Кафедра технічної експлуатації та сервісу автомобілей
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3831
Переглянути
Перегляд Кафедра технічної експлуатації та сервісу автомобілей за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 414
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Assessment of changes in the dynamic characteristics of vehicle braking(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Суіті, ЯфідОб’єкт дослідження – процес зміни показників гальмівних властивостей легкового автомобіля в експлуатаційних умовах. Мета дослідження – підвищення безпеки руху шляхом підвищення динаміки гальмування легкових автомобілів в процесі експлуатації. Методи дослідження. У роботі використано теоретичні методи математичного моделювання, рішення і аналізу диференціальних рівнянь. Експериментальні методи дослідження включали імітаційні випробування автомобіля. У дипломній роботі було проведено аналіз науково-технічних рішень стосовно режимів гальмування і критеріїв оцінки гальмівної динаміки автомобілів; дослідження факторів, що впливають на гальмівну динаміку легкових автомобілів, аналіз результатів теоретичних досліджень під час гальмування автомобіля. Розроблено методику імітаційних досліджень гальмівної динаміки автомобіля.Документ The development of hybrid power transmission maintenance technology for Toyota car service station(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06-10) Haddaji, AbdellatifThe object of study is the transmission of a hybrid car. The purpose of the work is to increase the efficiency of using a vehicle with a hybrid system by studying the advantages and disadvantages of various transmission schemes, as well as performing high-quality maintenance. Research methods - study and analysis of scientific and technical information, processing and systematization of technical data. The following tasks were set in the work: Perform an analysis of the development of hybrid cars using the example of the Toyota brand. Write a description of the most typical hybrid systems. Perform an analysis of the merits and demerits of each hybrid transmission scheme. Conduct an analysis of energy sources for a fuel cell hybrid electric vehicle. To study the design features of the Toyota Corolla hybrid system. Perform system description and identification. Set the location and description of the hybrid components. Perform hybrid transmission diagnostic tool analysis..Документ Автоматизація проектування мультиагентної системи обслуговування легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нагорний, Денис РомановичУ ході дипломної роботи було проведено аналіз методик процесу проектування мультиагентних систем. Також в роботі були розглянуті існуючі інформаційні системи та технології обслуговування, діагностування та прогнозування. Результатом дослідження було створення структурної схеми комплексу програмного забезпечення автоматизованої системи та запропоновано концепт методики проектування МАС.Документ Автоматизація процесу діагностування систем запалювання автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ель Ааднані, ФірдаусОб'єкт дослідження – система запалювання автомобільного двигуна. Мета проекту – розробка ефективного методу діагностування системи запалювання. Проведений аналіз існуючих у даний час методів і засобів діагностування системи запалювання автомобільного двигуна. Для автоматизації процесу діагностування системи запалювання необхідно автоматичне порівняння параметрів математичної моделі, які описують спектральні характеристики сигналу напруги первинного кола досліджуваної системи з параметрами, що містяться в інформаційній базі даних. Метод автоматизованого діагностування системи запалювання можна вважати як адаптивну, відкриту діагностичну систему, на основі передбаченої можливості поповнення інформаційної бази даних параметрів математичної моделі, які описують різні несправності системи запалювання. Такий підхід дозволяє налаштувати діагностичну систему для різних типів систем запалювання і поповнювати інформаційну базу при появі несправностей, які в неї не занесені.Документ Аналіз впливу технічного стану системи подачі палива легкового автомобіля з безпосереднім впорском на витрату палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Борисенко, Богдан ВладиславовичМета дослідження – проаналізувати основні несправності та причини їх виникнення у двигуні легко-вого автомобіля обладнаного системой безпосереднього впорску палива FSI. Об’єкт дослідження – система безпосереднього впорску палива FSI.. Предмет дослідження – оцінка технічного стану двигуна легкового автомобіля. В даній роботі було проведено аналіз застосовуваних систем упорскування палива на автомобілях концерну Volkswagen. Також ми ознайомилися та проаналі-зували роботу системи впорску палива FSI, її плюси та недоліки. Були проаналізо-вані основні несправності системи FSI, та причини їх виникнення. При виконанні роботи був проаналізован регламент ТО і Р автомобілів концепна Volkswagen, та запропонован метод його корегування при експлуатації ціх автомобілів в Україні.Документ Аналіз методів визначення технічного стану елементів електричного обладнання сучасного легкового автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лаптєв, Олексій КириловичУ роботі проаналізовано розвиток сучасних методів діагностики та перевірки електрообладнання автомобілів. Досліджено енергетичний баланс електричної мережі сучасного автомобіля, можливість застосування сучасного технологічного устаткування на електротехнічній ділянки автомобілів. • Мета дослідження – застосування та розвиток сучасних методів діагностики та перевірки електрообладнання автомобілів. • Об’єкт дослідження – електрообладнання автомобіля. • Предмет дослідження – процес діагностики та перевірки електрообладнання автомобіля. • Задачі дослідження: • Дослідити енергетичний баланс електричної мережі сучасного автомобіля; • Проаналізувати можливість застосування сучасного технологічного устаткування електротехнічної ділянки автомобілів; • Дослідити технологічні операції з діагностики та технічного обслуговування електрообладнання автомобіля. • Методи дослідження – аналітичні та розрахункові при оцінці енергетичного балансу електричної мережі автомобіля; аналітичні та розрахункові при оцінці сучасного технологічного устаткування електротехнічної ділянки автомобілів; діагностичні та експериментальні при оцінці технічного стану електроустаткування автомобіля.Документ Аналіз методів технічної діагностики автомобіля з альтернативною силовою установкою(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Погорелов, Євгеній ІвановичАктуальність роботи. У різних країнах світу працюють над створенням та впровадженням альтернативних видів палива для автомобілів. Як альтернативні джерела енергії в автомобільній галузі можуть бути використані електрична енергія і водень. Перевага автомобілів на водню та електричній енергії полягає в тому, що вони не виділяють в атмосферу відпрацьованих газів і шкідливих речовин. Мета роботи – Розвиток методів технічної діагностики автомобіля з альтернативною силовою установкою шляхом аналізу їх основних схем та характеристик. Предмет дослідження – процес експлуатації автомобілів з альтернативною силовою установкою.. Об’єкт дослідження – конструктивні схеми автомобілів з альтернативною силовою установкою, способи їх експлуатації та діагностування. Методи дослідження – аналіз та синтез основних характеристик та схем автомобілів з альтернативною силовою установкою, класифікація таких автомобілів, вивчення діагностичних параметрів. Задачі роботи: 1 Виконати аналіз основних характеристик та схем автомобілів з альтернативною силовою установкою; 2 Розробити класифікацію автомобілів з альтернативною силовою установкою; 3 Провести аналіз основних властивостей автомобілів з альтернативною силовою установкою; 4 Визначити основні заходи контролю за технічним станом автомобілів з альтернативною силовою установкою.Документ Вдосконалення сервісу прокату автомобілів типу каршеринг та їх технічне обслуговування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06-08) Токарський, Назар МихайловичОб’єкт дослідження - сервіс прокату автомобілів типу каршеринг. Мета дослідження – вдосконалення сервісу прокату автомобілів типу каршеринг та їх технічного обслуговування. У дипломному проекті приведені: розбір поняття каршерінгу та схема роботи, метод комп'ютерної діагностики автомобіля, розбір компаній, які надають такі послуги. Освітлено питання безпеки життєдіяльності на підприємстві.Документ Вдосконалення технології технічного обслуговування елементів системи впорскування палива K-JETRONIC легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ляшенко, Костянтин РуслановичУ дипломній роботі отримано нове вирішення актуальної проблеми з технічного обслуговування системи «К-Jetronic» впорскування палива двигунів легкових автомобілів Volkswagen. Основним підприємством у системі автотехобслуговування, що здійснює ТО і ремонт легкових автомобілів, які належать населенню, є станція технічного обслуговування.Документ Визначення технічного стану рульових механізмів з електропідсилювачем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Кель, Степан ВолодимировичОб'єкт дослідження – рульове керування легкового автомобіля. Методи дослідження – аналітичні дослідження. Мета проекту – удосконалити методику діагностування рульового механізму з електропідсилювачем. У роботі розглянуті питання проектування СТО, методи й засоби діагностування рульового керування, в тому числі і з електропідсилювачем. Розроблені технологічні інструкції та інструкції щодо безпеки життєдіяльності на дільниці тощо.Документ Вплив сумішевого бензину на витрату палива легкового автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ткачов, Денис ВячеславовичМета і завдання дослідження. Метою роботи є визначення впливу сумішевих бензинів на якість показнтків автомобільних бензинів за рахунок вдосконалення методу нормування спирту в бензинове паливо, що дозволить підвищити ефективність використання сумішевих бензинів. 1. Провести аналіз альтернативних видів палива для використання на сучасних автомобілях. 2. Виконати експериментальні дослідження по витраті сумішевого палива в лабораторних умовах легкового автомобіля. Об'єктом дослідження є нормування спирту в бензині. Предметом дослідження є вплив сумішевих бензинів на якість бензинів та на паливну економічність бензинового двигуна автомобіля. Наукова новизна отриманних результатів. Практична значимість отриманих результатів. Робота має велике практичне значення для автотранспортних підприємств, малих підприємств, які мають автомобілі для виконання перевезень або транспортної роботи. Тому що, при використанні такого бензину витрата палива збільшується.Документ Втілення системі OpenGTS для моніторингу транспортних засобів на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Колмогоров, Владислав АндрійовичОб'єкт дослідження. Процес отримання діагностичної інформації безпосередньо на автомобілі під час руху та передання цієї інформації в службу на підприємстві подальшого аналізу та прийняття рішення. Предмет дослідження. Засобі отримання діагностичної інформації, її обробка, передача, зберігання, візуалізації та аналізу. Методи дослідження: розрахункові методи, моделювання фізичних процесів, статистичний аналіз, комп’ютерне моделювання. У цій магістерській роботі розглянуто системи моніторингу автомобілів. Виконано аналіз технічних, програмних і апаратних засобів які застосовуються для визначення фактичного стану автомобіля в умовах експлуатації під час руху. Розроблено схема передачі інформації від датчика виміру рівня палива в баку до комп’ютера диспетчера автотранспортного підприємства. Для передачі даних від автомобіля до хмарного сервера, на якому зберігається обробляється вся інформація. Розроблено програмне забезпечення для обліку первинної шляхової документації. Виконана оцінка ефективності втілення автоматизованої системі заповнення та обліку шляхових листів на підприємстві автомобільного транспорту.Документ Дослiдження експлутацiйних властивостей електричних транспортних засобiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ромашов, Ростислав МиколайовичУ ходi дипломної роботи вирішено такі завдання: досліджено розвиток ЕТЗ; виконано аналіз інфраструктури та ринку ЕТЗ у світі та в Україні; обґрунтувати вибір тягової акумуляторної батареї; розроблено математичну модель механічної системи ЕТЗ; досліджено ефективність електричної трансмісії; виконано порівняльний аналіз ТО ЕТЗ і автомобіля з традиційним приводом.Документ Дослідження акумулюючих систем електромобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06-10) Єрмоленко, Руслан ОлександровичОб'єкт дослідження – тягові акумуляторні батареї електромобілів. Мета роботи – розробка рекомендацій щодо вибору джерела енергії тягового приводу електромобіля. Метод дослідження – аналітичні та чисельні методи моделювання акумуляторної батареї. В дипломній роботі проведено аналіз сучасного стану ринку хімічних джерел та перспектив використання акумуляторних батарей як джерела енергії тягового приводу електромобілів. Розглянуто принцип роботи обраного джерела енергії та умови його експлуатації. Обґрунтовано вибір джерела енергії для поставленого завдання. впливають на безпеку дорожнього руху.Документ Дослідження акумулюючих систем електромобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Риженков, Артур ОлександровичМета дослідження – підвищення експлуатаційної надійності та заощадження коштів при простою в наслідок несправності акумулюючої системи електромобіля, шляхом проведення додаткових перевірочних дій, або заміни запчастин які не передбачено заміною при технічному обслуговуванні. Об'єкт дослідження – розробка системи урахування відмов акумулюючої системи електромобілів. Предмет дослідження – аналіз відмов і несправностей, які виникають, а також розробка методики оцінки технічного стану акумулюючої системи електромобіля. У даній роботі проведено аналіз відмов і несправностей, які виникають в акумулюючій системі електромобіля, на основі яких зроблений висновок, якщо проводити додаткові діагностичні операції та заміни запчастин не передбачених заводом виробником при технічному обслуговуванні (ТО), зменшиться ймовірність виходу зі строю електромобіля і тим самим можна уникнути його простою.Документ Дослідження алгоритму управління електронними системами автомобіля на основі штучного інтелекту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06-09) Прасолов, Максим ЮрійовичОб’єкт дослідження – є управління електронними системами автомобіля на основі штучного інтелекту. Мета роботи – аналітичне дослідження алгоритмів управління електронними системами автомобіля на основі штучного інтелекту з метою покращення автоматичного керування, навігації, ефективності, безпеки та розпізнавання образів. Методи дослідження – у дипломній роботі використані аналітичні методи дослідження сучасних електронними системами автомобілів. Дослідження направлені на подальше розширення можливостей автономного керування автомобілями за допомогою алгоритмів штучного інтелекту. В роботі було виконано огляд електронних систем в автомобіля, а саме еволюцію електронних систем та розглянуті їх основні компоненти. Розпізнавання перешкод, аварійний гальмівний процес, уникнення зіткнень та взаємодія з іншими учасниками дорожнього руху будуть зосереджені на забезпеченні безпечної їзди.Документ Дослідження базових підсистем автономного управління автомобілем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-05-30) Федан, Марк МихайловичОб'єкт дослідження –- розробка автономного управління автомобілем. Мета роботи – визначення оптимального набору сенсорів для системи автоматичного управління. Метод дослідження - схематичне моделювання автономного управління автомобілем. У дипломній роботі проведено аналіз актуальності автономного управління автомобілем. Проаналізовано галузі, що могли б використовувати автономне управління. Були розглянені виконуючі системи управління безпілотним автомобілем. Описано принцип дії різних радарів. які допомагають безпілотному автомобілю орієнтуватись в навколишньому середовищі.Документ Дослідження взаємодії автомобільної шини з опорною поверхнею на початку руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Нескреба, Едуард ЄвгенійовичОб’єкт дослідження – процес взаємодії автомобільної шини з дорожньою поверхнею в період від початку руху на «холодних» шинах і до стабілізації її основних експлуатаційних характеристик (стартовий період руху).. Мета дослідження – основною метою роботи є оцінка стану автомобільної шини в період стартового руху. Для дослідження процесу взаємодії шини з поверхнею дорожнього покриття необхідно виконати достатньо ретельний аналіз наукових публікацій з даної тематики. Необхідно також виконати експериментальні дослідження зміни основних параметрів шини (внутрішній тиск і температура шини) в стартовий період для їх подальшої обробки з метою визначення періоду руху до стабілізації основних експлуатаційних характеристик автомобільної шини. Методи дослідження. В роботі представлені методи експериментальних досліджень, причому як в дорожніх умовах так і стендових. Також, для оцінки жорсткості автомобільної шини, застосовується метод скінченних елементів (МСЕ). Обробка отриманих результатів досліджень здійснюється чисельно, а саме за допомогою застосування методу найменших квадратів (МНК).Документ Дослідження взаємодії автомобіля з роликовим стендом при діагностуванні гальмівної системи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Селлай, АшрафУ дипломній роботі розглянуто взаємодію автомобіля з роликовим стендом та визначення його складових. Висвітлено будову повноопорного стенду для діагностування гальмівних систем тa дослідження параметрів взаємодії автомобіля з роликовим стендом. Розроблено методику удосконалення визначення сил опору коченню колеса автомобіля. Розглянути питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях.Документ Дослідження взаємодії коліс легкового автомобіля з роликами повноопорного стенда(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Каплій, Олексій ВадимовичРобота автомобіля на стенді моделює його реальну роботу на дорозі. Як при будь-якому моделюванні, тут відтворюються не всі фактори реального руху, а лише найсуттєвіші (з точки зору розробника стенду і технології випробувань). Так, зазвичай не моделюється набігаючий потік повітря, через що при тягових випробуваннях не діє аеродинамічний опір, а також змінюється тепловий режим працюючого двигуна. Далі, в експлуатації використовують здебільшого одновісні стенди, що істотно впливає на моделювання робочих режимів. Проте, стендові випробування мають ряд дуже важливих переваг. Випробування проводяться в закритому і опалювальному приміщенні, що забезпечує стабільність навколишніх умов, у тому числі, стабільність взаємодії коліс з опорною поверхнею, незалежно від погоди, пори року і доби.