2024, Випуск 26
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/23223
Переглянути
Перегляд 2024, Випуск 26 за Назва
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз доступності громадського транспорту для гірничопромислових районів міста Кривий Ріг(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Сістук, Володимир Олександрович; Sistuk, VolodymyrРобота присвячена аналізу доступності громадського транспорту (ДГТ), який обслуговує гірничопромислові райони міста із лінійною планувальною структурою. Дослідження ґрунтується на транспортному моделюванні в PTV Visum та зборі даних для оцінки змін у транспортному попиті у місті Кривий Ріг за період 2021–2024 років. У моделі виокремлено п’ять транспортних районів з найбільшою кількістю робочих місць за КВЕД В як основних гірничопромислових районів. ДГТ оцінювалася за часом у дорозі, з аналізом отриманих ізохрон доступності для кожного з гірничопромислових районів та зупинок ГТ, які їх обслуговують. Для аналізу пішохідної доступності відповідних зупинок враховано довжину примикань ГТ та площу району. Запропоновано практичні заходи для підвищення ефективності ГТ у Кривому Розі.Документ Загальні відомості про журнал(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024)Документ Оптимізована система управління бустерною літій-залізо-фосфатною акумуляторною батареєю(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Аргун, Щасяна Валіковна; Двадненко, Владимир Яковлевич; Гнатов, Андрій Вікторович; Arhun, Shchasiana; Dvadnenko, Vladimir; Hnatov, AndriiУ дослідженні розроблено бустерну батарею на основі літій-залізо-фосфатних акумуляторів з оптимізованою системою управління батареями (BMS), яка забезпечує ефективний контроль процесів заряду та розряду. Вона демонструє високу надійність, швидке заряджання та тривалий термін служби порівняно зі свинцево-кислотними акумуляторами. Вдосконалена BMS оптимізує внутрішній опір і балансування акумуляторних елементів, що забезпечує стабільне енергопостачання навіть у складних умовах експлуатації. Результати дослідження мають практичне значення для підвищення енергоефективності та надійності в автомобільній і суміжних галузях.Документ Проєкт багатосекційних зчленованих трамвайних вагонів на основі інноваційної компонувальної схеми(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Войтків, Станіслав Володимирович; Voytkiv, StanislavУ статті проаналізовані конструкції сучасних моделей багатосекційних зчленованих трамвайних вагонів, їх переваги і недоліки та запропонована інноваційна компонувальна схема на основі застосування одновісних колісних візків. В ході дослідження було розроблено проєкт трьох типорозмірних рядів модульно-уніфікованих дво-, три- та чотирисекційних трамвайних вагонів, розраховані їх основні розмірні параметри, параметри мас та пасажировмістимості. Результати аналітичних досліджень показали, що експлуатаційна ефективність таких пасажирських транспортних засобів дуже залежить від конструктивних особливостей за компонувальними схемами ходової частини та планування пасажирських салонів, а також від оптимізації їх розмірних параметрів, параметрів мас та вмістимості. Проведена порівняльна оцінка експлуатаційної ефективності багатосекційних зчленованих трамвайних вагонів сучасних моделей та розроблених проєктів на основі запропонованої компонувальної схеми підтвердила доцільність її застосування для створення їх нових перспективних і конкурентоспроможних моделей.Документ Система електродинамічного ретардеру подвійної дії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бороденко, Юрій Миколайович; Borodenko, YuriyСкладено класифікаційну структуру систем сповільнення автомобіля. Запропоновано технічне рішення електричного ретардеру, який являє композицію двох електричних машин, одна з яких являє генератор для рекуперації енергії гальмування. Розглядаються два підходи в реалізації конструкції спареного ретардеру – використання окремих машин або синтез суміщеного агрегату.Документ Управління якістю планування міських пасажирських транспортних систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Тараненко, Михайло Євгенович; Мигаль, Галина Валеріївна; Кобріна, Наталія Віталіївна; Тараненко, Ігор Михайлович; Taranenko, Mykhaylo; Mygal, Galyna; Kobryna, Nataliia; Taranenko, IgorУ статті обґрунтована необхідність створені матмоделі керування якістю пасажирської транспортної системи (МПТС) у залежно від мети її реалізації. Оригінальність дослідження міститься у комплексному та системному підході до визначення та формулювання кількісних показників властивостей.. Для цього запропоновано склад пріоритетних властивостей системи, сформульовано набір показників властивостей, визначено їх розмірні чи відносні значення. Практична значущість полягає у можливості використання для розрахунків паспортних даних та відомих емпіричних залежностей для складових системи, які досліджуються. Поставлена мета досягнута та вирішені поставленні задачі.Документ Імітаційне моделювання зарядного контролера LTC4020 для літій-іонних акумуляторів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Багач, Руслан Володимирович; Гнатов, Андрій Вікторович; Аргун, Щасяна Валіковна; Bahach, Ruslan; Hnatov, Andrii; Arhun, ShchasianaУ статті проаналізовано літій-іонні акумулятори, їхні характеристики та проблеми заряджання. Розглянуто використання комбінованого контролера LTC4020, який інтегрує функції підвищувального та знижувального перетворювача напруги, забезпечуючи точне регулювання струму й напруги. Виконано моделювання роботи контролера як підвищувального перетворювача, що підтверджує важливість оптимального налаштування параметрів для безпечного заряджання батарей. Отримані результати можуть бути застосовані для підвищення ефективності заряджання в електротранспорті, фотоелектричних системах та портативних пристроях.