Кафедра метрології та безпеки життєдіяльності
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3862
Переглянути
Перегляд Кафедра метрології та безпеки життєдіяльності за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 109
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз вимог до вимірювального обладнання лабораторії технічного огляду(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Гречкосій, Михайло АнатолійовичУ дипломній роботі проаналізовані законодавчі та інші нормативно-правові акти і нормативні документи, які регламентують вимоги до проведення технічного огляду машин, у тому числі і транспортних засобів, які вводяться в обіг, впроваджуються в експлуатацію та експлуатуються на підприємствах та в організаціях України. В дипломній роботі розроблена процедура поводження з вимірювальним обладнанням для забезпечення необхідної якості та достовірності отриманих результатів випробувань під час проведення технічного огляду. Розглянуті питання з охорони праці у лабораторії технічного огляду.Документ Аналіз методів визначення похибок та невизначеності вимірювань в інформаційно-вимірювальній системі тиску(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Приходько, Максим РомановичВ дипломній роботі в результаті дослідження було визначено, що існуючі методи вимірювання тиску на цей час можуть характеризуватися похибкою або невизначеністю вимірювань. В роботі проведений огляд методів визначення похибок та невизначеності вимірювань в інформаційно-вимірювальній системі тиску можливих компонентів вимірювального каналу системи та метрологічних характеристик датчиків тиску.Документ Аналіз методів досліджень динамічних характеристик датчиків тиску(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Лабур, Роман ЮрійовичВ бакалаврській роботі розглянуто методи визначення динамічних характеристик датчиків тиску. Проаналізовано можливість оцінювання технічного стану датчиків тиску з використанням методу аналізу шумів.Документ Аналіз методів зменшення невизначеності вимірювань температури в бортових інформаційно-вимірювальних системах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пічугін, Олександр ВолодимировичВ дипломній роботі в результаті дослідження було встановлено, що для оцінки невизначеності вимірювань температури в бортових інформаційно-вимірювальних системах необхідно приділяти увагу складу компонентів цього каналу та їх нормованим метрологічним характеристикам. Для зменшення невизначеності вимірювань слід надавати встановлене значення цільової невизначеності, яка повинна бути досягнута при вимірюванні температури, та вибирати компоненти вимірювального каналу з відповідними метрологічними характеристиками.Документ Аналіз методів оцінки невизначеності вимірювань каналів тиску(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Петровський, Іван МиколайовичУ дипломній роботі проаналізовано існуючі методи оцінки та запису невизначеності вимірювань, та придатність цих методів для оцінки невизначеності нелінійного інерційного вимірювального каналу тиску, що є складовою інформаційної вимірювальної системи. У роботі обраний базовий алгоритм запису результатів оцінки невизначеності для поставленої задачі. Також проведене моделювання у програмному середовищі MATLAB розв’язання оберненої задачі вимірювань та знаходження коефіцієнтів нелінійності. Обраний метод запису оцінки невизначеності є зручним також у плані наглядної демонстрації впливу розузгодженості коефіцієнтів нелінійності на величину невизначеності.Документ Аналіз способів обробки даних динамічних вимірювань(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Хорін, Владислав ВалерійовичВ роботі було проведено обґрунтування необхідності підвищення точності при динамічних вимірюваннях. Проведено аналіз невизначеності динамічних вимірювань. Досліджено методику вимірювання нестаціонарних вібросигналів з використанням перетворення Фур’є та вейвлет-перетворення. Встановлено, що перетворення Фур’є дає невелику інформативність параметрів сигналів. Дана проблема вирішується переходом до віконного перетворення Фур’є. З метою підвищення достовірності, точності амплітуди та частоти вібросигналів досліджена методика спектрального аналізу на основі вейвлет-перетворення.Документ Аналіз інформаційно-вимірювальних технологій для візуалізації результатів експериментів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ус, Максим ОлександровичУ бакалаврській кваліфікаційній роботі проведені дослідження методу візуалізації багатовимірних випадкових процесів на прикладі гармонічного сигналу із випадковою амплітудою, частотою та фазою, до яких додається шум, що моделює реальні випадкові процеси. Основною метою було підвищення якості візуалізації шляхом розробки методів і засобів, які дозволяють більш ефективно і точно відображати експериментальні дані. Використання математичного моделювання в пакеті Matlab дозволяє змінювати параметри процесів у широкому діапазоні, що забезпечує гнучкість та точність аналізу.Документ Аналіз інформаційно-вимірювальної системи вимірювань параметрів повітряних потоків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Швидкий, Максим ОлександровичВ кваліфікаційній роботі проведено аналіз вимірювальних приладів та датчики, їх принцип дії та параметри, які впливають на безпеку дорожнього руху транспортних засобів. Проведений аналіз методик вимірювання метеопараметрів, який показав необхідність застосування вимірювально-інформаційної системи. Розроблена вимірювальна інформаційна система, яка дозволяє виконати необхідну кількість вимірювань необхідну для забезпечення безпеки дорожнього руху.Документ Аналізування вимог до розроблення нестандартних методик калібрування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Товкун, Сергій ЮрійовичВ дипломній роботі розглянуто загальні вимоги до методик калібрування, з проведенням порівняння між стандартизованою та нестандартизованою методикою калібрування. Визначено перелік нормативних документів, за якими виконують процедуру калібрування. В роботі наведений алгоритм розрахунку оцінки невизначеності з прикладами розроблення рівнянь вимірювань у залежності від категорії ЗВТ. За підсумками представлене розроблення макету нестандартної методики калібрування. Розроблений макет нестандартної методики калібрування може бути використаний як основа для розроблення нестандартної методики калібрування для конкретного ЗВТ та може бути корисним для випробувальних та калібрувальних лабораторій, підприємств, які використовують даний ЗВТ для калібрування.Документ Бортова система контролю з мовним виведенням інформації для автогрейдера ДЗк 251(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Строєв, Євген АндрійовичВ дипломній роботі розроблена бортова система контролю з мовним виведенням інформації. Аналіз проблеми показав, що така система необхідна для забезпечення оперативної діагностики технічного стану автогрейдера, для поліпшення надійності, збільшення терміну експлуатації, покращення ефективності роботи на автогрейдері. В ході розробки було: обрано основні фрази сигналізації, які необхідно видавати оператору у мовній формі; розроблено структурну та функційну схеми; розроблено алгоритм функціонування системи контролю; проведено аналіз та розрахунок похибок реєстрування інформаційних сигналів.Документ Вдосконалення методики вимірювання вологості повітря у кабіні транспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Камілов, БілолдінУ дипломної роботі Камілов Білолдіна: “ Вдосконалення методики вимірювання вологості повітря у кабіні транспортного засобу ”, об’єктом дослідження є – повітря кабіни транспортного засобу. Мета роботи - вдосконалення методики вимірювання вологості у повітрі кабіни транспортного засобу. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в застосуванні простого та надійного способу вимірювання вологості у кабіні транспортного засобу. Обґрунтовано вдосконалення методики вимірювання вологості у салоні транспортного засобу, що є новим та необхідним для створення безпечних перевозок пасажирів у автомобілях, автобусах та ін. видів транспорту. Надано конструктивну схему, опис роботи та обґрунтовано новизну покажчика індикатора вологості повітря у кабіні транспортного засобу. Приведені приклади розрахунки та графіки вологості повітря у кабіні транспортного засобу. Практична значимость результатів, отриманих в дипломній роботі, полягає в тому, що отримано та підтверджено патентом на корисну модель показчик індикатора вологості повітря, який придатний для використання у кабіні транспортного засобу що дозволить без додаткових розрахунків візуально визначити вологість повітря на якісному рівні, яка забезпечить оцінку санітарно-гігієнічних умов робочої зони кабіни транспортного засобу.Документ Вдосконалення методики вимірювання освітлення при атестації робочих місць(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Репяк, Данило ВікторовичУ дипломній роботі встановлено точність вимірювання освітленості при використанні різних типів люксметрів та різних джерел освітлення. Результати дослідження є підставою для удосконалення методики вимірювання освітленості виробничого середовища при проведенні атестації робочих місць за умовами праці. Наукова новизна полягає у підготовці рекомендації щодо вдосконалення методики вимірювання освітленості при проведенні атестації робочих місць.Документ Визначення похибки вимірювання рівня рідини з використанням радіохвильових методів відбиття.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Костін, Володимир ВолодимировичВ дипломній роботі проаналізовано визначення існуючих методів вимірювання та засобів контролю рівня рідини в ємностях. Доведено, що до основних безконтактних методів відноситься радіохвильовий. Встановлено, що рівнеміри рівня рідини працюють у частотному діапазоні від 5 ГГц до 25 ГГц з широким діапазоном вимірювання (до 50 м) та малою похибкою вимірювання (до ± 0,15%). Показано, що фізичні процеси, які протікають при вимірюванні радарних методом проводять і не проводять рідин, відрізняються один від одного. Це призводить до появи неврахованої раніше похибки вимірювань рівня провідних рідин.Документ Визначення метрологічних вимог до системи вимірювання об’єму палива в баці дорожньої машини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Перетяченко, Юлія ОлександрівнаВ дипломній роботі визначені метрологічні вимоги до системи вимірювання об’єму палива в баці дорожньої машини. Проведений аналіз існуючих систем, що дозволяють проводити вимірювання кількості палива в баці. Побудована структурна схема системи визначення рівня розходу пального двигуном. Розглянуті характеристики гідрооб’ємних та ультразвукових датчиків виміру розходу пального. Розглянуті методи безпосереднього вимірювання рівня палива в баці. Проаналізовані способи встановлення вимірювальної системи в паливну систему транспортного засобу. Обґрунтована розробка мікроконтролерної системи вимірювання кількості палива в баку з фільтрацією керуючих сигналів. Результати дипломної роботи бакалавра можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Документ Визначення метрологічних характеристик системи вимірювання відстані дорожніх машин(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Надточий, Вікторія ОлександрівнаУ роботі визначені метрологічні характеристики радіохвильового методу сканування електронним променем за рахунок зсуву фаз між активними випромінювачами, що дає можливість досягти заданої точності вимірювання відстані дорожніх машин. Результати дипломної роботи бакалавра можуть бути використані як у навчальному процесі, так і у виробничій діяльності.Документ Дослідження використання блочно-орієнтованих моделей для ідентифікації нелінійних вимірювальних систем тиску(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Букір, Вероніка ЄвгенівнаУ дипломній роботі досліджено переваги використання блочно-орієнтованих моделей для вирішення задачі ідентифікації нелінійних інерційних вимірювальних каналів тиску. Обґрунтовано переваги використання саме моделей Вінера та Гаммерштена для поставленої задачі. Продемонстровано переваги використання програмного пакету MATLAB та Simulink для побудов подібних моделей.Документ Дослідження математичної моделі оптичної системи вимірювання стрибків кольоровості зображення на основі декомпозиції динамічних мод(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Помогайбо, Артем АндрійовичУ дипломній роботі створена математична модель оптичної системи вимірювання стрибків кольоровості об’єктів, що дає можливість віднести ці об’єкти до орієнтирів для автономних мобільних роботів. Запропоновано перехід від аналізу зображень у просторі до аналізу в часовій області, що дає нам можливість скористатись добре вивченою марковською теорією лінійної та нелінійної фільтрації для виявлення орієнтирів. Аналіз зображень проводиться на основі матричної теорії з використанням декомпозиції динамічних мод.Документ Дослідження розрізнювальної здатності методів спектрального аналізу виміряних сигналів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Черній, Вадим ОлександровичВ кваліфікаційній роботі бакалавра приведені результати досліджень точності вимірювання параметрів вібрації в дорожніх транспортних засобах. Проаналізовані недоліки перетворення Фур'є при вимірюванні параметрів вібрації. Встановлено, що технологія вейвлет-аналізу найбільше підходить для визначення параметрів вібрації дорожньої машини при різних динамічних навантаженнях.Документ Дослідження технологій визначення динамічних характеристик датчиків температури.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Пчельник Богдан АндрійовичВ кваліфікаційній роботі бакалавра проведені дослідження технологій визначення динамічних характеристик датчиків температури ехнологічно складних об'єктів, проаналізовано використання методів математичного моделювання, внутрішнього крнтролю та прямого експерименту для визначення постійної часу датчиків температури.Документ Дослідження частотних методів в інтелектуальній вимірювальній інформаційній системі дорожньої машини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Міщенко, Богдан СергійовичУ роботі досліджені акустичні сигнали двигунів дорожніх машин, які працюють на різних видах палива. Проаналізовані основні джерела акустичних сигналів, які виникають під час роботи двигуна дорожньої машини, а також основні акустичні показники роботи двигуна автомобіля. Розроблені пропозиції щодо використання спектрального аналізу для дослідження акустичні сигнали двигунів автомобілі, що працюють на різних видах палива. Побудовані спектри акустичних сигналів двигунів автомобілів під час їх роботи на різних оборотах та різних видах палива. Аналіз форм спектрів дозволив виділити особливості частотних характеристик роботи двигуна на різних видах палива, що у подальшому може бути використано для діагностики несправностей двигунів автомобілів.