Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3905
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 37
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Дослідження математичної моделі оптичної системи вимірювання стрибків кольоровості зображення на основі декомпозиції динамічних мод(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Помогайбо, Артем АндрійовичУ дипломній роботі створена математична модель оптичної системи вимірювання стрибків кольоровості об’єктів, що дає можливість віднести ці об’єкти до орієнтирів для автономних мобільних роботів. Запропоновано перехід від аналізу зображень у просторі до аналізу в часовій області, що дає нам можливість скористатись добре вивченою марковською теорією лінійної та нелінійної фільтрації для виявлення орієнтирів. Аналіз зображень проводиться на основі матричної теорії з використанням декомпозиції динамічних мод.Документ Дослідження частотних методів в інтелектуальній вимірювальній інформаційній системі дорожньої машини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Міщенко, Богдан СергійовичУ роботі досліджені акустичні сигнали двигунів дорожніх машин, які працюють на різних видах палива. Проаналізовані основні джерела акустичних сигналів, які виникають під час роботи двигуна дорожньої машини, а також основні акустичні показники роботи двигуна автомобіля. Розроблені пропозиції щодо використання спектрального аналізу для дослідження акустичні сигнали двигунів автомобілі, що працюють на різних видах палива. Побудовані спектри акустичних сигналів двигунів автомобілів під час їх роботи на різних оборотах та різних видах палива. Аналіз форм спектрів дозволив виділити особливості частотних характеристик роботи двигуна на різних видах палива, що у подальшому може бути використано для діагностики несправностей двигунів автомобілів.Документ Дослідження впливу похибок кластеризації фреймів даних вимірювань на достовірність прийняття рішень в багатопараметричних просторово розподілених інтелектуальних вимірювальних системах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Грабовський, Данило ВладиславовичУ дипломній роботі проведені дослідження впливу похибок кластеризації фреймів даних вимірювань на достовірність прийняття рішень в багатопараметричних просторово розподілених інтелектуальних вимірювальних системах.Документ Дослідження впливу ризиків вимірювальної лабораторії підприємства на якість технологічних вимірювань(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Блізно, Олександр ЄвгенійовичВ дипломній роботі проведено аналіз ризиків процесу калібрування засобів вимірювань геометричних величин методом «краватка- метелик». Складено реєстр цих ризиків. Проведено їх експертне оцінювання, на основі якого побудовано теплову карту ризиків та відповідний план реагування на них. Розроблено програму дій щодо створення системи управління ризиками у метрологічній лабораторії. На підставі аналізу наявних нормативних документів щодо менеджменту ризику та проведених досліджень, складено інструкцію щодо створення реєстру ризиків у метрологічній лабораторії на процес калібрування засобів вимірювань. Дипломна робота містить обґрунтування доцільності запровадження елементів системи менеджменту ризику з метою підвищення якості вимірювань.Документ Дослідження динамічних характеристик датчиків високого тиску(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Овсієнко, Ганна РоманівнаУ дипломній роботі проведені дослідження методів визначення динамічних характеристик вимірювальних ліній та датчиків високого тиску. Плинні динамічні характеристики датчика тиску визначаються з врахуванням його терміну експлуатації.Документ Дослідження достовірності вимірювань швидкозмінного тиску датчиком САФІР 2171(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кінаш, Ілля ОлеговичОб’єкт дослідження – датчик тиску. Предмет дослідження – динамічні похибки датчика тиску. Мета роботи – розробити методику оцінки динамічних похибок датчика тиску. Метод дослідження – аналітичні методи, методи математичного моделювання, методи експериментальних досліджень. В магістерській роботі розглянуто походження та види динамічних похибок вимірювань датчика тиску, розроблено методику оцінки динамічних похибок вимірювань. Проаналізовано результати оцінок динамічних похибок та їх вплив на достовірність вимірювання датчика тиску САФІР 2171.Документ Дослідження достовірності методів розпізнавання показань декадних лічильників газу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Плечова, Євгенія ОлександрівнаУ дипломній роботі проведені дослідження достовірності розпізнавань показань декадних лічильників газу з впровадженням нейромережевих методів, розроблена методика та алгоритм розпізнавання показань лічильників газу за даними фотофіксації з використанням Python та хмарного сервісу Colab.Документ Дослідження достовірності методів розпізнавання показань декадних лічильників електроенергії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чаплинський, Олександр АнатолійовичУ дипломній роботі проведені дослідження методів нейронних мереж для дослідження достовірності розпізнавання показань лічильників електроенергії і розроблена методологія та алгоритм розпізнавання показань лічильників електроенергії за даними світлофіксації.Документ Дослідження методу виявлення стрибків параметрів багатовимірних випадкових процесів в інтелектуальній інформаційно-вимірювальній системі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Павленко, Олександра КостянтинівнаУ дипломній роботі було проведено дослідження методу виявлення стрибків параметрів багатовимірних випадкових процесів в сучасних інтелектуальних інформаційно-вимірювальних системах, яке є важливим питанням в контексті подальшого швидкого розвитку новітніх комп’ютерних технологій та постійних змін, що безперервно відбуваються в інформаційному середовищі.Документ Дослідження методу оцінки невизначеності вимірювань для лінійних інерційних систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Храмцов, Ігор ОлексійовичУ дипломній розглядається саме спрощена модель вимірювального каналу тиску, що представляє собою багатоканальну лінійну (вимірювальна лінія) інерційну (датчики) систему. Проміжні результати вимірювання описані невизначеністю вимірювання. Результати представлені у вигляді банку даних відповідно до вимог міжнародних нормативних документів.Документ Дослідження методу оцінювання адекватності моделі багатоканальної інтелектуальної вимірювальної інформаційної системи на основі інтеграла згортки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Плетенко, Ангеліна ВалеріївнаУ дипломній вивчено принцип роботи удосконаленої моделі нелінійного інерційного каналу на основі моделі Гаммерштейна, яка віртуально розділяє функції нелінійності та інерційності і дозволяє розв’язати обернену задачу вимірювань. Обґрунтовано адекватність та межі застосування досліджуваної моделі інтелектуальної інформаційної вимірювальної системи.Документ Дослідження методів нечіткої логіки в інтелектуальних вимірювальних інформаційних системах на транспорті(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Талків, Дмитро РуслановичВ магістерській роботі проведено: - огляд методів нечіткої логіки: - огляд інтелектуальних вимірювальних інформаційних систем на транспорті з метою визначення доцільності застосування таких систем; - дослідження можливості та доцільності застосування методів нечіткої логіки під час забезпечення функціонування інтелектуальних вимірювальних інформаційних систем на транспорті; - дослідження допустимої похибки вимірювання величин, які необхідні для функціонування систем на транспорті. Наведені результати досліджень щодо застосування метрологічних вимог до вимірювальних каналів інтелектуальних вимірювальних інформаційних систем, в яких використовуються методи нечіткої логіки.Документ Дослідження методів оптимізації побудови інтелектуальних датчиків тиску(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Усипенко, Володимир ВасильовичУ дипломній роботі проведені дослідження нейромережевих методів оптимізації побудови інтелектуальних датчиків тиску. Запропонована методика формування "динамічних портретів" датчиків тиску з різними термінами експлуатації.Документ Дослідження методів оцінювання невизначеності в інтелектуальній вимірювальній інформаційній системі контролю геометрії кузова автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Альохін, Артем ОлександровичВ магістерській роботі проведені дослідження методів оцінювання невизначеності вимірювань, вимірювання геометрії кузова автомобіля при умові застосування інтелектуальних вимірювальних інформаційних систем, визначено склад вимірювальних каналів таких систем, розглянуті метрологічні характеристики вимірювальних каналів для забезпечення достовірності результатів вимірювань геометрії кузова та розроблена методика оцінювання невизначеності вимірювання одержаних результатів вимірювань.Документ Дослідження методів оцінювання інерційності вимірювальних каналів в просторово розподіленій інтелектуальній вимірювальній системі тиску(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Боровіков, Дмитро СергійовичРозглянуто методи визначення сталих часу вимірювальних каналів у просторово-розподілених інтелектуальних системах вимірювання тиску. Розроблено вимоги до нормування метрологічних характеристик діагностичних стендів вимірювальних каналів.Документ Дослідження методів прогнозування метрологічної надійності вимірювальних каналів інтелектуальних вимірювальних інформаційних систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Подригало, Віль ФеліксовичУ дипломній роботі проведені дослідження методів прогнозування метрологічної надійності вимірювальних каналів інтелектуальних вимірювальних інформаційних систем при використанні методів оберненої задачі, внутрішнього контролю та нейромережевого методу для визначення перехідних характеристик і постійної часу вимірювального каналу тиску технічно складного об'єкту.Документ Дослідження методів та способів зарядки електричних транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Горбунов, Владислав ДмитровичПроведено аналіз існуючих систем, що знижують реактивну потужність в системах заряджання тягових акумуляторів електротранспорту. Обґрунтовано розробку мікроконтролерної системи керування зарядкою тягових акумуляторів електротранспорту зі стабілізацією зарядного струму. Розроблено мікроконтролерну систему, що складається з блоку генерації, потужних драйверів, датчику струму, робота якого заснована на ефекті Холлу та гальванічного розв’язання інформаційної шини.Документ Дослідження методів час-частотного аналізу для ідентифікації впливових факторів в інтелектуальних вимірювальних інформаційних системах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гусєва, Анна ОлексіївнаУ дипломній роботі проведені дослідження точності вимірювань параметрів вібрацій в дорожніх машинах, проаналізовано недоліки Фур’є перетворення при вимірювання параметрів вібрацій. Обґрунтована та апробована методика вейвлет-аналізу для вимірювання параметрів вібрації при різних динамічних навантаженнях дорожньої машини.Документ Дослідження моделі усунення нестаціонарності випадкових процесів концентрації шкідливих газів у інтелектуальній інформаційно-вимірювальній системі ТЕЦ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кузнецова, Ганна ДмитрівнаУ дипломній роботі представлено дослідження моделі усунення нестаціонарності випадкових процесів концентрації шкідливих газів у інтелектуальній інформаційно-вимірювальній системі ТЕЦ.Документ Дослідження невизначеності вимірювань абразивності неоднорідної маси для оцінки зносу скребкових конвеєрів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Яровий, Євгеній ВікторовичДана робота присвячена питанню вивчення мікропроцесів взаємодії окремих абразивних часток з елементами скребкового конвейера під дією випадкового навантаження гірничої маси. Метою роботи є визначення ступеню абразивного зношення поверхні скребкового конвеєра (СК) при експлуатації в шахтних умовах. Об'єкт дослідження – процес вимірювання абразивності неоднорідної маси для оцінки зносу скребкових конвеєрів. Завдання роботи – створення моделей зносу або окремих елементів скребкового конвеєра, або в цілому всього конвеєра. На основі моделей зносу формулюються прогнозні моделі зносу конвеєра і оцінюються імовірнісні показники визначення його ресурсу в залежності від умов роботи в шахтах. Основним видом зносу риштака є абразивний знос. Фізичною основою абразивного зносу є тертя, коли тверді частки гірничої маси ковзають по поверхні СК, матеріал якої має меншу твердість, дряпають її і виносять мікрочастки стружки матеріалу поверхні конвеєру, тобто зношуючи його. Різновидом абразивного зносу є гідро- та газоабразивне зношування СК, яке виникає під дією твердих часток породи, які знаходяться в рідині (газі). Модель випадкового поля тиску та абразивності гірничої маси на поверхні СК може бути представлена як марковська. Визначення параметрів випадкового поля або функціоналу від цих параметрів може здійснюватись методами оптимальної нелінійної фільтрації. Отримання статистичних характеристик питомого тиску на конвеєр та абразивності неможливо без прив’язки зазначених моделей до результатів експериментальних досліджень, тобто після специфічних операцій калібрування моделей.