Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3913
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 40
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вдосконалення методів забезпечення технічного рівня автотранспортних засобів при проєктуванні та модернізації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Щербань, Дмитро СергійовичУ цій роботі запропоновані вдосконалення методів і засобів оцінки стану та поліпшення показників динамічних властивостей автотранспортних засобів на етапах проектування, постановки на виробництво та тривалої експлуатації, які впливають на напідвищення технічного рівня автотранспортного засобу. Проведено дослідження енергетичних та динамічних показників за допомогою удосконаленого методу визначення аеродинамічного опору автомобіля.Документ Вдосконалення методів оцінки властивостей легкового автомобіля при дорожніх випробуваннях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Пересічний, ОлегПроведено оцінку експлуатаційних властивостей автомобілів при їх сертифікації. Представлено обладнання та вимірювальні комплекси для проведення дорожніх випробувань. Розглянуто застосування лінійних акселерометрів для оцінки динамічних властивостей при випробуванні автомобілів. Запропоновано методи визначення аеродинамічного опору руху автомобіля. Проведено дорожні випробування автомобіля для оцінки аеродинамічного опоруДокумент Вдосконалення методів ремонту головок циліндрів для підвищення надійності автомобілів та випробування їх роботи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Коява, ДмитроРозглянуто існуючі способи відновлення головок циліндрів двигуна, матеріали, що застосовуються для їх виготовлення і конструктивно-технологічні особливості, що визначаються їх призначенням. Встановлені причини виникнення дефектів, виявлені основні дефекти, що регламентують ресурс головки циліндра. Виконано розрахунок посадок з натягом для операцій запрессовки направляючої втулки і сідла клапана, визначені квалітети для отвору і валу, знайдено необхідні допуски. Підібрано обладнання для контроля якості відновлення головок циліндрівДокумент Відновлення зношених поверхонь деталей в умовах малих підприємств(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Шапошнік, ЄвгенОхарактеризовано матеріали та способи одержання заготовок для виготовлення колінчастих валів, умови робити, конструктивні особливості. Наведені основні дефекти, що виникають в процесі експлуатації колінчастих валів. Проаналізовано найбільш поширені методи відновлення – наплавлення, способи напилення, методи електролітичного нанесення покриттів, їх основні переваги та недоліки. Експериментально досліджено використання міднення для відновлення шийок колінчастого валу.Документ Дослідження довговічності відремонтованих двигунів за рахунок вдосконалення технологічних методів ремонту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ємельянов, Сергій ОлександровичРобота представляє експериментально-теоретичне узагальнення і рішення важливої задачі – підвищення довговічності ресурсовизначних деталей відремонтованих дизельних автотракторних двигунів мобільної техніки.Документ Дослідження довговічності фрикційних накладок тракторних гальм та розробка методики її прогнозування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Ужик, Валерій ВладиславовичМетою дослідження є підвищення безпеки руху тракторів і тракторних самохідних шасі шляхом забезпечення надійності гальмівних систем за рахунок розробки методики прогнозування довговічності фрикційних накладок. Прогнозування довговічності фрикційних накладок на етапі проектування тракторів і самохідних шасі має важливе значення, для забезпечення більшої безпеки при гальмуванні.Документ Дослідження та покращення стабільності гальмівних властивостей легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Мотузка, ВладиславУ цій роботі показані причини, що ведуть до нерівномірного зносу фрикційних накладок, дискових гальм; теплові процеси протікаючі в гальмівних механізмах; а так само вдосконалення ефективності дискового гальма. Проаналізовано статистичні дані впливу зносних характеристик фрикційних матеріалів на розподіл тиску по поверхні тертя. Так само розглянуто загальний характер впливу нерівномірності зносу накладок на ефективність дискового гальма. Експериментально досліджена і доведена нерівномірність зносу по радіусу і довжині поверхні тертя гальмівної накладкиДокумент Дослідження управління якістю процесів відновлення деталей колісних машин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Терентьєва, Влада ОлександрівнаРозроблена і апробована процедура планування у складі методики управління якістю процесів обслуговування споживачів при ремонті виро-би, що дозволяє істотно підвищити конкурентоспроможність підприємства за рахунок урахування умов виробництва і експлуатації виробів, а так са-мо задоволеності споживача. Застосування методики дозволяє підприємству заздалегідь планувати хід процесу обслуговування споживачів, направляти керуючий вплив як на процес обслуговування в цілому, так і окремо на вхідні параметри об'єкта, на систему ремонту, на ресурси, а так само отримувати рівень задоволено-сті споживачів і від якості самого відремонтованого виробу (рівня якості об'єкта) та від якості процесу надання послуги (рівня якості послуги).Документ Дослідження якості відновлення алюмінієвих деталей автомобілів іноземного та вітчизняного виробництва(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Ярмак, ДенисРозглянуто умови експлуатації та основні дефекти алюмінієвих деталей, а також проаналізовані способи їх усунення. Досліджено вплив методу гільзування блоку циліндрів на зношування деталей циліндро-поршневої групи. Запропоновано використання плазменного напилення при відновленні працездатності блоку циліндрів виготовленого із алюмінієвого сплаву. Показана обробка робочих поверхонь циліндрів, яка застосовується для отримання необхідних експлуатаційних характеристик. Приведена технологія відновлення робочої поверхні монолітного блоку циліндрів з алюмінієво-кремнієвого сплаву.Документ Дослідження якості технологічного процесу відновлення деталей і ремонту автотракторної техніки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Пашко, Марія ДмитрівнаЗавдання досліджень – оцінити стан відремонтованих машин і тенденції до його зміни; зробити аналіз якості діючих технологічних процесів складання і контролю кривошипно-шатунного механізму, циліндро-поршневої групи, різьбових з'єднань і ущільнень агрегатів, зубчастих передач автотранспорту, наплавлення опорних ковзанок автотранспорту, напилення деталей; розробити системи обчислень (алгоритми): основних параметрів розподілів розмірів гільз циліндрів, перешліфувати колінчастих валів.Документ Забезпечення заданого рівню надійності транспортних засобів використанням оптимальних ресурсів при виробництві та ремонтах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Новік, АндрійВ результаті проведеної роботи виявлені характерні відмови нових та відремонтованих двигунів СМД-62 в реальній експлуатації, встановлені причини цих відмов. Визначено номенклатуру деталей, які потребують використання запасних частин в процесі експлуатації. Розроблено методику забезпечення заданого рівню надійності транспортних засобів експлуатаційними методами (за допомогою запасних частин). В її основу закладені надійнісні та вартісні характеристики елементів машин, які працюють в умовах реальної експлуатації. Отримано математичну модель залежності потрібної кількості запасних частин від техніко-економічних показників конкретної машини, агрегату, деталі в певних умовах експлуатації.Документ Забезпечення та підвищення надійності гідравлічних систем колісних машин при ремонтах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Кручинов, ДенисВ роботі було зроблено аналіз надійності гадравличних систем. Вивчено принцип повороту колісних машин і їх конструктивні особливості, досліджено показники надійності гідроприводу колісних машин. Проведено математиче модолювання показників надійності гідравличних систем на основі обгрунтування параметрів системи контролю рівнів робочих рідин засобів транспорту та зроблені рекомендації. Визначено висоту перепаду робочої рідини внаслідок нахилу картера, що дозволило обгрунтувати висоту установки датчиків бортової системи контролю рівня з урахуванням конструктивно-експлуатаційних факторів, що впливають на працездатність гідросистем. Висота установки датчиків в картері роздавальної коробки КП тракторів типу Т-150К склала Н=40 мм.Документ Комп’ютерний моніторінг дефектів автомобілів при ремонті(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Дідюк, АльонаХарактерні дефекти і відмови, виявлені при використанні в реальній експлуатації: задираки вкладишів шатунних і корінних шийок колінчастого вала; задираки і подряпини робочої поверхні гільзи циліндрів; наявність стружки і чавунної пилу; течі палива, масла і охолоджуючої рідини; невідповідність параметрів двигуна його технічної характеристики згідно ТУ та ін. Встановлено, що причинами дефектів і відмов є порушення технологічних процесів, санітарної, механічної, термохімічної обробки, технології збірки і випробування. на прикладі сполуки гільза-поршень - поршневе кільце. Показано, що використання комп'ютерної техніки дозволяє прогнозувати показники надійності з урахуванням великої кількості експлуатаційних факторів. Розроблено рекомендації з удосконалення технологічного процесу ТО і ремонту двигунів з використанням комп'ютерної техніки.Документ Метрологічна експертиза колісних машин виробництва ХТЗ у випробувальних лабораторіях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Харламов, ДмитроВ роботі розглянуто параметри та виконана ідентифікація відібраного зразка технічному опису сертифікатам відповідності на комплектуючі, технічним умовам і конструкторській документації. Крім того магістерська робота пропонує обґрунтування загальних вимог підготовки машин до сертифікаційних випробувань та виявлені особливості випробувань зручності управління у робочої зоні оператора трактора – навантажувача типу Т-156Б-09.Документ Метрологічне забезпечення дослідження впливу зміни виду палива на динамічні властивості автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Кобченко, Олександр ВікторовичОбґрунтовано метод кваліметричного оцінювання падіння динамічних властивостей автомобілів при встановленні газобалонного обладнання та використанні у якості палива газу. Виконано метрологічне забезпечення та здійснено експериментальне дослідження зазначеного падіння. Обґрунтовано підходи до підготовки фахівців інженерів-педагогів. Розглянуто закони, закономірності та їх компоненти за якими повинно відбуватися навчання інженерів-педагогів та сформовано спрощену модель його підготовки. Розроблено план-конспект лекційного заняття.Документ Метрологічне забезпечення дослідження типу шин та тиску в них на динамічні властивості автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Охріменко, Едуард ІвановичОбґрунтовано метод кваліметричного оцінювання стабільності динамічних властивостей колісної машини. Проведено метрологічне забезпечення та виконано експериментальне дослідження падіння динамічних властивостей автомобілів при зниженні тиску повітря у літніх і зимових шинах. Розглянуто умови розвитку педагогічної підготовки майбутніх інженерів педагогів. На основі ступінчастої систематичності сформовано зміст педагогічної підготовки майбутніх інженерів- педагогів. Розроблено план-конспект лекційного заняття.Документ Моделювання надійності силових агрегатів гібридних автомобілів при проектуванні, виробництві та експлуатації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Гецович, БорисУ результаті аналізу літератури автомобілів з гібридними приводами, а також огляду інтернет - ресурсів, отримана інформація, яка дозволила виконати характеристику та класифікацію розглянутих типів транспортних засобів. Встановлено, що найбільш ненадійним агрегатом гібридного автомобіля є двигун внутрішнього згоряння.Документ Обґрунтування методу відновлення циліндричних поверхонь деталей газотермічним напиленням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Братушкіна, Вікторія МиколаївнаОхарактеризовано умови робити та матеріали для виготовлення колінчастих валів, проаналізовано найбільш поширені методи відновлення, їх основні переваги та недоліки. Наведені основні дефекти, що виникають в процесі експлуатації колінчастих валів. Визначено критерії для вибору раціонального способу відновлення та обгрунтовано спосіб відновлення колінчастих валів на основі цих критеріїв. Розроблена методика вибору оптимального способу відновлення шийок колінчастих валів.Документ Оптимізація методів відновлення розподільних валів для підвищення надійності та продуктивності автомобільних двигунів з подальшим випробуванням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Закапко, ІгорПроведений аналіз способів відновлення дефектів і зносу розподільного валу. Розроблений технологічний процес, що включає операції відновлення всіх можливих дефектів розподільного валу. Розраховано кількість обладнання й число виробничих робітників, необхідних для відновлення розподільного валу двигуна.Документ Оцінка відповідності якості колісних машин виробництва ХТЗ технічним регламентам при сертифікації у випробувальних лабораторіях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Демченко, Єгор АнатолійовичВ роботі розглянуто параметри та виконана ідентифікація відібраного зразка технічному опису сертифікатам відповідності на комплектуючі, технічним умовам і конструкторській документації. Крім того магістерська робота пропонує обґрунтування загальних вимог підготовки машин до сертифікаційних випробувань та виявлені особливості випробувань зручності управління у робочої зоні оператора трактора – навантажувача типу Т-156Б-09.