Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3879
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз конструкції та удосконалення методики налаштування транспортного засобу КАРТ для кільцевих гонок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Літвінов, Микита ОлексійовичОб΄єкт дослідження – гоночний карт. Мета роботи – аналіз конструкції та поліпшення методик налаштуваннь шасі карта до змагань. В процесі виконання дипломної роботи був проведений аналіз конструкцій та удосконалені методики налаштування транспортного засобу КАРТ для кільцевих гонок. Результати дипломної роботи можуть бути використанні для подальшого аналізу та використанні в кваліфікаційних роботах магістрів.Документ Вдосконалення методів дослідження дорожньо-транспортних пригод(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Юркін, Олег ОлеговичМета роботи – удосконалити розрахунково-статистичний метод експертного дослідження параметрів гальмування автомобіля. Предмет дослідження – процесс гальмування автомобіля. Об'єкт дослідження – стале уповільнення легкових автомобілів з різною конструкцією гальмівної системи. Методи дослідження – аналіз та синтез методичних публікацій стосовно сталого уповільнення автомобіля, експериментальні дослідження параметрів гальмування автомобіля. В процесі проведення дослідження було виявлено, що систематизовані табличні дані про уповільнення ТЗ, використовувані в експертній практиці, не відображують дійсних параметрів ефективності гальмування сучасних ТЗ; при використанні систематизованих (а не фактичних) даних про уповільнення ТЗ, висновки експерта-автотехніка можуть бути поставлені під сумнів у випадках, коли мова йде про сучасні автомобілі закордонного виробництва; обґрунтованість і об'єктивність оцінки дій водія (висновків зксперта-автотехника про наявність або відсутність у водія ТЗ технічної можливості запобігти ДТП шляхом екстреного гальмування) знаходиться в прямої залежності від використовуваної їм величини уповільнення ТЗ (встановленої експериментально на місці ДТП або узятої із систематизованих даних); експериментально доказано, що публікації де наводяться дані о уповільненні автомобіля 9,5-10,5 м/с2 і вище відображають максимальне миттєве уповільнення автомобіля, а не його стале уповільнення. Ці данні не можуть бути використані у розрахунках параметрів гальмування автомобіля.Документ Динаміка розгону драгтера(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Калініченко, Степан ДмитровичМетою роботи є аналіз динаміки розгону драгстера. Об’єкт дослідження – динаміка розгону драгстера. Предмет дослідження – драгстер як гоночний транспортний засіб, спеціально призначенй для коротких дистанцій і максимально швидкого розгону. Методи дослідження. Метод пошукового аналізу та комп’ютерного моделювання використовувалися для дослідження впливу різновидів конструкцій драгстреів на динаміку розгону. Дослідження динаміки розгону драгстерів становить інтерес з погляду технічних та інженерних аспектів, і з позиції спортивного змагання. Змагання у світі драг-рейсингу є стимулом для інновацій в автомобільній індустрії, вивчення динаміки розгону важливо для розуміння, які зміни у конструкції та налаштуваннях можуть призвести до покращення результатів у змаганнях.Документ Дослідження електропневматичного приводу зчеплення транспортного засобу категорії М3(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Смоляков, Владислав ВалентиновичМета роботи – дослідження електропневматичного приводу зчеплення транспортного засобу категорії М3. Об’єкт дослідження – електропневматичний привод зчеплення. Предмет дослідження – робочий процес електропневматичного приводу зчеплення транспортного засобу категорії М3. Задачі дослідження: – провести аналіз та визначити особливості компоновки транспортних засобів категорії М3; – провести аналіз приводів зчеплення, які використовуються на транспортних засобах категорії М3; – створити спрощену математичну модель для дослідження електропневматичного приводу зчеплення. В процесі виконання дипломної роботи було проведено аналіз літературних джерел стосовно існуючих та перспективних конструкцій приводів зчеплення, які застосовуються на транспортних засобах категорії М3.Документ Дослідження автоматизованого керування зчепленням транспортного засобу категорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Колісник, Владислав ОлександровичОб’єкт дослідження – процес керування зчепленням різними конструкціями приводів. Мета роботи – оцінка ефективності робочих та ергономічних показників системи керування зчепленням. В процесі аналізу був проведений огляд існуючих функціональних схем керування зчепленням для транспортних засобів категорії М1. Конструкції в цілому мають високі технологічні та експлуатаційні властивості, простоту та надійність в експлуатації та обслуговуванні. Результати дипломної роботи можуть бути використанні для подальшого аналізу та використанні в кваліфікаційних роботах, а також при проектуванні нових систем гальмування, або модернізації вже існуючих.Документ Дослідження впливу зовнішніх чинників в деформації капоту транспортного засобу категорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Метельов, Володимир ОлександровичОб’єкт дослідження – деформація капоту та критерій травматичності голови при ударі. Мета роботи – аналіз та оцінка ризику травмування голови пішоходів під час ударів з автомобілем. Методи дослідження – скінченноелементне моделювання ударів, аналіз матеріалів та геометрії взаємодії голови та капоту автомобіля. Проведено дослідження симуляції ударів голови пішохода. Особлива увага була приділена взаємодії між головою пішохода та різними поверхнями, зокрема капотом автомобіля. Аналіз цих взаємодій дозволив оцінити ризики травматичності у випадках дорожньо-транспортних пригод, а також рівень деформування капоту при ударі. Одним з ключових аспектів дослідження стала симуляція удару голови об капот автомобіля, яка враховувала такі параметри, як товщина капоту та швидкість удару.Документ Дослідження впливу конструкції цистерни на стійкість автопоїзда(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Вакуленко, Артем РомановичПід час виконання кваліфікаційної роботи магістра був проведений комплексний аналіз конструкцій автомобільних цистерн, та цистерн – автопотягів. Були проведені розрахунки моделей що імітують автоцистерни із завантаженістю у 80 відсотків та на 100 відсотків. Проведено аналіз отриманих результатів, запропонований спосіб застосування методу розрахунку повздовжніх та продольних коливань. Наведено практичне застосування отриманих результатів.Документ Дослідження впливу умов експлуатації на характеристики механізмів керування зчепленням(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Саєнко, Микола ОлександровичОб’єкт дослідження – вплив умов експлуатації на характеристики механізмів керування зчепленням. Мета роботи – визначення впливу різних температурних умов на експлуатаційні характеристики механізмів керування зчепленням. В процесі проведення дослідження було виявлено особливості функціонування механізму керування зчепленням під впливом високих та низьких температур особливо дослідження впливу низьких температур на характеристику ущільнювальних кільц, манжет, та властивості мастила. Також проведений детальний аналіз механізмів керування зчеплення. Результат дипломної роботи може бути використаний для подальшого аналізу та використання в лекційних та практичних матеріалах, а також при проведені нових досліджень.Документ Дослідження впливу характеру зміни тиску в пневматичній гальмовій камері на ефективність гальмування транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Мірошніченко, Роман СергійовичОб’єкт дослідження – динамічні характеристики пневматичних апаратів гальмового приводу. Мета роботи – дослідження та аналіз динамічних властивостей пневматичних апаратів гальмового керування при використанні різних витратних функцій. Метод дослідження – математичне моделювання динамічних характеристик пневматичних апаратів гальмового керування. Аналіз результатів математичного моделювання показав, що функція витрати на основі політропного процесу наповнює привід швидше ніж функції витрати, які базуються на основі адіабатного процесу. Максимальна різниця в часі спрацьовування гальмового приводу в залежності від використаної витратної функції становить 18%. Максимальна різниця в часі повного розгальмовування гальмового приводу в залежності від використаної витратної функції становить 27%. Аналіз результатів дослідження показав, що при моделюванні необхідно визначитися з функцією витрати, оскільки від неї залежить швидкість спрацьовування приводу.Документ Дослідження ефективності гальмування транспортного засобу категорії L3(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Чорний, Сергій ЛеонідовичОб’єкт дослідження – динамічні характеристики гальмування транспортного засобу категорії L3. Мета роботи – покращення ефективності гальмування транспортного засобу категорії L3. Метод дослідження – математичне моделювання динамічних характеристик гідравлічного гальмового керування. В дипломній роботі були розглянуті питанння покращення ефективності гальмування транспортного засобу категорії L3, досліджувались динамічні характеристики гальмування транспортного засобу категорії L3 та проведене математичне моделювання динамічних характеристик гідравлічного гальмового керування. Результати дипломної роботи можуть бути використані в навчальному процесі.Документ Дослідження ефективності гальмування транспортного засобу категорії N1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Каун, Владислав ІгоровичОб'єкт дослідження - процес гальмування транспортного засобу категорії N1. Мета роботи - дослідження ефективності гальмування транспортного засобу категорії N1 за рахунок моделювання роботи антиблокувальної системи при використанні різних типів гальмових механізмів. Предмет дослідження – гальмова система транспортного засобу категорії N1.Документ Дослідження ефективності дії запасної гальмівної системи чотиривісного колісного ТЗ в режимі аварійного гальмування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Нікітін, Олексій ЮрійовичОб’єкт дослідження ‒ гальмівна система чотиривісного колісного ТЗ. Предмет дослідження ‒ функціонування запасної гальмівної системи чотиривісного колісного ТЗ в режимі аварійного гальмування. Мета роботи ‒ дослідити ефективність дії запасної гальмівної системи чотиривісного колісного ТЗ в режимі аварійного гальмування та за відповідними результатами сформувати оптимізаційні конструктивні пропозиції. Методи дослідження ‒ математичне моделювання та техніко-конструкційна розробка. Відповідно до результатів компаративного аналізу моделювання ефективності спрацювання запасної гальмівної системи чотиривісного ТЗ встановлено, що чотиривісний ТЗ з конфігурацією один передній та три задні мости демонструє вищу ефективність за всіма порівнюваними параметрами, а конфігуративні рішення з приєднання гальмівних кранів є визначальними у досягненні максимальних значень ефективності спрацювання запасної гальмівної системи.Документ Дослідження конструкції робочої гальмівної системи з АВS транспортного засобу категорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ліпаткін, Артем ІгоровичОб'єкт дослідження - робочий процес робочої гальмівної системи з ABS транспортного засобу категорії М1. Мета роботи - вдослідження робочої гальмівної системи з ABS транспортного засобу категорії М1 за рахунок вибору раціональної частоти спрацьовування анти блокувальної системи . Предмет дослідження - робоча гальмівна система з ABS транспортного засобу категорії М1. Методи дослідження: аналіз робочої гальмівної системи та динаміки гальмування транспортного засобу категорії М1; дослідження автоматизованої системи регулювання гальмівного зусилля та її елементної бази, дискових гальмівних механізмів із гідравлічним приводом гальм; математичне та імітаційне моделювання процесу гальмування автомобіля. У роботі проведено комплексний аналіз робочої гальмівної системи, систем регулювання гальмівного зусилля з детальним розглядом їхньої елементної бази, зокрема розглянуто датчики та схеми робочих гальмівних систем транспортних засобів категорії М1. Виконано аналіз динаміки гальмування колеса з дисковими гальмівними механізмами. Змодельовано процес гальмування автомобіля у додатку Simylink програми MatLAB, створено математичну модель гальмування автомобіля.Документ Дослідження методів автотехнічних досліджень дорожньо-транспортних пригод(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Найметенко, Євгеній МиколайовичОб’єкт дослідження – методи досліджень дорожньо-транспортних пригод. Мета роботи – дослідження розвитку методів автотехнічних досліджень дорожньо-транспортних пригод Методи дослідження – методи аналізу досліджень ДТП емпіричні та теоретичні. Розглянуто основні поняття аналізу дорожньо-транспортної пригоди, організаційно-правові питання судової автотехнічної експертизи, докладно подано процес гальмування транспортного засобу, проаналізовано різноманітні експертні методики, показано вплив керованості та стійкості руху автомобіля на безпеку руху, дана оцінка існуючим методикам розрахунку маневру автомобіля, наведено новітні технології дослідження обставин дорожньо-транспортної пригоди.Документ Дослідження на гальмівну ефективність шин різних виробників, що встановлюються на автомобілях підкатегорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Клименко, Дмитро ОлександровичОб’єкт дослідження – гальмівна ефективність шин різних виробників та розмірів. Мета роботи – дослідження на гальмівну ефективність шин різних виробників що встановлюються на автомобілях підкатегорії М1. Методи дослідження – емпіричні та теоретичні. Розглянуто та проаналізовано основні параметри і будову шин які використовуються на транспортних засобах підкатегорії М1. Виявлено особливості шин для експлуатації в літній період часу та у зимній час.Документ Дослідження обставин дорожньо-транспортної пригоди при гальмуванні транспортного засобу з несправною гальмовою системою(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Коваленко, Костянтин ВолодимировичОб’єкт дослідження –Дорожньо транспортна пригода. Мета роботи – Дослідження впливу несправної гальмівної системи на уповільнення автомобіля. В даній роботі проведено дослідження дорожньо транспортних пригод, які виникають при несправній гальмівній системі Перед дослідженням важливим було знайти та проаналізувати статистику дорожньо-транспортних пригод (ДТП) в Україні, що й було зроблено. З статистики були виявлені основні причини ДТП. Досліджено вплив додаткових факторів на уповільнення при гальмуванні транспортного засобу з несправними гальмівними механізмами.Документ Дослідження пневматичних систем підресорювання транспортних засобів категорії М1(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Співак, Артем ВолодимировичОб’єкт дослідження –пневматична система підресорювання транспортних засобів категорії М1. Мета роботи – дослідження пневматичних систем підресорювання транспортних засобів категорії М1. Методи дослідження – аналітичні методи досліджень пневматичних систем підресорювання транспортних засобів категорії М1. Розглянуто основні поняття актуальності, структури, основні види, приклади будови на конкретних автомобілях і чим вони відрізняються, види режимів, розрахунки пневматичних систем підресорювання транспортних засобів, стенды для перевірки адаптивної підвіски.Документ Дослідження процесу взаємодії шини автомобільного колеса з поверхнею дорожнього покриття(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гредасов, Олександр ОлексійовичМетою магістерської роботи є вдосконалення процесу взаємодії шини автомобільного колеса з поверхнею дорожнього покриття шляхом визначення раціональних параметрів реалізації зчеплення. Об’єкт досліджень – процес взаємодії шини автомобільного колеса з поверхнею дорожнього покриття. Предмет досліджень – параметри реалізації зчеплення при взаємодії шини автомобільного колеса з поверхнею дорожнього покриття. Взаємодія шини автомобільного колеса з поверхнею дорожнього покриття є важливим параметром, який впливає на безпеку дорожнього руху та визначає обставини виникнення дорожньо-транспортних подій в практиці автотехнічних експертиз. Тому дослідження процесу взаємодії шини автомобільного колеса з поверхнею дорожнього покриття є актуальною задачею особливо в умовах постійного вдосконалення технологій виготовлення шин для автомобілів. Результати дипломної роботи можуть бути використані в начальному процесі Харківського національного автомобільно-дорожнього університету (ХНАДУ).Документ Дослідження та аналіз рульового керування транспортних засобів категорії М1 і N2(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Майорович, Костянтин ДмитровичМета дослідження: збільшення маневреності автомобіля легкового автомобіля класу М1 шляхом зменшення кількості обертів рульового колеса від крайніх його положень. Метод дослідження – математичне моделювання динамічних характеристик пневматичних апаратів гальмового керування. Затрати на виробництво модернізованого виробу не критичні, а у процентному співвідношенні стають лише на 3% вище від повної собівартості базового виробу, то на підставі проведених розрахунків можна стверджувати про ефективність проекту модернізації рульового керування.Документ Дослідження факторів взаємодії вантажу з рамою транспортного засобу категорії О4(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Біланов, Сергій СергійовичМета роботи – аналіз факторів взаємодії вантажу з рамою транспортного засобу категорії О4 з метою підвищення ефективності та безпеки перевезення вантажів. Об'єкт дослідження – транспортні засоби категорії О4, які включають вантажні автомобілі та інші транспортні засоби, призначені для перевезення вантажів. Предмет дослідження – взаємодія вантажу з рамою транспортного засобу категорії О4. Дослідження орієнтується на ідентифікацію та аналіз конструктивних, фізичних та експлуатаційних факторів, які впливають на цей процес. Основний акцент робиться на розробці рекомендацій та покращень, спрямованих на оптимізацію міцності, безпеки та стійкості транспортного засобу під час перевезення вантажів. Результати експериментального дослідження взаємодії вантажу з рамою транспортного засобу категорії О4 можуть мати значний вплив на практику та інженерію, сприяючи вдосконаленню конструкцій, підвищенню безпеки та оптимізації функціональності. Нижче розглянуті можливості використання отриманих результатів.