Выпуск 65/66
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/971
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 65/66 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 56
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АНАЛИЗ КОНСТРУКТИВНЫХ ОСОБЕННОСТЕЙ СЦЕПНЫХ УСТРОЙСТВ СКРЕПЕРНЫХ ПОЕЗДОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Ковалевский, С. Г.; Kovalevsky, S.Проведен анализ конструкций сцепных устройств по материалам научно-технической и патентно-лицензионной информации.Документ АНАЛИЗ ПРОГРАММНЫХ СРЕДСТВ КОМПЬЮТЕРНОГО ПРОЕКТИРОВАНИЯ СТРОИТЕЛЬНЫХ И ДОРОЖНЫХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Кириченко, И. Г.; Черников, А. В.; Кириченко, І. Г.; Черніков, О. В.; Kyrychenko, I.; Chernikov, A.Проведен анализ современного программного обеспечения для разработки геометрических моделей машин и процессов, которые используют при строительстве, методами геометрического и компьютерного моделирования. На его основе рассмотрены вопросы обучения студентов методам создания оптимальных конструкций и проведения с ними компьютерных экспериментов относительно определения критических режимов работы, оптимизации траекторий движения и режимов управления.Документ АНАЛІЗ КОНСТРУКТИВНИХ СХЕМ ҐРУНТОПРИБИРАЧІВ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПАРАМЕТРІВ ЛАНЦЮГОВИХ СКРЕБКОВИХ ТРАНШЕЄКОПАЧІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Волянюк, В. О.; Горбатюк, Є. В.; Волянюк, В. А.; Горбатюк, Е. В.; Volyaniuk, V.; Gorbatiuk, Ye.Наведено аналіз існуючих конструкцій ґрунтоприбирачів та обґрунтовано найбільш доцільну для ланцюгових траншеєкопачів. Розглянуто методику визначення кінематичних параметрів та силових і енергетичних показників скребкових ґрунтоприбирачів ланцюгових траншеєкопачів.Документ АНАЛІЗ НАВАНТАЖУВАЛЬНОЇ ЗДАТНОСТІ ЗАПОБІЖНИХ ФРИКЦІЙНИХ МУФТ ПРИВОДІВ ПІДЙОМНО-ТРАНСПОРТНИХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Венцель, Є. С.; Малащенко, В. О.; Федик, В. В.; Венцель, Е. С.; Малащенко, В. А.; Федик, В. В.Досліджено закономірності тертя у зоні доторкання двох криволінійних поверхонь, що передають обертальний момент двигуна до робочого органу різноманітних машин. Запропоновано класифікацію та аналітичні залежності коефіцієнта тертя для нових запобіжних муфт.Документ ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ І СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Литвиненко, О. В.; Лалазарова, Н. О.; Литвиненко, Е. В.; Лалазарова, Н. А.; Lytvynenko, O.; Lalazarova, N.Висвітлені питання організації викладання професійно-орієнтованої іноземної мови у ВТНЗ. Визначено механізми здійснення міждисциплінарних зв’язків під час розробки навчальних матеріалів з дисципліни «Іноземна мова (англійська) професійного спрямування».Документ ВИЗНАЧЕННЯ ЗУСИЛЛЯ РОЗВАНТАЖЕННЯ ҐРУНТУ З КОВША СКРЕПЕРА З НАПІВКРУГЛИМ ДНИЩЕМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Хмара, Л. А.; Баєв, С. В.; Спільник, М. А.; Баев, С. В.; Спильник, М. А.; Khmara, L.; Bаev, S.; Spilnik, M.Розглядається теоретичний аналіз процесу розвантаження ковша скрепера з напівкруглим днищем із примусовим розвантаженням. Теоретичний аналіз дозволяє розраховувати залежність зміни маси ґрунту від положення задньої стінки відносно довжини днища скрепера, а також зусилля, необхідні для його розвантаження.Документ ВИЗНАЧЕННЯ КУТА НАХИЛУ БІЧНИХ СТІНОК ПРОРІЗУ ДО ГОРИЗОНТУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Кравець, С. В.; Стінько, О. В.; Кравец, С. В.; Стинько, О. В.; Kravets, S.; Stinko, О.Надано аналітичне виведення математичної моделі для визначення кута нахилу бічних стінок прорізу до горизонту. Також наведено номограму для визначення кута нахилу бічних стінок прорізу до горизонту залежно від кута внутрішнього тертя та коефіцієнта зчеплення ґрунту.Документ ВИЗНАЧЕННЯ НАПРУЖЕНЬ У ЗАДНІЙ СТІНЦІ КОВША СКРЕПЕРА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Хмара, Л. А.; Спільник, М. А.; Спильник, М. А.; Khmara, L.; Spilnik, M.Досліджено конструктивні рішення задніх стінок скрепера. Проведені дослідження виконано у CAD Solid Works Simulation напруженого стану задньої стінки та поляризаційно-оптичним методом при моделюванні процесу розвантаження ковша. Запропонована нова конструкція задньої стінки скрепера відрізняється більш рівномірним розподілом напружень, знижує загальне напруження на 30–40 % при розташуванні гідроциліндра у співвідношенні Н43/сН=0,5.Документ ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ ОБЛАСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПОЛІМЕРНО-АБРАЗИВНОГО ІНСТРУМЕНТУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Мачишин, Г. М.; Machishyn, G.У процесі роботи полімерно-абразивної щітки при контакті її волокон з поверхнею відбувається виділення тепла, яке розподіляється між поверхнею та полімерними волокнами. Розроблена математична модель дозволяє визначити температуру волокна у процесі його взаємодії з поверхнею та раціональні режими роботи полімерно-абразивної щіткиДокумент ВИЗНАЧЕННЯ СТРОКУ СЛУЖБИ РОБОЧИХ РІДИН ГІДРОПРИВОДІВ БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Венцель, Є. С.; Глушкова, Д. Б.; Орел, О. В.; Талалаєнко, О. М.; Венцель, Е. С.; Орел, А. В.; Талалаенко, О. М.; Ventsel, Ye.; Glushkova, D.; Orel, O.; Talalaenko, O.Наведено результати теоретичних і експериментальних досліджень, які показали можливість використання коефіцієнта протизношувальних властивостей робочих рідин для визначення їх терміну служби в гідроприводах будівельних машин.Документ ВЛИЯНИЕ УСЛОВИЙ ЗАКРЕПЛЕНИЯ ШИРОКОЗАХВАТНОГО РАБОЧЕГО ОРГАНА К ТОЛКАЮЩЕЙ РАМЕ НА СИЛОВЫЕ И ЭНЕРГЕТИЧЕСКИЕ ПАРАМЕТРЫ ПРОЦЕССА РАЗРАБОТКИ ГРУНТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Пенчук, В. А.; Мыльников, Н. В.; Пенчук, В. О.; Мильніков, М. В.; Pеnchuk, V.; Mylnikov, N.Рассмотрено влияние условий закрепления широкозахватного рабочего органа к толкающей раме на силовые и энергетические параметры процесса разработки грунта.Документ ВПЛИВ МАТЕРІАЛУ ВКЛАДИША НА ГІДРОДИНАМІЧНЕ ОБЕРТАННЯ ПІДШИПНИКІВ КОВЗАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Погребняк, А. В.; Євтушенко, А. В.; Кравець, А. М.; Евтушенко, А. В.; Кравец, А. М.; Pogrebnyak, A.; Yevtushenko, A.; Kravets, A.Розглянуто питання впливу матеріалу вкладиша підшипника на пристосовність до деформацій вала, завдяки чому не виникають великі локальні навантаження, а також небезпека ушкодження поверхонь ковзання. Запропоновано деякі рекомендації щодо вибору матеріалу вкладки.Документ ВПЛИВ ПАРАМЕТРІВ КРАНОВОГО ВІЗКА ІЗ ГНУЧКИМ ПІДВІСОМ ВАНТАЖУ НА ОПТИМАЛЬНИЙ ДИНАМІЧНИЙ РЕЖИМ РУХУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Ловейкін, В. С.; Шевчук, О. Г.; Ловейкин, В. С.; Loveykin, V.; Shevchuk, O.Розв’язано варіаційну задачу з визначення оптимального режиму руху кранового візка із гнучким підвісом вантажу за динамічним критерієм. Проаналізовано вплив співвідношень мас вантажу та візка, частоти власних коливань системи на характер оптимального руху візка. Результати розв’язку показано графічними залежностями.Документ ВПЛИВ УМОВ ЕКСПЛУАТАЦІЇ НА ДОВГОВІЧНІСТЬ ВЕЛИКОГАБАРИТНИХ ШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Балака, М. М.; Балака, М. Н.; Balaka, М.Проаналізовано закономірності зміни показників довговічності великогабаритних шин при зміні експлуатаційних факторів, таких як навантажувальний і швидкісний режими, тиск повітря в шині, дорожні та кліматичні умови експлуатаціїДокумент ВЫБОР РАЦИОНАЛЬНЫХ ПАРАМЕТРОВ МЕТАЛЛОКОНСТРУКЦИИ ОСНОВНОЙ РАМЫ АВТОГРЕЙДЕРА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Резников, А. А.; Рєзніков, О. О.; Reznikov, O.Представлены результаты количественной оценки влияния геометрических параметров металлоконструкции автогрейдера на напряженно-деформированное состояние основной рамы. На основании проведенного дисперсионного анализа был осуществлён выбор рациональной формы металлоконструкции основной рамы автогрейдера.Документ ГРЕЙДЕР ДОРОЖНЫЙ ПРИЦЕПНОЙ. ОЦЕНКА ПЛАНИРУЮЩЕЙ СПОСОБНОСТИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Ярыжко, А. В.; Ярижко, О. В.; Yaryzhko, A.Проведен обзор современных прицепных грейдеров с многоотвальной системой. Определены отличительные особенности и область применяемости машины. Сформулирована задача анализа планирующей способности. Предложена методика определения коэффициента сглаживания в продольном и поперечном направлениях.Документ ДИНАМИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ДВИЖЕНИЯ ГРЕЙФЕРА, ПОДВЕШЕННОГО НА ГИБКОМ ПОДВЕСЕ, ПРИ ПОВОРОТЕ КРАНА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Ловейкин, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Лымарь, П. В.; Мельниченко, В. В.; Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Лимар, П. В.; Loveykin, V.; Chovnyuk, Yu.; Lymar, P.; Melnichenko, V.Обоснована физико-механическая модель, описывающая возможные типы движений грейфера, подвешенного на гибком подвесе, при поворотах крана. Для анализа кинематических и силовых характеристик указанных движений использован метод фазовых портретов (классического и более высоких порядков).Документ ДОСЛІДЖЕННЯ І РОЗРОБКА ВІДВАЛА БУЛЬДОЗЕРА З КОМБІНОВАНОЮ НОЖОВОЮ СИСТЕМОЮ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Главацький, К. Ц.; Середа, О. В.; Главацкий, К. Ц.; Glavatskiy, K.; Sereda, O.Розглянуто дослідження, розробка і практичне застосування комбінованих ножових систем для зниження енергоємності копання ґрунту бульдозерним відвалом, поліпшення нагромадження та переміщення ґрунту по відвалу і зменшення втрат ґрунту в бокові валики використанням виключно косого копання ґрунту.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ І РОЗРОБКА ОБ’ЄМНОЇ НОЖОВОЇ СИСТЕМИ БУЛЬДОЗЕРА З ВИСТУПАЮЧИМИ НОЖАМИ І БІЧНИМИ КОСИНКАМИ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Главацький, К. Ц.; Кіфорук, Ю. В.; Главацкий, К. Ц.; Кифорук, Ю. В.; Glavatskiy, K.; Kiforuk, Ju.Запропоновано постановку задачі з дослідження, розробки і практичного застосування об’ємних ножових систем, призначених для підвищення продуктивності бульдозера шляхом збільшення загальної глибини копання ґрунту за один прохід та інтенсифікації процесу розробки ґрунту робочими органами землерийно-транспортних машин, на яких вони будуть застосовуватися.Документ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЙ, ЗАПОВНЕНИХ БЕТОНОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2014) Хачатурян, С. Л.; Khachaturyan, S.Виконано порівняльні експериментальні дослідження пустотілих і заповнених бетоном металоконструкцій прямокутного та круглого перерізу. Встановлено залежність руйнуючого зусилля від площі поперечного перерізу металевої частини пустотілих і заповнених бетоном зразків. Визначено ефективність використання трубобетонних конструкцій для будівельно-дорожніх машин.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »