Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3877
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Increasing the stability of the power supply system under conditions of unstable load when powering the charging infrastructure of electric vehicles(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гнатова, Ганна АндріївнаObject: to engineer robust mechanisms that bolster the electricity network amid escalating demand, particularly from substantial and relatively unpredictable consumers such as electric vehicle (EV) charging stations, given the prevalent trend of at-home EV charging, which introduces considerable variability and control challenges into the system. Object: the process of load control in response to heightened electricity demands, particularly in scenarios where demand outstrips supply. Subject: the methodological approach to managing load demands when they exceed supply capabilities. In the course of the thesis, the theoretical aspects of urban electricity consumption were considered. An analysis of existing load-shedding techniques was carried out. The methodology of optimizing load shed as a protective measure for electricity networks is presented. The methodology can be utilized in the electricity networks for the improvement of their stability. The issue of labor protection and safety in emergency situationswas considered.Документ Вдосконалення системи допомоги водія за рахунок часткової автоматизації керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Молєв, Олександр ВіталійовичОб'єкт дослідження – процес дослідження, моделювання та вдосконалення системи допомоги водія. Мета дослідження – підвищення безпеки, комфорту та зручності транспортних засобів за рахунок вдосконалення системи допомоги водія. Метод дослідження – модель адаптивного круїз-контроля, модель системи допомоги при зміні смуги руху, дискретна гібридна стохастична модель (Discrete Hybrid Stochastic Model (DHSA)), контролер пропорційної похідної (PD Controller), модель прогнозованого керування (Model Predictive Control (MPC)). Предмет дослідження – системи допомоги водія. Дипломна робота магістра присвячена актуальній тематиці, що дозволяє підвищити безпеку, комфорт та зручність транспортних засобів за рахунок вдосконалення системи допомоги водія ADAS. Проведено дослідження та моделювання систем допомоги при зміні смуги руху та адаптивного круїз-контроля на основі дискретної гібридної стохастичної моделі прогнозного керування та за допомогою пі-контролер пропорційної похідної. Для підвищення безпеки та ефективності проведена розробка вдосконаленої системи допомоги водієві за рахунок часткової автоматизації керування. Запропонована система базується на передових методах сприйняття, автоматизації транспортних засобів та зв’язку між транспортними засобами (Vehicle to Vehicle (V2V)) та з інфраструктурою (Vehicle to Infrastructure (V2I)). Розглянути питання охорони праці та визначена оцінка економічної ефективності. За результатами дослідження сформульовані висновки.Документ Гібридний автомобіль із асинхронним тяговим електродвигуном(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Попов, Вадим ДмитровичМета роботи – підвищення енергоефективності та економічності м'якого гібридного автомобілю. Об'єкт дослідження – м'який гібридний автомобіль з асинхронним тяговим електродвигун відносно невеликої потужності. Предмет дослідження – функціональна структура системи керування електродвигуном у середині м'якого гібридного автомобіля. Проаналізовано інформацію щодо існуючих компоновок м'яких гібридних автомобілів. Розглянуто компоненти, електросхему та функціонування системи сучасних м'яких гібридів. Визначено основні недоліки м'яких гібридних автомобілів. Розглянуто можливість застосування асинхронного електродвигуна для підвищення ефективності використання кінетичної та потенційної енергії автомобіля не лише шляхом рекуперації, але й за допомогою зручного та безпечного режиму розгін-накат. Запропоновано алгоритм керування тяговим асинхронним двигуном, що дозволяє підвищити енергоефективність. Розроблено структурну схему, функціональні зв’язки та алгоритм роботи такої системи. Зроблено висновки та наведено ілюстративний матеріал у якості додатка. Результати роботи передбачають подальші дослідження і можуть бути використані при розробці нових конструкцій м'яких гібридних автомобілів.Документ Дослідження вбудованої системи регульованого керування швидкістю двигуна електромобіля для покращення контролю крутного моменту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Драчук, Ростислав АнатолійовичМета роботи: дослідження можливості вдосконалення системи керування двигуна постійного струму зі збудженням від постійних магнітів. Об’єкт роботи: процеси перетворення електричної енергії на механічну. Предмет роботи: система керування електричного двигуна постійного струму. Проведено дослідження можливостей та шляхів вдосконалення системи керування електричного двигуна постійного струму зі збудженням від постійних магнітів, запропоновано вдосконалення системи керування такого двигуна за рахунок зміни схеми перемикання силових вентилів.Документ Дослідження використання електричних транспортних засобів для живлення зовнішніх споживачів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чернишенко, Іван ДмитровичОб'єкт дослідження – процес розробки системи використання електричних транспортних засобів для живлення зовнішніх споживачів Мета дослідження – розширення функціональних можливостей електричних транспортних засобів за рахунок розробки системи живлення зовнішніх споживачів. Метод дослідження – методи моделювання та проектування систем живлення електричних транспортних засобів. Предмет дослідження – елементи системи живлення зовнішніх споживачів для електричних транспортних засобів. Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє провести розширення функціональних можливостей та використання електричних транспортних засобів для живлення зовнішніх споживачів. Така система живлення дозволяє підключати до електричної мережі гібридної силової установки зовнішні споживачі електричної енергії. Проведено дослідження розробки системи живлення зовнішніх споживачів для електричних транспортних засобів багатофункціонального призначення. Розглянути питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, розрахована конкурентоспроможність та проведена оцінка економічної ефективності.Документ Дослідження впливу інтелектуалізації транспортних засобів на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Церковний, Дмитро ОлександровичОб'єкт дослідження – процес аналізу впливу інтелектуалізації транспортних засобів на безпеку дорожнього руху Мета дослідження – підвищення ефективності використання інтелектуалізації транспортних засобів для збільшення безпеки дорожнього руху Метод дослідження – діагностування факторів, які впливають на розвиток інтелектуалізації транспортних засобів Предмет дослідження – інтелектуальні транспортні засоби та фактори які впливають на безпеку дорожнього руху. Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє підвищити ефективність використання інтелектуальних транспортних засобів для підвищення безпеки дорожнього руху. Проведений аналіз, безпеки дорожнього руху в сучасних умовах експлуатації транспортних засобів, проаналізовано методи отримання інформації про дорожній рух та вирішення транспортних проблем для безпеки руху, а також досліджено вплив інтелектуалізації транспортних засобів на безпеку дорожнього руху, розглянуті питання охорони праці та безпека в надзвичайних ситуаціях, конкурентоспроможність та оцінка економічної ефективно. За результатами дослідження сформульовані висновки.Документ Дослідження гібридних силових установок транспортних засобів та розробка альтернативної системи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Савостян, Олег ПавловичМета дослідження – підвищення економічності, екологічності та терміну служби акумуляторних батарей за рахунок вибору та обґрунтування структурної схеми альтернативної гібридної силової установки електричного транспортного засобу. Об'єкт дослідження – процес розробки альтернативної гібридної силової установки електричного транспортного засобу. Метод дослідження – схемотехнічне та імітаційне моделювання електричних систем і комплексів гібридних електричних транспортних засобів. Предмет дослідження – гібридна силова установка електричного транспортного засобу. Дипломна робота присвячена дослідженню існуючих гібридних транспортних засобів та схем побудови гібридних силових установок, вибору та обґрунтуванню структурної схеми альтернативної гібридної силової установки електричного транспортного засобу. Розглянута проблема підвищення економічності, екологічності та терміну служби акумуляторних батарей електричних транспортних засобів. Проведений всебічний і актуальний огляд концепцій та схемних рішень побудови гібридних силових установок та розроблені імітаційні моделі процесу заряд/розряд акумуляторних батарей та суперконденсатора, моделі оцінки паливної економічності двигуна внутрішнього згоряння та потужності генераторної установки ДВЗ. Розглянути питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Проведений розрахунок конкурентоспроможності та оцінка економічної ефективності виконаних рішень. За результатами дослідження сформульовані висновки.Документ Дослідження доцільності повторного використання акумуляторів електромобілів у житловому секторі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Оберемок, Данило СергійовичОб'єкт дослідження – процес повторного використання акумуляторів електромобілів. Мета дослідження – визначення доцільності повторного використання акумуляторів електромобілів у житловому секторі. Метод дослідження – аналітично дослідницький метод повторного використання акумуляторів електромобілів. Предмет дослідження – основні параметри тягової акумуляторної батареї для повторного використання в житловому секторі. Дипломна робота присвячена дослідженню можливості повторного використання акумуляторів електромобілів у житловому секторі. В роботі проведено детальне дослідження деградації та впливів на тягову акумуляторну батарею які використовуються в сучасних електромобіля. Розглянуті питання утилізації акумуляторної батареї електромобілів в Україні та світі та досліджено діючу системи повторного використання акумуляторів. Сформовано алгоритм повторного використання акумуляторів електромобілів у житловому секторі та досліджено використання акумуляторів електромобілів у житловому секторі з використанням фотоелементів. Розглянути питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, розрахована конкурентоспроможність та проведена оцінка економічної ефективності, сформульовані висновки.Документ Дослідження електроквадроциклу на базі моделі Polaris RZR XP1000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Попов, Ілля АндрійовичМета роботи: дослідження можливості переобладнання бензинового квадрациклу Polaris RZR XP1000 в електромобіль. Об’єкт роботи: процеси переобладнання бензинового квадрациклу в електромобіль. Предмет роботи: електричний автомобільний транспорт. В ході виконання дипломної роботи було проведено дослідження щодо переобладнання автомобіля з ДВЗ в електромобіль. Розглянуто основні елементи переобладнання та типи акумуляторів, що використовуються як блок накопичення енергії – тягові акумуляторні батареї. Розглянуто тягові електродвигуни та система керування ними. Проведено дослідження щодо основних особливостей обладнання для перебудованого автомобіля. Наведено опис основних елементів перебудованого електромобіля та приведено його блок-схему. Виконано розрахунок економічних показників переобладнання автомобіля на базі квадроциклу Polaris.Документ Дослідження електронних систем допомоги водію та оцінка їх ефективності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Пресняков, Микола ОлексійовичМета дослідження – підвищення безпеки руху транспортних засобів за рахунок впровадження електронних удосконалених системи допомоги водія ADAS та оцінки їх ефективності в різних дорожніх умовах. Об'єкт дослідження – процес дослідження електронних удосконалених системи допомоги водія ADAS та оцінки їх ефективності. Метод дослідження – методи наукового аналізу та синтезу електронних удосконалених системи допомоги водія, оцінка ефективності сенсорних технологій та основних систем безпеки ADAS. Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє підвищити безпеку руху транспортних засобів за рахунок впровадження електронних удосконалених системи допомоги водія ADAS та оцінки їх ефективності в різних дорожніх умовах. Проведено дослідження сучасних ADAS, визначена їх класифікація. Визначені перспективи розвитку та впровадження підключеного автомобіля та автоматизованих транспортних засобів. Проведена оцінка ефективності сенсорних технологій ADAS шляхом розрахунку коефіцієнтів потенційної ефективності для відеокамер, лідара, радара та їх сумісної дії. Проведена оцінка ефективності роботи удосконалених систем допомоги водія ADAS. Результати дослідження демонструють про необхідність впровадження електронних удосконалених системи допомоги водія ADAS, які ефективно впливають на зниження аварійності на дорогах.Документ Дослідження електронних систем керування двигунами внутрішнього згоряння сучасних автомобілів в ході приймально-здавальних випробувань(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лавчи, Микита ВолодимировичМета роботи: дослідження методів діагностики електронних блоків керування двигунами внутрішнього згоряння в процесі приймально-здавальних випробувань. Об’єкт роботи: процеси електронного керування двигуном внутрішнього згоряння. Предмет роботи: електронний блок керування двигуном внутрішнього згоряння. Проведено дослідження методів діагностики автомобілів та їх електронних блоків керування в ході приймально-здавальних випробувань, проведено аналіз системи керування сучасним автомобільним дизельним двигуном, викладено результати використання запропонованого методу діагностики електронного блоку керування дизельним двигуном.Документ Дослідження електроприводу автомобільного крісла з функцією розвороту для зручної посадки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Медведєв, Дмитро АндрійовичМета роботи: Проведення аналізу існуючих рішень для людей зі спеціальними потребами та розробка і дослідження електроприводу автомобільного крісла з функцією обертання. Об’єкт роботи: Обертання автомобільного крісла. Предмет роботи: Електропривод автомобільного крісла з функцією обертання. Розроблено концепт автомобільного крісла з функцією обертання за допомогою електропривода. Виконано аналіз спроб створення автомобіля для людей зі спеціальними потребами та подальшого розвитку цих автомобілів. Розглянуто обладнання сучасних автомобілів для групових перевезень людей з обмеженими можливостями та варіанті переобладнання особистих легкових автомобілів. Проаналізовано будову сучасних автомобільних крісел. Розроблено конструкцію та розраховано характеристики автомобільного крісла з функцією обертання. Проведено дослідження та запропоновано технічне рішення електроприводу для автомобільного крісла з функцією обертання. Проведено розрахунки вартості науково-дослідної роботи на розробку електроприводу автомобільного крісла з функцією обертання. Проведено розгляд питань охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні автомобільних крісел для людей з обмеженими (спеціальними) потребами.Документ Дослідження енергетичних характеристик гібридної силової установки TOYOTA PRIUS(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кметь, Микола СергійовичМета дослідження – підвищення конкурентоспроможності автомобіля Toyota Prius за рахунок визначення енергетичних характеристик основних компонентів гібридної силової установки Hybrid Synergy Drive в різних режимах роботи. Метод дослідження заснований на використанні системного підходу до проведення випробувань гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius, на раціональному поєднанні теоретичних і експериментальних розробок та узагальненні наукових результатів. Предмет дослідження – енергетичні характеристики гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius в різних режимах роботи. Задачі дослідження: аналіз основних компонентів гібридної силової установки (ДВЗ, електричного двигуна, перетворювача напруги, системи керування) Hybrid Synergy Drive Toyota Prius; визначення енергетичних характеристик (коефіцієнта корисної дії електричного двигуна, перетворювача напруги та температурного стану) основних компонентів гібридної силової установки автомобіля Toyota Prius в різних режимах роботи; також у дипломній роботі розглянути питання стосовно конкурентоспроможністі та проведена оцінка економічної ефективності, розглянуті питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях, наведено висновкиДокумент Дослідження зарядних станцій на основі відновлюваних джерел енергії для електричних транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Журавльов, Іван ВіталійовичОб'єкт дослідження – процеси перетворення енергії від відновлюваних джерел енергії і її використання на зарядних станціях електромобілів. Мета дослідження – підвищення екологічної чистоти за рахунок використання зарядних станцій на основі відновлюваних джерел енергії для електричних транспортних засобів. Метод дослідження – методи наукового аналізу та синтезу, фізичні залежності процесів перетворення електричної енергії, математичне моделювання процесів та систем. Предмет дослідження – параметри зарядних станцій на основі відновлюваних джерел енергії для електромобілів Дипломна робота присвячена актуальній тематиці, що дозволяє провести аналіз систем накопичувачів енергії різних типів, провести дослідження відновлювальних джерел енергії, провести дослідження зарядних станцій на основі відновлюваних джерел енергії для електричних транспортних засобів, навести математичну модель процесу зарядження акумуляторних батареї на зарядних станціях електромобілів з використанням вітроелектричних установок та Проведений аналіз питань охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Проведений розрахунок конкурентоспроможності та оцінка економічної ефективності виконаних рішень. За результатами дослідження сформульовані висновки.Документ Дослідження зарядної інфраструктури електробусів з різними типами накопичувачів енергії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Лещенко, Микола СергійовичМета роботи: Дослідження зарядної інфраструктури електробусів з різними типами накопичувачів енергії, що дозволяють оптимально спланувати автобусний парк за кількістю транспортних засобів, їх типом, ємністю тягового накопичувача енергії та кількістю зарядних станцій. Об’єкт роботи: процес планування автобусного парку, який передбачає наявність електробусів, автобусів з ДВЗ і зарядних станцій. Предмет роботи: технічні і експлуатаційні характеристики електробусів. В роботі проведено дослідження способів оптимізації автобусного парку та зарядної інфраструктури; розглянуто проблеми переходу від дизельних автобусів громадського транспорту до електробусів. Представлено генетичний алгоритм у поєднанні з змішаним цілочисельним нелінійним програмуванням. Він спрямований на мінімізацію сукупної вартості експлуатації, що складається з інвестицій у транспортні засоби і зарядні пристрої, експлуатаційні витрати та витрати на електроенергію. Результати роботи доцільно використовувати при планування парку громадського транспорту з електричних автобусів.Документ Дослідження комбінованої енергетичної установки на базі пневмодвигуна з індукційним підігрівом повітря(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Тимошевський, Дмитро СергійовичМета роботи: провести дослідження методу нагріву стисненного повітря на вході у автомобільний пневмодвигун з використанням поновлювальних джерел енергії. Об’єкт роботи: робочі процеси комбінованої енергетичної установки міського автотранспорту. Предмет роботи: комбінована енергетична установка. В ході виконання дипломної роботи запропоновано та розроблено декілька експериментальних індукторних систем для підігріву металевих елементів пневмодвигуна, розрахованих на різну електричну потужність. Використання запропонованого способу нагріву стисненого повітря на вході у пневмодвигун з використанням поновлювальних джерел енергії, наприклад, як енергетичної установки автомобіля, забезпечує заміну теплової енергії для підігріву стиснутого повітря, що виділяється при згорянні палива на теплову енергію, яка виділяється електричними нагрівачами, що дозволяє знизити витрату палива, знизити викиди токсичних хімічних сполук з відпрацьованими газам без використання додаткових систем їх нейтралізації, а також значно зменшує інтенсивність звукового випромінювання.Документ Дослідження методів обробки та аналізу автомобільної діагностичної інформації за допомогою ЕОМ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Васильєв, Владислав ЮрійовичМета роботи: дослідження можливості впровадження систем штучного інтелекту для аналізу автомобільної діагностичної інформації. Об’єкт роботи: процеси обробки автомобільної діагностичної інформації за допомогою ЕОМ. Предмет роботи: автомобільне діагностичне обладнання. Проведено дослідження можливостей впровадження методів штучного інтелекту для розширення можливостей автомобільного діагностичного обладнання.Документ Дослідження мікропроцесорного стенду перевірки електромагнітної сумісності електронного обладнання автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кальченко, Олександр ОлексійовичМета роботи: розробка мікропроцесорного стенду, який забезпечить якісну лабораторну перевірку функціональної придатності додаткового електронного обладнання автомобілю Daewoo Lanos під час дії перешкоди від комутації, що імітується імпульсом №5 згідно ДСТУ 28751-90. Об’єкт роботи: аналіз існуючих систем електромагнітної сумісності автотранспортних засобів. Предмет роботи: Мікропроцесорний стенд для перевірки функціональної придатності додаткового електронного обладнання автомобілю Daewoo Lanos. В ході виконання дипломної роботи проведено дослідження та розробка мікропроцесорного стенду, який забезпечить якісну лабораторну перевірку функціональної придатності додаткового електронного обладнання автомобілю Daewoo Lanos під час дії перешкоди від комутації, що імітується імпульсом №5 згідно ДСТУ 28751-90, що дозволить підвищити енергетичні, економічні і екологічні показники автотранспорту.Документ Дослідження передпускового індукційного нагріву мастила для транспортних засобів з ДВЗ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Густіс, Артур ВігантасовичМета роботи: визначення електромагнітних характеристик та теплових процесів в індукторній системі для індукційного нагріву, методами теорії електромагнітного поля і технічної електродинаміки, призначеній для передпускового нагріву мастила ДВЗ. Об’єкт роботи: процес індукційного нагріву. Предмет роботи: індукторні системи для передпускового індукційного нагріву. В ході виконання дипломної роботи запропоновано абсолютно новий спосіб передпускового нагріву двигуна, який заснований на принципах індукційного нагріву металевих елементів. Визначено, що коефіцієнт трансформації в дослідженій системі індукційного нагріву встановлюється співвідношенням величини ефективної глибини проникнення поля в провідник і його товщину, яке певною мірою визначає ступінь розсіяння або концентрації електромагнітної енергії в визначеній частині металу листового зразка. Запропоновано та розроблено декілька експериментальних індукторних систем передпускового індукційного нагріву елементів двигуна, розрахованих на різну електричну потужністьДокумент Дослідження роботи сонячної електростанції на базі фотоелектричних панелей при різних погодних умовах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рогоза, Іван ОлександровичМета роботи: проведення аналізу сучасних сонячної електростанції та дослідження роботи фотоелектричних панелей при різних погодних умовах. Об’єкт роботи: процес перетворення сонячної енергії в електричну. Предмет роботи: сонячна електростанція на фотоелектричних панелях. У роботі проведено аналітичний огляд рішень, щодо основних способів перетворення сонячної енергії та в електричну. Досліджено роботу сонячної електростанції на фотоелектричних панелях при різних погодних умовах. Проведено розрахунок генерації електроенергії запропонованої сонячної електростанції та визначені основні її фінансові показники. Результати роботи доцільно використовувати при проектуванні сучасних зелених, поновлювальних джерел електроенергії
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »