2011, Випуск 02
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5485
Переглянути
Перегляд 2011, Випуск 02 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 33
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Formal models of language systems(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Chetverikov; Fedorova, T.; Vechirskaya, I.; Четвериков, Г. Г.; Федорова, Т. М.; Вечірська, І. Д.; Вечирская, И. Д.The basic construction concepts of unifying two-digit and multi-valued means of processing symbolic data are considered. The present approach is based upon a single methodological and special purpose principle by applying the proposed methods of the intelligence theory for mathematical input/output data and their intermediate transformations by an appropriate AFP-structure of the third grade.Документ Valve turbo-alternator as additional hybrid car device for the high-voltage battery charge(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Kolesnikov, S.; Shulyakova, L.; Колесников, С. А.; Шулякова, Л. В.The description of the hybrid car, its drive components and method of the solution of the problem with moving period of the car on electric pulling by means of valve turbo-alternator is given in this article.Документ Автоматизированная компьютерная система голосового управления автомобилем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Кравченко, А. П.; Крамарь, Н. М.; Морозов, И. В.; Кравченко, О. П.; Крамарь, М. М.; Морозов, І. В.; Kravchenko, A.; Kramar, N.; Morozov, I.Рассмотрены отечественные автомобили и зарубежные аналоги. Отмечены недостатки, связанные с отсутствием вспомогательной электронной системы, служащей для повышения безопасности и удобства управления машиной. Предложена инновационная разработка комплексной системы голосового управления, обеспечивающая надёжность, удобство и простоту передвижения в автомобиле.Документ Диэлектрические свойства моторных масел(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Григоров, А. Б.; Наглюк, И. С.; Наглюк, І. С.; Grigorov, A.; Naglyuk, I.Обоснована зависимость между диэлектрической проницаемостью моторных масел и их физико-химическим составом. Установлено, что между диэлектрической проницаемостью моторных масел и их сульфатной золой существует сильная корреляционная зависимость.Документ До питання вибору критеріїв ефективності організації дорожнього руху методами теорії корисності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Абрамова, Л. С.; Капінус, С. В.; Капинус, С. В.; Abramova, L.; Kapinus, S.Розглядаються питання застосування елементів теорії прийняття рішень у вирішенні практичних завдань управління дорожнім рухом.Документ Дослідження керованості автопотяга по моделі із чотирма степенями свободи(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Дячук, М. В.; Петренко, Д. І.; Петренко, Д. И.; Dyachuk, M.; Petrenko, D.Розглянуто моделювання криволінійного руху автопотяга. Розроблено математичну модель руху плоскої дволанкової системи; створено програмне забезпечення у середовищі MATLAB; проаналізовано результати моделювання руху на прикладі зчленованого складу МАЗ-643008 + НЕФАЗ-96931 з урахуванням розподілу кутів повороту керованих коліс та еластичних властивостей шин коліс.Документ Експертиза з визначення та аналізу швидкості руху транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Корчан, Н. С.; Варлахов, В. О.; Ольхов, В. С.; Korchan, N.; Varlahov, V.; Olhov, V.Викладено проблеми, які виникають в судовій автотехнічній експертизі при визначенні швидкості руху транспортних засобів на момент дорожньо-транспортної пригоди. Запропоновано спосіб визначення швидкості транспортних засобів шляхом дослідження електронного блоку керування автомобілем, що обладнаний системою додаткових засобів пасивної безпеки.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011)Документ Исследование математической модели колебаний мобильного робота с системой технического зрения(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Рожков, П. П.; Рожкова, С. Э.; Рожкова, С. Е.; Rozhkov, P.; Rozhkova, S.Исследуется математическая модель колебаний мобильного робота с целью построения системы автоматического управления плавностью хода.Документ К вопросу синтеза оптимального управления в условиях нестохастической неопределенности(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Гурко, А. Г.; Гурко, О. Г.; Gurko, A.Рассмотрены некоторые вопросы синтеза оптимального управления на основе игрового подхода. Предполагается, что априорная информация о возмущениях ограничена лишь множеством их возможных значений, при этом необходимо гарантировать приемлемое качество управления при любых возможных реализациях возмущений.Документ К вопросу управления транспортными потоками по улично-дорожной сети города(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Чернобаев, Н. С.; Чернобаєв, М. С.; Chernobaev, N.Предложена имитационная модель управления транспортными потоками по улично-дорожной сети мегаполиса.Документ Комплексный показатель оценки эффективности функционирования средств транспорта(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Бажинов, А. В.; Власенко, В. В.; Бажинов, О. В.; Bazhynov, A.; Vlasenko, V.Предложен новый подход по определению комплексного показателя оценки эффективности функционирования средств транспорта.Документ Магнитно-импульсная штамповка тонкостенных цилиндрических заготовок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Бондарь, С. В.; Лавинский, Д. В.; Лавінський, Д. В.; Bondar, S.; Lavinsky, D.Рассмотрена операция «раздача» для тонкостенного цилиндра. Исследовано напряженное состояние системы «заготовка – матрица». Сформулированы рекомендации для технологической оснастки.Документ Математические модели мультифизического анализа элементов транспортных машин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Автономова, Л. В.; Назаренко, С. А.; Назаренко, С. О.; Avtonomova, L.; Nazarenko, S.Рассматриваются проблемные вопросы, возникающие при разработке математических моделей элементов транспортных машин при наличии действия полей разной природы. Разработаны методы анализа последовательносвязанных, сильносвязанных, слабосвязанных мультифизичных пространственных моделей систем.Документ Математичне моделювання руху багатоланкових автопоїздів, що мають перекос мостів та ексцентриситет центрів мас ланок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Поляков, В. М.; Тімков, О. М.; Приходченко, Д. Ю.; Гаращенко, В. Г.; Тимков, А. Н.; Poljakov, V.; Timkov, A.; Prihodchenko, D.; Garashenko, V.Розроблено універсальну плоску математичну модель руху багатоланкового автопоїзда, що має перекос мостів та ексцентриситет центру мас кожної ланки. Диференціальні рівняння руху складені на основі загальних теорем механіки: про зміну головного вектора і головного моменту кількості руху.Документ Методика определения основных параметров электросиловой установки гибридного автомобиля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Бажинов, А. В.; Паникарский, А. С.; Боженов, В. С.; Бажинов, О. В.; Панікарський, О. С.; Bazhinov, A.; Panikarsky, A.; Bozhenov, V.Предложена методика предварительного определения основных параметров электросиловой установки легкового гибридного автомобиля. Приведены экспериментальные данные испытаний для автомобиля «Таврия».Документ Механізм протизносної та антифрикційної дії кондиціонера тechni-lube у складі дизельного палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Венцель, Є. С.; Голубов, О. С.; Криворотько, В. М.; Венцель, Е. С.; Голубов, А. С.; Ventzel, E.; Golubov, A.; Krivorotko, V.Штучне введення кондиціонера Теchni-lube в дизельне паливо сприяє суттєвому покращенню його протизношувальних та антифрикційних властивостей. Дослідження, які було проведено за допомогою модернізованої стопи О.С. Ахматова, показали, що паливо, до складу якого введено кондиціонер кондиціонера Теchni-lube, має більшу товщину граничної змащувальної плівки. Це приводить до суттєвого зменшення адгезійної складової сили тертя, що відповідним чином відбивається на зношуванні поверхонь.Документ Моделирование движения пассажиропотока с использованием клеточно-автоматного подхода(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Михайловская, Т. В.; Михалев, А. И.; Гуда, А. И.; Новикова, Е. Ю.; Михайловська, Т. В.; Михальов, О. І.; Гуда, А. І.; Новикова, К. Ю.; Mikhaylovskaya, T.; Mikhaylev, A.; Guda, A.; Novikova, K.Рассмотрена математическая модель движения пассажиропотока, разработанная на основе клеточно-автоматного подхода. Приведена программная реализация клеточно-автоматной модели движения потока людей в переходах при наличии препятствий, при сужении профиля перехода. Определены оптимальные расстояния между препятствиями и угол сужения перехода, обеспечивающие безопасное движение потока пассажиров без образования заторов.Документ Мультимедійна гнучка комп’ютеризована система безперервного моніторингу технічного стану автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Алексієв, О. П.; Табулович, В. П.; Челак, М. В.; Сімаков, А. Є.; Алексеев, О. П.; Симаков, А. Е.; Aleksiyev, O.; Tabulovych, V.; Chelak, M.; Simakov, A.Запропоновано концепцію гнучкої комп’ютеризованої системи температурного аналізу вузлів та агрегатів транспортного засобу, контролю його динамічних характеристик.Документ Надежность транспортных систем породных отвалов(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2011) Степанов, А. В.; Степанов, О. В.; Stepanov, A.Рассматриваются способы увеличения эксплуатационной надёжности автосамосвалов с целью повышения эффективности функционирования транспортных систем породных отвалов на угольных шахтах.