, Антон АндрійовичОб'єкт дослідження – процес перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» у селищі міського типу Тростянець Тростянецького району. Мета роботи – удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу діяльності ПБП «ЛОЛІК» встановлено, що значний знос мають ОВФ - 77,9 %; інтенсивність вибуття ОФ (3,85 %) перевищує інтенсивність відновлення (2,5 %); придатність ОВФ становить 22,6 %. Встановлено, що збільшився час в наряді за добу 8, 9 та 9,05 годин; обсяги наданих транспортних послуг зменшились в не значному діапазоні (автомобіле-дні в роботі – на 1,5%; час в наряді – на 0,115 %; обсяги перевезень і вантажообіг – на 0,118 %; загальний пробіг – на 1,28 %). Прогнозний попит на 2023 рік становить 73368 автомобіле-годин роботи. Для перевезення великих відправок вантажів по прямому варіанту встановлену: годинну інтенсивність прибуття автомобілів - 0,0815 од./год.; інтенсивність надходження автомобілів під навантаження – 5,67 од./год.; час на маршруті роботи автопоїзда - 8,34 год.; обсяг вантажу, який перевозиться за час спільної роботи – 334,07 т, річний обсяг відправлення вантажів - 38470,4 т. Визнaчено фонд зaробiтної плaти, виконaно розрaхyнок мaтерiaльних витрaт тa кaлькyляцiю собiвaртостi aвтомобiльних перевезень і термін окупності додаткових капітальних вкладень склав 0,4 роки. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ПБП «ЛОЛІК» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «ДАРИНА» у міському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Лебідь, Антон ОлександровичОб'єкт дослідження – процес перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «ДАРИНА» у міському сполученні. Мета роботи – удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «ДАРИНА» у міському сполученні за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що низька ефективності організації перевезень вантажів від постачальників до споживачів пов’язана з недостатньою кількістю та нераціональним використанням рухомого складу, недостатнім розвитком інфраструктури вантажних терміналів, нераціональною організацією процесу вантажних перевезень тощо. Виконано моделювaння величини попитy нa aвтоперевезення продyкцiї i вaнтaжiв, пошyк рaцiонaльної стрyктyри рyхомого склaдy ТОВ «ДАРИНА», проведений розрaхyнок координaт розтaшyвaння складу, розробкa мaршрyтiв достaвки вантажів до споживачів та грaфiкiв достaвки зaмовлених товaрiв до клієнтів. Розрaховaно чисельностi водiїв ТОВ «ДАРИНА», визнaчено фонд зaробiтної плaти, виконaно розрaхyнок мaтерiaльних витрaт тa кaлькyляцiю собiвaртостi aвтомобiльних перевезень. Встановлена рiчнa економiя вiд зменшення перемiнних витрaт у розмірі 106382,15 грн, рiчнa економiя вiд зменшення постiйних витрaт – 75456,78 грн. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати зaгaльнa сyму економiї у розмірі 181838,93 грн на рiк. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТОВ «ДАРИНА» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення будівельних матеріалів ТОВ ЗЗБК “ЕТАЛОН” у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Семенюта, Максим АртуровичМета роботи – удосконалення організації перевезення будівельних матеріалів в міських умовах. Об’єкт дослідження – процес перевезення будівельних матеріалів в міських умовах. Предмет дослідження – вплив технологічних рішень на показники ефективності доставки будівельних матеріалів в міських умовах. Робоча гіпотеза – припущення, що запропоновані технологічні рішення, щодо удосконалення технологічного процесу перевезення будівельних матеріалів у міському сполученні дозволять покращити показники ефективності. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Розроблено транспортно-технологічну схему доставки піску в міському сполученні. Визначені найкоротші відстані перевезень, та розроблені маршрути перевезень. Недоліком розробленої схеми є те, що всі маршрути – маятникові зі зворотнім порожнім пробігом, чого потребує технологія перевезень. Для навантаження було обрано раціональний навантажувальний механізм. На основі отриманих результатів розрахунків обрано екскаватор Д – 443А, у якого наведені річні витрати менше на 92,1 тис. грн, ніж у Е – 301. Для зменшення втрат від непродуктивних простоїв навантажувальних механізмів та вантажних автомобілів розроблено графік спільної роботи. Ефективність запропонованих заходів складе 4 % в розрахунку за рік роботи підприємства. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись при організації перевезень піску в міському сполученні.Документ Удосконалення організації перевезення вантажів в міжнародному сполученні рухомим складом ТОВ «ЛП Україна»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Малай, Кристина СтаніславівнаОб’єктом даної роботи виступає процес митної переробки вантажів при доставці вантажів в міжнародному сполученні. Предметом дослідження є вплив параметрів перевезення вантажів на час митної переробки вантажів. Мета роботи – підвищити ефективність доставки вантажів в міжнародному сполученні за рахунок мінімізації витрат часу на проходження митних операцій на пунктах пропуску. Метод дослідження – аналітичний. Проведено аналіз роботи митних пунктів пропуску на міжнародному маршруті Київ – Будапешт. Проведено збір статистичних даних по двом пунктам пропуску «Вилок» та «Лужанка – Берегшурань». Визначено витрати часу на виконання митних операцій на кожному з пунктів пропуску. Проаналізовано залежність часу доставки вантажу у міжнародному сполученні від основних показників, а саме кількості митників, кількості постів навантаження-розвантаження та інших. Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували собівартість перевезення вантажу для автомобілів обраної вантажності. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати Hyundai HD 250 так, як його витрати складають 689,7 грн/т. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства від вибору оптимальної марки рухомого складу, ефект склав 59542,3 грн на рік. Результати дослідження можуть бути використані при удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги з перевезення вантажів в міжнародному сполученні.Документ Удосконалення організації перевезення дрібнопартіонних вантажів в міжміському сполученні при обслуговуванні клієнтів ТОВ «АВТОТРАНС РЕСУРС(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мінаков, Єгор ЕдуардовичОб’єктом дослідження є процес перевезення дрібнопартіонних вантажів у міжміському сполученні Харків – Одеса рухомим складом ТОВ «АВТОТРАНС РЕСУРС». Предметом дослідження є вплив технології доставки дрібнопартіонних вантажів на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міжміському сполученні. Метою роботи є підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжміському сполученні за рахунок вибору раціональної технології доставки вантажів. Метод дослідження – аналітичний. На підставі вихідних даних по роботі маршруту розрахована оптимальна вантажність автомобіля, яка складає 17,1 т. Визначили раціональну марку рухомого складу на підставі мінімальних транспортних витрат - складає 39781,59 грн у автомобіля МАЗ 631019-420-03. Було визначено, що для здійснення доставки необхідно 882 ящиків вагою 15,6 кг та габаритними розмірами 395×315×265. На підставі обраного критерію, а саме, технічної продуктивності, визначили, що ефективніше використовувати автонавантажувач. Його технічна продуктивність складає 30,92 т/год. Використовуючи автонавантажувач BALKANCAR DB1621 та автомобіль МАЗ 631019-420-03 буде отримано економічний ефект, який дорівнює 88361,52 грн за рік. Результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги по перевезенню товарів в міжміському сполученні.Документ Удосконалення організації перевезення пасажирів на міських маршрутах автобусами ВАТ „РАП - 15607". Частина 1. Підвищення якості обслуговування пасажирів на міському маршруті №7 Басівщина-Млинівська(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Смирнов, Євген ВолодимировичОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів на маршруті № 7 «Басівщина-Млинівська» у місті Рівному. Мета роботи – підвищення якості обслуговування пасажирів на маршруті №7 за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що серед заходів з підвищення рівня якості перевезень респонденти вважають забезпечення дотримання розкладу руху (21,8 %) та покращення умов проїзду (69,6 %). Для обраного автобусу Богдан-А069.21 розраховано середній статичний та динамічний коефіцієнти використання місткості, які склали 0,81 та 0,88, відповідно, що на 58,8 % перевищує коефіцієнти використання місткості при експлуатації на маршруті наявного автобусу ЗАЗ-А07. Виходячи з величин пасажиропотоків за годинами доби, визначено максимальну кількість автобусів для роботи на маршруті, яка дорівнює 6 одиницям, тоді як мінімальна – 3 одиницям. Встановлено, що для раціональної організації руху на маршруті 3 автобуса мають працювати у двозмінному режимі, а 3 – у перерваному. Визначено необхідну кількість водіїв, яка склала 11 чоловік, та складено графік їх роботи з урахуванням вимог щодо організації їх праці. Можливо отримати позитивне значення економічного ефекту у розмірі 0,49 грн на одного пасажира за рахунок зменшення собівартості. Сумарний час роботи автобусів на маршруті можливо скоротити на 8 авто. годин. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ВАТ «РАП – 15607» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »