2011
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1473
Переглянути
Перегляд 2011 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Альтернативне дизельне паливо(2011) Туренко, Анатолiй Миколайович; Внукова, Наталiя Володимирiвна; Позднякова, Олена IгорiвнаАльтернативне дизельне паливо, що містить дизельне паливо і продукти піролізу гумотехнічних виробів, яке відрізняється тим, що продукти піролізу попередньо оброблені воднем у присутності каталізаторів при постійному перемішуванні та підвищеному тиску від 0,1 до 0,5 МПа.Документ Гiбридний автомобiль(2011) Бажинов, Олексiй Васильович; Двадненко, Володимир Якович; Колєснiков, Андрiй ВасильовичГібридний автомобіль, що містить перший ДВЗ із системами охолодження, живлення й випуску, який механічно пов'язаний з колесами й першим генератором, електродвигун, механічно пов'язаний з колесами, акумуляторну батарею, блок керування, пов'язаний із першим ДВЗ, електродвигуном, першим генератором і акумуляторною батареєю, який відрізняється тим, що в ньому встановлений другий ДВЗ, що має системи охолодження, живлення й випуску, пов'язані з відповідними системами основного ДВЗ, а також установлений другий генератор, механічно зв'язаний із другим ДВЗ, крім того, другий ДВЗ і другий генератор зв'язані із блоком керування й мають меншу, ніж у першого ДВЗ і першого генератора, потужність, причому потужність другого ДВЗ і другого генератора відповідає потужності заряду акумуляторної батареї.Документ Генератор багатократних iмпульсiв струму для обробки металiв тиском iмпульсного магнiтного поля(2011) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Гнатова, Щасяна Валiковна; Трунова, Iрина СергiївнаГенератор багатократних імпульсів струму для обробки металів тиском імпульсного магнітного поля, що містить зарядний пристрій, накопичувач ємності електричної енергії і розрядний контур з навантаженням-індуктором, комутація якого здійснюється тиристорно-електронним пристроєм, виконаний з можливістю синхронізації заряду-розряду накопичувача ємності для збудження заданої кількості імпульсів струму в розрядному контурі, який відрізняється тим, що як накопичувач електричної енергії використано іоністор.Документ Генератор багаторазових iмпульсiв струму для магнiтно-iмпульсної обробки металiв з розгалуженим колом комутуючих пристроїв(2011) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Воробйов, Валерiй Валерiйович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Сосков, Анатолiй Георгiйович; Чаплигiн, Євген ОлександровичГенератор багатократних імпульсів струму для обробки металів тиском імпульсного магнітного поля, що містить зарядний пристрій, накопичувач ємності електричної енергії і розрядний контур з навантаженням-індуктором, комутація якого здійснюється тиристорно-електронним пристроєм, виконаний з можливістю синхронізації заряду-розряду накопичувача ємності для збудження заданої кількості імпульсів струму в розрядному контурі, який відрізняється тим, що розрядний контур представлено сукупністю паралельних гілок, що складаються з однакових послідовно з'єднаних ємностей і комутуючих тиристорно-електронних пристроїв із загальним електричним виводом до навантаження-індуктора, причому кількість паралельних гілок вибирається, виходячи з допустимого струму комутуючих тиристорно-електронних пристроїв.Документ Електромагнiт клапана керування форсунки(2011) Абрамчук, Федiр Iванович; Бовда, Олександр Михайлович; Грицюк, Олександр Васильович; Врублевський, Олександр Миколайович; Денiсов, Олексiй ВалерiйовичЕлектромагніт клапана керування форсунки, що містить якір, пружину та котушку, розташовану у магнітопроводі з магнітом’якого матеріалу, який складається з ізольованих одна від одної частинок, який відрізняється тим, що до нього додатково включено магнітотвердий матеріал у кількості 5-10 %, частинки якого попередньо зорієнтовані у напрямку дії силових ліній магнітного поля і також ізольовані одна від одної.Документ Комбiнована силова установка транспортного засобу(2011) Туренко, Анатолiй Миколайович; Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Харченко, Анатолiй IвановичКомбінована силова установка транспортного засобу, яка включає два двигуни, що використовують різні джерела енергії, один із яких двигун внутрішнього згоряння, механізм трансмісії, що з'єднує двигуни та колеса ведучих мостів, яка відрізняється тим, що другим двигуном є пневмодвигун, причому обидва двигуни виконані з можливістю спільної або роздільної передачі крутного моменту на колеса ведучих мостів за сигналами електронного блока керування, електрично зв'язаного з датчиками, що реєструють режими роботи кожного із двигунів, та перетворюючого сигнал педалі "газу" у сигнали керування режимами роботи двигунів.Документ Комплексне в'яжуче з використанням вiдходiв вуглевидобутку(2011) Хоботова, Елiна Борисiвна; Толмачов, Сергiй Миколайович; Уханьова, Марина Iванiвна; Грек, Андрiй ОлександровичКомплексне в'яжуче з використанням відходів вуглевидобутку, що містить портландцементний клінкер, гіпс та гідравлічно активну добавку у вигляді горілої породи, яке відрізняється тим, що співвідношення компонентів наступне, мас. %: горіла порода 10-30; гіпс 3-5; портландцементний клінкер - решта.Документ Композицiя для отримання дрiбнозернистих i пiщаних бетонiв, що мiстять вуглецевi наночастинки(2011) Толмачов, Сергiй Миколайович; Бєлiченко, Олена Анатолiївна; Шмалько, Володимир Михайлович; Зеленський, Олег IвановичКомпозиція для одержання дрібнозернистих і піщаних бетонів, що містить мінеральне в'яжуче - цемент, заповнювач і воду, яка відрізняється тим, що додатково містить вуглецеві наночастинки, причому компоненти взяті в наступному співвідношенні, мас. %: мінеральне в'яжуче 20-50 заповнювач 50-80 вода (понад) 7-30 вуглецеві наночастинки 0,0001-0,5.Документ Пристрiй для вимiрювання параметрiв транспортних засобiв(2011) Альошин, Геннадiй Васильович; Коломiйцев, Олексiй Володимирович; Левтеров, Андрiй Iванович; Ярута, Антон МиколайовичПристрій для вимірювання параметрів транспортних засобів, що містить послідовно підключені лазер з накачкою, селектор подовжніх мод, блок дефлекторів з підключеним до нього блоком керування дефлекторами та передавальну оптику, послідовно підключені приймальну оптику, фотодетектор, широкосмуговий підсилювач, резонансні підсилювачі, формувачі імпульсів та лічильники імпульсів мод променів і електронно-цифрову обчислювальну машину (ЕЦОМ), яка підключена до блока відображення інформації, який відрізняється тим, що додатково введені порогові пристрої, які підключені до тих же виходів формувачів імпульсів променевих каналів, що і входи лічильників імпульсів мод променів, виходи порогових пристроїв підключені через елемент АБО до входу селектора подовжніх мод і до других входів лічильників імпульсів мод променів, виходи яких підключені до відповідних входів ЕЦОМ, канал вимірювання відстані, що містить послідовно підключені до виходу селектора подовжніх мод формувача імпульсів моди відстані і лічильник імпульсів відстані, вихід якого підключений до блока керування дефлекторів та ЕЦОМ, доплерівський канал вимірювання радіальної швидкості, що містить послідовно підключені резонансний підсилювач моди швидкості, двократний перетворювач частоти, формувач імпульсів радіальної швидкості, а також пристрій обчислювання радіальної швидкості, що підключений до ЕЦОМ.Документ Пристрiй для вимiрювання параметрiв транспортних потокiв(2011) Левтеров, Андрiй Iванович; Денисенко, Олег Васильович; Ярута, Антон МиколайовичПристрій для вимірювання параметрів транспортних потоків, що складається з датчика лазерного випромінювання інфрачервоного діапазону, оптичного модулятора, генератора розгортки, лічильника-дешифратора, підсилювачів, дискретного сканера, задавального генератора, елемента визначення частоти доплерівського зсуву сигналу, перетворювача частоти зсуву сигналу і фотоприймача, причому генератор розгортки через лічильник-дешифратор, що послідовно сполучений з підсилювачами, підключений до дискретного сканера, задавальний генератор через резонансний підсилювач підключений до оптичного модулятора, датчик лазерного випромінювання оптично з'єднаний через оптичний модулятор з дискретним сканером, який відрізняється тим, що фотоприймач виконано з можливістю повороту синхронно з поворотом датчика лазерного випромінювання, елемент визначення частоти доплерівського зсуву сигналу виконано в вигляді двократного перетворювача частоти, перетворювач частоти зсуву сигналу виконано у вигляді вимірювача частоти, причому двократний перетворювач частоти підключений першим входом до виходу задавального генератора, а другим входом - до виходу фотоприймача, вихід двократного перетворювача частоти підключений до вимірювача частоти та високочастотного детектора.Документ Пристрiй для вимiрювання параметрiв транспортних потокiв(2011) Левтеров, Андрiй Iванович; Ярута, Антон МиколайовичПристрій для вимірювання параметрів транспортних потоків, що складається з датчика лазерного випромінювання інфрачервоного діапазону, оптичного модулятора, генератора імпульсів, лічильника-дешифратора, підсилювачів, задавального генератора, резонансного підсилювача, елемента визначення частоти доплерівського зсуву сигналу, перетворювача частоти зсуву сигналу і фотоприймача, причому генератор імпульсів через лічильник-дешифратор послідовно сполучений з підсилювачами, задавальний генератор через резонансний підсилювач підключений до оптичного модулятора, датчик лазерного випромінювання оптично з'єднаний з оптичним модулятором, елемент визначення частоти доплерівського зсуву сигналу виконано в вигляді двократного перетворювача частоти, перетворювач частоти зсуву сигналу виконано у вигляді вимірювача частоти, причому двократний перетворювач частоти підключений першим входом до виходу задавального генератора, вихід двократного перетворювача частоти підключений до вимірювача частоти та високочастотного детектора, який відрізняється тим, що додатково введені елемент "АБО", оптоволоконний кабель, оптичні поворотні призми та фотоприймачі для кожної смуги дороги, які через підсилювачі підключені до елемента "АБО", вихід якого підключений до другого входу двократного перетворювача частоти, вихід оптичного модулятора через оптоволоконний кабель підключений до оптичних поворотних призм для кожної смуги дороги.Документ Пристрiй для забезпечення поперечної стiйкостi колiсних машин з шарнiрно зчленованою рамою(2011) Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергiйович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Клец, Дмитро Михайлович; Задорожня, Вiкторiя ВолодимирiвнаПристрій для забезпечення поперечної стійкості колісних машин з шарнірно зчленованою рамою, що складається з корпуса, в якому встановлені горизонтальний та вертикальний шарніри, та упорних елементів, виконаних у вигляді приливків, який відрізняється тим, що оснащений демпфуючими елементами, які зв'язані одним кінцем з приливком на корпусі шарніра, а іншим - з приливком піврами, причому приливки шарніра та піврами виконані у вигляді стаканів.Документ Система старт-стоп автомобiля(2011) Бажинов, Олексiй Васильович; Двадненко, Володимир Якович; Сєрiков, Сергiй Анатолiйович; Сєрiкова, Олена АндрiївнаСистема старт-стоп автомобіля, що містить стартер, механічно зв'язаний з ДВЗ, генератор, головну передачу, механічно зв'язану з колесами автомобіля, блок управління, електрично зв'язаний з ДВЗ, стартером і генератором, стоп-сигнал, кінцевий вимикач стоп-сигнала, механічно зв'язаний з педаллю гальма, яка відрізняється тим, що генератор виконано механічно зв'язаним з головною передачею, крім того введено додаткове навантаження генератора і реле вмикання додаткового навантаження генератора, при цьому обмотка цього реле підключена до стоп-сигнала.Документ Спосiб визначення в'язкостi цементного тiста(2011) Толмачов, Сергiй Миколайович; Бєлiченко, Олена АнатолiївнаСпосіб визначення в'язкості цементного тіста за допомогою металевої пластини, на якій розташований конус для випробування цементного тіста та стандартного вібромайданчика, в якому вимірюють діаметр розпливу конуса, причому в'язкість цементного тіста розраховується по формулі: , де - маса цементного тіста (кг), - прискорення вільного падіння (9,8 м/с2), - діаметр розпливу цементного тіста (м), - частота коливань (1/с), - амплітуда коливань (м).Документ Спосiб визначення твердостi асфальтобетоних покриттiв(2011) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Глушкова, Дiана Борисiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Костiна, Людмила Леонидiвна; Мощенок, Андрiй Васильович; Татаркiна, Iрина Сергiївна; Чигрин, Анатолiй ОлександровичСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів шляхом втискування індентора під дією вантажу, який скидають з висоти, і наступному розрахунку твердості за параметрами невідновленого відбитка, який відрізняється тим, що висота падіння вантажу вибирається в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулами, які враховують масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри невідновленого відбитка.Документ Спосiб визначення твердостi асфальтобетоних покриттiв(2011) Мощенок, Василь Iванович; Лалазарова, Наталiя Олексiївна; Дощечкiна, Iрина Василiвна; Кухарева, Iрина Євгенiвна; Нестеренко, Олена Анатолiївна; Мощенок, Андрiй Васильович; Ловин, Василь Васильович; Демченко, Сергiй Володимирович; Ареф-Коновалов, Андрiй ХосiйовичСпосіб визначення твердості асфальтобетонних покриттів покриттів шляхом втискування індентора під дією вантажу, який скидають з висоти, і наступного розрахунку твердості за параметрами невідновленого відбитка, який відрізняється тим, що маса вантажу вибирається в залежності від типу покриття, а твердість визначається за формулами, які враховують масу вантажу, висоту його падіння, кут конуса індентора та параметри невідновленого відбитка.Документ Спосiб вимiрювання питомої електропровiдностi листових металiв(2011) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Смирнов, Дмитро ОлеговичСпосіб вимірювання питомої електропровідності листових металів, що включає компенсацію магнітного поля між металевими листами, який відрізняється тим, що вимірюють питому електропровідність безконтактно, при цьому два металеві листи, один з яких є зразком з відомими питомою електропровідністю і товщиною, а другий є досліджуваним листом тільки з відомою товщиною, розташовують паралельно один одному, із зовнішньої сторони кожного з листів розміщують прямокутні плоскі індуктори з однаково направленими такими струмами, щоб у внутрішній порожнині між металевими листами напруженості магнітного поля, що збуджується кожним із струмів в індукторах, компенсувалися і результуюча напруженість була рівна нулю, а питому електропровідність досліджуваного металевого листа обчислюють за формулою: , де - амплітуди струмів у витках індукторів; - відомі питома електропровідність і товщина зразка металевого листа; - відома товщина досліджуваного металевого листа.Документ Спосiб газотермiчного напилювання покриття на сталевi деталi(2011) Лузан, Сергiй ОлексiйовичСпосіб газотермічного напилювання покриття на сталеві деталі, що включає попередню механічну обробку поверхні деталей і напилювання порошкового матеріалу з одночасною обробкою шарів, що напилюються, який відрізняється тим, що після механічної обробки поверхні деталі проводять напилення покриття при одночасній вібраційній обробці деталі, причому вібраційну обробку проводять шляхом збудження в ній поздовжніх коливань з звуковою частотою 5-5000 Гц і амплітудою деформації в зоні напилювання (0,6-3,2) х 10-4, які припиняють при закінченні напилювання.Документ Спосiб одержання газотермiчного покриття(2011) Лузан, Сергiй ОлексiйовичСпосіб одержання газотермічного покриття, що включає попередню механічну обробку поверхні деталі й напилювання порошкового матеріалу газовим струменем, який відрізняється тим, що вібраційну обробку деталі здійснюють після напилення покриття порушенням в ньому повздовжніх коливань частотою 5-5000 Гц і амплітудою деформації (0,6-3,2).10-4, та виконують її протягом 3-4 хвилин.Документ Спосiб отримання сорбенту на основi металургiйного шлаку(2011) Хоботова, Елiна Борисiвна; Грайворонська, Iнна Валерiєвна; Даценко, Вiта ВасилiвнаСпосіб отримання сорбенту на основі металургійного шлаку та підвищення його сорбційної ємності, який включає подрібнення шлаку, його хімічну активацію з наступною промивкою водою та висушуванням, який відрізняється тим, що визначають процент діопсиду шлаку, подрібнюють його до розміру 1,2-2 мм, а хімічну активацію шлаку проводять при 20 C 0,5 М розчином сульфатної кислоти протягом 20-24 годин з послідовною дворазовою промивкою дистильованою водою, причому висушування ведуть природнім шляхом протягом 8-12 годин.