2014
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1284
Переглянути
Перегляд 2014 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 64
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iндикатор наявностi вибухового пристрою в автомобiлi(2014) Сєрiков, Георгiй Сергiйович; Сєрiкова, Iрина Олексiївна; Стаднiк, Володимир Васильович; Кальянов, Григорiй Костянтинович; Сєрiков, Сергiй АнатолiйовичІндикатор наявності вибухового пристрою в автомобілі, який відрізняється тим, що складається з акумулятора живлення, акселерометрів, аналого-цифрових перетворювачів та мікроконтролера, розташованих в герметичному корпусі, що інформує власника автомобіля про встановлення вибухового пристрою за допомогою індикатора.Документ Iндукторна система з двома прямокутними витками та тонким екраном(2014) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Шиндерук, Свiтлана Олександрiвна; Щиголєва, Свiтлана ОлександрiвнаПрямокутна індукторна система, принцип дії якої полягає у деформуванні металевих заготівок за рахунок впливу імпульсним магнітним полем, яка відрізняється тим, що індуктор виконано у вигляді двох прямокутних витків, один з яких розташовано зверху тонкого допоміжного екрана, а другий - знизу, та витки індуктора з'єднані так, що струм в них протікає в одному напрямку, при цьому виток над допоміжним екраном розташований по краю робочої зони індукторної системи.Документ Iнтелектуальна незалежна система бортової сигналiзацiї транспортного засобу(2014) Вовк, Євгенiй Геннадiйович; Рувiнський, Павло Вiталiйович; Тропiна, Альбiна АльбертiвнаІнтелектуальна незалежна система бортової сигналізації транспортного засобу, що складається з наступних підсистем: система убудованих та додаткових сенсорів; система обробки та фільтрації вхідної інформації від сенсорів; система незалежного джерела живлення; бази даних і зберігання інформації; система незалежного штучного інтелекту; система передбачення ситуації й оповіщення про можливі наслідки; блок керування виконавчими механізмами; система блокування механізмів, система керування приводом і доступом до автомобіля; система 'Help me'; система, яка виконує глобальний пошук власника й оповіщення правоохоронних органів у результаті несанкціонованої спроби доступу до транспортного засобу; комунікаційна система вихідної інформації; система попередньої ідентифікації засобів доступу; система обробки та фільтрації вхідної інформації; система переходу сигналізації в пасивний або активний стан, та має засоби захисту від зовнішнього втручання через глобальну мережу Internet, розпізнавання осіб, незалежну базу зберігання інформації та спеціалізовані методи розрахунку і передбачення ситуацій для запобігання угонам та нанесенню пошкоджень.Документ Iнтелектуальна система освiтлення автомобiля(2014) Рувiнський, Павло Вiталiйович; Вовк, Євгенiй Геннадiйович; Тропiна, Альбiна АльбертiвнаІнтелектуальна система освітлення автомобіля, яка складається з камер, що фіксують зображення місцевості незалежно від часу доби, та проектора, що відображає дану інформацію на індикатор лобового скла, з можливістю підсвічування, оснащена світлодіодами для безпосереднього зовнішнього виділення транспортного засобу в темний час доби.Документ Автоматизована система для вибору ресурсозберiгаючої технологiї вантажного термiнала iз системою пiдтримки рiшення(2014) Шраменко, Наталя Юрiївна1. Автоматизована система для вибору ресурсозберігаючої технології вантажного термінала, яка містить автоматизовані робочі місця диспетчера логістичного центру термінала, операторів термінала, що з'єднані між собою засобами зв'язку, яка відрізняється тим, що має блок моделювання та блок підтримки рішення, встановлені на кожному автоматизованому робочому місці диспетчера логістичного центру вантажного термінала, які призначені для вибору ресурсозберігаючої технології обробки вантажопотоку на терміналі та взаємоузгодження дій операторів окремих зон термінала з використанням даних, що надходять і заносяться у базу даних блока вхідної інформації автоматизованого робочого місця диспетчера логістичного центру вантажного термінала, при цьому проводиться формування множини технологій обробки вантажопотоку на терміналі, обчислююся витрати та загальний час виконання операцій по кожній з технологій із множини та вибирається найбільш прийнятна за критерієм, який передбачаємінімізацію витрат, пов'язаних з функціонуванням термінала, що враховують витрати на утримання та експлуатацію людських та транспортно-складських ресурсів: при обмеженні , де - витрати на утримання ресурсів, грн.; - витрати на експлуатацію ресурсів, грн.; - витрати на простої автомобіля в черзі в разі надходження надмірної кількості вантажу на термінал, грн.; - витрати, пов'язані з простоєм надлишкових ресурсів термінала в разі незначних обсягів вхідного вантажопотоку, грн.; - витрати на зберігання вантажу, грн.; - витрати, пов'язані з кожною не обслуженою тонною вантажу в разі нестачі ресурсів, грн.; - витрати, пов'язані з функціонуванням відділу митного оформлення. - час на повну обробку вантажу на терміналі та договірний час, год. 2. Автоматизована система за п. 1, яка відрізняється тим, що для отримання інформації про кількісний склад дрібнотоннажних автомобілів, транспортно-складських механізмів та наявного персоналу використано радіочастотні мітки для дистанційного зчитування, інформація з яких фіксується пристроями зчитування, розміщеними в місцях перетину меж окремих зон термінала. 3. Автоматизована система за п. 1 або 2, яка відрізняється тим, що для визначення часу виконання окремих технологічних операцій на терміналі в системі використовують пристрої вимірювання та контролю часу виконання технологічних операцій, які розміщуються в контрольних точках зон їхнього виконання, з використанням дротового або бездротового з'єднання.Документ Автоматизована система для органiзацiї термiнальної системи доставки вантажiв(2014) Шраменко, Наталя Юрiївна1. Автоматизована система для організації термінальної системи доставки вантажів, яка містить автоматизовані робочі місця вантажовласників, диспетчерів автотранспортних підприємств, диспетчерів логістичних центрів терміналів, операторів логістичних центрів терміналів (операторів терміналів), диспетчерів магістральних перевізників, що з'єднані між собою засобами зв'язку, яка відрізняється тим, що має пристрій моделювання, який встановлений на кожному автоматизованому робочому місці диспетчера логістичного центру терміналу і містить в собі п'ять блоків моделювання та блок підтримки рішення, а також блок прийняття рішення, що виконані з можливістю формування ресурсозберігаючих технологій та синхронізації логістичних потоків з використанням даних, що надходять і заносяться у базу даних блока вхідної інформації автоматизованих робочих місць диспетчерів логістичних центрів терміналів, за критерієм, який передбачає максимізацію синергетичного ефекту: де - скорочення витрат на переробку вантажу на терміналі за умов застосування оптимальної кількості виробничих ресурсів, грн./т; - зменшення часу переробки добового обсягу вантажу на терміналі, год.; - добовий обсяг вхідного вантажопотоку на термінальному комплексі, т; - норма амортизаційних відрахувань для основних засобів І групи, %; - балансова вартість терміналу, грн.; - зменшення потрібної площі терміналу, м2; - площа термінального комплексу, м2; - питомі енергетичні витрати, грн./год. м2; - час роботи термінального комплексу за добу, год.; - економія витрат за рахунок вибору раціональної стратегії обслуговування вантажовласників та раціональної вантажопідйомності автомобілів на розвізно-збірних маршрутах, грн./т; - зменшення кількості автомобілів на розвізно-збірних маршрутах, од.; - втрати термінального комплексу в результаті збоїв в системі або при незадовільній якості обслуговування вантажовласників, грн./т; - скорочення обсягу вантажу, якому відмовлено в обслуговуванні на терміналі, т; - депозитна ставка банку, частка; - обсяг вантажу n-ї партії, т; - вартість вантажу n-ї партії, грн./т; - вартість 1 години простою автомобіля w-гo суб'єкта, грн./год.; - кількість автомобілів w-гo суб'єкта, од.; - зменшення часу очікування обслуговування, год.; - економія витрат за рахунок вибору раціональної міжтермінальної транспортно-технологічної схеми TTS для n-ї відправки, грн./т; - відстань міжтермінального перевезення, км; - обсяг вантажу для n-ї відправки, т; - економія витрат за рахунок вибору оптимальної партії відправки при магістральному перевезенні n-ї відправки, грн. 2. Автоматизована система за п. 1, яка відрізняється тим, що для формування вхідної інформації використано: пристрій визначення географічних координат на основі GPS-приймача, що знаходиться в користуванні у вантажовласника, GPS-трекери, що розміщуються на транспортних засобах, радіочастотні мітки для дистанційного зчитування, інформація з яких фіксується пристроями зчитування, розміщеними в місцях перетину меж окремих зон терміналу. 3. Автоматизована система за п. 1 або 2, яка відрізняється тим, що в системі використовують пристрої вимірювання та контролю часу виконання технологічних операцій, які розміщуються в контрольних точках зон їхнього виконання, з використанням дротового або бездротового з'єднання. 4. Автоматизована система за одним з пп. 1-3, яка відрізняється тим, що в системі використовують блок прийняття рішення, за допомогою якого через дротове або бездротове з'єднання узгоджуються дії всіх учасників термінальної системи доставки вантажів. Текст Дивитися Додаткова інформація МПК / Мітки МПК: G06G 7/00, G06F 7/00, G06F 15/00 Мітки: організації, доставки, вантажів, системі, термінальної, система, автоматизована Код посилання Автоматизована система для організації термінальної системи доставки вантажівДокумент Автоматизована система для органiзацiї термiнальної системи доставки вантажiв(2014) Шраменко, Наталя Юрiївна1. Автоматизована система для організації термінальної системи доставки вантажів, яка містить автоматизовані робочі місця вантажовласників, диспетчерів автотранспортних підприємств, диспетчерів логістичних центрів терміналів, операторів логістичних центрів терміналів, диспетчерів магістральних перевізників, що з'єднані між собою засобами зв'язку, яка відрізняється тим, що включає пристрій моделювання, який підключений до блока введення і обробки інформації, пов′язаного з пристроєм визначення географічних координат на основі GPS-приймача, GPS-трекерами, що розміщуються на транспортних засобах, радіочастотними мітками для дистанційного зчитування, при цьому пристрій моделювання встановлений на кожному автоматизованому робочому місці диспетчера логістичного центру терміналу та складається з п'яти блоків моделювання та блока підтримки рішення, що виконані з можливістю формування ресурсозберігаючих технологій та синхронізації логістичних потоків з використанням даних, що надходять і заносяться у базу даних блока вхідної інформації автоматизованих робочих місць диспетчерів логістичних центрів терміналів, за критерієм, який передбачає максимізацію синергетичного ефекту: , де - скорочення витрат на переробку вантажу на терміналі за умов застосування оптимальної кількості виробничих ресурсів, грн./т; - зменшення часу переробки добового обсягу вантажу на терміналі, год.; - добовий обсяг вхідного вантажопотоку на термінальному комплексі, т; - норма амортизаційних відрахувань для основних засобів І групи, %; - балансова вартість терміналу, грн.; - зменшення потрібної площі терміналу, м2; - площа термінального комплексу, м2; - питомі енергетичні витрати, грн/год. м2; - час роботи термінального комплексу за добу, год.; - економія витрат за рахунок вибору раціональної стратегії обслуговування вантажовласників та раціональної вантажопідйомності автомобілів на розвізно-збірних маршрутах, грн./т; - зменшення кількості автомобілів на розвізно-збірних маршрутах, од.; - втрати термінального комплексу в результаті збоїв в системі або при незадовільній якості обслуговування вантажовласників, грн./т; - скорочення обсягу вантажу, якому відмовлено в обслуговуванні на терміналі, т; - депозитна ставка банку, частка; - обсяг вантажу -і партії, т; - вартість вантажу -і партії, грн/т; - вартість 1 години простою автомобіля -гo суб'єкта, грн./год.; - кількість автомобілів -гo суб'єкта, од.; - зменшення часу очікування обслуговування, год.; - економія витрат за рахунок вибору раціональної міжтермінальної транспортно-технологічної схеми TTS для -ї відправки, грн./т; - відстань міжтермінального перевезення, км; - обсяг вантажу для -ї відправки, т; - економія витрат за рахунок вибору оптимальної партії відправки при магістральному перевезенні -ї відправки, грн. 2. Автоматизована система за п. 1, яка відрізняється тим, що містить пристрої зчитування, які здатні зчитувати інформацію з радіочастотних міток дистанційно та розміщені в місцях перетину меж окремих зон терміналу. 3. Автоматизована система за п. 1 або 2, яка відрізняється тим, що містить пристрої вимірювання та контролю часу виконання технологічних операцій, які розміщують в контрольних точках зон їхнього виконання, з використанням дротового або бездротового з'єднання. 4. Автоматизована система за будь яким з попередніх пунктів, яка відрізняється тим, що містить блок прийняття рішення, виконаний з можливістю узгоджувати дії всіх учасників термінальної системи доставки вантажів через дротове або бездротове з'єднання.Документ Бiмодальний трансформений транспортний засiб(2014) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола Емануiлович1. Бімодальний трансформерний транспортний засіб, що містить раму або кузов з кабіною, оснащеною системою управління напрямком руху, гальмівну систему з блоком управління, трансмісію з блоком управління коробкою зміни швидкості та напряму обертання коліс, двигун, колісний візок з кінематично поєднаними з трансмісією колесами, колійні залізничні візки і механізми кріплення, який відрізняється тим, що до його складу включено щонайменше один силовий агрегат у складі двигуна з двостороннім вихідним валом, поєднаний з обома сторонами вихідного вала двома, укомплектованими блоками управління, коробками зміни швидкості та напряму обертання коліс з трансмісіями з валами, та пустотілі кривошипні поворотні модулі з механізмами самогальмування кривошипів і приводами з блоками управління, при цьому вихідні вали коробок зміни швидкості та напряму обертання коліс виконані перпендикулярними вхідним валам, вали трансмісії розташовані в пустотілих кривошипах, а блоки управління приводами механізмів самогальмування і коробок зміни швидкості та напряму обертання коліс поєднані з системою управління напрямком руху та блоком управління гальмівною системою. 2. Транспортний засіб за п. 1, який відрізняється тим, що довжина кривошипа визначається згідно з залежністю: Д=(Ша-Шз)/4, де: Д - довжина кривошипа, м; Ша - ширина автомобільної колії, м; Шз - ширина залізничної колії, м.Документ Багатовиткова кругова iндукцiйна система для магнiтно-iмпульсного притягання тонкостiнних листових металiв(2014) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Шиндерук, Свiтлана Олександрiвна; Сабокар, Олег СергiйовичБагатовиткова кругова індукційна індукторна система для магнітно-імпульсного притягання тонкостінних листових металів - індуктор, яка відрізняється тим, що виконується у вигляді трьох кругових плоских витків, два з яких розташовуються зверху допоміжного екрана, а третій - знизу, причому витки індуктора з'єднуються так, що струм в них протікає в одному напрямку, а товщина допоміжного екрана залишається незмінною уздовж всього перерізу.Документ Блок головних гальмiвних цилiндрiв(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Залогiн, Максим ЮрiйовичБлок головних гальмівних циліндрів, що складається з двох головних гальмівних циліндрів, кожен з яких складається з корпусу з виконаним в осьовому напрямку глухим отвором, в якому розташований рухливо ущільнений поршень, ущільнення якого формують компенсаційну порожнину і порожнину нагнітання, причому порожнина нагнітання пов'язана з перепускним каналом, перепускні канали обох головних гальмівних циліндрів пов'язані між собою через зворотні клапани, сідло кожного зворотного клапана розташоване в корпусі і кожен зворотний клапан через проміжний елемент має кінематичний зв'язок з профільованою поверхнею поршня, який відрізняється тим, що профільована поверхня поршня кожного головного циліндра розташована в компенсаційній порожнині.Документ Деформацiйний шов iз композитних матерiалiв(2014) Бiльченко, Анатолiй Васильович; Кожушко, Вiталiй Петрович; Джалалов, Махмуджан Нажимович; Кiслов, Олександр ГригоровичДеформаційний шов, розташований між двома зверненими одна до одної плитами прогінних будов мостової споруди, що містить пружну частину компенсатора та елементи його кріплення з одного боку і елементи, по яких пружна частина ковзає, причому один кінець закріплюють жорстко дюбелями або клеєм до прогінної будови, а другий виконано з можливістю горизонтального руху, який відрізняється тим, що сам компенсатор виконано у вигляді плоского модуля з типорозмірного ряду пластин із склокомпозитного матеріалу прямокутного профілю, який поєднано в поперечному напрямку, причому ковзання проходить по пластинці із композитного матеріалу, що прикріплена до прогінної будови на бітумній мастиці або дюбелями.Документ Колесо для мобiльної технiки(2014) Авiлов, Андрiй Iгоревич; Гладка, Надiя Миколаївна; Нехаєв, Євгенiй Миколайович; Федченко, Владислав Володимирович; Сiренко, Олена Сергiївна; Тернюк, Микола Емануiлович1. Колесо для мобільної техніки, що має маточину, диск комірчастої конструкції та розташований на периферії цього диска обід з протектором, яке відрізняється тим, що до складу колеса введено пружний елемент спірально-конічної форми у вигляді навитої на конус полоси зі зменшеними по ширині кінцями, встановлений співвісно маточині та диску комірчастої конструкції, при цьому витки полоси перекривають один одний, опираються в маточину, обід та торцеву поверхню диска комірчастої конструкції. 2. Пристрій за п. 1, який відрізняється тим, що ширина полоси перевищує величину максимальної деформації колеса у радіальному напрямку. 3. Пристрій за п. 1, який відрізняється тим, що кут конусності пружного елемента визначається згідно з залежністю: , де - кут конусності пружного елемента спірально-конічної форми, ° грд; - коефіцієнт тертя матеріалу полоси по матеріалу маточини; - максимальна сила навантаження на пружний елемент у радіальному напрямку, Н; - осьова сила попереднього навантаження пружного елемента, Н; - максимальна радіальна деформація диска комірчастої конструкції, м; - коефіцієнт радіальної жорсткості пружного елемента, Н/м.Документ Контактний вимiрювач площi(2014) Корюк, Володимир ПавловичКонтактний вимірювач площі, що складається із гнучкої пластини з вбудованим в її центральній площі чутливим датчиком, який відрізняється тим, що як гнучка пластина з тензодатчиком використовується серія рівномірно розподілених на гнучкий смузі металевих контактних датчиків, з'єднаних з корпусом за допомогою багатожильного дроту, по якому сигнал поступає до розташованого у корпусі мікрокомп'ютера, звідки отримані значення передаються на екран монітору.Документ Механiзм автоматизованого перемикання передач(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерій Іванович; Михалевич, Микола Григорович; Сильченко, Микола МиколайовичМеханізм автоматизованого перемикання передач автотранспортного засобу, що включає в себе електродвигуни, кінематично пов'язані з важелем переміщення вилок перемикання передач, датчиків положення важеля переміщення і електронного блока управління, який відрізняється тим, що в механізмі застосовуються два електродвигуни: силовий і селекторний, причому селекторний електродвигун управляє вибором передачі, а силовий - поворотом важеля перемикання передач.Документ Механiчний дилатомер для визначення температурного коефiцiєнта лiнiйного розширення асфальтобетону в дiапазонi плюсових температур(2014) Дорожко, Євген Вiкторович; Ряпухiн, Вiталiй Миколайович; Батракова, Анжелiка ГеннадiївнаМеханічний дилатометр для визначення температурного коефіцієнта лінійного розширення асфальтобетону в діапазоні плюсових температур, який складається з системи для вимірювання змін лінійних розмірів асфальтобетонного зразка, робочої камери з теплоносієм та терморегуляційної камери, який відрізняється тим, що система для вимірювання змін лінійних розмірів оснащена електронними індикаторами переміщень та штовхачами з кварцового скла, робоча камера також виготовлена з кварцового скла, а досліджуваний зразок розміщений на крихтах і пластині з кварцового скла.Документ Молоток Кашкарова модифiкований(2014) Мощенок, Василь Iванович; Костiна, Людмила Леонiдiвна; Демченко, Сергiй Володимирович; Толмачов, Сергiй Миколайович; Бiлий, Костянтин Володимирович; Роговой, Сергiй МиколайовичМолоток Кашкарова модифікований, що містить головку, рукоятку, еталонний стрижень, сталеву кульку (індентор), стакан, пружину, який відрізняється тим, що з метою підвищення точності вимірювань в запропонованій конструкції молотка Кашкарова замість круглих стрижнів використовують квадратні стрижні.Документ Насос гiдравлiчного механiзму пiдйому кабiни(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Залогiн, Максим ЮрiйовичНасос гідравлічного механізму підйому кабіни, що містить корпус, приводний вал, з'єднаний з кривошипом фіксуючим пальцем, поршень, золотник із зворотним клапаном, пробку із запобіжним клапаном, пробку з показником рівня робочої рідини, бак, фільтр, який відрізняється тим, що до конструкції насоса введено механізм фіксації золотника в певному положенні, що складається з як мінімум одного підпружиненого елемента зі сферичним кінцем, розміщеного в корпусі, та відповідного осьового заглиблення в спряженій частині золотника, в нижній частині корпусу виконано отвір, в якому розташована пробка зі всмоктуючим клапаном, а для можливості підключення гідравлічного насоса з електричним приводом підйому кабіни, в цей отвір замість пробки вкручується штуцер підключення нагнітаючої лінії.Документ Пiдсилювач привода зчеплення автотранспортного засобу(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр ОлександровичПідсилювач привода зчеплення автотранспортного засобу, що містить силовий елемент, в корпусі якого розташовано поршень, виконаний з можливістю осьового переміщення, утворюючий штокову та атмосферну порожнини, електронний блок, що керує тиском повітря через впускний і випускний електропневмоклапани, та датчик переміщення поршня, який реалізує зворотний зв'язок з електронним блоком керування, який відрізняється тим, що штокова та атмосферна порожнини силового елемента пневматично пов'язані відповідно з силовою та атмосферною порожнинами прискорювального клапана, тиск в керуючій порожнині прискорювального клапана контролюють електронним блоком керування тиском повітря через впускний і випускний електропневмоклапани.Документ Прискорювальний клапан(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Михалевич, Микола Григорович; Ярита, Олександр ОлександровичПрискорювальний клапан, що складається з корпусу, клапана впуску-випуску та поршня і розділений клапаном та поршнем на живильну, керуючу та вихідну порожнини, живильна порожнина з'єднана з ресивером, керуюча - з органом керування, вихідна - зі споживачем, який відрізняється тим, що керуюча порожнина з'єднана з вихідною порожниною через дросель.Документ Пристрiй аварiйного вимкнення зчеплення(2014) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй IвановичПристрій аварійного вимкнення зчеплення, що містить силовий елемент, модуль керування, у якого є живляча пневмомагістраль і керуюча магістраль, який відрізняється тим, що у живлячій пневмомагістралі послідовно перед модулем керування розташовано аварійний ресивер, який має вхід і вихід, вихід пов'язаний з модулем керування, а на вході встановлено зворотній клапан, який відкривається тільки на впуск повітря в ресивер.