Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3891
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 66
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ INDUSTRY 4.0 в задачах просторово часової орієнтації автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Стадольський, Роман МихайловичНауковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи програмного забезпечення автотрансферу за технологією WEB та переходу до ІТ industry 4. Практичний результат передбачає застосування програмної інженерії у розвитку нових стартапів з об'єднання внутрішньої та зовнішньої телематки АКС, самоорганізації та мехатронізації автомобільної електроніки. Прогнозним припущенням досягнення мети, визначеної в АВР, є застосування її результатів автомобільними транспортними комерційними та державними, приватними компаніями і фізичними особами України.Документ Автоматизована інформаційна система визначення порушень ПДР(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Хамза, Ілля СамірВ роботі розроблено автоматизовану інформаційну систему визначення порушень ПДР та представлено результати. Розроблена система може підвищити безпеку транспортного руху шляхом посилення контролю над транспортним рухом.Документ Аналіз та моделювання функціонування транспортних систем за допомогою комп’ютерних систем та технологій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козачок, Лариса МиколаївнаОб’єкт дослідження – перспективні інструменти систем комп’ютерної математики для аналітичного та імітаційного моделювання інтенсивності транспортних потоків. Предмет дослідження – автоматизація аналізу та моделювання функціонування транспортних систем. Метою дипломної роботи є аналіз та дослідження транспортних систем та процесів їх функціонування за допомогою застосування комп'ютерних систем та технологій, які використовуються при аналізі процесів, що вивчаються, та процесів в самих комп'ютерних системах. Основні завдання та характеристики бажаних результатів (наукові або практичні) – описати цілі, функції, види існуючих методів розробки моделей за допомогою систем комп’ютерної математики, описати авторегресійну модель інтенсивності транспортного потоку залежно від часу, оцінити параметри розробленої моделі та розмір вибірки, необхідної для адекватного та точного дослідження, провести велике число моделювань для визначення розподілу оцінок авторегресійної моделі, побудувати імітаційну модель руху транспорту у певній транспортній мережі, провести дослідження економічних показників розробки проекту побудови моделей.Документ Веб-додаток для клієнтської частини з використанням технологій Big Data(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Стегній, Андрій ВолодимировичРезультат полягає у доведенні доцільності розробки програмного забезпечення з урахуванням масштабованості та гнучкості, що дозволить їй адаптуватися до мінливих потреб і вимог. Практичний результат передбачає у самостійному отриманні знань та вмінь магістра спеціальності 122 Комп’ютерні науки з технічної підготовки архітектури, функціонування, комунікаційного устаткування та рекомендацій (інструктивного супроводження) з системного адміністрування автомобільної телематики в задачах розподілу комп’ютерного ресурсу. Особливо слід визначити комплексний характер цієї роботи. Область використання отриманих результатів: автомобільні транспортні дорожні організації України.Документ Використання технології Web 4 в геопозиціонуванні автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козлов, Олександр ЮрійовичЦільова настанова передбачала об’єкт дослідження – процес розгортання хмари мережевої підтримки мультіагентної технології. Мета роботи – удосконалення перевізного процесу для ланцюга виробник, перевізник, отримувач та підвищення ефективності віртуального управління автомобільним трансфером. Метод дослідження – аналогія та синергетичне сприйняття перевізного процесу автомобільного трансферу. Треба довести доцільність розробки програмної платформи програмного забезпечення автомобільного трансферу за технологією WEB 1-4 та перенесенні віртуального управління в хмарну середу industry 4.0 як з технічної так і економічної точки зору клієнтури автотрансферу. Науковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи програмного забезпечення автотрансферу за технологією WEB та переходу до ІТ industry 4. Завдання – Визначення вимог до створення ІТ-індустрії або надання ІТ-послуг на автотранспорті, рекомендації щодо логістики їх успішного виконання. Логістика (віртуальна логістика) зосереджена на впровадженні та імплементації основних положень Cloud Computing, тестування та моделювання WEB на транспорті. Науковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмної платформи програмного забезпечення АКС за технологією WEB 2 та переходу до ІТ Industry 4. Практичний результат передбачає у самостійному отриманні знань та вмінь магістра фаху 122 (комп’ютерні науки) з технічної підготовки архітектури, функціонування, комунікаційного устаткування та рекомендацій (інструктивного супроводження) з системного адміністрування автомобільної телематики.Документ Дослідження методів розпізнавання образів на прикладі систем е-commerce(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Залата, Артур ОлеговичОб’єкт – методи розпізнавання образів, програми машинного зору, системи машинного навчання. Мета роботи – проектування та створення програмної системи, яка дозволяє розпізнавати та ідентифікувати товар за його зображенням, визначати його категорію та знаходити за артикулом в електронних магазинах. В роботі проведений аналіз предметної галузі, досліджені основні методи та фреймворки машинного зору, проведений аналіз актуальних технологій, розроблена програма із використанням знань, набутих під час дослідження.Документ Дослідження процесу безперервної інтеграції та безперервної доставки у монорепозиторіях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мельник, Сергiй ПетровичМонорепозиторій - це концепція у розробці програмного забезпечення, коли весь код для різних проектів зберігається в одному репозиторії. Це може бути корисно і на автотранспортному підприємстві для ефективного управління різними аспектами бізнесу. Ось кілька способів, які можна використовувати монорепозиторій на автотранспортному підприємстві: Спільний код та інтеграція: Всі проекти та сервіси, пов'язані з автотранспортом, можуть ділитися спільним кодом, бібліотеками та компонентами в рамках монорепозиторію. Це полегшить відновлення та інтеграцію різних частин системи. Спільна інфраструктура: Монорепозиторій може містити спільні конфігураційні файли, скрипти розгортання та іншу інфраструктуру, що використовується всіма проектами. Це дозволить забезпечити єдність управління та підтримки. Загальна система збірки і поставки: Використання однієї системи збірки і поставки для всіх проектів у монорепозиторії спростить управління релізами та патчами, а також забезпечить єдність середовища розробки та тестування. Спільна база даних: Якщо на підприємстві використовуються різні сервіси, які взаємодіють з базою даних, то ця база даних може бути розміщена в монорепозиторії. Це спростить схему даних, синхронізацію та забезпечить єдність даних. Спільна система моніторингу та аналізу даних: Всі сервіси можуть використовувати спільні інструменти для моніторингу та аналізу даних. Це дозволить вам швидко виявляти та вирішувати проблеми на різних рівнях системи. Спільна безпека та управління доступом: Один монорепозиторій може забезпечити єдність управління доступом та безпеки для всіх проектів, що спрощує адміністрування та зменшує ризик витоку даних. Спільна документація: Усі проекти можуть мати спільну документацію, яка знаходиться в монорепозиторії. Це полегшить доступ до інформації та сприятиме стандартизації. Перед впровадженням монорепозиторію важливо врахувати потреби конкретного підприємства та забезпечити відповідну підтримку та процеси.Документ Дослідження та розробка методів інтерактивної візуалізації великих тривимірних об’єктів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Юнік, Денис СергійовичДипломна робота: 95с., 26 рис., 2 додатки, 22 джерела. Мета дослідження полягає у створенні продукту для адаптації студентів до традиційної форми навчання за допомогою засобів візуалізації та збереження історичного надбання ХНАДУ. Об’єктом дослідження є інтерактивна модель приміщень та полігону ХНАДУ. Предмет дослідження – програмні та апаратні засоби отримання та обробки інформації. Завдання – дослідити програмні та апаратні засоби отримання та обробки інформації, створити інтерактивну модель приміщень та полігону ХНАДУ. Особливістю роботи є створення Android-додатку, який містить оптимізовані зображення для економії місця на присторої користувача та може функціонувати без підключення до мережі інтернет. Розроблений продукт виконує низку практичних задач: адаптація студентів до традиційної форми навчання, збереження історичного надбання, заохочення майбутніх абітурієнтів вступати до ХНАДУ. Розроблена система має великий потенціал для розвитку.Документ Застосування комп’ютерного зору для розпізнавання обличчя людини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Кньовець, Валентин СвятославовичУ кваліфікаційній роботі студента Кньовця В. С. розглянуто актуальну проблему створення систем комп'ютерного зору. Автор зосередив свою увагу на загальних проблемах сучасних комп’ютерних систем комп'ютерного зору, використання їх на транспортно-дорожньому комплексі, та визначив концепцію їх створення. Був проведен аналіз концепції створення систем комп'ютерного зору, особлива увага приділялась математичному та програмному забезпеченню. Також було розроблено програмне забезпечення для виявлення об’єктів на відеозображенні. Автор аналізує концепії побудови систем комп'ютерного зору, принципи їх створення. Основна увага в роботі приділена розробці програмного забезпечення для розпізнавання об’єктів на відеозображенні. Також в роботі проведен аналіз надійності та техніко-економічне дослідження розробки.Документ Комп'ютерне моделювання збудження хвиль в приладах електроніки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Поклонський, Євген ВасильовичМетою дипломної роботи є методом комп’ютерного моделювання дослідити процеси збудження електромагнітних хвиль в гіротронах та інших приладах електроніки, які працюють на аналогічних принципах. Об’єкт дослідження – це збудження електромагнітних хвиль в гіротронах та інших приладах електроніки. Предмет дослідження – дослідження впливу різних параметрів на розвиток процесу генерації хвилі з метою надання рекомендацій по підбору ії оптимальних значень. Дипломна робота присвячена створенню програмного застосунку та проведення за його допомогою моделювання процесів генерації НВЧ хвиль в приладах електроніки. Результатами виконання дипломного проекту є створенню програмного застосунку для моделювання процесів генерації НВЧ хвиль (ТЕ та ТМ хвиль) в приладах електроніки. В результаті проведеного моделювання одержані результати для коротких відкритих систем генерації ТЕ та ТМ хвиль, які можуть бути використані при розробці таких систем.Документ Моделювання методу для визначення релевантності описів зображень із застосуванням хешування даних(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Саранча, Ірина ОлександрівнаОб’єктом роботи є технологія визначення еквівалентності описів об'єктів із застосуванням хешування даних. Метою роботи моделювання методу для обчислення релевантності описів у вигляді множини дескрипторів ключових точок. Здійснено моделювання методу шляхом використання програмних засобів для реалізації порівняння зображень на підставі обчислення хеш-функції. Застосовано методи програмного моделювання, обчислена ступінь еквівалентності об’єктів після хешування у порівнянні з стандартними методами визначення релевантності.Документ Мультиагенти в інформаційних системах автомобільного транспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вовна, Сергій ВолодимировичУправління автотранспортним підприємством в реальному часі - складна наукова проблема, практичне вирішення якої, як показує практика, дозволяє на 15-25% підняти ефективність за рахунок усунення дефіциту або простою рухомого складу, наприклад, при вирішенні завдань управління і змінно-добовими завданнями для робітників, мобільними АТЗ і т.п. Математичне рішення цієї проблеми почалося в середині 20-го століття, що призвело до створення дослідження операцій як нової наукової дисципліни, яка орієнтована на вирішення завдань розподілу, планування та оптимізації ресурсів. Розроблені методи лінійного і динамічного програмування дозволили формалізувати постановку і домогтися ефективного вирішення низки практичних завдань, особливо, в зв'язку з швидким зростанням потужності комп'ютерів. Однак, із зростанням складності і розмірності цих завдань почали виникати і різні серйозні труднощі, пов'язані з комбінаторним підходом, швидким наростанням складності обчислень (NP-Hard), неможливістю враховувати індивідуальні особливості замовлень і ресурсів і т.д.Документ Програмно-апаратне забезпечення системи реєстрації характеристик випромінювання антен(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Хруслов, Максим МихайловичДипломна робота присвячена створенню програмно-апаратного комплексу для реєстрації характеристик випромінювання антен. Для демонстрації роботи комплексу використовується безехова камера з поворотним пристроєм та необхідною апаратурою для вимірювання. Результатами виконання дипломного проекту є діаграми спрямованості та варіанти їх обробки для різних типів антен. Метою роботи є створення простого та доступного програмно-апаратного комплексу, який надає широкий спектр можливостей щодо дослідження діаграм спрямованості випромінювачів. Об’єкт дослідження це процес розробки та створення програмно-апаратного комплексу аналізу експериментальних даних дослідження антен. Предметом дослідження роботи виступають методи та алгоритми передачі, обробки та аналізу даних.Документ Проектування пошукової системи за допомогою хмарних обчислень(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Анохін, Яніслав ІгоровичМагістерська робота присвячена процесу проектування пошукової системи за допомогою хмарних обчислень, зокрема, інформаційно-комунікаційної платформи для задач підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних підприємств України. Передбачено скорочення часу та коштів на сервісне обслуговування учасників автомобільного трансферу, інформаційна підтримка прийняття рішень учасників дорожнього руху в умовах динамічної зміни дорожніх ситуацій, інформаційний розвиток саме ситуаційне керування дорожнім рухом. Науковий результат полягає у доведенні доцільності розробки програмного забезпечення у вигляді інформаційно-комунікаційної платформи для процесів управління документацією транспортних мереж. Практичний результат передбачає у самостійному отриманні знань та вмінь магістра спеціальності 122 Комп’ютерні науки з технічної підготовки архітектури, функціонування, комунікаційного устаткування та рекомендацій (інструктивного супроводження) з системного адміністрування автомобільної телематики в задачах розподілу комп’ютерного ресурсу. Особливо слід визначити комплексний характер цієї роботи. Виконано складну імплементацію існуючого транспортного порталу ХНАДУ у новий логістичний портал-інформаційний сайт. Область використання отриманих результатів: автомобільні транспортні дорожні організації України.Документ Проектування системи пошуку з використанням хмарних технологій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бутов, В'ячеслав ПавловичМетою роботи є проектування системи пошуку з використанням хмарних технологій. Систему розроблено для ефективної процедури пошуку і надання користувачам значущої інформації та візуалізації. Програма також створена з урахуванням масштабованості та гнучкості, що дозволить їй адаптуватися до мінливих потреб і вимог. Система пошуку розроблена зі зручними інтерфейсами та інтерактивними функціями, що робить його доступним і простим у використанні для широкого кола користувачів. Загалом, метою цієї роботи є створення потужного та зручного інструменту для керування та аналізу великих даних. В основі магістерської роботи вибір хмари, імплементація гіпотези про зниження втрат, що пов'язані з розвитком програмного забезпезпечення автотрансферу, зокрема, інформаційно-комунікаційної платформи для процесів управління документацією транспортних мереж в задачах підвищення конкурентної спроможності дорожніх транспортних підприємств України. Область використання отриманих результатів: автомобільні транспортні дорожні організації України.Документ Проектування системи пошуку з використанням хмарних технологій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Бутов, В'ячеслав ПавловичМетою роботи є розробка веб-додатку з використанням технологій і техніки великих даних. Додаток розроблено для ефективної обробки великих обсягів даних і надання користувачам значущої інформації та візуалізації. Програма також створена з урахуванням масштабованості та гнучкості, що дозволить їй адаптуватися до мінливих потреб і вимог. Крім того, додаток розроблено зі зручними інтерфейсами та інтерактивними функціями, що робить його доступним і простим у використанні для широкого кола користувачів. Загалом, метою цієї роботи є створення потужного та зручного інструменту для керування та аналізу великих даних.Документ Проектування та розроблення інтерфейсу інформаційної системи соціальної взаємодії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Хованова, Анастасія МиколаївнаМета роботи - аналіз особливостей проектування та практичного прототипування інформаційної системи соціальної взаємодії. Об'єкт дослідження – інтерфейс інформаційної системи соціальної взаємодії. Предмет дослідження – інформаційні технології для реалізації інтерфейсу інформаційної системи соціальної взаємодії. Бажані результати – розробити інтерфейс інформаційної системи соціальної взаємодії, що дозволить користувачам мати можливість отримувати або надавати волонтерську допомогу. Це дозволить досягти вирішення таких питань: - підвищити ефективність пошуку надання та отримання волонтерської допомоги; - додавати та контролювати свої оголошення завдяки особистому кабінету; - оптимізувати роботу військових, волонтерів та волонтерських організацій, цивільних осіб та ін.Документ Проєктування та розроблення конструктора контенту для навчального програмного забезпечення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Котенко, Богдан ОлександровичВикористання інформаційних та комп'ютерних технологій вже довгий час має сильний вплив на широкий спектр різних галузей діяльності людини. Галузь навчання також не є винятком. У даній роботі розглядається процес розробки застосунку для створення контенту для навчального програмного забезпечення. Об’єкт дослідження – процес розробки програмного забезпечення. Предмет дослідження – конструктор контенту для навчального програмного забезпечення. Метою роботи є розробка конструктор контенту для навчального програмного забезпечення. Проведено аналіз популярності використання операційних систем в IT спільноті та на її основі було обрано фреймворк для розробки. Проведено огляд способів зберігання даних та способів їх передачі. Проаналізовано засоби конструювання тестувань. Проведено структуризацію застосування. Застосовано технологію об'єктно-орієнтованої (C#) розробки застосунку з використанням конструктора WinForm для створення інтерфейсу, реалізовано збереження даних за допомогою бази даних SQLite та їх поширення за допомогою Github. Проведено функціональне тестування застосунку на основі складених тест-кейсів, що підтверджують відповідність застосунка необхідним вимогам. Для розробки було використане середовище Visual Studio 2022 для платформи Windows з фреймворком .NET Framework з конструктором інтерфейсу WinForm з використанням об'єктно-орієнтованої мови C#.Документ Проєктування та розроблення інформаційною системи соціальної взаємодії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Сєркін, Роман ОлександровичОб’єкт дослідження – інформаційна система соціальної взаємодії. Предмет дослідження – інформаційні технології розробки інформаційної системи соціальної взаємодії Метою роботи є проектування та розробка бекенд частини інформаційної системи соціальної взаємодії. Бажані результати – спроектувати та розробити бекенд частину інформаційної системи соціальної взаємодії, що дозволить користувачам мати можливість працювати з інформаційною системою. Проведено аналіз існуючих методів проектування веб-застосунків та обґрунтування вибору засобів розробки. Застосовано технології об’єктно-орієнтованого програмування для розробки програмного забезпечення. Програмне забезпечення реалізовано у клієнт-серверній архітектурі. Для розробки обрано середовище IntelliJ IDEA 2022 та мова програмування Java, що зробить веб-застосунок кросплатформним.Документ Підхід до розробки системи інтерактивної взаємодії для роботи з 3D-моделями(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Борисенко, Артем ІвановичОб’єкт дослідження – тривимірні моделі у браузері, інтерактивна взаємодія з 3D моделями. Предмет дослідження − перспективні інструменти розробки інтерактивного веб-додатку для роботи з 3D моделями. Мета роботи – розробка інтерактивного веб-додатку заснованого на використанні технології WebGL для роботи з 3D моделями на базі можливостей сучасних браузерів. Основні завдання та характеристики бажаних результатів (наукові або практичні) – провести аналіз існуючих систем роботи з тривимірними моделями на базі веб-переглядача; інформаційно-презентаційної системи для роботи з тривимірними моделями; розробка схеми функціонування та програмного забезпечення для веб-сторінки; розробка схеми функціонування та програмного забезпечення для веб-серверу; дослідження з охорони праці робітника, що використовує ПК.