2018
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2684
Переглянути
Перегляд 2018 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 49
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна система безпiлотного електричного транспортного засобу з використанням дизель-генераторної установки(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного електричного транспортного засобу з використанням дизель-генераторної установки складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація поступає на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій та приймально- передавальний пристрій. Для підвищення ефективності та безпеки керування безпілотним транспортним засобом на безпілотному електричному транспортному засобі додатково встановлюються датчики рівня заряду акумуляторів та дизель-генераторна установка для підзарядки основних акумуляторних батарей, яка здійснюється автономно, якщо рівень заряду акумуляторів нижче заданого рівня.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна система безпiлотного транспортного засобу на основi iнтегрованої навiгацiйної системи(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаUA Інтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу на основі інтегрованої навігаційної системи складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникової навігаційної системи, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких поступають на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація поступає на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою та передавальний пристрій. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюються автономна навігаційна система та блок обробки сигналів для постійного надходження актуальної інформації про місцезнаходження безпілотного транспортного засобу.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з багатоцiльовими дронами(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на керуючий електронний блок, після чого оброблена за допомогою керуючого електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю та напрямком руху, гальмівною системою, передавальний та приймально-передавальний пристрої, причому для підвищення ефективності та безпеки керування безпілотним транспортним засобом на ньому додатково встановлюється інформаційно-комунікаційно-керуюча платформа з дронами, завдяки чому система стає спроможньою проводити навігацію в штатному режимі в разі знаходження наземного транспортного засобу в зонах з обмеженою прямою видимістю, затінення навігаційних супутників або в тунелях.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з блоком 3D карт(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу з блоком 3D карт складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій та приймально-передавальний пристрій. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюється блок 3D карт з тривимірними картами поверхні Землі для точного орієнтування на будь-якій місцевості, в тому числі місцевостей, що знаходяться далеко від населених пунктів.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з допомiжним зовнiшнiм обчислювачем(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю та напрямком руху, гальмівною системою, передавальний та приймально- передавальний пристрої. Додатково система містить другий приймально-передавальний пристрій для зв'язку з допоміжним зовнішнім обчислювачем.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з лiдаром(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу з лідаром складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій та приймально-передавальний пристрій. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюється лідар, який підвищує точність визначення дистанції до об'єктів, що підвищує ефективність та безпеку керування безпілотним транспортним засобом.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу на основi фазi-архiтектури(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу на основі фазі-архітектури, що складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, електронного керуючого блока, пристрою керування швидкістю руху, пристрою керування напрямком руху, пристрою керування гальмівною системою, передавального пристрою, крім того, керуючий блок інтелектуальної бортової інформаційної системи на основі фазі-архітектури складається з блоків на основі фазі- логіки, кожен з яких містить блок фазифікації, базу знань, блок прийняття рішень та блок дефазифікації, причому база знань складається з бази даних та бази правил.Документ Витратомiр для облiку витрати рiдини(Пат. 129782 Україна, МКИ МПК G01F 1/075 (2006.01), G01F 9/00. Витратомiр для облiку витрати рiдини / Коробко Андрiй Iванович, Клец Дмитро Михайлович,Краснокутський Володимир Миколайович, Краснокутський Максим Володимирович ; власники : Харкiв. нац. автомоб.-дор. ун-т, Коробко Андрiй Iванович, Клец Дмитро Михайлович,Краснокутський Володимир Миколайович, Краснокутський Максим Володимирович. - N u 2018 05449 ; заявл. 16.05.2018 ; опубл. 12.11.2018, Бюл. N 21. - 4 с., 2018) Коробко, Андрiй Iванович; Клец, Дмитро Михайлович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Краснокутський, Максим ВолодимировичВитратомір для обліку витрати рідини складається з корпусу, в якому виконано магістраль для під'єднання вхідного і вихідного штуцерів, та канали для подачі і виходу рідини, кришки, геркону, постійного магніту, обчислювального блока (суматора). Містить бронзовий вал, закріплений від провертання гвинтом, циліндричний поплавок спеціальної форми, що містить спеціальний упор для несиметричного його розташування в камері і розріз вздовж ребра, перемичку, вхідний і вихідний канали виконані у корпусі під спеціальним кутом і розділені у камері перемичкою.Документ Гальмiвна система транспортного засобу(2018) Коробко, Андрiй Iванович; Подригало, Михайло Абович; Туренко, Олександр IгоровичВинахід належить до транспортного машинобудування, а саме до гальмівних систем транспортних засобів. Задача: підвищення ефективності гальмівної системи транспортного засобу, а саме підвищення стійкості транспортного засобу, забезпечення раціонального розподілу енергонавантаженості його гальмівних механізмів та реалізація раціонального закону розподілу гальмівних сил між осями. Новим у винаході є те, що гальмівна система містить клапан регулювання привідного зусилля між гальмівними механізмами передніх і гальмівними механізмами задніх коліс, який складається з диференціального поршня з торцями однакової площі і виконаним в ньому запірного клапана та елемента керування переміщенням диференціального поршня, який визначає момент вмикання гальмівних механізмів задніх коліс в залежності від порогового значення сповільнення та конструктивних особливостей транспортного засобу, за рахунок чого здійснюється затримка вмикання гальмівних механізмів задніх коліс, а після їх вмикання - наростання тиску в приводі гальмівних механізмів передніх і задніх коліс з постійною різницею, що забезпечує підвищення ефективності гальмівної системи транспортного засобу, а саме підвищення стійкості транспортного засобу при службових гальмуваннях, забезпечення раціонального розподілу енергонавантаженості його гальмівних механізмів та реалізацію раціонального закону розподілу гальмівних сил між осями.Документ Електропневматична система керування зчепленням(2018) Богомолов, Віктор Олександрович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Михалевич, Микола Григорович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр Олександрович; Савченко, Євген Лукич; Рябуха, Юлiя ОлександрiвнаЕлектропневматична система керування зчепленням транспортного засобу містить електронний блок керування, силовий циліндр вмикання/вимикання зчеплення, датчик положення, який фіксує сигнал переміщення поршня в циліндрі вмикання/вимикання зчеплення та передає його до електронного блока керування, електропневматичні клапани керування тиском у циліндрі вмикання/вимикання зчеплення, які керуються електронним блоком, педаль з датчиком положення, сигнал від якого передається до електронного блока. При цьому поршень керується трьома електропневматичними клапанами з невеликою швидкодією (впускним, випускним та впускним/випускним), які встановлено так, що впускний/випускний клапан розміщено послідовно з паралельно розташованими впускним та випускним електропневматичними клапанами.Документ Електропневматичний пiдсилювач привода зчеплення автотранспортного засобу(2018) Богомолов, Вiктор Олександрович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр Олександрович; Савченко, Євген Лукич; Рябуха, Юлiя ОлександрiвнаЕлектропневматична система керування зчепленням транспортного засобу містить електронний блок керування, силовий циліндр вмикання/вимикання зчеплення, датчик положення, який фіксує сигнал переміщення поршня в циліндрі вмикання/вимикання зчеплення та передає його до електронного блока керування, електропневматичні клапани керування тиском у циліндрі вмикання/вимикання зчеплення, які керуються електронним блоком, педаль з датчиком положення, сигнал від якого передається до електронного блока керування. Циліндр пов'язаний через зворотний клапан з генератором тиску, в якому встановлено піропатрон.Документ Колодково-дискове гальмо(2018) Iваненко, Олег Iванович; Щукiн, Олександр ВiкторовичКолодково-дискове гальмо містить гальмівні колодки, магістральний трубопровід, виконавчий гідроциліндр з гідроштовхачем і пружиною. При цьому колодково-дискове гальмо виконано у вигляді гідропідсилювача, з'єднаного з підпружиненою педаллю управління з одного боку, а з іншого боку взаємодіє з гальмівним диском через гідроциліндр з гідроштовхачем, кліщовими захватами з гальмівними колодками, роликами і пружиною стиснення.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу містить двигуни, які використовують різні джерела енергії двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун, виконана з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано як планетарний механізм, один вал якого пов'язаний з двигуном внутрішнього згоряння, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу та автономним компресором. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії: теплову енергію - в режимі двигуна внутрішнього згоряння, і енергію стиснутого повітря як пневмодвигун, причому двигун працює по черзі. При роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи охолодження йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Удовик, Тарас Олександрович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу містить двигуни, які використовують різні джерела енергії двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун, виконана з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано як планетарний механізм, один вал якого пов'язаний з двигуном внутрішнього згоряння, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу та автономним компресором. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії: теплову енергію - в режимі двигуна внутрішнього згоряння, і енергію стиснутого повітря як пневмодвигун, причому двигун працює по черзі. При роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи охолодження йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу, що містить двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії, теплову енергію в режимі двигуна внутрішнього згоряння і енергію стиснутого повітря, як пневмодвигун. Причому двигун працює по черзі, при роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи змащення йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Комплекснi альтернативнi сумiшi для стацiонарних енергетичних установок(2018) Туренко, Анатолiй Миколайович; Внукова, Наталiя Володимирiвна; Позднякова, Олена IгорiвнаКомплексні альтернативні суміші твердих продуктів утилізації гумотехнічних виробів методом піролізу як альтернативне паливо для енергетичних установок складаються з сумішей кам'яного або бурого вугілля, або сланцю з продуктами утилізації гумотехнічних виробів та пелет з деревини або лузги соняшнику. Як продукти піролізу гумотехнічних виробів використовується піролізний шлак після видалення залишків металокорду у суміші з вугіллям або сланцем та пелетами у співвідношенні від 10 % шлаку, 40 % пелет та 50 % вугілля до 40 % шлаку, 10 % пелет та 50 % вугілля.Документ Лiтiй-iонний акумулятор(2018) Бажинов, Олексiй Васильович; Бажинова, Тетяна Олексiївна; Нiкiтiн, Станiслав Петрович; Кравцов, Михайло Миколайович; Цехмейстер, Олена СтанiславiвнаЛітій-іонний акумулятор, до складу якого входять послідовно з'єднані між собою блоки, кожний з яких має корпус з електролітом та встановленими у ньому позитивними та негативними електродами, пористі сепаратори, встановлені між електродами, та кришку корпусу з виводами від електродів. При цьому між порами сепаратора утворено середовище у вигляді обмежених елементів простору, наприклад кульок, які містять у собі інертний газ, наприклад аргон під над атмосферним тиском, а оболонка елементів обмеженого простору виконана з легкоплавкого матеріалу, при цьому пори сепаратора за розмірами виконані більшими за розміри іонів літію(Li+), тобто - співвідношення розмірів пор сепаратора (SC) до розмірів іонів літію (SLi+) визначається за виразом: SC>SLi+, де - (SC) - розміри пор сепаратора (нм), (SLi+) - розміри іонів літію (нм).Документ Портативний пристрiй для дiагностики амортизаторiв в пiдвiсцi автомобiлiв(2018) Дитятьєв, Олександр Васильович; Мармут, Iгор АрнольдовичПортативний пристрій для діагностики амортизаторів в підвісці автомобіля містить пристрій збудження гармонійних коливань непідресореної частини підвіски, а також пристрій вимірювання і фіксації поточного значення вертикального навантаження на колесо. Пристрій додатково містить домкрат для підйому автомобіля за поперечний (подовжній) важіль підвіски, за міст або за колесо. Пристрій збудження виконаний у вигляді додаткової маси, що вмонтовується на час випробувань на обід колеса. А пристроєм вимірювання і фіксації є вимірник кута нахилу (інклінометр), що вмонтовується на час випробувань на поперечний (подовжній) важіль підвіски або міст автомобіля.Документ Пристрiй iндукцiйоного нагрiву з магнiтним концентратом(2018) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Стрельнiкова, Вiкторiя Анатолiївна; Сабокар, Олег Сергiйович; Шиндерук, Свiтлана ОлександрiвнаПристрій індукційного нагріву з магнітним концентратором включає в себе джерело змінної напруги високої частоти та виконавчий пристрій у вигляді інструмента-індуктора. Обмотка інструмента-індуктора розміщується на феритовому сердечнику та має рівномірно розподілену щільність укладки витків вздовж сердечника.Документ Пристрiй для вимiрювання деформацiї елементiв конструкцiй великих розмiрiв(2018) Левтеров, Андрiй IвановичПристрій для вимірювання деформацій елементів конструкцій великих розмірів містить вузол розгортки, блок комутації та реєстратор, причому вхід блока комутації з'єднаний з першим фотоприймачем. Пристрій оснащений лазером, оптичним коліматором та фотоприймачами, причому всі фотоприймачів являють собою n послідовно розташованих датчиків деформації, які знаходяться на опорах, розташованих на деякій певній рівній відстані один від одного по горизонталі впродовж конструкції, жорстко закріплених на конструкції, що деформується. Вихід кожного n-1 фотоприймача пов'язаний з n-1 входом блока комутації, а його вихід - з входом перетворювача "час-лінійні переміщення", вихід якого з'єднаний з входом реєстратора. При цьому кожний послідовний фотоприймач, що знаходиться на опорі, розташований на деякій певній рівній відстані один від одного по вертикалі, а перший і n -ий фотоприймачі, лазер, оптичний коліматор і вузол розгортки лазерного променя винесені за межі конструкції, що деформується.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »