Выпуск 71
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1474
Переглянути
Перегляд Выпуск 71 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 25
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ПОПЕРЕЧНОЇ СТІЙКОСТІ АВТОМОБІЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Осташевський, С. А.; Башинський, А. Л.; Осташевский, С. А.; Башинский, А. Л.; Ostashevskyi, S.; Bashynskyi, A.Запропоновано альтернативний підхід до оцінки показників поперечної стійкості автомобілів з урахуванням передачі сили поперечно-кутових коливань системи «автомобіль – дорожнє покриття» на опорну поверхню та розрахункову схему для визначення реакцій дороги на колеса автомобіля з урахуванням переміщень центрів мас та коліс автомобіля.Документ АЛЬТЕРНАТИВНЫЙ ПОДХОД К ТЕРМИНАЛЬНОМУ УПРАВЛЕНИЮ ДИСТАНЦИЕЙ МЕЖДУ АВТОМОБИЛЯМИ В УСЛОВИЯХ ПРОГНОЗИРУЕМОЙ УГРОЗЫ ДВИЖЕНИЮ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Швец, Р. М.; Осташевский, С. А.; Швець, Р. М.; Осташевський, С. А.; Shvets, R.; Ostashevskyi, S.Рассмотрен альтернативный подход к автоматическому управлению дистанцией между автомобилями в транспортном потоке (колонне) для информационно-индикаторной системы предупреждения столкновений.Документ БЕЗПЕКА РУХУ ТА ЗАХИСТ МОСТІВ ВІД ПОВЕРХНЕВОЇ ВОДИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Мироненко, С. В.; Ласка, Р. В.; Myronenko, S.; Laska, R.Водовідведення з мостів забезпечує збереження працездатності моста і збільшує термін його напрацювання й ресурсу. Відведення води з поверхні покриття мостів дає можливість захистити конструкцію моста й забезпечити безпечний рух автомобільного транспорту.Документ ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОГО ЗАПАСУ ПОТУЖНОСТІ ДВИГУНА В МОМЕНТ РОЗГОНУ АВТОМОБІЛЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ОБГІН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Подригало, М. А.; Абрамов, Д. В.; Тесля, В. О.; Podryhalo, M.; Abramov, D.; Teslya, V.Запропоновано методику визначення необхідного запасу потужності двигуна в момент розгону автомобіля, що здійснює обгін. Визначено залежність необхідного запасу поту-жності двигуна автомобіля, що здійснює обгін, від часу розгону, часу обгону, відносного зміщення, маси автомобіля та швидкості.Документ ВЛИЯНИЕ ПОВЕРХНОСТНО-АКТИВНЫХ ВЕЩЕСТВ НА СЦЕПЛЕНИЕ ОКИСЛЕННЫХ И ОСТАТОЧНЫХ БИТУМОВ С ТВЕРДОЙ ПОДЛОЖКОЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Кудрявцева Вальдес, С. В.; Kudriavtseva Valdes, S.Представлены результаты сравнительных исследований окисленных и остаточных битумов различных марок с близкими значениями пенетрации. Показано влияние способа получения битумов на их стандартные свойства, а также на сцепление со стеклянной подложкой в воде.Документ ВОПРОСЫ ШУМА ПРИ ВЗАИМОДЕЙСТВИИ ШИНЫ С ДОРОГОЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Карпенко, В. А.; Перегон, В. А.; Левченко, А. Н.; Коряк, А. А.; Карпенко, В. О.; Левченко, О. М.; Коряк, О. О.; Karpenko, V.; Perehon, V.; Levchenko, A.; Koryak, A.Рассмотрен вопрос шумоизлучения системы «автомобильная шина–дорога». Проведены экспериментальные исследования по измерению вибрации дорожного полотна, построена его частотная характеристика. Проведен сравнительный анализ частотных характеристик, полученных исследователями ХНАДУ, с результатами, полученными другими учеными.Документ ГИБКАЯ ПЛИТА, ОДНА СТОРОНА КОТОРОЙ ЗАЩЕМЛЕНА, А ПРОТИВОПОЛОЖНАЯ ЕЙ СТОРОНА ОПИРАЕТСЯ НА ДВЕ СТОЙКИ, УСТАНОВЛЕННЫЕ В УГЛОВЫХ ТОЧКАХ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Кожушко, В. П.; Kozhushko, V.Изложены основные положения определения внутренних усилий в гибкой плите, одна сторона которой защемлена, а противоположная ей сторона имеет два точечных опи-рания в угловых точках. Предложенный метод расчета позволяет решать поставленную задачу при воздействии на плиту любых внешних поперечных нагрузок.Документ ГРАНИЧНА ПОВЕРХНЯ ЗА ЗАКОНОМ КУЛОНА ПРИ 3-D РОЗРАХУНКАХ НЕЖОРСТКИХ ДОРОЖНІХ ОДЯГІВ НА МІЦНІСТЬ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Богомолов, В. О.; Жданюк, В. К.; Цинка, А. О.; Богомолов, В. А.; Bogomolov, V.; Zhdanyuk, V.; Tsynka, A.На основі закону Кулона за напружено-деформованим станом шарів нежорсткого дорожнього одягу із дискретних матеріалів запропоновано граничну поверхню, яка може бути використана при розрахунках на міцність.Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015)Документ ИЗМЕНЕНИЕ ПО СКОРОСТНЫМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ПОКАЗАТЕЛЕЙ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА ПРИ ПОДОГРЕВЕ СЖАТОГО ВОЗДУХА НА ВХОДЕ В ПНЕВМОДВИГАТЕЛЬ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Воронков, А. И.; Воронков, О. І.; Voronkov, A.Рассмотрены экспериментальные данные об изменении по скоростным характе-ристикам энергетических индикаторных показателей четырехцилиндрового поршневого пневмодвигателя D/S = 76/66 с золотниковым воздухораспределителем c подогревом сжатого воздуха на входе.Документ ИССЛЕДОВАНИЕ ДЕФОРМИРОВАНИЯ ОБРАЗЦА ИЗ АСФАЛЬТОБЕТОНА НА РАСКОЛ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ТЕНЗОМЕТРИЧЕСКОЙ АППАРАТУРЫ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Батракова, А. Г.; Ряпухин, В. Н.; Воропай, А. В.; Дорожко, Е. В.; Егоров, П. А.; Ряпухін, В. М.; Єгоров, П. А.; Batrakova, A.; Riapukhin, V.; Voropay, A.; Dorozhko, Ye.; Yegorov, P.Описано экспериментальное исследование процесса деформирования на раскол асфальтобетонного образца при положительной температуре. С использованием тензометрических измерений получены динамические зависимости изменения деформаций сжатия и растяжения во времени при монотонном нарастании нагрузки.Документ КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ РОБОЧИХ ПРОЦЕСІВ ОДНОКІВШОВИХ НАВАНТАЖУВАЧІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Єфименко, О. В.; Плугіна, Т. В.; Ефименко, А. В.; Плугина, Т. В.; Yefimenko, A.; Pluhina, T.Наведено результати комп’ютерного моделювання робочих процесів одноківшевих навантажувачів за допомогою програмного комплексу «Autodesk Inventor».Документ МЕТОД ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВИХ ТРАЄКТОРІЙ КОЛИВАНЬ ВАНТАЖУ 2D-ПРУЖИННОГО МАЯТНИКА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Семків, О. М.; Семкив, О. М.; Semkiv, O.Розроблено метод визначення засобами диференціального числення та комп’ютерної графіки геометричної форми особливої траєкторії переміщення по площині вантажу 2d-пружинного маятника залежно від маси вантажу, початкової довжини пружини у ненавантаженому стані, коефіцієнта жорсткості пружини та початкових умов виникнення коливань.Документ МЕТОДИКА АНАЛИЗА И ПОВЫШЕНИЯ РЕСУРСА ЦЕПНОЙ ПЕРЕДАЧИ ПО КРИТЕРИЮ ИЗНОСА ЗУБА ЗВЕЗДОЧКИ С ЭВОЛЮТНЫМ ПРОФИЛЕМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Андриенко, С. В.; Устиненко, А. В.; Протасов, Р. В.; Андрієнко, С. В.; Устиненко, О. В.; Andrienko, S.; Ustinenko, A.; Protasov, R.Разработана методика синтеза профиля зуба звездочки на основе построения Бобилье. Определены радиусы кривизны профиля, скорости скольжения и контактные напряжения. Проведено моделирование процесса износа зуба и разработана методика оценки ресурса цепной передачи по критерию его износостойкости.Документ ОКИСЛЕНИЕ СЕРОВОДОРОДА ВО ВЛАЖНОМ ВОЗДУХЕ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Лейбович, Л. И.; Пацурковский, П. А.; Лейбович, Л. І.; Пацурковський, П. А.; Leibovich, L.; Patsurkovskyi, P.Показано, что окисление сероводорода происходит преимущественно на поверхности контакта фаз при одновременной абсорбции водой H2S и кислорода. Получена зависи-мость, позволяющая определять долю сероводорода, окисляемую на поверхности контакта фаз с учетом параметров окружающей среды и коэффициента орошения.Документ ОСНОВНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ КРИТЕРІЇВ РИЗИКУ ДО ОЦІНЮВАННЯ БЕЗПЕКИ ФУНКЦІОНУВАННЯ АДС(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Внукова, В. Н.; Vnukova, N.Система автомобіль–дорога–середовище (АДС) є складним техногенним об’єктом. У статті подано математичну модель визначення основних показників ризику аварій. Було встановлено, що запропонована модель дозволяє одержати кількісну оцінку екологічного збитку, завданого внаслідок аварії.Документ ОЦІНКА ВПЛИВУ ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЙ НА НАВКОЛИШНЄ ПРИРОДНЕ СЕРЕДОВИЩЕ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Чугай, А. В.; Chuhay, A.Втрати нафтопродуктів під час транспортування, зберігання та видачі споживачам виникають внаслідок різних причин і носять різний характер. До найбільш істотних втрат відносяться природні втрати, зумовлені випаровуванням нафтопродуктів в атмо-сферу. Це виражається у зменшенні паливних ресурсів і негативних екологічних наслідках.Документ ОЦІНКА ВПЛИВУ СТІЧНИХ ВОД НА ЕКОЛОГІЧНИЙ СТАН РІЧКИ СІВЕРСЬКИЙ ДОНЕЦЬ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Третьяков, О. В.; Безсонний, В. Л.; Бессонный, В. Л.; Tretiakov, O.; Bezsonnyi, V.Проаналізовано вплив не повністю очищених промислово-побутових вод на екологічний стан р. Сіверський Донець у межах Ізюмського району Харківської області. Відмічається суттєве перевищення допустимих рівнів вмісту сполук фосфору та азоту.Документ ПРОГНОЗУВАННЯ ДОБОВОЇ ЗМІНИ ТЕРМОВ’ЯЗКОПРУЖНОГО СТАНУ ДОРОЖНЬОГО ОДЯГУ. ЧАСТИНА 2. СЕ-АНАЛІЗ ТЕМПЕРАТУРНОГО ПОЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Янчевський, І. В.; Янчевский, И. В.; Yanchevskyi, I.Подано результати розрахунку методом скінченних елементів зміни температурного поля в дорожньому одязі впродовж доби літнього/зимового періоду за кліматичних умов Харківської області. Розроблена в рамках дослідження програма розрахунку дозволяє враховувати метеорологічні та дорожні параметри для модельованої ділянки автомобільної дороги.Документ РАДИОНУКЛИДНЫЙ СОСТАВ ОТХОДОВ ЭНЕРГЕТИЧЕСКОЙ ОТРАСЛИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Хоботова, Э. Б.; Игнатенко, М. И.; Хоботова, Е. Б.; Ігнатенко, М. І.; Khobotova, E.; Ignatenko, M.Определен радионуклидный состав топливных шлаков и пород угледобычи. Установлено варьирование содержания радионуклидов по фракциям отходов. Показано, что основной вклад в величину активности отходов вносят радионуклиды 226Ra и 232Th.