Патенти та авторські свідоцтва
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1240
Переглянути
Перегляд Патенти та авторські свідоцтва за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 683
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ 3D-принтер для комбінованого друку об'єктів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Дудукалов, Юрій Володимирович; Глушкова, Діана Борисівна; Багров, Валерій Анатолійович; Сорокін, Володимир Федорович; Степанюк, Андрій Іванович; Тернюк, Микола Емануїлович3D-принтер для комбінованого друку об'єктів містить робочий стіл, блок живлення, блок управління, блок відображення інформації і зовнішньої пам'яті, друкарські головки з соплами. Локальні пристрої електромагнітного впливу виконані в одному блоці з друкарською головкою і в процесі пошарового формування здійснюють модифікування розігрітого полімеру імпульсним високочастотним електромагнітним полем, яке локалізується в друкарській головці і в зоні укладки шару. При цьому для забезпечення адгезійної міцності використовується імпульсний високочастотний (400-500 КГц) електромагнітний вплив з амплітудним значенням магнітної індукції до 4,0-4,5 Тл, а когезійна міцність забезпечується використанням імпульсного високочастотного (250-400 КГц) електромагнітного впливу з амплітудним значенням магнітної індукції до 3,0-4,0 Тл. Інтенсивність імпульсного високочастотного електромагнітного поля встановлюється в блоці управління управляючою програмою залежно від геометричних характеристик виробу і фізичних властивостей полімерного матеріалу.Документ Iндикатор наявностi вибухового пристрою в автомобiлi(2014) Сєрiков, Георгiй Сергiйович; Сєрiкова, Iрина Олексiївна; Стаднiк, Володимир Васильович; Кальянов, Григорiй Костянтинович; Сєрiков, Сергiй АнатолiйовичІндикатор наявності вибухового пристрою в автомобілі, який відрізняється тим, що складається з акумулятора живлення, акселерометрів, аналого-цифрових перетворювачів та мікроконтролера, розташованих в герметичному корпусі, що інформує власника автомобіля про встановлення вибухового пристрою за допомогою індикатора.Документ Iндуктор для магнiтно-iмпульсного формування кутiв у вигнутих листових металевих заготiвках(2008) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Сєрiков, Георгiй Сергiйович1. Індуктор для магнітно-імпульсного формування кутів у вигнутих листових металевих заготівках, що здійснюється силами імпульсного магнітного поля, який відрізняється тим, що індуктор виконаний у вигляді двох витків прямокутної форми із загальною стороною, які являють собою основний струмопровід, розташований уздовж лінії кутового вигину вигнутого металевого листа, а площини витків утворюють із поверхнями кутового вигину плоскі кути 12-15°. 2. Індуктор за п. 1, який відрізняється тим, що основний струмопровід виконаний у вигляді двох паралельних провідників, розділених діелектричною вставкою по всій довжині.Документ Iндукторна система з двома прямокутними витками та тонким екраном(2014) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Гнатов, Андрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Шиндерук, Свiтлана Олександрiвна; Щиголєва, Свiтлана ОлександрiвнаПрямокутна індукторна система, принцип дії якої полягає у деформуванні металевих заготівок за рахунок впливу імпульсним магнітним полем, яка відрізняється тим, що індуктор виконано у вигляді двох прямокутних витків, один з яких розташовано зверху тонкого допоміжного екрана, а другий - знизу, та витки індуктора з'єднані так, що струм в них протікає в одному напрямку, при цьому виток над допоміжним екраном розташований по краю робочої зони індукторної системи.Документ Iнерцiйний стенд для випробувань трансмiсiї автомобiлiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Байцур, Максим В'ячеславович; Коробко, Андрiй Iванович; Коряк, Олександр Олексiйович; Подригало, Михайло Абович; Подригало, Надiя Михайлiвна; Тарасов, Юрiй ВiкторовичДокумент Iнтегрований гiдропневмоакумулятор будiвельно-дорожнiх, пiдйомно-транспортних машин i устаткування(2015) Хмара, Леонiд Андрiйович; Холодов, Антон ПавловичІнтегрований гідропневмоакумулятор будівельно-дорожніх, підйомно-транспортних машин і устаткування, що містить корпус, в якому утворені дві камери - верхня, що заповнюється газом, і нижня, що заповнюється рідиною, між якими розміщується роздільник середовищ, який відрізняється тим, що як корпус використовується порожниста металоконструкція машини, наприклад штовхальні бруси бульдозера, причому в одному такому корпусі може бути розташовано декілька газових і робочих камер, тобто декілька гідроакумуляторів.Документ Iнтелектуалiзована дiагностична система для визначення експлуатацiйних властивостей рiдини(2013) Федченко, Владислав Володимирович; Тернюк, Микола Емануiлович; Наглюк, Михайло Iванович; Наглюк, Iван Сергiйович; Дмитрук, Iван АндрiйовичІнтелектуалізована діагностична система для визначення експлуатаційних властивостей рідини, що містить блок збору первинної інформації з датчиками-вимірювачами електропровідності і датчиками-вимірювачами діелектричної проникності, блок перетворення інформації, блок обробки інформації, блок виведення інформації, а також блок живлення, яка відрізняється тим, що додатково введено генератор імпульсних сигналів в поєднанні з парою основних електродів, аналізатор амплітудного та фазового спектру з парами додаткових електродів, зовнішній інтерфейс з програматором та керуючий пристрій, при цьому блок обробки інформації виконаний у вигляді мікроконтролера з програмою штучного інтелекту, який поєднаний із блоком пам'яті, зовнішнім інтерфейсом з програматором, керуючим пристроєм та блоком виведення інформації, а також з генератором імпульсних сигналів і аналізатором амплітудного та фазового спектру.Документ Iнтелектуалiзована дiагностична система для визначення експлутацiйних властивостей рiдини(2013) Федченко, Владислав Володимирович; Тернюк, Микола Емануiлович; Наглюк, Михайло Iванович; Наглюк, Iван Сергiйович; Дмитрук, Iван АндрiйовичІнтелектуалізована діагностична система для визначення експлуатаційних властивостей рідини, що містить блок збору первинної інформації з датчиками-вимірниками електропровідності і датчиками-вимірниками діелектричної проникності, блок перетворення інформації, блок обробки інформації, блок виведення інформації, а також блок живлення, яка відрізняється тим, що до її складу введено генератор імпульсних сигналів, поєднані з ним пари основних електродів, аналізатор амплітудного та фазового спектра з парами додаткових електродів, зовнішній інтерфейс з програматором та керуючий пристрій, при цьому блок обробки інформації виконаний у вигляді мікроконтролера з програмою штучного інтелекту, який поєднаний із блоком пам'яті, зовнішнім інтерфейсом з програматором, керуючим пристроєм та блоком виведення інформації, а також з генератором імпульсних сигналів і аналізатором амплітудного та фазового спектра.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна система безпiлотного електричного транспортного засобу з використанням дизель-генераторної установки(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного електричного транспортного засобу з використанням дизель-генераторної установки складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація поступає на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій та приймально- передавальний пристрій. Для підвищення ефективності та безпеки керування безпілотним транспортним засобом на безпілотному електричному транспортному засобі додатково встановлюються датчики рівня заряду акумуляторів та дизель-генераторна установка для підзарядки основних акумуляторних батарей, яка здійснюється автономно, якщо рівень заряду акумуляторів нижче заданого рівня.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна система безпiлотного електричного транспортного засобу з використанням дизель-генераторної установки i блока сонячних батарей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Нiконов, Олег Якович; Нiконов, Дмитро ОлеговичДокумент Iнтелектуальна бортова iнформацiйна система безпiлотного транспортного засобу на основi iнтегрованої навiгацiйної системи(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаUA Інтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу на основі інтегрованої навігаційної системи складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникової навігаційної системи, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких поступають на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація поступає на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою та передавальний пристрій. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюються автономна навігаційна система та блок обробки сигналів для постійного надходження актуальної інформації про місцезнаходження безпілотного транспортного засобу.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного електричного транспортного засобу на основi нейромережевої архiтектури з лiдаром(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного електричного транспортного засобу містить датчики, відеокамери, блок розпізнавання знаків, радар, супутниковий навігатор, блок зберігання цифрової інформації, блок пам'яті про стан руху транспортного засобу, датчик рівня заряду акумуляторів, приймально-передавальний пристрій, пристрій керування швидкістю та напрямком руху, гальмівну систему, дизель-генераторну установку, керуючий блок на основі нейромережевої архітектури, що містить блоки на основі багатошарової штучної нейронної мережі, кожен з яких містить вхідний шар, прихований шар та вихідний шар, та додатково встановлений лідар.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з багатоцiльовими дронами(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на керуючий електронний блок, після чого оброблена за допомогою керуючого електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю та напрямком руху, гальмівною системою, передавальний та приймально-передавальний пристрої, причому для підвищення ефективності та безпеки керування безпілотним транспортним засобом на ньому додатково встановлюється інформаційно-комунікаційно-керуюча платформа з дронами, завдяки чому система стає спроможньою проводити навігацію в штатному режимі в разі знаходження наземного транспортного засобу в зонах з обмеженою прямою видимістю, затінення навігаційних супутників або в тунелях.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з блоком 3D карт(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу з блоком 3D карт складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій та приймально-передавальний пристрій. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюється блок 3D карт з тривимірними картами поверхні Землі для точного орієнтування на будь-якій місцевості, в тому числі місцевостей, що знаходяться далеко від населених пунктів.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з допомiжним зовнiшнiм обчислювачем(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю та напрямком руху, гальмівною системою, передавальний та приймально- передавальний пристрої. Додатково система містить другий приймально-передавальний пристрій для зв'язку з допоміжним зовнішнім обчислювачем.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу з лiдаром(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу з лідаром складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний блок, після чого оброблена за допомогою електронного блока інформація надходить на пристрої керування швидкістю руху, керування напрямком руху, керування гальмівною системою, передавальний пристрій та приймально-передавальний пристрій. На безпілотному транспортному засобі додатково встановлюється лідар, який підвищує точність визначення дистанції до об'єктів, що підвищує ефективність та безпеку керування безпілотним транспортним засобом.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу на основi нейромережевої архiтектури з лiдаром(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу містить датчики, відеокамери, блок розпізнавання знаків, радар, супутниковий навігатор, автономну навігаційну систему, блок обробки сигналів, блок зберігання цифрової інформації, блок пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавальний пристрій, пристрій керування швидкістю та напрямком руху, гальмівну систему. Містить керуючий блок на основі нейромережевої архітектури, що складається з блоків на основі багатошарової штучної нейронної мережі, кожен з яких містить вхідний шар, прихований шар, вихідний шар та додатково встановлений лідар.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу на основi нейромережевої архiтектури з лiдаром та з блоком 3D-карт(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, дані з яких передаються на електронний керуючий блок. Для підвищення точності орієнтації в просторі, точності визначення дистанції до оточуючих безпілотний транспортний засіб об'єктів та безпеки і ефективності керування безпілотним транспортним засобом в реальному режимі часу як електронний керуючий блок використовують керуючий блок на основі нейромережевої архітектури, що складається з блоків на основі багатошарової штучної нейронної мережі, кожен з яких містить вхідний шар, прихований шар та вихідний шар. Додатково встановлено лідар та блок 3D-карт.Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу на основi фазi-архiтектури(2018) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу на основі фазі-архітектури, що складається з датчиків, відеокамер, блока розпізнавання знаків, радара, супутникового навігатора, блока зберігання цифрової інформації, блока пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавального пристрою, електронного керуючого блока, пристрою керування швидкістю руху, пристрою керування напрямком руху, пристрою керування гальмівною системою, передавального пристрою, крім того, керуючий блок інтелектуальної бортової інформаційної системи на основі фазі-архітектури складається з блоків на основі фазі- логіки, кожен з яких містить блок фазифікації, базу знань, блок прийняття рішень та блок дефазифікації, причому база знань складається з бази даних та бази правил.Документ Iнтелектуальна незалежна система бортової сигналiзацiї транспортного засобу(2014) Вовк, Євгенiй Геннадiйович; Рувiнський, Павло Вiталiйович; Тропiна, Альбiна АльбертiвнаІнтелектуальна незалежна система бортової сигналізації транспортного засобу, що складається з наступних підсистем: система убудованих та додаткових сенсорів; система обробки та фільтрації вхідної інформації від сенсорів; система незалежного джерела живлення; бази даних і зберігання інформації; система незалежного штучного інтелекту; система передбачення ситуації й оповіщення про можливі наслідки; блок керування виконавчими механізмами; система блокування механізмів, система керування приводом і доступом до автомобіля; система 'Help me'; система, яка виконує глобальний пошук власника й оповіщення правоохоронних органів у результаті несанкціонованої спроби доступу до транспортного засобу; комунікаційна система вихідної інформації; система попередньої ідентифікації засобів доступу; система обробки та фільтрації вхідної інформації; система переходу сигналізації в пасивний або активний стан, та має засоби захисту від зовнішнього втручання через глобальну мережу Internet, розпізнавання осіб, незалежну базу зберігання інформації та спеціалізовані методи розрахунку і передбачення ситуацій для запобігання угонам та нанесенню пошкоджень.