Выпуск 57
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/318
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 57 за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 61
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АДЕКВАТНОСТЬ УПРОЩЕННЫХ МОДЕЛЕЙ ВЫСОКОСКОРОСТНОГО ДЕФОРМИРОВАНИЯ ЦИЛИНДРИЧЕСКИХ ОБОЛОЧЕК(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Чернобрывко, М. В.; Воробьёв, Ю. С.; Ярыжко, А. В.; Чернобривко, М. В.; Воробйов, Ю. С.; Ярижко, О. В.; Chernobryvko, M.; Vorobyov, Yu.; Yaryzhko, A.Проведен сравнительный анализ упрощенных математических моделей высокоскоростного упруго-пластического деформирования цилиндрических оболочек, основанный на сравнении с экспериментальными данными. Показано, что нестационарная двухмерная модель должна учитывать динамические свойства материала и температурные параметры.Документ АНАЛИЗ ЭЛЕКТРОФИЗИЧЕСКИХ СПОСОБОВ КОНТРОЛЯ НЕСУЩЕЙ СПОСОБНОСТИ АДСОРБЦИОННОЙ ПЛЕНКИ ПАВ ИЗ СОСТАВА РАБОЧИХ ЖИДКОСТЕЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Косолапов, В. Б.; Косолапов, С. В.; Косолапов, К. Ю.; Литовка, С. В.; Kosolapov, V.; Kosolapov, S.; Kosolapov, K.; Litovka, S.Рассмотрены электрофизические параметры – омическое сопротивление и диэлектрическая проницаемость, – характеризующие несущую способность адсорбционной пленки ПАВ, и выполнено сравнение точности определения их предельных значений.Документ АНАЛІЗ ВАРІАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ОПТИМАЛЬНОГО КЕРУВАННЯ НЕСТАЦІОНАРНИМИ КОЛИВАННЯМИ МЕХАНІЧНИХ СИСТЕМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Ромасевич, Ю. О.; Ловейкин, В. С.; Loveykin, V.; Chovnuk, Yu.; Romasevich, Yu.Проведено аналіз варіаційних методів оптимального керування нестаціонарними коливаннями механічних систем. Зазначено принцип максимуму для кранових систем. Знайдено зв’язок принципу максимуму Л.С. Понтрягіна з методами класичного варіаційного числення. Наведено обґрунтування достатніх умов оптимальності В.Ф. Кротова, для яких намічено конструктивні шляхи вибору функції Р. Беллмана.Документ АНАЛІЗ КОЛИВАНЬ ВАНТАЖУ НА ЗОВНІШНІЙ ПІДВІСЦІ ГЕЛІКОПТЕРА ПРИ ЙОГО ГОРИЗОНТАЛЬНОМУ ПОЛЬОТІ З ПОСТІЙНОЮ ШВИДКІСТЮ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Сердюченко, Ю. Ю.; Ловейкин, В. С.; Діктерук, М. Г.; Сердюченко, Ю. Ю.; Диктерук, М. Г.; Loveуkin, V.; Chovnyuk, Yu.; Serdyuchenko, Yu.; Dikteruk, M.Поведінка системи «гелікоптер – вантаж» аналізується за допомогою моделі двоточкового математичного маятника, коливання якого відбуваються у потоці повітря. Визначаються основні кінематичні та динамічні характеристики руху системи залежно від швидкості пере-міщення точки підвісу, маси вантажу і довжини підвісу.Документ АНАЛІЗ НАВАНТАЖЕНОСТІ ГІДРОПРИВОДУ МАЛОГАБАРИТНОГО НАВАНТАЖУВАЧА ЗА ДОПОМОГОЮ SIMULINK-МОДЕЛЕЙ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Єфименко, О. В.; Ярижко, О. В.; Ефименко, А. В.; Ярыжко, А. В.; Yefimenko, A.; Yaryzhko, A.Розглядається завдання визначення навантаженості робочого устаткування й гідроприводу малогабаритного навантажувача за допомогою комп’ютерного моделювання. Побудовано моделі різного компонування піднімальних механізмів, проаналізовано переваги й недоліки кожної з них. Запропоновано конструктивно змінити гідропривід машини й конструкцію стріли та зрівняльного пристрою.Документ АНАЛІЗ ПУСКО-ГАЛЬМІВНИХ ПРОЦЕСІВ КРАНОВИХ МЕХАНІЗМІВ З ЧА-СТОТНО-РЕГУЛЬОВАНИМ ПРИВОДОМ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Григоров, О. В.; Стрижак, В. В.; Grygorov, O.; Stryzhak, V.Проведено аналіз пуско-гальмівних режимів роботи кранових механізмів із частотно-регульованим приводом на прикладі механізму повороту крана на колоні. На основі проведених теоретичних досліджень запропоновано практичні рекомендації щодо шляхів покращен-ня робочих характеристик приводів кранових механізмів.Документ АНАЛІЗ ЧИННИКІВ, ЩО ЗНИЖУЮТЬ ЗНОСОСТІЙКІСТЬ РІЗАЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЗЕМЛЕРИЙНО-ТРАНСПОРТНИХ МАШИН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Венцель, Є. С.; Щукін, О. В.; Онопрієнко, С. В.; Венцель, Е. С.; Щукин, А. В.; Оноприенко, С. В.; Ventsel, Ye.; Schukin, A.; Onoprienko, S.Показано дію окремих чинників на передчасне зниження довговічності робочих органів. Встановлено й обґрунтовано вплив цих чинників на зносостійкість різальних елементів. Виділено головні з них, які більшою мірою сприяють інтенсифікації протікання процесу зношування.Документ БЫСТРОСЪЕМНОСТЬ ОСНОВНЫХ УЗЛОВ И АГРЕГАТОВ И РЕМОНТОПРИГОДНОСТЬ ТРАНСПОРТНЫХ СРЕДСТВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Севрюгина, Н. С.; Прохорова, Е. В.; Севрюгіна, Н. С.; Прохорова, Є. В.; Sevrugina, N.; Prokhorova, E.Рассмотрена приспособленность конструкции транспортных средств к обслуживанию и ремонту. Дана оценка показателя быстросъемности основных узлов и агрегатов на соответствие конструкции антропометрическим характеристикам человека. Предложен коэффициент, корректирующий трудоемкость выполнения сервисных работ, комплексно учитывающий показатели эргономических свойств точек технологического воздействия.Документ ВПЛИВ ВІДНОСНОЇ ШИРИНИ НА ГІДРОДИНАМІЧНЕ ОБЕРТАННЯ ПІДШИПНИКІВ КОВЗАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Погребняк, А. В.; Євтушенко, А. В.; Козар, Л. М.; Евтушенко, А. В.; Козарь, Л. М.; Pogrebnyak, A.; Yevtushenko, A.; Kozar, L.Розглянуті питання впливу ширини підшипника ковзання на його вантажопідіймальність, питомий тиск, приплив оливи, теплові втрати. Запропоновано деякі рекомендації щодо вибору оптимальної ширини підшипників.Документ ВПЛИВ МЕХАНІЗМУ ПЕРЕСУВАННЯ МОСТОВОГО КРАНА НА РЕСУРС МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЇ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Григоров, О. В.; Губський, С. О.; Губский, С. А.; Grigorov, O.; Gubskiy, S.Проведено аналіз основних дефектів металоконструкцій кранів мостового типу з механізмом пересування на «викатних» буксах. Визначено причини їх виникнення. Зроблено висновки на основі проведених досліджень і намічено подальші напрями досліджень.Документ ВПЛИВ ПОВЕРХНЕВОЇ ШОРСТКОСТІ НА ГІДРОДИНАМІЧНЕ ОБЕРТАННЯ ПІДШИПНИКІВ КОВЗАННЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Погребняк, А. В.; Євтушенко, А. В.; Козар, Л. М.; Евтушенко, А. В.; Козарь, Л. М.; Pogrebnyak, А.; Yevtushenko, A.; Kozar, L.Розглянуті питання впливу шорсткості поверхонь ковзання підшипників на товщину оливної плівки, вантажопідіймальність та інші показники. Запропоновано деякі рекомендації щодо вибору оптимального значення поверхневої шорсткості.Документ ДИНАМИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ ФОРМИРОВАНИЯ НАПРЯЖЕННО-ДЕФОРМИРОВАННОГО СОСТОЯНИЯ ОСНОВНОЙ РАМЫ АВТОГРЕЙДЕРА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Шевченко, В. А.; Резников, А. А.; Шевченко, В. О.; Рєзніков, О. О.; Shevchenko, V.; Reznikov, A.Представлена динамическая модель формирования напряженно-деформированного состояния металлоконструкции основной рамы автогрейдера. Установлены закономерности изменения напряжений, действующих в основной раме автогрейдера, в зависимости от угла установки основного отвала в плане, и скорости движения машины.Документ ДИНАМИЧЕСКОЕ НАГРУЖЕНИЕ ТЯГОВОГО ПРИВОДА ПРИ РАЗВОРОТЕ МАЛОГАБАРИТНОГО ПОГРУЗЧИКА С БОРТОВОЙ СИСТЕМОЙ ПОВОРОТА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Разарёнов, Л. В.; Рукавишников, Ю. В.; Разарьонов, Л. В.; Рукавишніков, Ю. В.; Rаzаryonov, L.; Rukavishnikov, Yu.Представлена двухмассовая математическая модель динамического нагружения малогабаритного погрузчика с бортовой системой поворота при выполнении разворота. Проведен сравнительный анализ результатов расчетов по предлагаемой модели и экспериментальным данным.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПІДКРІПЛЕНЬ НА НАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНИЙ СТАН РОЗРІЗНИХ БАРАБАНІВ ШАХТОВИХ ПІДЙОМНИКІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Заболотний, К. С.; Жупієв, О. Л.; Сосніна, Є. М.; Заболотный, К. С.; Жупиев, А. Л.; Соснина, Е. Н.; Zabolotniy, K.; Zhupiyev, A.; Sosnina, E.Висвітлено результати комп’ютерного моделювання кінцево-елементної моделі розрізного барабана шахтової піднімальної машини, обладнаного різними підкріпленнями, а також моделювання непідкріпленого барабана з метою розробки його раціональної конструкції при зменшенні маси та забезпеченні стійкості.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ РУХУ СИПКОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАБІРНІЙ ЧАСТИНІ ВЕРТИКАЛЬНОГО ГВИНТОВОГО КОНВЕЄРА(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Серілко, Д. Л.; Серилко, Д. Л.; Serilko, D.Запропоновано математичну модель процесу завантаження вертикального гвинтового конвеєра. Розроблено алгоритм чисельного розв’язку диференціальних рівнянь із частинними похідними руху сипкого середовища у гвинтовому каналі.Документ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕХНОГЕННОГО ВПЛИВУ РОБОЧОГО ОБЛАДНАННЯ БЕЗТРАНШЕЙНИХ УКЛАДАЧІВ НА ҐРУНТОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Кравець, C. В.; Нечидюк, А. А.; Кравец, C. В.; Kravets, S.; Nechydyuk, A.Досліджено вплив на ґрунтове середовище традиційного безтраншейного робочого обладнання. На основі встановленої фізичної суті процесу глибокого різання талих ґрунтів обґрунтовано конструкцію двоярусного безтраншейного укладача підземних комунікацій, яка забезпечує більшу продуктивність технологічного процесу та усуває шкідливий техногенний вплив на ґрунтове середовище.Документ ЕКСКАВАТОР ДЛЯ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИХ РОБІТ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Сукач, М. К.; Лисак, С. І.; Суслов, С. І.; Лысак, С. И.; Суслов, С. И.; Sukach, М.; Lysak, S.; Suslov, S.Розглянуто напрями розвитку конструкцій одноківшевих екскаваторів для їх максимальної ефективності в роботі. На основі аналізу ходових пристроїв та перспектив їх удосконалення запроектовано конструкцію ходового обладнання одноківшевого екскаватора, що може ви-користовуватись на опорній поверхні зі значною зміною її рельєфу.Документ Документ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ МЕХАТРОНІКИ ПРИ ТЯГОВИХ ВИПРОБУВАННЯХ ПОЗАШЛЯХОВИХ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗАСОБІВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Балака, М. М.; Пелевін, Л. Є.; Аржаєв, Г. О.; Балака, М. Н.; Пелевин, Л. Е.; Аржаев, Г. А.; Balaka, М.; Pelevin, L.; Arzhaev, G.Розглянуто складові мехатронного інформаційно-вимірювального комплексу для тягових випробувань позашляхових технологічних засобів.Документ ИМИТАЦИОННОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ РАБОЧИХ ПРОЦЕССОВ ЗЕМЛЕРОЙНО-ТРАНСПОРТНЫХ МАШИН С ЦЕЛЬЮ РАНЖИРОВАНИЯ ИХ ПАРАМЕТРОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Недорезов, И. А.; Симонов, Н. Н.; Недорєзов, І. А.; Симонов, М. М.; Nedorezov, I.; Simonov, N.Приводится методика имитационного моделирования рабочих процессов землеройно-транспортных машин цикличного действия на примере бульдозера и скрепера, основанная на ранжировании факторов, влияющих на эксплуатационную производительность.