2010
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1526
Переглянути
Перегляд 2010 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iонообмiнний спосiб очистки вод промивання нафти вiд iонiв хлору(2010) Хоботова, Елiна Борисiвна; Уханьова, Марина Iванiвна; Даценко, Вiта Василiвна; Ларiн, Василь Iванович; Добрiян, Михайло Олександрович; Бобонець, Марина СергiївнаІонообмінний спосіб очищення вод промивання нафти від іонів хлору, який включає катіонітну та аніонітну обробки, регенерацію іонітів, який відрізняється тим, що першу стадію регенерації води від масляних нафтових фракцій проводять ступінчато активованим вугіллям, а після другої стадії -іонітної обробки - здійснюють повернення води в цикл технологічного процесу промивання нафти.Документ Гiбридний автомобiль з мехатронним накопичувачем енергiї(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Смирнов, Олег ПетровичГібридний автомобіль з мехатронним накопичувачем енергії, що містить тягову електричну машину, яка механічно зв'язана з колесами, перетворювачем напруги, акумуляторною батареєю, ДВЗ та генератором, який відрізняється тим, що в ньому встановлений мехатронний накопичувач енергії, що включає обернену електричну машину та маховик, який електрично зв'язаний з тяговою електричною машиною та перетворювачем напруги і акумуляторною батареєю.Документ Гоночний автомобiль(2010) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Лукашов, Iван Володимирович; Волянський, Євген Васильович; Сергiєнко, Олександр Володимирович; Савченко, Євген ЛукичГоночний автомобіль, що включає кузов з плоским днищем, колеса, передні і задні антикрила, який відрізняється тим, що передня частина кузова виконана піднятою вище площини днища, а переднє антикрило розташовано під цією піднятою передньою частиною кузова, днище якого у своїй задній частині виконано подовженим і піднятим догори та виконує функцію дифузора, причому антикрила виконані у вигляді набору профілів, які утворюють криволінійні поверхні, нижня довжина яких більша, ніж верхня.Документ Електромобiль з мехатронним накопичувачем енергiї(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Смирнов, Олег ПетровичЕлектромобіль з мехатронним накопичувачем енергії, що містить тягову електричну машину, яка механічно зв'язана з колесами, перетворювачем напруги, акумуляторною батареєю, який відрізняється тим, що в ньому встановлений мехатронний накопичувач енергії, що включає обернену електричну машину та маховик, який електрично зв'язаний з тяговою електричною машиною та перетворювачем напруги і акумуляторною батареєю.Документ Електронно-пневматична гальмiвна система(2010) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Ломака, Степан Йосипович; Рижих, Леонiд Олександрович; Михалевич, Микола Григорович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Чебан, Андрiй Анатолiйович; Красюк, Олександр МиколайовичЕлектронно-пневматична гальмівна система, що включає датчик положення педалі і датчики кутової швидкості коліс, електрично зв'язані з електронним блоком керування, який в свою чергу електрично зв'язаний з модуляторами, що мають підведення стисненого повітря від ресивера і з'єднані трубопроводами з гальмівними камерами, яка відрізняється тим, що в кожному модуляторі встановлений кроковий двигун з можливістю переміщення випускного пневмоклапана, який може контактувати з відповідним підпружиненим сідлом, з'єднаним зі впускним пневмоклапаном, розташованим у підпружиненому поршні, який забезпечує дозоване надходження стислого повітря до гальмівної камери в залежності від положення випускного пневмоклапана, а між кожним модулятором і гальмівною камерою встановлений двомагістральний захисний клапан з можливістю від'єднання модулятора від гальмівної камери і приєднання гальмівної камери безпосередньо до гальмівного крана у випадку відмови електричної частини гальмівної системи.Документ Звукодальномiр з оцiнкою черги транспорту(2010) Альошин, Геннадiй Васильович; Коваль, Андрiй Олександрович; Коломiйцев, Олексiй Володимирович; Ярута, Антон Миколайович; Наконечний, Олександр Анатолiйович; Вiкторова, Олена ВiкторiвнаЗвукодальномір з оцінкою черги транспорту, що містить послідовно з'єднані задавальний генератор імпульсів, модулятор, лінійний підсилювач, підсилювач потужності, суміщений випромінювач-приймач акустичних коливань, смуговий підсилювач, амплітудний детектор, перетворювач запізнення, інтерполятор, регістратор та пристрій керування, що з'єднаний зі входами модулятора, смугового підсилювача та перетворювача запізнення, який відрізняється тим, що до виходу амплітудного детектора послідовно підключені пороговий пристрій, лічильник вантажівок, логічний пристрій, радіопередавач та антена, крім того, до виходу амплітудного детектора також послідовно підключені лічильник легковиків, лічильник-додавач та логічний пристрій, а також до виходу амплітудного детектора послідовно підключені кіп-реле зі входом "ні", схема "і", лічильник пропусків з виходом до лічильника-додавача та дешифратор скидання усіх лічильників, причому вихід генератора імпульсів підключений до входу схеми "і", а вихід регулятора порогу - до входу порогового пристрою.Документ Мобiльна система реєстрацiї дорожньої ситуацiї(2010) Туренко, Олександр Iгорович; Алексiєв, Олег ПавловичМобільна система реєстрації дорожньої ситуації, що складається з датчика прискорень, супутникової навігаційної системи та приладу візуалізації, що пов'язані з приладом для зберігання інформації, яка відрізняється тим, що вводиться та пов'язується з приладом для зберігання інформації додатковий прилад візуалізації ситуації позаду автомобіля, причому запис інформації з відповідних приладів візуалізації ситуації здійснюється циклічно.Документ Модулятор электронно-пневматической тормозной системы(2010) Туренко, Анатолий Николаевич; Ломака, Степан Иосифович; Клименко, Валерий Иванович; Рыжих, Леонид Александрович; Леонтьев, Дмитрий Николаевич; Чебан, Андрей Анатольевич; Красюк, Александр Николаевич; Тишковец, Сергей ВикторовичДокумент Пневмогiдравлiчний пiдсилювач приводу керування зчепленням транспортного засобу(2010) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Сопов, Вiктор Олександрович; Антоненко, Олександр АнатолiйовичПневмогідравлічний підсилювач приводу керування зчепленням транспортного засобу, що включає корпус, у якому розташовані блок керування, що складається зі слідкувального пристрою, який утворює з корпусом гідравлічну порожнину і пневматичну порожнину, яка утворена слідкувальним пристроєм, корпусом та двосідельним клапаном, і силовий елемент, в якому гідравлічний і пневматичний поршні утворюють з корпусом також гідравлічну і пневматичну порожнини, пов'язані з відповідними порожнинами блока керування каналами або трубопроводами, який відрізняється тим, що вихід пневматичної порожнини блока керування з'єднано каналами у корпусі або трубопроводами з входом порожнини силового елемента за схемою послідовного підключення, а саме з надходженням стиснутого повітря відповідно спочатку до порожнини блока керування, а потім до порожнини силового елемента.Документ Пристрiй для подрiбнення будiвельних матерiалiв(2010) Ковальова, Яна Анатолiївна; Ремарчук, Микола Парфенiйович1. Пристрій для подрібнення будівельних матеріалів, що містить станину з розташованими на ній порожнистим циліндром, корпусом, зовнішнім кільцем, встановленим з зазором до внутрішнього кільця, розташованого на диску з лопатями, який жорстко закріплений на валу, який відрізняється тим, що корпус виконано з можливістю вільного переміщення відносно порожнистого циліндра за рахунок виконання на стінці корпусу фланця, в якому встановлені регулювальні гвинти для змінення величини зазору між внутрішнім та зовнішнім кільцем, що виконано з виїмкою, довжиною не менше 10 % від периметра кільця. 2. Пристрій за п. 1, який відрізняється тим, що на зовнішньому кільці виконують дві виїмки.Документ Пристрiй формування iскрового розряду конденсаторної системи запалювання(2010) Дзюбенко, Олександр АндрiйовичПристрій формування іскрового розряду конденсаторної системи запалювання, що містить накопичувальний пристрій, вхід якого з'єднаний з виходом перетворювача напруги через випрямляючий пристрій, а вихід - через комутуючий пристрій з первинною обмоткою котушки запалювання, який відрізняється тим, що комутуючий пристрій виконано із чотирьох електронних ключів, що утворюють мостову схему управління первинною обмоткою котушки запалювання, які електрично зв'язані з блоком управління електронними ключами, також електрично зв'язаного з датчиками поточного стану ДВЗ.Документ Пропорциональный модулятор электронно-пневматической тормозной системы(2010) Туренко, Анатолий Николаевич; Ломака, Степан Иосифович; Клименко, Валерий Иванович; Рыжих, Леонид Александрович; Тишковец, Сергей Викторович; Леонтьев, Дмитрий Николаевич; Чебан, Андрей Анатольевич; Красюк, Александр НиколаевичДокумент Система для визначення параметрiв руху автотранспортних засобiв при динамiчних (квалiметричних) випробуваннях(2010) Подригало, Михайло Абович; Коробко, Андрiй Iванович; Клец, Дмитро Михайлович; Файст, Валерiй ЛьвовичСистема для визначення параметрів руху автотранспортних засобів (АТЗ) при динамічних (кваліметричних) випробуваннях, що складається з елементів вимірювання та пристроїв обробки та візуалізації інформації, яка відрізняється тим, що визначення параметрів руху здійснюють одночасно двома датчиками прискорень, причому датчики прискорень вимірюють прискорення АТЗ у повздовжній, поперечній та вертикальній площинах, інформацію про параметри руху АТЗ у цих площинах одержують шляхом математичної обробки без застосування інтегрування сигналів з датчиків прискорень.Документ Система пуску ДВЗ гiбридного автомобiля(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Двадненко, Володимир Якович; Колєснiков, Андрiй ВiкторовичСистема пуску двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ) гібридного автомобіля під час його руху, що містить механічно зв'язані між собою ДВЗ, зчеплення, коробку передач, електродвигун, головну передачу та колеса, а також блок керування електродвигуном, електрично зв'язаний з датчиком положення педалі акселератора, акумуляторною батареєю і електродвигуном, яка відрізняється тим, що введені блок режиму пуску, виконаний у вигляді стабілізатора обертів електродвигуна, що передували режиму пуску, і датчик роботи ДВЗ, крім того, введений перемикач, зв'язаний з педаллю зчеплення та електрично сполучений як з блоком керування електродвигуном, так і з датчиком положення педалі акселератора, перемикач електрично сполучений також з блоком режиму пуску, останній, крім того, електрично сполучений з датчиком роботи ДВЗ і блоком керування електродвигуном.Документ Система рекуперативного гальмування гiбридного автомобiля(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Двадненко, Володимир Якович; Колєснiков, Андрiй ВiкторовичСистема рекуперативного гальмування гібридного автомобіля, що містить двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ), електрично зв'язані між собою акумуляторну батарею, електродвигун-генератор, датчик положення педалі гальма і блок управління електродвигуном-генератором та зарядкою акумуляторної батареї, яка відрізняється тим, що в ДВЗ вмонтовано електричний нагрівач охолоджуючої рідини, електрично зв'язаний з блоком керування нагрівачем, останній, крім того, електрично зв'язаний з датчиком положення педалі гальма, з електродвигуном-генератором і з блоком керування електродвигуном-генератором та зарядкою акумуляторної батареї.Документ Спосiб визначення повзучостi матерiалiв при iндентуваннi(2010) Мощенок, Василь Iванович; Ляховицький, Марк Матвiйович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Кухарева, Iрина ЄвгенiвнаСпосіб визначення повзучості матеріалів при ідентуванні, який полягає в тому, що в процесі безперервного індентування з витримкою за максимального навантаження фіксують тривалість та глибину втискання індентора в матеріал, що досліджується, який відрізняється тим, що виконується серія індентувань з витримкою за фіксованого навантаження, будується серія кривих відносної зміни глибини індентування від тривалості витримки, будується тренд кожної отриманої кривої, за трендами всіх кривих підраховують середні значення відносної зміни глибини індентування за заданим кроком, будують за одержаними середніми значеннями середню криву зміни відносної глибини індентування від тривалості витримки, а повзучість визначають за середньою кривою.Документ Спосiб визначення повзучостi об'ємної поверхневої твердостi матерiалiв при iндентуваннi(2010) Мощенок, Василь Iванович; Ляховицький, Марк Матвiйович; Ляпiн, Олександр Олександрович; Кухарева, Iрина ЄвгенiвнаСпосіб визначення повзучості об'ємної твердості матеріалів при індентуванні, який полягає в тому, що в процесі безперервного індентування з витримкою за максимального навантаження фіксують тривалість та глибину втискання індентора в матеріал, що досліджується, який відрізняється тим, що виконується серія індентувань з витримкою за фіксованого навантаження, будується серія кривих відносної зміни глибини індентування від тривалості витримки, будується тренд кожної отриманої кривої, за трендами всіх кривих підраховують середні значення відносної зміни глибини індентування за заданим кроком, розраховують відповідні значення об'ємної твердості за формулою: де - поточне значення повзучості об'ємної твердості, Н/мм2, - максимальне навантаження (навантаження витримки), в Н, - об'єм втисненої частини індентора в і-ій точці на середній кривій, в мм3, а повзучість об'ємної твердості при індентуванні оцінюється кривою в координатах "об'ємна твердість - тривалість витримки під навантаженням".Документ Спосiб визначення повзучостi поверхневої твердостi матерiалiв при iндентуваннi(2010) Мощенок, Василь Iванович; Ляховицький, Марк Матвiйович; Кухарева, Iрина ЄвгенiвнаСпосіб визначення повзучості поверхневої твердості матеріалів при індентуванні, який полягає в тому, що в процесі безперервного індентування з витримкою за максимального навантаження фіксують тривалість та глибину втискання індентора в матеріал, що досліджується, який відрізняється тим, що виконується серія індентувань з витримкою за фіксованого навантаження, будується серія кривих відносної зміни глибини індентування від тривалості витримки, будується тренд кожної отриманої кривої, за трендами всіх кривих підраховують середні значення відносної зміни глибини індентування за заданим кроком, розраховують відповідні значення поверхневої твердості за формулою: де - поточне значення повзучості поверхневої твердості, - максимальне навантаження (навантаження витримки), в Н, - площа частини індентора, що є втисненою в матеріал у і-ій точці на середній кривій, в мм2, а повзучість поверхневої твердості при індентуванні оцінюється кривою в координатах "поверхнева твердість - тривалість витримки під навантаженням".Документ Спосiб визначення строкiв служби робочих рiдин гiдроприводiв(2010) Венцель, Євгенiй Сергiйович; Орел, Олександр ВолодимировичСпосіб визначення строків служби робочих рідин гідроприводів, який включає енергійне збовтування рідини, яку витримують потім в кюветі не менше ніж 8 годин, а потім роблять підрахунок часток забруднень, який відрізняється тим, що до підрахунку часток забруднень враховуються частки розміром менше 5 мкм, та бракувальним показником якості використовується коефіцієнт протизношувальних властивостей робочих рідин, який є інтегральним показником придатності їх до подальшої експлуатації.Документ Спосiб визначення та обмеження динамiчних навантажень при роботi тракторного агрегату(2010) Лебедєв, Анатолiй Тихонович; Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергiйович; Артемов, Микола Прокопович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Хворост, Олександр Григорович; Задорожня, Вiкторiя Володимирiвна; Кот, Олександр ВолодимировичСпосіб визначення та обмеження динамічних навантажень при роботі тракторного агрегату, що включає визначення сили опору тракторного агрегату, який відрізняється тим, що опір руху визначають на основі вимірювання поздовжніх прискорень при вибігові трактора без знаряддя, потім при вибігові тракторного агрегату, визначають гранично допустиме лінійне прискорення тракторного агрегату, з яким порівнюють дійсне поздовжнє лінійне прискорення, у випадку перевищення вказаного граничного значення знижують подачу палива до силового агрегату.