Кафедра проектування доріг, геодезії і землеустрою
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3857
Переглянути
Перегляд Кафедра проектування доріг, геодезії і землеустрою за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 308
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Н-12 Суми – Полтава км 15+400 до км 16+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Лазорак, Анастасія ВалеріївнаОб’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інже-нерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі ділянки автомобільної дороги. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги у відповідності до існуючих нормативних вимог. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами, нормативною і довідковою літературою. В результаті розробки дипломного проєкту виконано: опис технічної характеристики об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, топографічне знімання, аналіз технології камеральної обробки польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмі Trimble Business Center та «AutoCAD Autodesk Civil 3D», розробку технології побудови цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці автомобільної дороги Т-14-24 Сколе – Славське км 1+190 – км 1+390(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Таєнко, Олексій ЮрійовичОб’єкт дослідження – процес виконання та обробки даних інженерно-геодезичних вимірювань для лінійних споруд, на прикладі конкретної ділянки автомобільної дороги. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вимірювань для лінійних споруд, на прикладі конкретної ділянки автомобільної дороги, відповідно до чинних нормативних вимог. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації, що базується на літературних джерелах, нормативних документах та довідковій літературі. Галузь застосування полягає у проведенні інженерно-геодезичних вимірювань. У результаті розробки кваліфікаційної роботи було виконано опис характеристик об’єкта інженерно-геодезичних вимірювань та ділянки робіт, визначено положення пунктів опорної геодезичної мережі. Також проведено аналіз законодавства та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вимірювань, аналіз методів та технологій виконання комплексу таких вимірювань. Крім того, було проведено аналіз програмного забезпечення Digitals та Topocad для обробки польових інженерно-геодезичних вимірювань, а також технології побудови цифрової моделі місцевості на основі результатів інженерно-геодезичних вимірювань. Завершальним етапом була побудова цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вимірювань у програмному комплексі Topocad.Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань на ділянці перетину автомобільної дороги Т-14-24 Сколе – Славське з рікою Потік(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Фадєєв, Федір ОлександровичОб’єкт дослідження – технологія виконання та обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд. Мета роботи – обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань лінійних споруд на прикладі автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз наукової та технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією. Галуззю використання є виконання інженерно-геодезичних вишукувань. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз законодавчих та нормативних актів України щодо інженерно-геодезичних вишукувань, опис технічної характеристики об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань та ділянки робіт, визначення фізико-географічної та топографо-геодезичної вивченості району, аналіз методів, технологій і черговості виконання комплексу інженерно-геодезичних вишукувань, визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі, обробку польових інженерно-геодезичних вишукувань в програмі CREDO_DAT та Autodesk AutoCAD Civil 3D, побудовиу цифрової моделі місцевості за результатами інженерно-геодезичних вишукувань.Документ Автоматизована обробка результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудова цифрової моделі місцевості на ділянці автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг км 86+900 – км 90+000(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Калембет, Юлія РоманівнаОб’єкт дослідження – технологія автоматизованої обробки результатів інженерно-геодезичних вишукувань та побудови цифрової моделі місцевості лінійних споруд. Мета роботи – проведення автоматизованої обробки результатів інженерно – геодезичних вишукувань для отримання точних, повних та достовірних даних про стан місцевості у цифровому форматі, необхідних для подальшої розробки проєкту ремонту ділянки автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг з км 86+900 до км 90+000 засобами автоматизованого проєктування. Метод дослідження – аналіз наукової та технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією. Галуззю використання є цифрове моделювання місцевості проектними організаціями та установами. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз нормативно-правового забезпечення України щодо виконання інженерно-геодезичних вишукувань та обробки їх результатів; встановлено топографо-геодезичну вивченість району виконання робіт та технічну характеристику об’єкта інженерно-геодезичних вишукувань; камеральну автоматизовану обробку результатів вимірювань з визначення положення пунктів опорної геодезичної мережі та точок знімального планово-висотного обґрунтування; аналіз видів цифрових моделей місцевості та їх характеристик; побудову цифрової моделі ситуації та цифрової моделі рельєфу на ділянці автомобільної дороги Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг км 86+900 – км 90+000.Документ Автоматизована оцінка безпеки руху та екологічних показників з розробкою заходів по їх покращенню на автомобільній дорозі М-07, км 47+200 – км 55+000. Ч.ІІ. Оцінка екологічної безпеки та акустичного забруднення і розробка заходів з охорони навколишнього середовища в межах населеного пункту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Бугаєнко, Максим ВікторовичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги М – 07 км 47+200 – км 55+000 в Київській області. Мета роботи – оцінка екологічної безпеки та акустичного забруднення придорожньої смуги на автомобільній дорозі і розробка комплексу заходів щодо охорони навколишнього середовища в межах населеного пункту. Методи дослідження – комплекс сучасних методів оцінки екологічного стану придорожньої смуги з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломній роботі були проаналізовані існуючі методи розрахунку та визначення викидів та концентрацій забруднюючих речовин від автомобільного транспорту. Виконано розрахунок рівня транспортного шуму на заданій ділянці автомобільної дороги за допомогою систем автоматизованого проектування. Проаналізовано вплив дорожніх та транспортних факторів на рівень шуму від автотранспорту. Розроблені природоохоронні заходи, в тому числі заходи щодо зниження рівня транспортного шуму в населеному пункті. Всі розрахунки виконані за допомогою автоматизованого комплексу CAD_CREDO.Документ Автоматизована оцінка безпеки руху та екологічних показників з розробкою заходів по їх покращенню на автомобільній дорозі М-07, км 47+200 – км 55+000. Частина І. Дослідження умов і безпеки руху та розробка заходів з організації руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Шапошніков, Володимир ЮрійовичОб’єкт дослідження – безпека дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги М – 07 км 47+200 – км 55+000. Мета роботи – оцінка умов та безпеки руху на ділянці існуючої автомобільної дороги, розробка заходів з організації дорожнього руху. Метод дослідження – комплекс сучасних методів оцінки умов руху з використанням розрахункових методів, пакетів прикладних програм на ПЕОМ. В дипломній роботі проведений детальний аналіз умов руху за показниками швидкості руху окремих автомобілів та транспортного потоку, коефіцієнтам аварійності та безпеки, визначені місця потенційної небезпеки дорожнього руху. Були розроблені заходи з підвищення зручності і безпеки та організації руху на автомобільній дорозі. Всі розрахунки виконані на ПЕОМ.Документ Автоматизований розрахунок гофрованих дорожніх водопропускних труб(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-12-28) Суходольська, Олена ВалеріївнаОб’єкт дослідження – розрахунок дорожніх водопропускних труб. Мета роботи – виконати автоматизацію розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних труб. Методи дослідження – аналіз методів розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних труб, методи об’єктно-орієнтованого програмування. На даний момент проблема автоматизованого розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних споруд є актуальною. У роботі проведено аналіз розрахунків максимальної витрати води у сучасних системах автоматизованого розрахунку, та зроблено висновок про актуальність автоматизованого розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних споруд. Розглянуті діючі українські методики розрахунку максимальної витрати води. Розроблено алгоритм та програмний код автоматизації розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних труб. Створено інтерфейс програми автоматизації розрахунку гофрованих дорожніх водопропускних труб.Документ Автоматизований розрахунок прямокутних дорожніх водопропускних труб(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021-12-28) Суходольський, Владислав ВасильовичОб’єкт дослідження – розрахунок дорожніх водопропускних труб. Мета роботи – виконати автоматизацію розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних труб. Методи дослідження – аналіз методів розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних труб, методи об’єктно-орієнтованого програмування. На даний момент проблема автоматизованого розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних споруд є актуальною. У роботі проведено аналіз розрахунків максимальної витрати води у сучасних системах автоматизованого розрахунку, та зроблено висновок про актуальність автоматизованого розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних споруд. Розглянуті діючі українські методики розрахунку максимальної витрати води. Розроблено алгоритм та програмний код автоматизації розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних труб. Створено інтерфейс програми автоматизації розрахунку прямокутних дорожніх водопропускних труб.Документ Алгоритм оцифрування топографічної інформації для побудови рельєфу методом тріангуляції у програмному комплексі AutoCAD Civil 3D(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Вірченко, Юрій ОлеговичУ дипломному проекті було розглянуто нормативні та законодавчі акти у топографічних роботах. Розглянута цифрова модель рельєфу, її призначення, та метод тріангуляції, на основі якого вона буде створена у програмному забезпечені AutoCAD Civil 3D. Проаналізовані можливості програмного забезпечення AutoCAD Civil 3D, його переваги та недоліки. В результаті було створено цифрову модель рельєфу методом тріангуляції у програмному забезпечені AutoCAD Civil 3D.Документ Алгоритм побудови траси автомобільної дороги по топографічним даним в програмному комплексі AutoCAD Civil 3D(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Козлов, Олександр ЄвгеновичВ проекті був проведений аналіз нормативно-правової літератури при проєктуванні автомобільних доріг та розглянуті основні функції і можливості програмного продукту AutoCAD Civil 3D, які сприяють ефективному проєктуванню автомобільних доріг. В результаті було виконано оцифрування топографічних даних карти відповідного масштабу із подальшим трасуванням автомобільної дороги згідно існуючих нормативних документів.Документ Аналіз безпеки руху та її підвищення на автомобільної дорозі Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М-18) км 99 – км 109 у Харківській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Нікітенко, Артем ЮрійовичОб’єкт дослідження – умови руху та стан дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М – 18) км 99 – км 109 у Харківській області. Мета роботи – розробка заходів з підвищення безпеки, швидкості та комфортності руху забезпечення спроможності пропускати автомобілі з дозволеними для руху осьовими навантаженнями; рівня інформаційного забезпечення. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є виконання робіт з підвищення безпеки руху на ділянці автомобільної дороги Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта (М – 18) км 99 – км 109 у Харківській області. В результаті розробки дипломної роботи виконано: аналіз статистичних даних; аналіз безпеки руху вулично-дорожньої мережі м. Краснограда Харківської області; автоматизовану оцінку безпеки руху; аналіз впливу дорожніх умов на аварійність; дослідження умов руху на перехрестях з великою кількістю ДТП; розроблено заходи по підвищенню безпеки дорожнього руху.Документ Аналіз методів побудови цифрової моделі рельєфу розв'язки кільцевого типу автомобільної дороги Н-12 Суми-Полтава на км 75+420 у Сумській області за допомогою геоінформаційної системи Surfer.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Верза, Микола ОлександровичВ дипломній роботі була розглянута нормативно-правова база топографо-геодезичних робіт. Проаналізована інформація про цифрові моделі рельєфу, їх створення, види та їх побудова на основі ГІС-технології. Розглянуто особливості геоінформаційної системи Surfer. Був описаний кожен із методів побудови цифрової моделі рельєфу, які пропонує Surfer та побудовані цифрові моделі рельєфу з подальшим порівнянням їх точності на основі контрольних точок у Excel.Документ Аналіз можливостей геоінформаційної системи QGIS для побудови рельєфу у 2D та 3D проекціях на прикладі гори Говерли(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Губін, Ілля ОлександровичВ роботі проведено аналіз нормативного забезпечення топографо-геодезичної та картографічної діяльності. Окрім того, розглянуто цифрове моделювання рельєфу, використовуючи сучасні методи та технології. Здійснено аналіз геоінформаційних систем, зосереджений на їх можливостях у побудові рельєфу у 2D та 3D проекціях, на конкретному прикладі гори Говерли.Документ Аналіз похибок GIS Google Планета Земля Pro 7.3 з метою використання у геодезичних роботах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Рибалка, Ігор ВікторовичНа даний момент на ринку IT-послуг активно розвивається геопортал Google Earth. Це інформаційна система з широким функціоналом, яка використовується в системі Інтернет, для мобільних пристроїв і для стаціонарних комп'ютерів. В системі є можливість прокласти лінію траси, отримати поздовжній профіль цієї лінії з відмітками і ухилом. Однак залишається питання точності просторової інформації. Відповідь на це питання дозволить виділити спектр інженерних, геодезичних та проектних завдань, які можна вирішити за допомогою цього сервісу. Точність просторової інформації Google Earth можна оцінити способом порівняння з еталонним об’єктом, для якого виконані геодезичні вишукування. У якості такого об’єкта у цій роботі узяті дані коригування проектної документації на будівництво автомобільної дороги в обхід м. Новий Буг (ІІ черга) у Миколаївській області. В ході дипломного проектування були вирішенні наступні задачі: – було проаналізовано останні дослідження і публікації; – було проаналізовано порівняльний об’єкт; – було побудовано у геопорталі Google Earth трасу дороги та поздовжнього профіль; – було розроблено методику отримання уточнених відміток поздовжнього профілю з геопорталу Google Earth; – було проаналізовано похибки геопорталу Google Earth з метою використання у геодезичних роботах.Документ Аналіз умов руху на ділянці автомобільної дороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь у Дніпропетровській області та розроблення заходів щодо покращення умов руху(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Єгоров, Ігор ВолодимировичУзагальнено методи автоматизованої оцінки умов руху, аналізу безпеки руху на автомобільній дорозі, надано аналіз методів автоматизованої оцінки стану автомобільної дороги за технічними та екологічними показниками, проведено оцінку стану ділянки автомобільної дороги «Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя – Маріуполь» у Дніпропетровській області, розроблено заходи щодо зменшення впливу автомобільної дороги на навколишнє середовище, покращення умов дорожнього руху та визначено економічну ефективність заходів з організації дорожнього руху. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розвиток методів проєктування та оптимізації проєктних рішень, методів автоматизованої оцінки проєктних рішень за комплексом показників, в тому числі таких, що враховують ергономічні показники функціонування автомобільної дороги, для вирішення завдань підвищення безпеки дорожнього руху та розроблення оптимальних проєктних рішень за технічними, екологічними та ергономічними критеріями.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка з км 86+950 до км 88+816(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Гайчев, Сергій АнатолійовичОб’єкт дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги загального користування Н-07 Київ – Суми – Юнаківка з км 86+950 до км 88+816. Мета роботи – розробити проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги з аналізом умов руху з розробкою заходів з їх покращення. Метод дослідження – використання автоматизованих сучасних програмних комплексів, нормативних документів та літературних джерел стосовно обробки результатів геодезичних вишукувань, розробки проекту капітального ремонту ділянки автомобільної дороги та розрахунку міцності дорожнього одягу. В результаті розробки дипломної роботи виконано: визначено характеристики ділянки автомобільної дороги Н-07 Київ – Суми – Юнаківка з км 86+950 до км 88+816 та району її розташування, проведено аналіз умов руху на проктованій ділянці автомобільної дороги, запроектовано поздовжній та поперечний профілі в програмному комплексі CREDO, розроблено заходи з організації дорожнього руху, проведено розрахунок підсилення та уширення конструкції дорожнього одягу, проведено розрахунок одночасних та поточних витрат.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв км 211+400 – км 212+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ракитянський, Родіон ВікторовичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв км 211+400 – км 212+400. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв від км 211+400 до км 212+400. Мета роботи полягає у розробці проекту капітального ремонту цієї ділянки, включаючи оцінку проектних рішень, аналіз умов руху та розробку заходів організації дорожнього руху. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами та нормативною документацією, а також використання методів автоматизованого проектування. Галузь використання –капітальний ремонт на ділянці автомобільної дороги Н-14 Олександрівка – Кропивницький – Миколаїв між км 211+400 та км 212+400. Під час розробки кваліфікаційної роботи було виконано наступні завдання: зібрано та проаналізовано інформацію щодо параметрів ділянки дороги і району її розташування, проведено аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінено умови руху за коефіцієнтами аварійності, спроектовано план траси, поздовжній профіль автомобільної дороги та поперечні профілі земляного полотна, розроблено заходи з організації дорожнього руху, спроектовано конструкцію нежорсткого дорожнього покриття для підсилення існуючої конструкції, а також запроектовано подовження водопропускної труби.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці з км 14+000 до км 17+960(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Сидорчук, Ярослав ВолодимировичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці з км 14+000 до км 17+960. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці з км 14+000 до км 17+960. Мета роботи – розробити проект капітального ремонту автомобільної дороги та дослідити умови руху на ділянці автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проектування. Галуззю використання є капітальний ремонт на ділянці автомобільної дороги Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці з км 14+000 до км 17+960. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, аналіз методів оцінки безпеки руху, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, оцінка впливу на навколишнє середовище, проектування поздовжнього та поперечних профілів земляного полотна, розробку заходів з організації дорожнього руху, проектування конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та на ділянках розширення.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка км 11+400 – км 12+400(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Дутка, Артем ПетровичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці з км 11+400 до км 12+400. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. Мета роботи – дослідити умови руху на ділянці реконструкції автомобільної дороги. Метод дослідження – аналіз науково-технічної інформації за літературними джерелами і нормативною документацією та залучення методів автоматизованого проєктування. Галуззю використання є реконструкція ділянки автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 11+400 до км 12+400. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики ділянки дороги та району її розташування, опис поздовжнього та поперечних профілів земляного полотна, перевірку за критеріями міцності конструкції нежорсткого дорожнього одягу для підсилення існуючої конструкції та нового будівництва, оцінку умов руху за коефіцієнтами аварійності, розробку заходів з організації дорожнього руху.Документ Аналіз умов руху та розробка заходів з їх покращення на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка км 5+350 – км 7+864(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Аревджанян, Олександр ГеоргійовичОб’єкт дослідження – ділянка автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці з км 5+350 до км 7+864. Предмет дослідження – умови руху на ділянці автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка з км 5+350 до км 7+864. Мета роботи – розробити проект капітального ремонту ділянки автомобільної дороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка км 5+350 – км 7+864 з оцінкою проектного рішення та розробкою заходів організації дорожнього руху. В результаті розробки дипломної роботи виконано: збір і аналіз інформації щодо характеристики та параметрів ділянки дороги та району її розташування, обґрунтування проведення капітального ремонту, опис процесу створення плану траси ділянки, поздовжнього та поперечного профілів ділянки автомобільної дороги, розрахунок конструкції нежорсткого дорожнього одягу, оцінку умов руху на ділянці автомобільної дороги за коефіцієнтами аварійності та розробку заходів з організації дорожнього руху на ділянці автомобільної дороги.