Кафедра будiвництва та експлуатацiї автомобiльних дорiг
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3711
Переглянути
Перегляд Кафедра будiвництва та експлуатацiї автомобiльних дорiг за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 187
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз забезпечення та використання існуючих методів з оцінки рівності покриттів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Широбоков, ДенисВ роботі виконаний аналіз світових та вітчизняних досліджень щодо переваг та недоліків методів та принципів оцінки рівності дорожнього покриття, виконано всебічну оцінку впливу стану покриття за рівністю на автомобіль, водія, пасажирів, вантаж, динамічне навантаження на конструкцію дороги тощо. Вказана оцінка повинна враховувати як адміністративний статус автомобільної дороги, так і характеристики фактичного та перспективного транспортного потоку.Документ Аналіз конструктивних рішень з оцінки загальної стійкості укосів насипу земляного полотна на торф’яно-болотних ґрунтах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Данилець, Данила АндрійовичВ роботі проведено огляд щодо формування торф’яно-болотних ґрунтів на території України та аналіз загальних принципів конструювання насипу земляного полотна на слабких торф’яно-болотних ґрунтах; виконано аналіз загальних схем розрахунків стійкості насипу в конструкціях укосів земляного полотна; виконано автоматизовані розрахунки стійкості укосу насипу на слабких торф’яно-болотних ґрунтах; розглянуто основні технологічні операції влаштування прошарків з геосинтетичних матеріалів та методи заміни торф’яно-болотних ґрунтів в основі насипу.Документ Будівництво автомобільної дороги в обхід м. Валки в Харківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Вітвіцький, Ігор КостянтиновичВ роботі розглянуті кліматичних умов району будівництва, технологія та організація робіт з будівництва водопропускної труби; технологія та організація робіт з будівництва земляного полотна; технологія та організація робіт з будівництва дорожнього одягу; контроль якості.Документ Будівництво автомобільної дороги довжиною 9,791 км в Одеській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Багмет, Ілля АндрійовичВ проєкті запропонована технологія улаштування збірних залізобетонних водопропускних труб, технологія зведення земляного полотна, влаштування шарів дорожнього одягу асфальтоукладачем Vogel Super 2100 та улаштуванням присипних узбіч.Документ Будівництво ділянки автомобільної дороги IV категорії «Під’їзд до населенного пункту Червона Дніпровка» довжиною 16,3 км в Дніпропетровській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Антонян, Богдан КареновичВ роботі проаналізовано кліматичні умови, побудовано дорожньо-кліматичний графік. Розроблено відомість балансу земляних мас та загальні об’єми земляних робіт. Розраховані обсяги робіт і потреба матеріалів, визначені мінімальні змінні темпи будівництва. Розроблені калькуляції на кожен вид будівельних робіт. Запроектовані технологічні операції по влаштуванню земляного полотна з транспортуванням ґрунту з виїмки в насип, з кар’єру в насип, а також на влаштування шарів дорожнього одягу з ґрунту укріпленим цементом, щебенево-піщаної суміші, асфальтобетону крупнозернистого щільного і дрібнозернистого щільного.Документ Вдосконалення методики оцінки світлоповертальних властивостей дорожніх знаків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Насоненко, Ярослава СергіїівнаВ роботі розглянуто існуючі методики оцінки світлоповертальних властивостей дорожніх знаків, виконано експериментальні дослідження світлоповертального ефекту дорожніх знаків за допомогою ретрофлектометра, проаналізовано особливості зміни питомого коефієнта сили світла та яскравості в залежності від зміни кута освітленості дорожнього знака на мережі автомобільних доріг Харківської області, розроблено рекомендації щодо удосконалення системи оцінки світлоповертальних властивостей дорожніх знаків.Документ Вдосконалення методики оцінки шорсткості дорожніх покриттів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Столяров, ВладиславВ роботі був виконаний аналіз. Різних методів оцінки зчіпних властивостей дорожніх покриттів. Визначено, що на процес зчеплення колеса автомобіля з покриттям впливає безліч факторів, які лише частково враховуються методиками, які використовуються сьогодні. Запропоновано новий метод врахування результатів розрахунку показника СГП для методу лазерного сканування покриттів.Документ Вдосконалення методу вимірювання рівності покриття доріг на ділянках, що містять штучні споруди(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Цупряк, Андрій ОлександровичВ роботі були розглянуті такі питання: - аналіз видів і типів обладнання для оцінки рівності; - методи оцінки рівності покриття мостів і шляхопроводів; - натурні обстеження покриттів мостів і шляхопроводів; - розробка рекомендацій по оцінки рівності мостів і шляхопроводів.Документ Вдосконалення оцінки зчіпних властивостей дорожніх покриттів з використанням портативних приладів для визначення коефіцієнта зчеплення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Сокуренко, Владислав ВікторовичВ роботі був виконаний аналіз приладів для визначення коефіцієнта зчеплення колеса автомобіля з покриттям автомобільних доріг, а також прилади для оцінки параметрів шорсткості покриттів автомобільних доріг. Також наведені результати виконання таких оцінок на різних ділянках автомобільних доріг. Виконаний всебічний аналіз різноманітних факторів, що впливають на зчіпні властивості дорожніх покриттів. В роботі запропонований комплексний критерій для оцінки зчіпних властивостей покриттів, схема для його визначення, а також виконаний аналіз можливості використання портативних приладів різних типів для визначення зчіпних властивостей покриттів.Документ Вдосконалення технології використання відвальних порід в дорожньому господарстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Дубовик, РусланВ дипломній роботі викладено розробки щодо технології робіт з будівництва шарів дорожнього одягу та земляного полотна. Наведені порівняльні розрахунки конструкцій дорожнього одягу з подальшим визначенням найбільш ефективного варіанту. В роботі обґрунтовано склад горілої породи, що укріплюється цементом і розроблена технологія будівництва шару. Представлені вимоги з охорони праці, кошторисні розрахунки, визначена економічна ефективність будівництва. Приділено увагу питанням забезпечення якості робіт та захисту навколишнього середовища.Документ Визначення впливу температури і навантаження за стиску на коефіцієнт поперечної деформації, як розрахункову характеристику ЩМА(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Половенко, АллаВ роботі виконано аналіз існуючих досліджень щодо застосування щебенево-мастикових асфальтобетонів і методів визначення коефіцієнта Пуассона та коефіцієнтів поперечної деформації; обґрунтовано схеми прикладання навантаження до зразка асфальтобетону та вимірювання деформацій при визначенні коефіцієнтів Пуассона поперечних деформації; виконано порівняльні дослідження значень коефіцієнтів поперечної деформації щебенево-мастикових асфальтобетонів різних видів при стиску та розтягу.Документ Визначення несучої здатності дорожньої конструкції нежорсткого типу установками динамічного навантаження(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Гуторов, ОлегМіцність дорожніх конструкцій є основним показником транспортно-експлуатаційного стану від якого залежать рівність покриттів, працездатність, надійність автомобільних доріг. Методи визначення міцності дорожніх конструкцій, які на даний час використовуються в Україні, мають низку недоліків серед яких наступні: вимірювання пружного прогину виконується в тестових точках, не виконується визначення несучої здатності окремих конструктивних елементів дорожньої конструкції, низька продуктивність, висока трудоємність, складність в калібруванні обладнання, висока вартість устаткування (особливо закордонного виробництва).Документ Використання асфальтобетонних сумішей модифікованих термопластом під час виконання робіт з підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Т-13-06 Северодонецьк – Новоайдар в Луганській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фадєєв, Федір ОлександровичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, призначено види ремонтних робіт, досліджено вплив термопласту Duroflex®-AC асфальтобетонів та запропоновано для проведення капітального ремонту асфальтобетон з покращеними властивостями, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблено технології та організацію виконання робіт з поточного дрібного, поточного середнього та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт.Документ Використання дрібнозернистого асфальтобетону підвищеної довговічності приготовленого на основі модифікованих бітумів під час виконання робіт з підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Т-10-08 Київ – Літочки – Кіпті в Київській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Томчук, Дмитро ВікторовичВ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено фізико-механічні властивості та колієстійкість асфальтобетонів та запропоновано для проведення капітального ремонту асфальтобетон підвищеної довговічності, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблено технології та організації виконання робіт з поточного дрібного, поточного середнього та капітального ремонтів автомобільної дороги.Документ Використання колієстійкого щебенево-мастикового асфальтобетону приготовленого на основі бітуму модифікованого термоеластопластом під час виконання робіт з підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Т-21-22 Ізюм – Барвінкове(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Воропай, Олексій МиколайовичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено фізико-механічні властивості та колієстійкість щебенево-мастикових асфальтобетонів та запропоновано для проведення капітального ремонту щебенево-мастиковий асфальтобетон підвищеної довговічності, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблено технології та організації виконання робіт з поточного дрібного, поточного середнього та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт, охорони праці та навколишнього середовища.Документ Використання литих емульсійно-мінеральних сумішей на модифікованих емульсіях для підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Красний Лиман – Сіверськ на ділянці км 0+000 – км 25+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Ковальова, Тетяна ІванівнаВ роботі були виконана оцінка транспортно-експлуатаційної якості автомобільної дороги й обрані ділянки проведення робіт. Виконані дослідження впливу водного катіонного латексу Butonal NS 198 на властивості бітумних емульсій та залишкового в’яжучого з нього. Приведено розробки по технології робіт з поточного середнього і дрібного, а також капітального ремонтів. У проекті обґрунтоване застосування асфальтоукладача Titan 423 для капітального ремонту влаштування асфальтобетонного покриття.Документ Використання модифікованих бітумних емульсій під час виконання робіт з влаштування поверхневої обробки для поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Суми-Полтава на ділянці км 52+000 – км 72+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рибалка, Ігор ВікторовичУ роботі проаналізований експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовані види ремонтних робіт, досліджено вплив полімеру та водного катіонного латексу Butonal NS 198 на властивості катіонних бітумних емульсій, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблені технології та організації виконання робіт з поточного дрібного та поточного середнього ремонтів автомобільної дороги, розглянуті питання контролю якості виконання робіт, охорони праці.Документ Використання модифікованої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші під час виконання робіт з підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Т-19-06 КПП "Рижівка" - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022-12) Ольшанський, Андрій СергійовичУ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, призначено види ремонтних робіт, досліджено вплив термопласту PR-plast асфальтобетонів та запропоновано для проведення капітального ремонту асфальтобетон з поліпшеними властивостями, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблено технології та організацію виконання робіт з поточного дрібного, поточного середнього та капітального ремонтів ділянки автомобільної дороги.Документ Використання стійких до накопичення пластичних деформацій асфальтобетонів приготовлених на основі бітумів модифікованих термоеластопластами під час виконання робіт з підвищення транспортно-експлуатаційного стану автомобільної дороги Т-13-02 КПП «Танюшівка» Старобільськ – Бахмут в Луганській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гапонов, Денис СергійовичВ роботі були розроблені питання аналізу природно-кліматичних умов, проаналізовано експлуатаційний стан ділянки автомобільної дороги, обґрунтовано види ремонтних робіт, досліджено фізико-механічні властивості та колієстійкість асфальтобетонів та запропоновано для проведення капітального ремонту асфальтобетон підвищеної довговічності, виконано розрахунок об'ємів робіт, розроблено технології та організації виконання робіт з поточного дрібного, поточного середнього та капітального ремонтів автомобільної дороги, також розглянуті питання контролю якості виконання робіт.Документ Використання сучасних геосинтетичних матеріалів під час реконструкції автомобільної дороги Знаменка – Луганськ – Ізварине на ділянці км 369+000 – км 373+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Пилипенко, АндрійВ дипломній роботі розглянуті: аналіз місцевих умов району реконструкції дороги, обґрунтування термінів виконання робіт; технологія будівництва водопропускної труби, технологія реконструкції земляного полотна, технологія реконструкції шарів дорожнього одягу; калькуляції витрат по кожному виду робіт; порівняння варіантів машинно-дорожніх загонів та вибір оптимального. Також виконані розрахунки техніко-економічних показників, заходи зі зниження витрат при виконанні робіт з реконструкції. Розглянуті питання організації реконструкції дороги, охорони праці та природи, контролю якості робіт.