Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3875
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 161
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Assessment of changes in the dynamic characteristics of vehicle braking(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Суіті, ЯфідОб’єкт дослідження – процес зміни показників гальмівних властивостей легкового автомобіля в експлуатаційних умовах. Мета дослідження – підвищення безпеки руху шляхом підвищення динаміки гальмування легкових автомобілів в процесі експлуатації. Методи дослідження. У роботі використано теоретичні методи математичного моделювання, рішення і аналізу диференціальних рівнянь. Експериментальні методи дослідження включали імітаційні випробування автомобіля. У дипломній роботі було проведено аналіз науково-технічних рішень стосовно режимів гальмування і критеріїв оцінки гальмівної динаміки автомобілів; дослідження факторів, що впливають на гальмівну динаміку легкових автомобілів, аналіз результатів теоретичних досліджень під час гальмування автомобіля. Розроблено методику імітаційних досліджень гальмівної динаміки автомобіля.Документ Аналіз впливу технічного стану системи подачі палива легкового автомобіля з безпосереднім впорском на витрату палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Борисенко, Богдан ВладиславовичМета дослідження – проаналізувати основні несправності та причини їх виникнення у двигуні легко-вого автомобіля обладнаного системой безпосереднього впорску палива FSI. Об’єкт дослідження – система безпосереднього впорску палива FSI.. Предмет дослідження – оцінка технічного стану двигуна легкового автомобіля. В даній роботі було проведено аналіз застосовуваних систем упорскування палива на автомобілях концерну Volkswagen. Також ми ознайомилися та проаналі-зували роботу системи впорску палива FSI, її плюси та недоліки. Були проаналізо-вані основні несправності системи FSI, та причини їх виникнення. При виконанні роботи був проаналізован регламент ТО і Р автомобілів концепна Volkswagen, та запропонован метод його корегування при експлуатації ціх автомобілів в Україні.Документ Аналіз методів визначення технічного стану елементів електричного обладнання сучасного легкового автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лаптєв, Олексій КириловичУ роботі проаналізовано розвиток сучасних методів діагностики та перевірки електрообладнання автомобілів. Досліджено енергетичний баланс електричної мережі сучасного автомобіля, можливість застосування сучасного технологічного устаткування на електротехнічній ділянки автомобілів. • Мета дослідження – застосування та розвиток сучасних методів діагностики та перевірки електрообладнання автомобілів. • Об’єкт дослідження – електрообладнання автомобіля. • Предмет дослідження – процес діагностики та перевірки електрообладнання автомобіля. • Задачі дослідження: • Дослідити енергетичний баланс електричної мережі сучасного автомобіля; • Проаналізувати можливість застосування сучасного технологічного устаткування електротехнічної ділянки автомобілів; • Дослідити технологічні операції з діагностики та технічного обслуговування електрообладнання автомобіля. • Методи дослідження – аналітичні та розрахункові при оцінці енергетичного балансу електричної мережі автомобіля; аналітичні та розрахункові при оцінці сучасного технологічного устаткування електротехнічної ділянки автомобілів; діагностичні та експериментальні при оцінці технічного стану електроустаткування автомобіля.Документ Аналіз методів технічної діагностики автомобіля з альтернативною силовою установкою(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Погорелов, Євгеній ІвановичАктуальність роботи. У різних країнах світу працюють над створенням та впровадженням альтернативних видів палива для автомобілів. Як альтернативні джерела енергії в автомобільній галузі можуть бути використані електрична енергія і водень. Перевага автомобілів на водню та електричній енергії полягає в тому, що вони не виділяють в атмосферу відпрацьованих газів і шкідливих речовин. Мета роботи – Розвиток методів технічної діагностики автомобіля з альтернативною силовою установкою шляхом аналізу їх основних схем та характеристик. Предмет дослідження – процес експлуатації автомобілів з альтернативною силовою установкою.. Об’єкт дослідження – конструктивні схеми автомобілів з альтернативною силовою установкою, способи їх експлуатації та діагностування. Методи дослідження – аналіз та синтез основних характеристик та схем автомобілів з альтернативною силовою установкою, класифікація таких автомобілів, вивчення діагностичних параметрів. Задачі роботи: 1 Виконати аналіз основних характеристик та схем автомобілів з альтернативною силовою установкою; 2 Розробити класифікацію автомобілів з альтернативною силовою установкою; 3 Провести аналіз основних властивостей автомобілів з альтернативною силовою установкою; 4 Визначити основні заходи контролю за технічним станом автомобілів з альтернативною силовою установкою.Документ Вдосконалення технології технічного обслуговування елементів системи впорскування палива K-JETRONIC легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ляшенко, Костянтин РуслановичУ дипломній роботі отримано нове вирішення актуальної проблеми з технічного обслуговування системи «К-Jetronic» впорскування палива двигунів легкових автомобілів Volkswagen. Основним підприємством у системі автотехобслуговування, що здійснює ТО і ремонт легкових автомобілів, які належать населенню, є станція технічного обслуговування.Документ Втілення системі OpenGTS для моніторингу транспортних засобів на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Колмогоров, Владислав АндрійовичОб'єкт дослідження. Процес отримання діагностичної інформації безпосередньо на автомобілі під час руху та передання цієї інформації в службу на підприємстві подальшого аналізу та прийняття рішення. Предмет дослідження. Засобі отримання діагностичної інформації, її обробка, передача, зберігання, візуалізації та аналізу. Методи дослідження: розрахункові методи, моделювання фізичних процесів, статистичний аналіз, комп’ютерне моделювання. У цій магістерській роботі розглянуто системи моніторингу автомобілів. Виконано аналіз технічних, програмних і апаратних засобів які застосовуються для визначення фактичного стану автомобіля в умовах експлуатації під час руху. Розроблено схема передачі інформації від датчика виміру рівня палива в баку до комп’ютера диспетчера автотранспортного підприємства. Для передачі даних від автомобіля до хмарного сервера, на якому зберігається обробляється вся інформація. Розроблено програмне забезпечення для обліку первинної шляхової документації. Виконана оцінка ефективності втілення автоматизованої системі заповнення та обліку шляхових листів на підприємстві автомобільного транспорту.Документ Дослiдження експлутацiйних властивостей електричних транспортних засобiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ромашов, Ростислав МиколайовичУ ходi дипломної роботи вирішено такі завдання: досліджено розвиток ЕТЗ; виконано аналіз інфраструктури та ринку ЕТЗ у світі та в Україні; обґрунтувати вибір тягової акумуляторної батареї; розроблено математичну модель механічної системи ЕТЗ; досліджено ефективність електричної трансмісії; виконано порівняльний аналіз ТО ЕТЗ і автомобіля з традиційним приводом.Документ Дослідження акумулюючих систем електромобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Риженков, Артур ОлександровичМета дослідження – підвищення експлуатаційної надійності та заощадження коштів при простою в наслідок несправності акумулюючої системи електромобіля, шляхом проведення додаткових перевірочних дій, або заміни запчастин які не передбачено заміною при технічному обслуговуванні. Об'єкт дослідження – розробка системи урахування відмов акумулюючої системи електромобілів. Предмет дослідження – аналіз відмов і несправностей, які виникають, а також розробка методики оцінки технічного стану акумулюючої системи електромобіля. У даній роботі проведено аналіз відмов і несправностей, які виникають в акумулюючій системі електромобіля, на основі яких зроблений висновок, якщо проводити додаткові діагностичні операції та заміни запчастин не передбачених заводом виробником при технічному обслуговуванні (ТО), зменшиться ймовірність виходу зі строю електромобіля і тим самим можна уникнути його простою.Документ Дослідження взаємодії автомобільної шини з опорною поверхнею на початку руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Нескреба, Едуард ЄвгенійовичОб’єкт дослідження – процес взаємодії автомобільної шини з дорожньою поверхнею в період від початку руху на «холодних» шинах і до стабілізації її основних експлуатаційних характеристик (стартовий період руху).. Мета дослідження – основною метою роботи є оцінка стану автомобільної шини в період стартового руху. Для дослідження процесу взаємодії шини з поверхнею дорожнього покриття необхідно виконати достатньо ретельний аналіз наукових публікацій з даної тематики. Необхідно також виконати експериментальні дослідження зміни основних параметрів шини (внутрішній тиск і температура шини) в стартовий період для їх подальшої обробки з метою визначення періоду руху до стабілізації основних експлуатаційних характеристик автомобільної шини. Методи дослідження. В роботі представлені методи експериментальних досліджень, причому як в дорожніх умовах так і стендових. Також, для оцінки жорсткості автомобільної шини, застосовується метод скінченних елементів (МСЕ). Обробка отриманих результатів досліджень здійснюється чисельно, а саме за допомогою застосування методу найменших квадратів (МНК).Документ Дослідження взаємодії автомобіля з роликовим стендом при діагностуванні гальмівної системи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Селлай, АшрафУ дипломній роботі розглянуто взаємодію автомобіля з роликовим стендом та визначення його складових. Висвітлено будову повноопорного стенду для діагностування гальмівних систем тa дослідження параметрів взаємодії автомобіля з роликовим стендом. Розроблено методику удосконалення визначення сил опору коченню колеса автомобіля. Розглянути питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях.Документ Дослідження взаємодії коліс легкового автомобіля з роликами повноопорного стенда(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Каплій, Олексій ВадимовичРобота автомобіля на стенді моделює його реальну роботу на дорозі. Як при будь-якому моделюванні, тут відтворюються не всі фактори реального руху, а лише найсуттєвіші (з точки зору розробника стенду і технології випробувань). Так, зазвичай не моделюється набігаючий потік повітря, через що при тягових випробуваннях не діє аеродинамічний опір, а також змінюється тепловий режим працюючого двигуна. Далі, в експлуатації використовують здебільшого одновісні стенди, що істотно впливає на моделювання робочих режимів. Проте, стендові випробування мають ряд дуже важливих переваг. Випробування проводяться в закритому і опалювальному приміщенні, що забезпечує стабільність навколишніх умов, у тому числі, стабільність взаємодії коліс з опорною поверхнею, незалежно від погоди, пори року і доби.Документ Дослідження впливу добавки біопалива на зміну кількості фактичних смол у дизельному паливі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пилипець, Таїсія ОлександрівнаВ результаті досліджень було встановлено, що найбільш оптимальною добавкою в дизельне паливо є ріпакова олія. Це відновлюване джерело енергії та має мінімальний вплив на якісні показники дизельного палива. Крім цього було встановлено, що додавати ріпакову олію до дизельного палива можна до 50%.Документ Дослідження впливу зміни працездатності й надійності світлової та сигнальної систем легкового автомобіля на безпеку руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Снігаренко, Данило АнатолійовичМета дослідження – дослідження причин зміни працездатності і надійності світлової та сигнальної систем легкового автомобіля. Об’єкт дослідження – система освітлення і сигналізація легкового автомобіля. Предмет дослідження – аналіз існуючих систем освітлення та їх методів діагностування. В дипломній роботі було розглянуто призначення і класифікація світлових приладів, міжнародна система позначень світлових приладів, фари головного освітлення. Був проведений аналіз світлорозподілу та світлових характеристик головного світла, також був запропонован удосконалений оптикофотоелектронний метод перевірки автомобільних фар за допомогою фото-камери. Зроблені висновки щодо працездатності фар та їх перевірки.Документ Дослідження впливу оксигенатів на якість бензину(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Косьмін, Олексій МиколайовичОб'єкт дослідження – процеси змінювання фізико-хімічних властивостей бензинів при доданні оксигенатів. Мета роботи – отримання експериментальних значень у процесі проведення досліджень зміни якості бензину з додаванням оксигенатів. Методи дослідження – метод аналізу, що ґрунтується на фундаментальних законах фізики та матеріалознавства, експериментальні методи із застосуванням сучасних методик, встановлених у ДСТУ, методи математичної статистики. В роботі розглянуто марки бензинів та показники їх якості. Виконано аналіз методів перевірки якості бензинів та видів антидетонаційних присадок. Приведено методи та пристрої визначення детонаційної стійкості бензинів та результати зміни показників якості бензинів при додаванні до них паливної етанольної добавки (ДЕП).Документ Дослідження впливу показників сумішевих бензинів на витрату палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ковбаса, Владислав ВіталійовичУ дипломній роботі було проведено аналіз альтернативних видів палива. Проаналізовано експлуатаційні фактори, що впливають на витрату палива. Проведено аналіз програм України про використання альтернативних видів палива на автомобільному транспорті. Описано експеримент в лабораторії кафедри ТЕСА зі зміни витрати палива на автомобілях при використанні різних бензинів. Також описаний експеримент, проведений в дорожніх умовах. Висвітлено питання з охорони праці при проведенні експерименту.Документ Дослідження впливу сумішевих бензинів на зміну токсичності відпрацьованих газів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Безрідна, Олександра ВолодимирівнаМета дослідження – вплив сумішевих бензинів на токсичність відпрацьованих газів у порівнянні з використанням нафтового бензину. Об’єкт дослідження – відпрацьовані гази автомобіля. Предмет дослідження – склад викидів СО і СNHM . У дипломної роботі розглянуто кількісне та якісне порівняння шкідливих викидів на основі дослідження відпрацьованих газів автомобіля при використанні бензину з додаванням біоетанолу та нафтового бензину. Проаналізовано властивості бензинів та була проведена економічна оцінка результатів експериментальних досліджень.Документ Дослідження впливу сумішевого бензину на витрату палива легкового автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Думанецький, Дмитро ІвановичОб’єкт дослідження – нормування спирту в бензині. Мета дослідження – визначення впливу сумішевих бензинів на якість показнтків автомобільних бензинів за рахунок вдосконалення методу нормування спирту в бензинове паливо, що дозволить підвищити ефективність використання сумішевих бензинів. Методи дослідження. Експериментальні методи дослідження включали натурні випробування вмтрати палива легкового автомобіля на стенді с біговими барабанами. У роботі було проведено аналіз математичних моделей розрахунку витрати палива та розглянуто питання нормування витрат палива. Проведені експериментальні дослідження впливу спиртових бензинів на експлуатаційні якості автомобілів. Для проведення досліджень по витраті палива була розроблена методика проведення випробувань на стенді з біговими барабанами і методика проведення дорожніх випробувань. Також в роботі висвітлені питання охорони праці і техніки безпеки при проведенні випробування. В результаті проведених досліджень, ми отримали, що при використанні сумішевих бензинів витрата палива збільшується. В даному випадку, на прикладі автомобіля ВАЗ-2110, витрата палива збільшилась на 11,15 %.Документ Дослідження впливу технічного стану паливної системи автомобіля Skoda SuperB на витрату пального(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чухно, Андрій ЮрійовичМета дослідження – дослідити вплив забруднень електромагнітних форсунок на експлуатаційні та екологічні показники бензинових двигунів. Об’єкт дослідження – технологічний процес проведення діагностики систем упорскування палива. Предмет дослідження – система упорскування палива. У дипломній роботі проведено аналіз сучасних систем керування двигуном легкового автомобіля, а також аналіз засобів і методів їх діагностики. Досліджено, що експлуатаційні зміни робочих показників електромагнітних форсунок систем упорскування палива істотно впливають на енергетичні та екологічні характеристики автомобільного двигуна внутрішнього згоряння. Запропоновані методи відновлення працездатності електромагнітних форсунок. Також запропонована методика оцінки працездатності системи упорскування палива легкового автомобіля. Описано організаційні питання і розроблені необхідні заходи пов'язані з безпекою життєдіяльності й охорони праці.Документ Дослідження впливу якості палива на експлуатаційну надійність елементів системи керування двигуном легкового автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бабай, Віктор МихайловичУ дипломній роботі проведено аналіз сучасних систем керування двигуном легкового автомобіля, а також аналіз засобів і методів їх діагностики. Досліджено вплив палив, різної якості, на експлуатаційну надійність елементів системи керування двигуном легкового автомобіля. Запропоновано метод і пристрій для визначення обсягу каналу паливоподачі, а також спосіб поліпшення характеристик каталітичного нейтралізатора після його роботи в екстремальних умовах. Розроблено ділянку діагностики зі спеціально підібраним до нього устаткування. Описано організаційні питання і зроблені необхідні розрахунки пов'язані з безпекою життєдіяльності й охорони праці.Документ Дослідження гальмівних властивостей легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Джаррад, Мохамед ІліасВиконано аналіз вимог, пропонованих до гальмового керування автомобілів і здійснена оцінка стабільності параметрів процесу гальмування автомобілів. Досліджено фактори, що впливають на процес гальмування, вплив типу гальмових механізмів на розподіл гальмових сил між осями і колісьми, вибір розподілу гальмових сил між осями за критерієм термонагруженности. Запропоновано кібернетичний підхід до формування гальмових властивостей автомобілів. Результати роботи можуть бути використані в навчальному процесі і при проектуванні гальмового керування автомобілів різної маси.