Випуск 86 Том 2 / Выпуск 86 Том 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2789
Переглянути
Перегляд Випуск 86 Том 2 / Выпуск 86 Том 2 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Research status of limestone powder concrete(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Sun, Jian; Liyan, Suo; Сан, Джиан; Ліян, Суо; Сан, Джиан; Лиян, СуоAccording to expert research and engineering application at home and abroad, this paper summarizes the basic properties of limestone powder, lime powder in cement base material, accelerate the hydration effect, active effect and particle morphology effect mechanism, and lime-stone powder on the working performance of concrete, durability and the influence of mechanical properties.Документ Аналіз нормативної бази щодо поняття розрахункової швидкості(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кіяшко, І. В.; Kiiashko, I. V.У статті проведено аналіз та порівняння вітчизняних і європейських нормативних документів щодо проектування доріг. Прослідковано зміну поняття розрахункова швидкість у часі. Наведені відмінності у класифікації автомобільних доріг, понятті розрахункова швидкість тощо.Документ Вплив властивостей ґрунту на ущільнення земляного полотна за умов від’ємних температур повітря(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Фоменко, О. О.; Сєдов, А. В.; Фоменко, Е. А.; Седов, А. В.; Fomenko, O.; Siedov, A.Здійснено аналіз теплообмінних процесів у ґрунтових шарах, які впливають на ущільнення земляного полотна в умовах від’ємних температур. У випадку зниження температури ґрунту зростає структурний опір ґрунтової системи діям ущільнення. За час проведення земляних робіт за умов зниження температури повітря виникають ускладнення щодо ущільнення ґрунту, що містить мерзлі грудки. Досягнення необхідної щільності ґрунтів у таких випадках залежить від температури навколишнього середовища, величини і виду навантажень ущільнення.Документ Вплив парковок на умови руху на магістральних вулицях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Фоменко, Г. Р.; Fomenko, G.Розглянуто умови руху транспортних потоків на магістральній вулиці міста. Визначені показники швидкості руху, інтенсивності транспортних потоків і впливу на них при-паркованих уздовж проїзної частини автомобілів. Дослідження проведені для різних періодів року, дня тижня та часу. Здійснено розрахунки пропускної здатності та рівня завантаження магістральної вулиці й визначенні умови небезпеки заторів.Документ Вплив розрахункової температури асфальтобетонних шарів покриття на зсувостійкість земляного полотна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Дорожко, Є. В.; Дорожко, Е. В.; Dorozhko, Ye.Визначено вплив розрахункової температури асфальтобетонних шарів (у межах від 20 ºС до 35 ºС) на напружено-деформований стан робочого шару ґрунту земляного полотна та шарів конструкції дорожнього одягу від розрахункового навантаження групи А1.Документ Вплив хлористих протиожеледних матеріалів на безпеку дорожнього руху в зимовий період(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Сєдов, А. В.; Фоменко, О. О.; Седов, А. В.; Фоменко, Е. А.; Siedov, A.; Fomenko, O.Зимовий період відрізняється великою кількістю дорожньо-транспортних пригод, причиною виникнення яких є слизьке дорожнє покриття. В Україні для захисту використовують традиційні протиожеледны матеріали. У статті розглядаються можливі післядії застосування хлористих протиожеледних матеріалів, які використовують для зниження зчіпних характеристик покриття у разі утворенні на ньому плівки розчину реагенту після обробляння. Саме цей розчин згладжує природний мікропрофіль покриття, знижуючи цим коефіцієнт зчеплення. Погодні умови також змінюють значення коефіцієнта зчеплення дорожніх покриттів, зволожених реагентами: під час зниження температури повітря значення коефіцієнта будуть зменшуватися через збільшення в’язкості реагентів.Документ ГИС-анализ опасных геологических процессов в населенном пункте(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Чубукин, Р. Ю.; Чубукін, Р. Ю.; Chubukin, R. Yu.Проанализированы свойства данных дистанционного зондирования в виде регулярной матрицы высот, характеризующие абсолютные отметки поверхности Земли в условиях населенного пункта. Установлены источники ошибок указанных данных. Выполнена классификация морфометрических показателей, которые могут быть определены путем математической обработки соседних ячеек матрицы. Установлены морфометрические показатели рельефа населенного пункта, соответствующие зонам опасных геологических процессов.Документ До питання визначення iндексу якостi грунту в процесi будiвництва автомобiльних дорiг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Перович, Л. М.; Перович, Л. Л.; Мартинюк, Т. В.; Пересоляк, Р. В.; Перович, Л. Н.; Перович, Л. Л.; Perovych, L.; Perovych, L.; Martyniuk, T.; Peresoliak, R.Проблематика. Функціональна спроможність ґрунтів. Мета. Розроблення моделі визначення та оцінки індексу містобудівної якості ґрунтів. Методика. Теорія адитивних функцій та статистичного аналізу. Результати. Модель оцінки містобудівної якості ґрунтів. Наукова новизна. Установлення узгодженості індексу містобудівної якості ґрунтів. Практичне значення. Результати використовувати для проектування автомобільних доріг.Документ До питання визначення екологічних характеристик транспортних потоків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Лежнева, О. І.; Лежнева, Е. И.; Lezhneva, E.Подано інформацію щодо екологічних аспектів руху міських транспортних потоків. Наведено формування функції кількісної міри екологічної небезпеки транспортних потоків та критеріїв оперативного оцінювання ступене ефективності заходів на вулично-дорожній мережі міста з точки зору екології.Документ Досвід розроблення пропозицій щодо постійного снігозахисту під час реконструкції автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Догадайло, О. О.; Догадайло, А. А.; Dogadailo, A. A.Визначені обсяги снігоприносу, параметри наявних лісосмуг та снігозбиральних басейнів. За результатами обстежень та з досвіду експлуатації визначені снігозаносимі ділянки автомобільної дороги. Розроблені оригінальні схеми постійного снігозахисту ділянок дороги з урахуванням лісорослинних умов та обмеженої ширини смуги відведення.Документ Дослiдження впливу гумової крихти як стабiлiзувальної домiшки на властивостi щебенево-мастикового асфальтобетону(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Жданюк, В. К.; Костiн, Д. Ю.; Петров, В. I.; Жданюк, В. К.; Костин, Д. Ю.; Петров, В. И.; Zhdanyuk, V.; Kostin, D.; Petrov, V.У статті наведені результати експериментальних досліджень впливу концентрації стабілізувальної домішки «Myactive 75», що є гумовою крихтою, отриманою подрібненням старих вантажних шин, на показник однорідності ЩМАС-15 і властивості щебенево-мастичного асфальтобетону (ЩМА) виду ЩМА-15.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019)Документ Исследование экономичного продольного уклона обхода холма при трассировании автомобильных дорог(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Мусиенко, И. В.; Мусієнко, І. В.; Musiienko, I.В статье рассматривается вопрос определения экономичного продольного уклона при обхождении холма для разных категорий транспортных средств при автоматизированном проектировании автомобильных дорог. Подтверждена следующая гипотеза о том, что при трассировании автомобильной дороги через рельефное ситуационное препятствие в виде холма есть область определённых значений, при которых функция суммарного расхода топлива определённой категории транспортных средств имеет экстремум, через который можно получить продольный уклон, обеспечивающий минимальный расход для определённой категории транспортных средств.Документ Компетентнісний вплив виробничої практики на працевлаштування випускників(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Арінушкіна, Н. С.; Грищенко, Т. М.; Аринушкина, Н. С.; Грищенко, Т. М.; Arinushkina, N.; Grishchenko, T.Виробнича практика має велике значення для формування професійних компетенцій майбутнього фахівця. У статті відображаються проблеми, що виникають під час працевлаштування випускників заклів вищої освіти, та позитивний вплив виробничої прак-тики на їх вирішення. Запропоновано компетентнісний підхід до процессу організації та проходження практики студентами для кращої орієнтації у складних виробничих умовах.Документ Метод геоiнформацiйного забезпечення кiлькiсного облiку земель(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Пiлiчева, М. О.; Пиличева, М. О.; Pilicheva, M.У зв’язку з переходом України до нових форм адміністративної звітності з кількісного обліку земель виникає потреба в дослідженні процесу формування таких форм. У статті досліджено метод геоінформаційного забезпечення кількісного обліку земель на базовому рівні, що містить перенесення даних зі старих форм статистичної звітності до нових та їх доповнення даними з матеріалів інвентаризації земель, для автоматизації яких запропоновано використання можливостей геоінформаційних технологій.Документ Методика оцінювання естетичної якості автомобільних доріг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кіяшко, І. В.; Кияшко, И. В.; Kiiashko, I. V.Проаналізована наявна система оцінювання споживчих властивостей, зокрема в естетичної якості доріг, та запропонована методика кількісного оцінювання естетичного стану автомобільних доріг за рівнями естетичної привабливості.Документ Обrрунтування меж кліматичних районів території України в умовах сучасних змін клімату(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Захарова, Е. В.; Захарова, Э. В.; Zakharova, E.На сьогодні, коли вже чітко існує стрімка тенденція до суттєвих змін клімату України, зокрема до зміни температурного режиму й пов’язаного з ним водно-теплового режиму конструкцій нежорсткого дорожнього одягу, які призвели до невідповідності інаявного районування України фактичному режиму роботи нежорсткого дорожнього одягу. Виникає потреба корегування або розроблення нового кліматичного районування України за умови роботи асфальтобетонів для розрахувань нежорсткого дорожнього одягу за критеріями міцності, оцінки та прогнозування стану автомобільних доріг.Документ Обґрунтування відстаней розташування засобів інформаційного забезпечення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Кіяшко, І. В.; Золотухін, Р. О.; Кияшко, И. В.; Золотухин, Р. А.; Kiiashko, I. V.; Zolotukhin, R. O.У статті здійснюється аналіз чинників, що впливають на сприйняття водіями засобів інформаційного забезпечення, які висуваються під час керування транспортним засобом. За результатами аналізу, враховуючи темперамент водіїв, рекомендовані відстані розташування засобів інформаційного забезпечення.Документ Обґрунтування параметрів розрахункового навантаження з урахуванням рівності покриття(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Саркісян, Г. С.; Саркисян, Г. С.; Sarkisian, H.У цій статті розглянуто вплив рівності покриття автомобільної дороги на параметри розрахункового навантаження. Установлено закономірності розподілу показників рів-ності на еталонних ділянках завдовжки 200 м для прогнозування рівності покриття різної ймовірності. Визначено залежність коефіцієнта динамічності від рівності покриття.Документ Обґрунтування розрахункового навантаження на магістральних дорогах України(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Ряпухін, В. М.; Ряпухин, В. Н.; Ryapukhin, V.Розглянуто основні види транспортних засобів на автомобільних дорогах України. З урахуванням колісного навантаження та взаєморозташування осей виокремлено чотири групи транспортних засобів. Проведено розрахунки щодо встановлення еквівалентного навантаження та визначені умови, коли за розрахункове навантаження слід приймати навантаження 130 кН.