Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3899
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 115
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз альтернативних схем організації дорожнього руху на перехресті вул. Харківське шосе - вул. Дерев’янка в місті Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Даниленко, Валерій ОлександровичОб’єкт дослідження – параметри функціонування регульованого перехрестя в м. Харкові. Мета роботи - підвищення ефективності організації дорожнього руху на ізольованому регульованому перехресті м. Харкова шляхом його перепроектування для використання альтернативних схем організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, натурні спостереження, комп’ютерне моделювання. Лівоповоротні потоки на регульованих перехрестях можуть спричинити проблеми в організації дорожнього руху та підвищений ризик аварій. Для організації руху лівоповоротних транспортних потоків можуть використовуватися альтернативні схеми, такі як організація віднесеного лівого повороту. В дипломній роботі була розглянута існуюча схема організації дорожнього руху на перехресті вул. Харківське шосе – вул. Дерев’янка в м. Харкові, що є одним із найбільш навантажених транспортних вузлів міста. Методом імітаційного моделювання в програмі PTV Vissim було проаналізовано величину середньої затримки руху та параметрів заторів для базової та двох альтернативних схем ОДР: з пропуском лівоповоротного потоку через розворот за перехрестям та шляхом відведення лівоповоротного потоку перед перехрестям вправо з об’їздом острівця.Документ Аналіз альтернативних схем організації дорожнього руху на перехресті вул. Роганська – просп. Героїв Харкова в м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Головаш, Ілля СергійовичМета роботи – оцінка якості організації дорожнього руху на вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків. Об’єкт дослідження – перехрестя вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків. Предмет дослідження – процес взаємодія транспортних та пішохідних потоків на досліджуваному перехресті Результати дипломної роботи бакалавра. Створена імітаційна модель досліджувального перехрестя для симуляції руху транспорту та оцінки його характеристик. Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані при реконструкції досліджувального перехрестя.Документ Аналіз впливу організації дорожнього руху на ділянці вул. Біблика (вул. М. Рибалка) м. Харків на рівень забруднення атмосферного повітря(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гулуєв, ЕлманОб’єкт дослідження - дорожній рух на ділянці дороги міста. Мета роботи – зменшення екологічного навантаження на ділянці дороги за рахунок удосконалення організації дорожнього руху. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Доведено, що організація дорожнього руху суттєво впливає на рівень забруднення атмосферного повітря через режими руху транспортних засобів. Моделювання руху в програмному середовищі PTV VISSIM є найефективнішим методом прогнозування забруднення. Розглянуті три варіанти організації руху на вулиці Біблика (Маршала Рибалка) м. Харків: існуючий (5 нерегульованих пішохідних переходів), запропонований варіант 1 (3 нерегульованих пішохідних переходів) і запропонований варіант 2 (5 регульованих пішохідних переходів). Зменшення кількості пішохідних переходів може зменшити викиди шкідливих речовин у 1,3 рази, а облаштування на них світлофорів - збільшити їх у 1,15 разів, проте ці заходи призводять до значних затримок в русі усіх його учасників. Важливо вибирати раціональні поєднання заходів для охорони довкілля, включаючи організацію дорожнього руху, але для повного зменшення викидів потрібен комплексний підхід, що включає зменшення токсичності викидів, раціональне планування міських територій, використання газозахисних споруд та зелених зон, а також удосконалення транспортно-планувальних характеристик та організації руху.Документ Аналіз ефективності функціонування транспортного вузла вул. Михайла Максимовича – вул. Академіка Вільямса – вул. Сергія Колоса у м. Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Караваєва, Ангеліна ЄвгенівнаОб’єкт - процес дорожнього руху на перехресті вул. Михайла Максимовича – вул. Академіка Вільямса – вул. Сергія Колоса у м. Київ. Мета роботи - підвищення ефективності управління дорожнім рухом на перехресті вул. Михайла Максимовича – вул. Академіка Вільямса – вул. Сергія Колоса у м. Київ. Методи дослідження: натурні спостереження транспортних і пішохідних потоків, аналітичний, імітаційне моделювання. Проведено аналіз методів організації дорожнього руху; визначено загальну тенденцію зміни рівня аварійності на вулично-дорожній мережі; представлено результати обстежень параметрів дорожнього руху і дорожніх умов на досліджуваному перехресті; розроблено заходи з організації дорожнього руху для підвищення його безпеки; оцінено можливий вплив запропонованих заходів на процес руху на досліджуваному перехресті.Документ Аналіз ефективності функціонування транспортного вузла вул. Новокостянтинівська – вул. Олександра Аляб’єва у м. Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Чирва, Микита ОлександровичМета роботи – дослідження ефективності організації дорожнього руху транспортного вузла вул. Новокостянтинівська – вул. Олександра Аляб’єва у м. Київ. Об'єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Новокостянтинівська – вул. Олександра Аляб’єва у м. Київ. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті вул. Новокостянтинівська – вул. Олександра Аляб’єва у м. Київ. Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі розглянуто питання щодо аналізу методів удосконалення організації дорожнього руху. Надана характеристика об’єкту дослідження. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів перехрестя вул. Новокостянтинівська – вул. Олександра Аляб’єва у м. Київ побудовано імітаційні моделі перехрестя до та після його реконструкції. Це дозволило зробити оцінку ефективності проведеної реконструкції та організації дорожнього руху на об’єкті дослідження.Документ Аналіз ефективності функціонування транспортного вузла вул. Євгена Харченка – вул. Дружби у м. Київ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Якименко, Олександр ОлександровичМета роботи – дослідження ефективності організації дорожнього руху транспортного вузла вул. Євгена Харченка – вул. Дружби у м. Київ. Об'єкт дослідження – дорожній рух на перехресті вул. Євгена Харченка – вул. Дружби у м. Київ. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті вул. Євгена Харченка – вул. Дружби у м. Київ. Метод дослідження – натурно-аналітичний. Проведено аналіз сучасних програмних продуктів моделювання дорожнього руху. На основі обробки результатів натурного обстеження умов руху транспорту та пішоходів, а також на основі виміру геометричних параметрів перехрестя вул. Євгена Харченка – вул. Дружби у м. Київ побудовано імітаційні моделі перехрестя до та після його реконструкції. Це дозволило зробити оцінку ефективності проведеної реконструкції та організації дорожнього руху на об’єкті дослідження. В результаті проведеного дослідження запропоновані заходи, щодо реконструкції перехрестя передбачають незначне збільшення значень соціальних, екологічних та економічних показників ефективності.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху в західній частині Основ’янського району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Корчуганов, Артем ВіталійовичМета роботи: підвищити безпеку і ефективність дорожнього руху по вулично-дорожній мережі західної частини Основ’янського району м. Харкова. Об’єкт дослідження: вулично-дорожня мережа західної частини Основ’янського району м. Харкова. Предмет дослідження: параметри дорожніх умов, що впливають на ефективність функціонування вулично-дорожньої мережі. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: 1. Проаналізувати поточний стан питання. 2. Провести аналіз параметрів транспортних потоків і безпеки руху. 3. Розробити заходи локального управління рухом на елементах мережі. 4. Оцінити ефективність проектних рішень. Метод дослідження: аналітичний. Отримані результати: проаналізована транспортна мережа щодо ефективності її функціонування. Розроблені локальні заходи, що підвищують рівень безпеки руху. Ступінь впровадження: доцільно застосувати для підвищення безпеки дорожнього руху.Документ Визначення показників безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільних доріг загального користування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Озерянський, Олександр ОлександровичМета – підвищення безпеки дорожнього руху на ділянках автомобільних доріг. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику ділянки дороги, яка обрана для дослідження, існуючих умов руху і поточного стану аварійності. В роботі були розглянуті методи організації дорожнього руху на дорогах. Особлива увага приділена методам оцінки рівня безпеки руху. На основі застосування методів оцінки рівня безпеки та методів організації дорожнього руху визначені ділянки дороги з високим рівнем аварійності, для запропоновані заходи з удосконалення організації руху. Зокрема запропоновано облаштування перехідно-швидкісних смуг, підвищення видимості та оновлення (встановлення) необхідних технічних засобів організації дорожнього руху на ділянках дороги загального користування.Документ Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 1. Оцінка впливу дорожніх умов на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Валяєв, Олег ОлеговичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху. Об’єкт дослідження – вплив дорожніх умов на безпеку дорожнього руху. Предметом дослідження є оцінка впливу дорожніх умов на безпеку дорожнього руху. Методи дослідження: методи натурних обстежень, розрахункові методи визначення часткових коефіцієнтів аварійності, побудова лінійного графіку аварійності. У роботі проведено аналіз методів організації дорожнього руху на автодорогах; визначено особливості об’єкту дослідження; побудовано лінійний графік аварійності на дорозі; обґрунтовано заходи для зниження рівня аварійності на небезпечних ділянках дороги. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогахДокумент Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 2. Вплив споживчих властивостей дороги на швидкість дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Голотовський, Даниїл ВолодимировичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на дорозі за рахунок забезпечення розрахункової швидкості руху. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільних дорогах. Предметом дослідження є показники споживчих властивостей дороги. Методи дослідження: методи натурних обстежень, розрахункові методи визначення показників споживчих властивостей дороги. У дипломній роботі проведено аналіз техніко-економічних показників стану дороги та умов руху; здійснено аналіз лінійного графіку аварійності на об’єкті дослідження; визначено коефіцієнти споживчих властивостей дороги; побудовані лінійні графіки забезпечення розрахункової швидкості на небезпечних ділянках дороги; розроблено схему розташування технічних засобів на складних ділянках дороги. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 3. Оцінка безпеки на складних перехрестях дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ковалівський, Микола ВікторовичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на багаторівневому перетинанні. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільній дорозі. Предметом дослідження є показники безпеки на багаторівневому перетинанні. Методи дослідження: методи натурних обстежень, метод конфліктних точок, розрахункові методи визначення планувальних характеристик багаторівневого перетинання. У роботі визначено особливості проектування багаторівневих перетинань; визначено параметри перехрестя та транспортного потоку; проведено оцінку безпеки дорожнього руху на перетинанні; розроблено планувальну схему багаторівневого перетинання для підвищення безпеки дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Використання водіями легкових автомобілів ременя безпеки у м. Валки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Стрижак, Єгор МаксимовичОб’єкт дослідження – процес безпечної експлуатації автомобілів. Мета роботи – оцінити як водії автомобілів використовують ремені безпеки у місті Валки Харківській області. Метод дослідження – емпіричне дослідження та методи математичної статистики. В дипломної роботі виконано аналіз сучасних засобів безпеки автомобіля. Розроблено методику обстеження. Отримані результати використання водіями легкових автомобілів ременів безпеки у місті Валки Харківської області.Документ Вплив дорожніх умов на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Музичук, Юрій ВасильовичМета дослідження: визначення небезпечних ділянок на автомобільних дорогах. Об’єкт дослідження – виникнення ризику скоєння дорожньо-транспортної пригоди. Предметом дослідження є методи визначення показників аварійності на дорогах. Методи дослідження: методи натурних обстежень, методи визначення підсумкового коефіцієнту аварійності, методи прогнозування кількості дорожньо-транспортних пригод. У роботі проведено аналіз впливу параметрів транспортного потоку та дорожніх умов на безпеку дорожнього руху на автошляхах; розраховано значення підсумкового коефіцієнта на об’єкті дослідження; визначено небезпечну швидкість руху на дорозі; визначено прогнозну кількість ДТП на небезпечних ділянках та обрано заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на об’єкті дослідження. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції або ремонті автомобільної дороги Р-46 Харків – Охтирка на ділянці 60км+200 – 103км+200. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Вплив людського фактору на рівень аварійності вулично-дорожньої мережі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Косенко, Анастасія ОлександрівнаОб’єктом роботи є транспортний процес.Предметом роботи є психофізіологічні якості водія, що впливають на безпеку дорожнього руху. Метою даної роботи є визначення взаємозв’язку людського фактору та рівня аварійності вулично-дорожньої мережі. В ході виконання атестаційної роботи було виконано аналіз стану організації дорожнього руху, обрано необхідні заходи для підвищення безпеки та проведено дослідження ефективності розроблених заходів.Документ Впровадження світлофорного регулювання на перехресті вул. Гольдбергівська - пров. Рибасівський(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Матієв, МухіддінМета роботи – розробка заходів для підвищення безпеки дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Об’єкт дослідження – організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху на безпеку дорожнього руху. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведений аналіз організації дорожнього руху на перехресті і пішохідних переходах та основні напрямки підвищення безпеки на них. Отримані результати – запропоновані заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті вул. Гольдбергівська – пров. Рибасівський, а саме: введення світлофорного регулювання у жорсткому управлінні. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Гольдбергівська – пров. Рибасівський з метою підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті.Документ Дослідження впливу припаркованих транспортних засобів на пропускну спроможність проїзної частини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Трапезніков, Микита ПавловичОб’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вулично-дорожньої мережі міста. Мета роботи - збільшення пропускної спроможності ділянки вулично-дорожньої мережі за рахунок раціонального розташування припаркованих транспортних засобів на проїзній частині. Методи дослідження – натурний, аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз різних джерел підтвердив необхідність раціонального вуличного паркуванні, але за умови збереження пропускної спроможності проїзних частин вулично-дорожньої мережі міст. Для апробації методики визначення можливостей вулично-дорожньої мережі з надання місць паркування, яка дозволяє враховувати нормативні правила паркування, обрано ділянку просп. Олександрівський в Індустріальному районі м. Харків з рівнем обслуговування D через порушенням правил паркування. Запропоновано оптимальний спосіб паркування для близька 70 автомобілів - паралельно до тротуару, що скорочує час проїзду ділянки в 3,5 рази та підвищує пропускну спроможність мінімум в 4 рази. Запропонована організація тимчасової позавуличної стоянки на 75 авт.-місць в 100 м від досліджуваної ділянки, що дозволяє повністю задовільнити потреби центрів тяжіння в місцях паркування.Документ Дослідження впливу схем організації дорожнього руху на перехресті на його екологічну безпеку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чередниченко, Артем ВіталійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті. Мета роботи – підвищення екологічної безпеки перехрестя шляхом вибору раціональної схеми організації дорожнього руху на ньому. Метод дослідження - натурно-аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити найбільш ефективні для організації руху та управління транспортними потоками на перетинаннях. Аналіз методів оцінки забруднення навколишнього середовища в залежності від методів організації дорожнього руху довів ефективність застосування програмного забезпечення PTV VISSIM. Шляхом моделювання дорожнього руху в програмному забезпеченні PTV VISSIM порівняні 3 варіанти схем організації руху на перетинанні вул. Миру – просп. Архітектора Альошина м. Харків: 1 - існуючий (регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази), 2 - як існуючий, але з перерахунком тривалості циклу, 3 - регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази зі зміненою геометрією перетинання. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору екологічної безпеки на перехресті – варіант 3. Для підтвердження доцільності вибору отриманий також соціальний показник – затримка руху одного транспортного засобу.Документ Дослідження впливу тривалості проміжного такту на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Муляренко, Марія ЮріївнаОб’єкт дослідження – дорожній рух на регульованому перехресті. Мета роботи – підвищення безпеки дорожнього руху за рахунок використання в структурі циклу світлофорного регулювання одночасної роботи забороняючих сигналів світлофору в обох конфліктуючих напрямках. Метод дослідження – натурні спостереження, імітаційне моделювання. Доведено, що ефективне регулювання руху та забезпечення безпеки на дорозі значною мірою залежить від належної роботи світлофорної сигналізації. Використання перехідних інтервалів у циклі світлофорного регулювання є обґрунтованою необхідністю, оскільки практика показує їх важливість для забезпечення безпеки та ефективності дорожнього руху на перехрестях. Порівняні режими роботи світлофорної сигналізації на перехресті вулиць Миру та Северина Потоцького: 1 - існуючий; 2 - запропонований з використанням перехідних інтервалів у циклі; 3 - запропонований з використанням часу для безперешкодного повороту ліворуч, крім перехідних інтервалів. Використання перехідних інтервалів у циклі дозволяє зменшити число ДТП на 70%, але при цьому спостерігається погіршення соціальних та екологічних показників. Тому у подальших дослідженнях потрібно розглянути більше методів оптимального регулювання дорожнього руху, щоб досягти компромісу між безпекою та ефективністю.Документ Дослідження методів оцінки аварійності на автомобільних дорогах загального користування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Єршов, Іван МиколайовичОб’єкт дослідження є дорожній рух на автомобільних дорогах загального користування. Предмет дослідження є оцінка методів аварійності на автомобільних дорогах загального користування. Мета дослідження є аналіз причин і умов виникнення ДТП, виявлення потенційно небезпечних ділянок та оцінка стану аварійності на певній адміністративній території в транспортній системі та виявлення тенденцій в її змінах. Методи дослідження: аналітичний, статистичний. У дипломної роботі проведено аналіз методів визначення небезпечних ділянок на автомобільних дорогах. Визначені коефіцієнти аварійності та безпеки на досліджуваній ділянці автомобільної дороги М-18.Документ Дослідження пішохідної мобільності в містах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Марковський, МихайлоОб`єкт дослідження: дорожній рух на нерегульованому перехресті. Предмет дослідження: схема організації дорожнього руху на перехресті просп. Архітектора Альошина – вул. Франтішека Крала. Мета роботи: підвищення ефективності організації і безпеки дорожнього руху на нерегульованому перехресті за рахунок застосування технічних засобів організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, натурні спостереження. Отримані результати: Ведення світлофорного регулювання на перехресті просп. Архітектора Альошина – вул. Франтішека Крала, встановлення дорожніх знаків і нанесення дорожньої розмітки дозволило забезпечити на ньому високий рівень безпеки руху та зменшення затримок транспортних засобів.