Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 75
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Н-12 Суми – Полтава км 15+400 до км 16+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лазорак, Анастасія ВалеріївнаОб’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інже-нерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі ділянки автомобільної дороги. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги у відповідності до існуючих нормативних вимог. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами, нормативною і довідковою літературою. В результаті розробки дипломного проєкту виконано: опис технічної характеристики об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, топографічне знімання, аналіз технології камеральної обробки польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмі Trimble Business Center та «AutoCAD Autodesk Civil 3D», розробку технології побудови цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці перетину автомобільної дороги Т-14-24 Сколе – Славське з рікою Потік(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фадєєв, Федір ОлександровичОб’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз наукової та технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією. Галуззю використання є виконання інженерно-геодезичних вишукувань. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань, опис технічної характеристики об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі, обробку польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмі CREDO_DAT та Autodesk AutoCAD Civil 3D, побудовиу цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Алгоритм оцифрування топографічної інформації для побудови рельєфу методом тріангуляції у програмному комплексі AutoCAD Civil 3D(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вірченко, Юрій ОлеговичУ дипломному проекті було розглянуто нормативні та законодавчі акти у топографічних роботах. Розглянута цифрова модель рельєфу, її призначення, та метод тріангуляції, на основі якого вона буде створена у програмному забезпечені AutoCAD Civil 3D. Проаналізовані можливості програмного забезпечення AutoCAD Civil 3D, його переваги та недоліки. В результаті було створено цифрову модель рельєфу методом тріангуляції у програмному забезпечені AutoCAD Civil 3D.Документ Алгоритм побудови траси автомобільної дороги по топографічним даним в програмному комплексі AutoCAD Civil 3D(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козлов, Олександр ЄвгеновичВ проекті був проведений аналіз нормативно-правової літератури при проєктуванні автомобільних доріг та розглянуті основні функції і можливості програмного продукту AutoCAD Civil 3D, які сприяють ефективному проєктуванню автомобільних доріг. В результаті було виконано оцифрування топографічних даних карти відповідного масштабу із подальшим трасуванням автомобільної дороги згідно існуючих нормативних документів.Документ Аналіз похибок GIS Google Планета Земля Pro 7.3 з метою використання у геодезичних роботах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рибалка, Ігор ВікторовичНа даний момент на ринку IT-послуг активно розвивається геопортал Google Earth. Це інформаційна система з широким функціоналом, яка використовується в системі Інтернет, для мобільних пристроїв і для стаціонарних комп'ютерів. В системі є можливість прокласти лінію траси, отримати поздовжній профіль цієї лінії з відмітками і ухилом. Однак залишається питання точності просторової інформації. Відповідь на це питання дозволить виділити спектр інженерних, геодезичних та проектних завдань, які можна вирішити за допомогою цього сервісу. Точність просторової інформації Google Earth можна оцінити способом порівняння з еталонним об’єктом, для якого виконані геодезичні вишукування. У якості такого об’єкта у цій роботі узяті дані коригування проектної документації на будівництво автомобільної дороги в обхід м. Новий Буг (ІІ черга) у Миколаївській області. В ході дипломного проектування були вирішенні наступні задачі: – було проаналізовано останні дослідження і публікації; – було проаналізовано порівняльний об’єкт; – було побудовано у геопорталі Google Earth трасу дороги та поздовжнього профіль; – було розроблено методику отримання уточнених відміток поздовжнього профілю з геопорталу Google Earth; – було проаналізовано похибки геопорталу Google Earth з метою використання у геодезичних роботах.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка км 11+400 – км 12+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дутка, Артем ПетровичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці з км 11+400 до км 12+400. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. Мета роботи – дослідити умови руху на ділянці реконструкції автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проєктування. Галуззю використання є реконструкція ділянки автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, опис поздовжнього та поперечних профілів земляного полотна, перевірку за критеріями міцності конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та нового будівництва, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, розробку заходів з організації дорожнього руху.Документ Аналіз-порівняння цифрових моделей рельєфу GRID та TIN з розробкою рекомендацій їх подальшого використання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Маслов, Данило ОлександровичВ дипломному проекті було розглянуто нормативно-правове забезпечення топографо-геодезичних робіт. Також проаналізовано створення цифрових моделей рельєфу, різноманіття сучасних програмних комплексів для побудови цифрової моделі рельєфу та їх види. Виконаний аналіз властивостей моделі TIN та GRID та визначено як же саме вони використовуються в геодезичній галузі. В результаті було надано рекомендації по використанню щодо кожної моделі окремо.Документ Визначення геометричних параметрів ділянки автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка з км 86+950 до км 88+816 шляхом виконання геодезичних вимірювань(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Прохоренко, Олександр РомановичВ результаті виконання дипломного проекту виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення з виконання геодезичних вимірювальних і розмічувальних робіт у дорожньому будівництві; аналіз методів визначення геометричних параметрів заокруглень на автомобільних дорогах; визначення геометричних параметрів заокруглень на ділянці автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка від км 86+950 до км 88+816.Документ Використання геодезичних програмних засобів при обробці польових вимірів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ласкіна, Софія ЄвгенівнаВикористання сучасних геодезичних програмних засобів та геоінформаційних систем при виконанні геодезичних знімальних робіт та подальшої обробки результатів геодезичних вимірів дає змогу з високою точністю провести геодезичні та картографічні роботи Для отримання результатів геодезичних вимірів за допомогою геодезичного програмного забезпечення використовують сучасні програмні засоби обробки інформації. В сучасному картографуванні програмні комплекси необхідні для обробки результатів геодезичних вимірів, оскільки побудова картографічного матеріалу здійснюється виключно в цифровому вигляді, що є новими умовами здійснення професійної діяльності у сфері геодезії та картографії.Документ Використання геоінформаційної системи Google Earth Pro для побудови цифрової моделі місцевості. Частина 1. Обробка даних у геоінформаційній системі Google Earth Pro(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Подорожня, Аліна КирилівнаВ дипломному проекті було детально розглянуто існуюче нормативно-правове забезпечення геодезичної галузі. Визначено поняття цифрової моделі ситуації та її властивості. Також були зібрані дані щодо геоінформаційних систем та їх використання у галузі геодезії. Проаналізовано можливості геоінформаційної системи Google Earth Prо та ознайомлено із функціоналом програми. Визначено алгоритм побудови плану ділянки місцевості на основі проаналізованих можливостей. В результаті був побудований план ділянки місцевості та проведена подальша обробка результатів.Документ Використання геоінформаційної системи Google Earth Pro для побудови цифрової моделі місцевості. Частина 2. Побудова цифрової моделі місцевості у програмному комплексі AutoCAD Civil 3D(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бєлов, Олександр ОлексійовичУ дипломному проекті було докладно розглянуто нормативно-правову базу для геодезичних та топографічних робіт, здійснено подальшу обробку даних взятих з програмного комплексу Google Earth Pro, проведено аналіз програмних комплексів у галузі геодезії та їх функціональних можливостей на світовому ринку, створено цифрову модель ситуації у двовимірному просторі.Документ Використання системи Google Планета Земля Pro для створення ЦММ з метою варіантного проектування автомобільної дороги Первомайськ-Подгородня у Миколаївській області.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Назаренко, Владислав ОлексійовичНеобхідність і доцільність дослідження зумовлена потребою в інженерно- геодезичних вишукуваннях для проєктування автомобільної дороги Первомайськ-Подгородня у Миколаївській області. Розглянуті діючі нормативи на інженерно-геодезичні вишукування. Розглянута характеристика району будівництва: клімат, температура повітря, рельєф навколо місця Первомайськ Миколаївській області. Розглянута методологія отримання геопросторових даних для варіантного проєктування автомобільної дороги: інсталяція програми Google Планета Земля, прокладання траси дороги, розбивка траси на пікети, встановлення плюсових точок, створення поперечних профілів, формування координат у програмі Google Планета Земля, перерахунок геодезичних координат WGS-84 у прямокутні координати СК-42 (СК-63). Отримано геопросторові дані для варіантного проєктування автомобільної дороги Первомайськ-Подгородня у Миколаївській області згідно розглянутій методології та побудовано цифрову модель місцевості.Документ Геодезична розбивка елементів траси при будівництві автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Артюх, Карина ЮріївнаОб’єкт дослідження – інженерно-геодезичні розбивочні роботи при будівництві автомобільної дороги. Мета роботи – розробити інженерно-геодезичне обгрунтування робіт при розбивці траси автомобільної дороги в складі проекту будівництва. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є розробка проектної документації автомобільної дороги в складі проекту будівництва. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо інженерно-геодезичних робіт, які виконують при трасуванні автомобільних доріг, проаналізовані методи виконання геодезичних робіт при будівництві автомобільної дороги, розроблені розбивочні креслення детальної розбивки віражу та горизонтальних кривих.Документ Геодезична розбивка елементів траси при реконструкції автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Протопопова, Зінаїда ВолодимирівнаОб’єкт дослідження – інженерно-геодезичні розбивочні роботи при реконструкції автомобільної дороги. Мета роботи – розробити інженерно-геодезічне обгрунтування робіт при розбивці траси автомобільної дороги в складі проекту її реконструкції. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є розробка проектної документації автомобільної дороги в складі проекту реконструкції. В результаті виконання дипломної роботи були розглянути наступні питання: збір і аналіз інформації щодо інженерно-геодезічних робіт, які виконують при трасуванні автомобільних доріг при реконструкції, проаналізовані методи виконання геодезичних робіт автомобільної дороги, що реконструюють, розроблені розбивочні креслення детальної розбивки віражу та кривих в плані з перехідними кривими.Документ Геодезична складова проектування траси і ГІС-технології(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Біленець, Юрій ЄвгеновичОб’єкт дослідження – методи проведення топографо-геодезичних вишукувань і ГІС-технології при проектуванні реконструкції автодороги с.Фигулівка – с.Петро-Іванівка Т-02-33 км 11+835 – км 21+000, що знаходиться у Дворічанському районі Харківської області. Мета роботи – застосування ГІС-технологій для створення проекту реконструкції траси з використанням ГІС-технологій. Методи дослідження – ГІС-технології під час обробки результатів топографо-геодезичних робіт сучасним програмним забезпеченням «Топоматик Robur». Використання ГІС-технологій дає змогу за короткий час і з високою точністю створити картографічну продукцію автомобільної дороги Т-02-33 км 11+835 – км 21+000, що знаходиться на території Петро-Іванівської сільської ради Дворічанського району Харківської області у цифровому вигляді за допомогою програмного комплексу «Топоматик Robur». ГІС дає змогу розробити проектні рішення з реконструкції траси, запроектувати профілі позвдовжні і поперечні за допомогою - програмного комплексу «Топоматик Robur». Сучасні вимоги до розробки інженерної проектної документації – це створений високо точний картографічний матеріал у цифровому вигляді.Документ Геодезичне забезпечення влаштування автостоянки на території промислово-виробничого комплексу по вулиці Цементна у м. Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Демченко, Максим АнатолійовичВ результаті виконання дипломного проекту виконано: аналіз методів проектування вертикального розпланування, а саме методу проектних горизонталей, методу профілей та аналітичного методу; обробку результатів геометричного нівелювання ділянки місцевості для влаштування автостоянки з складанням схеми нівелювання поверхні по квадратам та складанням топографічного плану автостоянки; розроблення проекту вертикального розпланування ділянки місцевості під влаштування автостоянки з забезпеченням ухилів для поверхневого водовідведення та складено картограму земляних робіт із збереженням балансу земляних робіт у виїмці та насипу; із залученням програмного комплексу Autodesk Civil 3D складено топографічний план ділянки місцевості із відображенням лінії нульових робіт, визначенням об’єму земляних робіт та складанням плану земляних робіт.Документ Геодезичне забезпечення проведення капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (під’їзд до м. Херсон) на ділянці 0 + 000 – км 4 + 100 у Херсонській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Левун, Владислав ЮрійовичБез геодезичного забезпечення неможливе проведення капітального ремонту автомобільної дороги. Воно забезпечує точність та якість робіт під час ремонту, що дозволяє зберегти безпеку дорожнього руху та продовжити термін експлуатації дороги. Геодезичні роботи включають в себе вимірювання рельєфу, побудову геодезичної мережі, контроль якості будівельних робіт та інші роботи, що забезпечують точність та якість робіт. Геодезичне забезпечення є невід'ємною складовою будівництва якісних та безпечних автомобільних доріг, які відіграють важливу роль у розвитку економіки України та забезпечують комфортне та безпечне пасажиро- та вантажеперевезення.Документ Геодезичне, землевпорядне та кадастрове забезпечення виконання робіт щодо поділу земельної ділянки, наданої для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд промислового підприємства ТОВ «Ков’ягівське зерно», розташованої по вул. Заводська, 9 в смт Ков’яги на території Валківської міської ради Богодухівського району Харківської області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бірюков, Віталій ОлексійовичОдним зі шляхів створення нових землеволодінь та землекористувань на території населених пунктів є поділ однієї земельної ділянки на дві чи більше. Формування нових земельних ділянок шляхом поділу раніше сформованих земельних ділянок, які перебувають у власності та користуванні, без зміни їх цільового призначення здійснюється відповідно до розробленої технічної документації щодо поділу земельних ділянок. Для здійснення поділу земельної ділянки потрібні: правова підстава здійснена такого поділу відповідно до існуючих правовстановлюючих документів на земельну ділянку; проведення попередніх інженерно-геодезичних вишукувань. Відповідно, здійснення поділу земельної ділянки передбачає проведення геодезичних, землевпорядних та кадастрових робіт.Документ Геодезичний супровід вишукувань та капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці км 81+300 – км 84+300(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Макієнко, Дар`я ЮріївнаВ результаті виконання дипломного проекту виконано: визначення складу комплексу інженерно-геодезичних робіт та нормативно-правового забезпечення інженерно-геодезичних робіт; топографо-геодезичну зйомку ділянки на місцевості за допомогою електронного тахеометра; розгляд технології автоматизованої польової обробки результатів знімання даних геодезичних вимірювань та побудови цифрової моделі місцевості; детальне порівняння можливостей різних програмних комплексів для обробки даних знімання ділянки місцевості; побудову цифрової моделі місцевості типової ділянки та звітування виконавчої зйомки площі об’єму влаштованого асфальтобетонного покриття ділянки автомобільної дороги Н-08 Черкаської області.Документ Геодезичний супровід влаштування котловану під будівництво обслуговуючих споруд аеровокзального комплексу міста Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кобиш, Нікіта ВіталійовичВ результаті виконання дипломного проекту виконано: збір загальних відомостей про об’єкт геодезичного супроводу, підготовку даних для розмічування контуру котловану під будівництво обслуговуючих споруд аеровокзального комплексу міста Дніпро, складання плану будівельного майданчика з контурами котловану, визначення об’єму земляних робіт при виїмці ґрунту із котловану під будівництво обслуговуючих споруд аеровокзального комплексу міста Дніпро.