Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3892
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 131
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Н-12 Суми – Полтава км 15+400 до км 16+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лазорак, Анастасія ВалеріївнаОб’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інже-нерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі ділянки автомобільної дороги. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги у відповідності до існуючих нормативних вимог. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами, нормативною і довідковою літературою. В результаті розробки дипломного проєкту виконано: опис технічної характеристики об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, топографічне знімання, аналіз технології камеральної обробки польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмі Trimble Business Center та «AutoCAD Autodesk Civil 3D», розробку технології побудови цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Т-14-24 Сколе – Славське км 1+190 – км 1+390(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Таєнко, Олексій ЮрійовичОб’єкт дослідження – процес виконання та обробки даних інженерно-геодезичних вимірювань для лінійних споруд, на прикладі конкретної ділянки автомобільної дороги. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вимірювань для лінійних споруд, на прикладі конкретної ділянки автомобільної дороги, відповідно до чинних нормативних вимог. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації, що базується на літературних джерелах, нормативних документах та довідковій літературі. Галузь застосування полягає у проведенні інженерно-геодезичних вимірювань. У результаті розробки кваліфікаційної роботи було виконано опис характеристик об’єкта інженерно-геодезичних вимірювань та ділянки робіт, визначено положення пунктів опорної геодезичної мережі. Також проведено аналіз законодавства та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вимірювань, аналіз методів та технологій виконання комплексу таких вимірювань. Крім того, було проведено аналіз програмного забезпечення Digitals та Topocad для обробки польових інженерно-геодезичних вимірювань, а також технології побудови цифрової моделі місцевості на основі результатів інженерно-геодезичних вимірювань. Завершальним етапом була побудова цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вимірювань у програмному комплексі Topocad.Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці перетину автомобільної дороги Т-14-24 Сколе – Славське з рікою Потік(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фадєєв, Федір ОлександровичОб’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз наукової та технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією. Галуззю використання є виконання інженерно-геодезичних вишукувань. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань, опис технічної характеристики об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі, обробку польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмі CREDO_DAT та Autodesk AutoCAD Civil 3D, побудовиу цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Алгоритм оцифрування топографічної інформації для побудови рельєфу методом тріангуляції у програмному комплексі AutoCAD Civil 3D(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вірченко, Юрій ОлеговичУ дипломному проекті було розглянуто нормативні та законодавчі акти у топографічних роботах. Розглянута цифрова модель рельєфу, її призначення, та метод тріангуляції, на основі якого вона буде створена у програмному забезпечені AutoCAD Civil 3D. Проаналізовані можливості програмного забезпечення AutoCAD Civil 3D, його переваги та недоліки. В результаті було створено цифрову модель рельєфу методом тріангуляції у програмному забезпечені AutoCAD Civil 3D.Документ Алгоритм побудови траси автомобільної дороги по топографічним даним в програмному комплексі AutoCAD Civil 3D(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козлов, Олександр ЄвгеновичВ проекті був проведений аналіз нормативно-правової літератури при проєктуванні автомобільних доріг та розглянуті основні функції і можливості програмного продукту AutoCAD Civil 3D, які сприяють ефективному проєктуванню автомобільних доріг. В результаті було виконано оцифрування топографічних даних карти відповідного масштабу із подальшим трасуванням автомобільної дороги згідно існуючих нормативних документів.Документ Аналіз похибок GIS Google Планета Земля Pro 7.3 з метою використання у геодезичних роботах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рибалка, Ігор ВікторовичНа даний момент на ринку IT-послуг активно розвивається геопортал Google Earth. Це інформаційна система з широким функціоналом, яка використовується в системі Інтернет, для мобільних пристроїв і для стаціонарних комп'ютерів. В системі є можливість прокласти лінію траси, отримати поздовжній профіль цієї лінії з відмітками і ухилом. Однак залишається питання точності просторової інформації. Відповідь на це питання дозволить виділити спектр інженерних, геодезичних та проектних завдань, які можна вирішити за допомогою цього сервісу. Точність просторової інформації Google Earth можна оцінити способом порівняння з еталонним об’єктом, для якого виконані геодезичні вишукування. У якості такого об’єкта у цій роботі узяті дані коригування проектної документації на будівництво автомобільної дороги в обхід м. Новий Буг (ІІ черга) у Миколаївській області. В ході дипломного проектування були вирішенні наступні задачі: – було проаналізовано останні дослідження і публікації; – було проаналізовано порівняльний об’єкт; – було побудовано у геопорталі Google Earth трасу дороги та поздовжнього профіль; – було розроблено методику отримання уточнених відміток поздовжнього профілю з геопорталу Google Earth; – було проаналізовано похибки геопорталу Google Earth з метою використання у геодезичних роботах.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв км 211+400 – км 212+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ракитянський, Родіон ВікторовичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв км 211+400 – км 212+400. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв від км 211+400 до км 212+400. Мета роботи полягає у розробці проекту капітального ремонту цієї ділянки, включаючи оцінку проектних рішень, аналіз умов руху та розробку заходів організації дорожнього руху. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами та нормативною документацією, а також використання методів автоматизованого проектування. Галузь використання –капітальний ремонт на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв між км 211+400 та км 212+400. Під час розробки кваліфікаційної роботи було виконано наступні завдання: зібрано та проаналізовано інформацію щодо параметрів ділянки дороги і району її розташування, проведено аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінено умови руху за коефіцієнтами аварійності, спроектовано план траси, поздовжній профіль автомобільної дороги та поперечні профілі земляного полотна, розроблено заходи з організації дорожнього руху, спроектовано конструкцію нежорсткого дорожнього покриття для підсилення існуючої конструкції, а також запроектовано подовження водопропускної труби.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка км 11+400 – км 12+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дутка, Артем ПетровичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці з км 11+400 до км 12+400. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. Мета роботи – дослідити умови руху на ділянці реконструкції автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проєктування. Галуззю використання є реконструкція ділянки автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, опис поздовжнього та поперечних профілів земляного полотна, перевірку за критеріями міцності конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та нового будівництва, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, розробку заходів з організації дорожнього руху.Документ Аналіз-порівняння цифрових моделей рельєфу GRID та TIN з розробкою рекомендацій їх подальшого використання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Маслов, Данило ОлександровичВ дипломному проекті було розглянуто нормативно-правове забезпечення топографо-геодезичних робіт. Також проаналізовано створення цифрових моделей рельєфу, різноманіття сучасних програмних комплексів для побудови цифрової моделі рельєфу та їх види. Виконаний аналіз властивостей моделі TIN та GRID та визначено як же саме вони використовуються в геодезичній галузі. В результаті було надано рекомендації по використанню щодо кожної моделі окремо.Документ Визначення геометричних параметрів ділянки автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка з км 86+950 до км 88+816 шляхом виконання геодезичних вимірювань(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Прохоренко, Олександр РомановичВ результаті виконання дипломного проекту виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення з виконання геодезичних вимірювальних і розмічувальних робіт у дорожньому будівництві; аналіз методів визначення геометричних параметрів заокруглень на автомобільних дорогах; визначення геометричних параметрів заокруглень на ділянці автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка від км 86+950 до км 88+816.Документ Виконання лазерного 3D-сканування на прикладі закритого спортивного приміщення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Майстренко, Дар'я ОлексіївнаВ ході виконання кваліфікаційної роботи було виконано лазерне 3D-сканування у закритому спортивному приміщенні, проаналізовано нормативно-правове забезпечення геодезичного знімання, розглянуті види лазерного сканування та його специфіка, а також виконана зшивка хмари точок за допомогою програмного забезпечення Trimble RealWorks.Документ Використання геодезичних програмних засобів при обробці польових вимірів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ласкіна, Софія ЄвгенівнаВикористання сучасних геодезичних програмних засобів та геоінформаційних систем при виконанні геодезичних знімальних робіт та подальшої обробки результатів геодезичних вимірів дає змогу з високою точністю провести геодезичні та картографічні роботи Для отримання результатів геодезичних вимірів за допомогою геодезичного програмного забезпечення використовують сучасні програмні засоби обробки інформації. В сучасному картографуванні програмні комплекси необхідні для обробки результатів геодезичних вимірів, оскільки побудова картографічного матеріалу здійснюється виключно в цифровому вигляді, що є новими умовами здійснення професійної діяльності у сфері геодезії та картографії.Документ Використання геоінформаційної системи Google Earth Pro для побудови цифрової моделі місцевості. Частина 1. Обробка даних у геоінформаційній системі Google Earth Pro(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Подорожня, Аліна КирилівнаВ дипломному проекті було детально розглянуто існуюче нормативно-правове забезпечення геодезичної галузі. Визначено поняття цифрової моделі ситуації та її властивості. Також були зібрані дані щодо геоінформаційних систем та їх використання у галузі геодезії. Проаналізовано можливості геоінформаційної системи Google Earth Prо та ознайомлено із функціоналом програми. Визначено алгоритм побудови плану ділянки місцевості на основі проаналізованих можливостей. В результаті був побудований план ділянки місцевості та проведена подальша обробка результатів.Документ Використання геоінформаційної системи Google Earth Pro для побудови цифрової моделі місцевості. Частина 2. Побудова цифрової моделі місцевості у програмному комплексі AutoCAD Civil 3D(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бєлов, Олександр ОлексійовичУ дипломному проекті було докладно розглянуто нормативно-правову базу для геодезичних та топографічних робіт, здійснено подальшу обробку даних взятих з програмного комплексу Google Earth Pro, проведено аналіз програмних комплексів у галузі геодезії та їх функціональних можливостей на світовому ринку, створено цифрову модель ситуації у двовимірному просторі.Документ Використання даних дистанційного зондування та геоінформаційних технологій при впорядкуванні угідь(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Лазорка, Максим ОлексійовичВ кваліфікаційній роботі бакалавра визначено основні теоретичні положення щодо можливості використання даних дистанційного зондування та геоінформаційних технологій при розробці елементів впорядкування сільськогосподарських угідь. Розглянуто можливість використання безкоштовних інтернет ресурсів з метою отримання векторних даних та супутникових знімків на територію робіт. Розроблено послідовність виконання робіт з формування картограм земельних угідь, розповсюдження вегетаційного індексу NDVI, рельєфу, крутості схилів в QGIS і AutoCAD. Було запроєктовано 4 поля під польову сівозміну, 2 поля для ґрунтозахисної сівозміни, польові дороги та лісосмуги.Документ Використання програмних засобів для обробки геодезичних вимірів при формуванні земельних ділянок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Алізаде, АгасафВикористання геодезичних вимірних систем для здійснення геодезичного знімання для визначення кожної поворотної точки земельної ділянки при розробці проектів із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки на території Харківської області з ціллю її формування в Державному земельному кадастрі. Визначення програмних засобів для здійснення обробки результатів геодезичних вимірювань та побудова відповідних креслень і розрахунків у проектах землеустрою та побудови цифрового картографічного матеріалу. Методи дослідження – геодезичні вимірні системи, програмні засоби, ГІС-технологій комп’ютерна обробка отриманих геодезичним зніманням. Застосування сучасних геодезичних вимірних систем і геодезичного програмного забезпечення дає у сучасному геодезичному виробництві, прии формуванні земельних ділянок та занесення інформації про землю до єдиної бази Державного земельного кадастру .Документ Використання системи Google Планета Земля Pro для створення ЦММ з метою варіантного проектування автомобільної дороги Первомайськ-Подгородня у Миколаївській області.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Назаренко, Владислав ОлексійовичНеобхідність і доцільність дослідження зумовлена потребою в інженерно- геодезичних вишукуваннях для проєктування автомобільної дороги Первомайськ-Подгородня у Миколаївській області. Розглянуті діючі нормативи на інженерно-геодезичні вишукування. Розглянута характеристика району будівництва: клімат, температура повітря, рельєф навколо місця Первомайськ Миколаївській області. Розглянута методологія отримання геопросторових даних для варіантного проєктування автомобільної дороги: інсталяція програми Google Планета Земля, прокладання траси дороги, розбивка траси на пікети, встановлення плюсових точок, створення поперечних профілів, формування координат у програмі Google Планета Земля, перерахунок геодезичних координат WGS-84 у прямокутні координати СК-42 (СК-63). Отримано геопросторові дані для варіантного проєктування автомобільної дороги Первомайськ-Подгородня у Миколаївській області згідно розглянутій методології та побудовано цифрову модель місцевості.Документ Вимірювання об'єму сипучих матеріалів на асфальтобетонному заводі в Харківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кочерга, Максим АртемовичВ ході виконання геодезичних робіт проведено детальний огляд нормативного забезпечення геодезичних робіт. Було здійснено підготовчі роботи, інженерно-геодезичні вишукування та обробку даних із застосуванням програмного забезпечення Autodesk Civil 3D. Крім того, надана характеристика асфальтобетонного заводу у Харківській області, а також виконана зйомка та обробка об'ємів насипних мас в AutoCAD Civil 3D з подальшим аналізом.Документ Винесення в натуру меж земельної ділянки Харківського національного автомобільно-дорожнього університету по вул. Тимурівців в 519 м/р м. Харкова. Частина 1. Підготовка вихідних даних щодо виконання винесення в натуру меж земельної ділянки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ткач, Данило ОлександровичВ результаті виконання кваліфікаційної роботи виконано: обґрунтування необхідності винесення в натуру меж земельної ділянки ХНАДУ; визначення координат зовнішніх меж землекористування ХНАДУ; оцифрування меж землекористування ХНАДУ в програмі Autodesk Civil 3D; візуалізацію та порівняння результатів моделювання з планом земельної ділянки ХНАДУ; підготовку даних для розбивки меж земельної ділянки ХНАДУ тахеометром у програмі Topocad.Документ Винесення в натуру меж земельної ділянки Харківського національного автомобільно-дорожнього університету по вул. Тимурівців в 519 м/р м. Харкова. Частина 2. Винесення в натуру меж земельної ділянки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Стьопін, Владислав ОлександровичВ результаті виконання кваліфікаційної роботи виконано: вибір засобів вимірювального геодезичного обладнання для виконання винесення меж земельної ділянки ХНАДУ, аналіз нормативно-правового забезпечення щодо вимог безпеки та охорони праці під час виконання геодезичних розмічувальних робіт на місцевості, винесення в натуру меж землекористування ХНАДУ.