Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 58
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз альтернативних схем організації дорожнього руху на перехресті вул. Харківське шосе - вул. Дерев’янка в місті Харкові(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Даниленко, Валерій ОлександровичОб’єкт дослідження – параметри функціонування регульованого перехрестя в м. Харкові. Мета роботи - підвищення ефективності організації дорожнього руху на ізольованому регульованому перехресті м. Харкова шляхом його перепроектування для використання альтернативних схем організації дорожнього руху. Метод дослідження: аналітичний, натурні спостереження, комп’ютерне моделювання. Лівоповоротні потоки на регульованих перехрестях можуть спричинити проблеми в організації дорожнього руху та підвищений ризик аварій. Для організації руху лівоповоротних транспортних потоків можуть використовуватися альтернативні схеми, такі як організація віднесеного лівого повороту. В дипломній роботі була розглянута існуюча схема організації дорожнього руху на перехресті вул. Харківське шосе – вул. Дерев’янка в м. Харкові, що є одним із найбільш навантажених транспортних вузлів міста. Методом імітаційного моделювання в програмі PTV Vissim було проаналізовано величину середньої затримки руху та параметрів заторів для базової та двох альтернативних схем ОДР: з пропуском лівоповоротного потоку через розворот за перехрестям та шляхом відведення лівоповоротного потоку перед перехрестям вправо з об’їздом острівця.Документ Вдосконалення організації дорожнього руху в західній частині Основ’янського району м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Корчуганов, Артем ВіталійовичМета роботи: підвищити безпеку і ефективність дорожнього руху по вулично-дорожній мережі західної частини Основ’янського району м. Харкова. Об’єкт дослідження: вулично-дорожня мережа західної частини Основ’янського району м. Харкова. Предмет дослідження: параметри дорожніх умов, що впливають на ефективність функціонування вулично-дорожньої мережі. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити наступні задачі: 1. Проаналізувати поточний стан питання. 2. Провести аналіз параметрів транспортних потоків і безпеки руху. 3. Розробити заходи локального управління рухом на елементах мережі. 4. Оцінити ефективність проектних рішень. Метод дослідження: аналітичний. Отримані результати: проаналізована транспортна мережа щодо ефективності її функціонування. Розроблені локальні заходи, що підвищують рівень безпеки руху. Ступінь впровадження: доцільно застосувати для підвищення безпеки дорожнього руху.Документ Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 1. Оцінка впливу дорожніх умов на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Валяєв, Олег ОлеговичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху. Об’єкт дослідження – вплив дорожніх умов на безпеку дорожнього руху. Предметом дослідження є оцінка впливу дорожніх умов на безпеку дорожнього руху. Методи дослідження: методи натурних обстежень, розрахункові методи визначення часткових коефіцієнтів аварійності, побудова лінійного графіку аварійності. У роботі проведено аналіз методів організації дорожнього руху на автодорогах; визначено особливості об’єкту дослідження; побудовано лінійний графік аварійності на дорозі; обґрунтовано заходи для зниження рівня аварійності на небезпечних ділянках дороги. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогахДокумент Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 2. Вплив споживчих властивостей дороги на швидкість дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Голотовський, Даниїл ВолодимировичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на дорозі за рахунок забезпечення розрахункової швидкості руху. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільних дорогах. Предметом дослідження є показники споживчих властивостей дороги. Методи дослідження: методи натурних обстежень, розрахункові методи визначення показників споживчих властивостей дороги. У дипломній роботі проведено аналіз техніко-економічних показників стану дороги та умов руху; здійснено аналіз лінійного графіку аварійності на об’єкті дослідження; визначено коефіцієнти споживчих властивостей дороги; побудовані лінійні графіки забезпечення розрахункової швидкості на небезпечних ділянках дороги; розроблено схему розташування технічних засобів на складних ділянках дороги. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Визначення рівня безпеки на дорозі Харків-Довжанський (422-485 км). Частина 3. Оцінка безпеки на складних перехрестях дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ковалівський, Микола ВікторовичМета дослідження: підвищення безпеки дорожнього руху на багаторівневому перетинанні. Об’єкт дослідження – дорожній рух на автомобільній дорозі. Предметом дослідження є показники безпеки на багаторівневому перетинанні. Методи дослідження: методи натурних обстежень, метод конфліктних точок, розрахункові методи визначення планувальних характеристик багаторівневого перетинання. У роботі визначено особливості проектування багаторівневих перетинань; визначено параметри перехрестя та транспортного потоку; проведено оцінку безпеки дорожнього руху на перетинанні; розроблено планувальну схему багаторівневого перетинання для підвищення безпеки дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції та ремонті досліджуваної ділянки 422 – 485 км автомобільної дороги Київ – Харків – Довжанський. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Вплив дорожніх умов на безпеку дорожнього руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Музичук, Юрій ВасильовичМета дослідження: визначення небезпечних ділянок на автомобільних дорогах. Об’єкт дослідження – виникнення ризику скоєння дорожньо-транспортної пригоди. Предметом дослідження є методи визначення показників аварійності на дорогах. Методи дослідження: методи натурних обстежень, методи визначення підсумкового коефіцієнту аварійності, методи прогнозування кількості дорожньо-транспортних пригод. У роботі проведено аналіз впливу параметрів транспортного потоку та дорожніх умов на безпеку дорожнього руху на автошляхах; розраховано значення підсумкового коефіцієнта на об’єкті дослідження; визначено небезпечну швидкість руху на дорозі; визначено прогнозну кількість ДТП на небезпечних ділянках та обрано заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на об’єкті дослідження. Рекомендації з впровадження: результати роботи можуть бути застосовані при реконструкції або ремонті автомобільної дороги Р-46 Харків – Охтирка на ділянці 60км+200 – 103км+200. Область застосування – проектування схем організації дорожнього руху на автомобільних дорогах.Документ Вплив людського фактору на рівень аварійності вулично-дорожньої мережі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Косенко, Анастасія ОлександрівнаОб’єктом роботи є транспортний процес.Предметом роботи є психофізіологічні якості водія, що впливають на безпеку дорожнього руху. Метою даної роботи є визначення взаємозв’язку людського фактору та рівня аварійності вулично-дорожньої мережі. В ході виконання атестаційної роботи було виконано аналіз стану організації дорожнього руху, обрано необхідні заходи для підвищення безпеки та проведено дослідження ефективності розроблених заходів.Документ Впровадження світлофорного регулювання на перехресті вул. Гольдбергівська - пров. Рибасівський(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Матієв, МухіддінМета роботи – розробка заходів для підвищення безпеки дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Об’єкт дослідження – організація дорожнього руху на вулично-дорожній мережі міста. Предмет дослідження – вплив організації дорожнього руху на безпеку дорожнього руху. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведений аналіз організації дорожнього руху на перехресті і пішохідних переходах та основні напрямки підвищення безпеки на них. Отримані результати – запропоновані заходи щодо підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті вул. Гольдбергівська – пров. Рибасівський, а саме: введення світлофорного регулювання у жорсткому управлінні. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вул. Гольдбергівська – пров. Рибасівський з метою підвищення безпеки дорожнього руху на перехресті.Документ Дослідження впливу припаркованих транспортних засобів на пропускну спроможність проїзної частини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Трапезніков, Микита ПавловичОб’єкт дослідження – дорожній рух на ділянці вулично-дорожньої мережі міста. Мета роботи - збільшення пропускної спроможності ділянки вулично-дорожньої мережі за рахунок раціонального розташування припаркованих транспортних засобів на проїзній частині. Методи дослідження – натурний, аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз різних джерел підтвердив необхідність раціонального вуличного паркуванні, але за умови збереження пропускної спроможності проїзних частин вулично-дорожньої мережі міст. Для апробації методики визначення можливостей вулично-дорожньої мережі з надання місць паркування, яка дозволяє враховувати нормативні правила паркування, обрано ділянку просп. Олександрівський в Індустріальному районі м. Харків з рівнем обслуговування D через порушенням правил паркування. Запропоновано оптимальний спосіб паркування для близька 70 автомобілів - паралельно до тротуару, що скорочує час проїзду ділянки в 3,5 рази та підвищує пропускну спроможність мінімум в 4 рази. Запропонована організація тимчасової позавуличної стоянки на 75 авт.-місць в 100 м від досліджуваної ділянки, що дозволяє повністю задовільнити потреби центрів тяжіння в місцях паркування.Документ Дослідження впливу схем організації дорожнього руху на перехресті на його екологічну безпеку(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Чередниченко, Артем ВіталійовичОб’єкт дослідження – дорожній рух на перехресті. Мета роботи – підвищення екологічної безпеки перехрестя шляхом вибору раціональної схеми організації дорожнього руху на ньому. Метод дослідження - натурно-аналітичний, імітаційне моделювання. Аналіз методів організації дорожнього руху дозволив виявити найбільш ефективні для організації руху та управління транспортними потоками на перетинаннях. Аналіз методів оцінки забруднення навколишнього середовища в залежності від методів організації дорожнього руху довів ефективність застосування програмного забезпечення PTV VISSIM. Шляхом моделювання дорожнього руху в програмному забезпеченні PTV VISSIM порівняні 3 варіанти схем організації руху на перетинанні вул. Миру – просп. Архітектора Альошина м. Харків: 1 - існуючий (регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази), 2 - як існуючий, але з перерахунком тривалості циклу, 3 - регульоване перетинання з роз’їздом у 2 фази зі зміненою геометрією перетинання. Порівняльний аналіз результатів розрахунків надав можливість обрати оптимальний варіант організації дорожнього руху з точки зору екологічної безпеки на перехресті – варіант 3. Для підтвердження доцільності вибору отриманий також соціальний показник – затримка руху одного транспортного засобу.Документ Обґрунтування заходів з підвищення ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ м. Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Котенко, Аліна ВолодимирівнаОб’єкт дослідження: дорожній рух на ділянках вулично-дорожньої мережі міста. Мета – обґрунтування заходів підвищення ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Дніпро. Метод дослідження і апаратура: натурні спостереження, імітаційне, математичне моделювання. Збір інформації про параметри транспортної мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення. Отримані результати: дана оцінка параметрів функціонування транспортної мережі досліджуваного району, розроблено модель функціонування мережі. Проведено аналіз параметрів функціонування транспортної мережі, досліджено рівень аварійності на вулицях об’єкту дослідження, запропоновано комплекс заходів по вдосконаленню транспортної мережі району на мережевому та локальному рівні, які підвищують рівень безпеки руху та забезпечують збільшення пропускної спроможності елементів мережі. Отримані результати сприятимуть підвищенню ефективності дорожнього руху на ділянках ВДМ міста Дніпро. Ступінь застосування: на рівні розробок. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується зменшення втрат транспортного часу, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод. Область застосування: системи управління рухом міста Дніпро.Документ Організація дорожнього руху на ділянках вулично-дорожньої мережі м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Багіров, Хаям Вугар ОглиОб’єкт дослідження - організація дорожнього руху на перехресті. Предмет дослідження - вплив організації дорожнього руху на безпеку руху і величину затримки транспортних засобів. Мета роботи – розробка заходів щодо підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті. Метод дослідження – аналітичний. В роботі проведено аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті вулиць Підгірна та Привокзальна. Отримані результати – запропоновані заходи щодо поліпшення організації дорожнього руху на перехресті Підгірна та Привокзальна. З запропонованих заходів, варіант світлофорного регулювання є найбільш ефективним по величині середньої затримки на перехресті і безпеки дорожнього руху. Але він потребує певну кількість капітальних вкладень. Розроблені заходи можуть бути використані на практиці при реорганізації дорожнього руху на перехресті вулиць Підгірна та Привокзальна з метою підвищення ефективності організації дорожнього руху на перехресті.Документ Оцінка використання ременя безпеки водіями автомобілів у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Автомонов, Денис МаксимовичОб’єкт дослідження – процес безпечної експлуатації автомобілів. Мета роботи – оцінити як водії автомобілів використовують ремені безпеки у місті Харків в період воєнного стану. Метод дослідження – емпіричне дослідження та методи математичної статистики. В дипломної роботі виконано аналіз засобів безпеки автомобіля. Розроблено методику обстеження. Отримані результати використання водіями легкових автомобілів ременів безпеки у місті Харків в період воєнного стануДокумент Оцінка впровадження каналізованого руху на ділянках вулично-дорожньої мережі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ковальов, Віталій ЮрійовичМета дослідження – дослідження впливу організації каналізованого руху на показники ефективності функціонування ТМ. Об’єкт дослідження – процес руху транспорту і пішоходів по ділянці ВДМ. Результати дипломної роботи бакалавра. Створена імітаційна модель досліджувального перехрестя для оцінки впровадження каналізованого руху на ділянках вулично-дорожньої мережі. Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані при реконструкції досліджувального прехрестя.Документ Оцінка ефективності функціонування елементів вулично-дорожньої мережі м. Дергачі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Христосов, Владислав ЮрійовичОб’єкт дослідження: дорожній рух на ділянках вулично-дорожньої мережі міста Дергачі. Мета роботи: аналіз поточного стану вулично-дорожньої мережі, розробка заходів щодо підвищення ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі. Метод дослідження і апаратура: аналітичний. Збір інформації про параметри транспортної мережі виконувався натурними методами. При проведенні робіт була використана комп’ютерна техніка та програмне забезпечення фірми Microsoft (MS Word XP, MS Excel XP), програма оцінки ефективності функціонування транспортної мережі “ro_net”. Отримані результати: дана оцінка параметрів функціонування вулично-дорожньої мережі досліджуваного району, виявлені “вузькі місця”, розроблено комп'ютерну модель функціонування мережі, запропоновано комплекс заходів по вдосконаленню вулично-дорожньої мережі району на мережевому рівні. Ступінь застосування: на рівні розробок.Рекомендації щодо застосування: вжиття пропонованих заходів необхідне для підвищення ефективності функціонування елементів вулично-дорожньої мережі досліджуваного району. Ефективність: при впровадженні пропонованих заходів очікується зменшення втрат транспортного часу, зменшення кількості дорожньо-транспортних подій. Область застосування: вулично-дорожня мережа м. Дергачі.Документ Оцінка споживчих властивостей автомобільної дороги(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Байдуков, Владислав СергійовичМета роботи – дослідження споживчих властивостей автомобільних доріг і розробка заходів щодо їх поліпшення. Об'єкт дослідження – вплив експлуатаційних заходів на споживчі властивості автомобільних доріг. Предмет дослідження – показники споживчих властивостей автомобільних доріг. Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі проведено комплексну оцінку споживчих властивостей автомобільних доріг двох варіантів автомобільних доріг. За результатами аналізу (підсумкові значення коефіцієнта забезпеченості розрахункової швидкості і комплексного показника транспортно-експлуатаційного стану дороги) були запропоновані і обґрунтовані заходи щодо поліпшення споживчих властивостей досліджуваних ділянок автомобільних доріг. Інформація про впровадження: результати роботи можуть бути впроваджено Службою автомобільних доріг Харківської області. Рекомендації щодо використання результатів роботи: результати дослідження можуть бути використані при розробці заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги. Сфера застосування: автомобільні дороги загального користування.Документ Оцінка характеристик транспортних потоків в частині Індустріального району міста Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Ковтун, Юлія СергіївнаМета роботи - аналіз альтернативних схем ОДР на перехресті просп. Героїв Сталінграду та просп. Льва Ландау у місті Харків. Об’єкт – перехрестя просп. Героїв Сталінграду та просп. Льва Ландау у місті Харків. Наукові результати дипломної роботи. Проведений аналіз альтернативних схем організації дорожнього руху на досліджувальном перехресті та обрана найбільш раціональна схема організації дорожнього руху. Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані при реконструкції перехрестя перехресті просп. Героїв Сталінграду та просп. Льва Ландау у місті Харків.Документ Оцінка якості організації дорожнього руху на вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козуб, Марина СергіївнаМета роботи – оцінка якості організації дорожнього руху на вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків. Об’єкт дослідження – перехрестя вул. Клочківська та вул. Отакара Яроша у місті Харків. Предмет дослідження – процес взаємодія транспортних та пішохідних потоків на досліджуваному перехресті. Результати дипломної роботи бакалавра.Створена імітаційна модель досліджувального перехрестя для симуляції руху транспорту та оцінки його характеристик. Рекомендації з впровадження: розробки можуть бути використані при реконструкції досліджувального перехрестя.Документ Оцінка якості організації дорожнього руху на вузлі в одному рівні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Явтушенко, Дмитро ВолодимировичМета – підвищення ефективності дорожнього руху на перехресті ВДМ за рахунок визначення оптимальних параметрів циклу світлофорного регулювання. Отримані результати – робота вміщує повну характеристику району дослідження, умови руху і стан аварійності існуючої схеми організації дорожнього руху. В роботі були розглянуті методи організації дорожнього руху на улицях і дорогах населених пунктів. Отримані результати – запропоновано заходи з реорганізації дорожнього руху на вузлах ВДМ міста, які мають зменшити затримки транспортних засобів та кількість ДТП. Розроблені локальні заходи, що підвищують рівень безпеки руху. Рекомендації з впровадження – застосування отриманих результатів необхідне для зменшення аварійності та підвищення ефективності дорожнього руху на вузлах вулично-дорожньої мережі великих та середніх міст. Область застосування – вузли в одному рівні на вулично-дорожній мережі міста.Документ Порівняльний аналіз схем організації дорожнього руху на перехресті вул. Дерев’янка – просп. Науки м. Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мойсяк, Євгеній ДмитровичМета роботи - вибір планувального та організаційного рішення на перехресті вул. Дерев’янка – просп. Науки м. Харків на основі визначення показників ефективності та безпеки дорожнього руху. Об'єкт дослідження – процес дорожнього руху на перехресті вул. Дерев’янка – просп. Науки м. Харків. Предмет дослідження – ефективність дорожнього руху на перехресті вул. Дерев’янка – просп. Науки м. Харків Метод дослідження – натурно-аналітичний. У дипломній роботі проведено порівняння результатів моделювання функціонування транспортного вузла в одному рівні при різних планувальних та організаційних рішеннях. Запропоновані два планувальних рішення вузла – лінійний та кільцевий. Для кільцевого типу транспортного вузла визначені мінімальні значення основних геометричних параметрів, що впливають на ефективність функціонування транспортного вузла в одному рівні.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »